MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 171
  1. #1
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default Ooit buiten ring/training gevochten?

    Hebben jullie ooit buiten de ring gevochten en had je ook wat aan je training?

    Dat tweede gedeelte is een beetje overbodig, maar het is wel duidelijk waar ik naartoe wil, maar misschien ook niet
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    ik heb 1 keer een echte vechtpartij gehad. dit doordat vrienden ruzie hadden. ik ben normaal niet van t vechten.
    het was zo ongeveer 10 tegen 5 denk ik.( wij 5
    ik kwam buiten uit een discotheek en ik zie dat de pleuris is uitgebroken.
    ik kom aangerend en zie dat een vriend in een hoek gedreven wordt en klappen krijgt van 2 gasten. ik roep hey! een gast draait zich om en komt op me af. ik sla 1 keer precies op zn kin en hij gaat gestrekt. ik krijg een klap van die andere gast en geef ook wat terug. dan komen er 2 anderen bij ik loop achteruit. en struikel over die gast die nog nokkie op de grond ligt. een van die gasten probeert me een soccerkick te geven die ik nog half af kan weren. komt voornamelijk op mn schouder. en toen was de politie er..

    natuurlijk heb je iets aan je training. je dekking is beter. je kan meer incasseren.je stoot beter etc. (ik schrok wel toen die gast meteen gestrekt ging, t duurde even voordat hij opstond)
    maar vechten op straat is altijd kut. dus hoop t niet meer te hoeven doen

  3. #3
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    565
    vCash
    126000

    Default

    vechters vechten in de ring/op de mat,,idioten op straat..
    maar om alsnog antwoord te geven op je vraag, denk dat je zeker baat hebt bij een martial-arts training (als je tegenover zo'n idioot komt te staan)
    hier een mooi voorbeeld van hoe effectief een gedegen martial-arts training kan zijn in een straatgevecht:

    http://www.youtube.com/watch?v=b3KnDyxfnts
    Whatever doesn't kill me,,can only make me stronger..

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    ja, kickboxen werkt best goed op straat!


  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kaun View Post
    vechters vechten in de ring/op de mat,,idioten op straat..
    maar om alsnog antwoord te geven op je vraag, denk dat je zeker baat hebt bij een martial-arts training (als je tegenover zo'n idioot komt te staan)
    hier een mooi voorbeeld van hoe effectief een gedegen martial-arts training kan zijn in een straatgevecht:

    http://www.youtube.com/watch?v=b3KnDyxfnts
    Best een leuk potje om te zien..

  6. #6
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Cool

    Ik heb vaak geknokt voordat ik nog geen vechtsport deed , maar sinds ik het doe ben ik alleen maar rustiger geworden .

    ik train thai boksen en bjj altijd handig als ik het staand niet kan winnen gaan we naar de grond

  7. #7
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    ik sla 1 keer precies op zn kin en hij gaat gestrekt. ik krijg een klap van die andere gast en geef ook wat terug.

    natuurlijk heb je iets aan je training. je dekking is beter. je kan meer incasseren.je stoot beter etc. (ik schrok wel toen die gast meteen gestrekt ging, t duurde even voordat hij opstond)
    Was het een jab of was het een hoek? Sloeg je op volle kracht?

    Merk je ook dat ongetrainde mensen niet goed kunnen slaan, dus dat ze niet hun lichaam achter hun stoot zetten.


    Nu moeten jullie niet denken dat ik mensen op straat neer wil slaan. Soms zie ik mensen op straat agressief doen en vaak denk ik: wat als ze agressief tegen mij komen doen? Ik weet dat ik een aardige stoot in huis heb, maar op de een of andere manier denk ik vaak dat ze niet neer zullen gaan als ik een stoot geef, heel vreemd.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    mijn mening is dat elke vechtsport training je kan helpen bij verdedigen op straat...verder dan verdedigen zou je het ook niet moeten laten komen buiten de dojo.

    Ik heb te vaak gastjes gezien die aan kick thai boksen deden en onder invloed van de hormonen in hun 16 jarige donders het stoer vonden om mensen te provoceren en dan te openen met een lowkick waarna ze door slaan op de grond...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #9
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    niet zo slim, openen met een low kick

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Was het een jab of was het een hoek? Sloeg je op volle kracht?

    Merk je ook dat ongetrainde mensen niet goed kunnen slaan, dus dat ze niet hun lichaam achter hun stoot zetten.


    Nu moeten jullie niet denken dat ik mensen op straat neer wil slaan. Soms zie ik mensen op straat agressief doen en vaak denk ik: wat als ze agressief tegen mij komen doen? Ik weet dat ik een aardige stoot in huis heb, maar op de een of andere manier denk ik vaak dat ze niet neer zullen gaan als ik een stoot geef, heel vreemd.
    Als je op straat 1 goede stoot geeft is het 9 op de 10 keer gelijk voorbij. Helaas blijft de ander ook niet stil en zeer meerdere 'corrigerende' tikjes nodig hahaha!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Was het een jab of was het een hoek? Sloeg je op volle kracht?

    Merk je ook dat ongetrainde mensen niet goed kunnen slaan, dus dat ze niet hun lichaam achter hun stoot zetten.


    Nu moeten jullie niet denken dat ik mensen op straat neer wil slaan. Soms zie ik mensen op straat agressief doen en vaak denk ik: wat als ze agressief tegen mij komen doen? Ik weet dat ik een aardige stoot in huis heb, maar op de een of andere manier denk ik vaak dat ze niet neer zullen gaan als ik een stoot geef, heel vreemd.
    rechts direct. niet op volle kracht.
    vechten op straat is kut. maar mn vrienden af laten slaan doe ik niet.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    één keer bijna... maar toen sprong een vriend van de ander er tussen... was ook wel goed eigenlijk... waren met z'n drieën.. een meisje, een jongen die niet kan vechten en ik tegen iets van 10 rotterdammers in rotterdam ... ben blij dat het niet uit de hand gelopen was...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Ik heb nog nooit echt gevochten op straat. Wel situaties die hadden kunnen uitlopen tot.. Ik ben vaak de persoon die dan zeg maar als katalysator er tussen gaat Door de vechtsportachtergrond voel je je toch zekerder in zo'n situatie en dat straal je denk ik wel uit. (ondanks dat ik niet zo groot ben ) Vaak is dat al genoeg om de situatie te sussen.

    Pas had ik een feestje van Willy Ni ( van dit forum ) en de pleuris zou echt bijna uitbreken. Was wel iets van 20 man van de verjaardag tegen 20 andere jongens. Willy kwam eraan gerend en ging in het midden staan en schreeuwde " Maakt niet uit of ik je ken, wie nu nog loopt te ouwehoeren sla ik helemaal kapot!" Nou de 2 groepen waren gelijk rustig Ook wel omdat ze zijn reputatie kennen denk ik :P

  14. #14
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Ja met Willy kan je een feestje bouwen!

  15. #15
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    ik heb eerder wel eens gevochten op straat, maar dat heeft me er eerder van weerhouden om weer te gaan vechten.
    als je op straat iemand veel slaag geeft zie je eigenlijk echt de gevolgen.

    ik vecht dus ook nooit weer op straat ik loop liever we, ook al weet ik dat ik mn mannetje wel kan staan.
    het zijn altijd de zelfde mensen die op straat vechten en die mensen verzieken het meestal voor de rest!

  16. #16
    Join Date
    May 2005
    Location
    Glanerbrug
    Posts
    225
    vCash
    126000

    Default

    Ze vielen me ooit eens aan met een knuppel... ze hadden mn broer al getroffen... ze zouden de kickbokser weleens een lesje leren... Was een harde vechtpartij.. mn broer moest de bak in was kut voor hem want hij zit in dienst enzo, en ik had vrijspraak van alle schuld. Want ik had me puur verdedigt...

  17. #17
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    .
    Pas had ik een feestje van Willy Ni ( van dit forum ) en de pleuris zou echt bijna uitbreken. Was wel iets van 20 man van de verjaardag tegen 20 andere jongens. Willy kwam eraan gerend en ging in het midden staan en schreeuwde " Maakt niet uit of ik je ken, wie nu nog loopt te ouwehoeren sla ik helemaal kapot!" Nou de 2 groepen waren gelijk rustig Ook wel omdat ze zijn reputatie kennen denk ik :P

    Als dat niet cool is weet ik et ook niet meer .
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  18. #18
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jopke View Post
    ik heb eerder wel eens gevochten op straat, maar dat heeft me er eerder van weerhouden om weer te gaan vechten.
    als je op straat iemand veel slaag geeft zie je eigenlijk echt de gevolgen.

    ik vecht dus ook nooit weer op straat ik loop liever we, ook al weet ik dat ik mn mannetje wel kan staan.
    het zijn altijd de zelfde mensen die op straat vechten en die mensen verzieken het meestal voor de rest!
    das eigenlijk irritant. idioten horen n lesje te krijgen van de lui die t echt kunnen! natuurlijk is er bij ons n fatsoenlijke normen en waardenstelsel over het algemeen. Maar het is heerlijk wanneer die rotmannetjes s ff goed op hun plek worden gezet.
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  19. #19
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    12 jaar portier geweest, dusse.....
    Heb het wel eens gedaan


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    van de week nog een dikke kans gehad.
    Bij een vernauwing met drempel, ik was eerder maar die ander moest zo nodig moeilijk doe, Gaat ie 50 in z'n achteruit achter me aan. Ik dacht Yes!! Wat een mongool. Draait ie om haalt ie me in. Ik stop, gordel af, alles uit me zakken. Begint die vent te scheeuwen dat ik z'n zoontje achterin bang heb gemaakt...

    Ik keek naar dat jochie en kon het niet over m'n hart verkrijgen, heb naar hem gezwaaid en reed gewoon weg. Kom ik om de hoek m'n moeder tegen

    Ik was echt trots op mij.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    12 jaar portier geweest, dusse.....
    Heb het wel eens gedaan
    oh ben je dr zo één...



  22. #22
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jopke View Post
    als je op straat iemand veel slaag geeft zie je eigenlijk echt de gevolgen.
    Leg eens uit

  23. #23
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    12 jaar portier geweest, dusse.....
    Heb het wel eens gedaan
    Dus het klopt niet dat portiers alleen maar groot zijn om angst aan te jagen en niks meer?


  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Pigdos is groot en jaagt mij ook altijd angst aan

  25. #25
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    302
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Dus het klopt niet dat portiers alleen maar groot zijn om angst aan te jagen en niks meer?

    Probeer het eens uit zou ik zeggen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •