MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 171
  1. #76
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Wanderlei heeft toch klappen gehad van Crocop? Toen hielp het ook niet....
    Je bent trainer, dus je weet heus wel dat de impact van een klap anders is als je rechtop staat ivm als je gebogen staat.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Dit is denk ik echt domme pech gewoon.
    Het slaan was sowieso al minder als het niet nodig is.
    Maar ik denk niet dat de dader dit ooit had verwacht,
    Als hij getraind was en wist waar hij mee bezig was,
    dan had hij wel gemikt op wat damage/ko wellicht,
    maar dood.. lijkt me sterk.
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  3. #78
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat je lichaam op straat precies het zelfde reageerd als in de ring... in bijde gevallen krijg je echt een adrenaline''boost''' dus je lichaam zou in het principe gewoon het zelfde reagerenn...
    zoals anderen ook al zeiden denk ik ook dat het gewoon met de omgeving te maken gehad heeft...

    en daar komt bij dat je niets weet van de twee personen... misschien was degene die omgekomen was wel een computernerd van 60 kilo die nooit met zn neus buiten komt en al helemaal niet sport..

    en de ander een sportfreak van 100 kilo die elke dag traint in de sportschool en daarbij 3 keer per week aan boksen ofzo doet...

    als dit de situatie is weet iedereen wie de winnaar zou worden.....

    alles hangt van de situatie af...

  4. #79
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Je bent trainer, dus je weet heus wel dat de impact van een klap anders is als je rechtop staat ivm als je gebogen staat.
    Jawel, maar het was leuk om even die Wanderlei fans te dissen


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  5. #80
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Jawel, maar het was leuk om even die Wanderlei fans te dissen
    Weet je wat vaak het probleem met Wanderlei is? Als hij een stoot geeft en de tegenstander gaat achteruit en Wanderlei wil hem benaderen, dan rent hij ernaartoe, maar houdt zn handen laag. Hij mepte Crocop, die ging snel achetruit, Wanderlei rende met zn handen omlaag en Crocop gaf zn linke directe. Je ziet het ook bij Wanderlei-Vitor: op het moment dat hij naar voren gaat met zn handen omlaag geeft Vitor een stoot en daarna bleef hij doorstoten en we weten hoe de match geeindigd is.

  6. #81
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Weet je wat vaak het probleem met Wanderlei is? Als hij een stoot geeft en de tegenstander gaat achteruit en Wanderlei wil hem benaderen, dan rent hij ernaartoe, maar houdt zn handen laag. Hij mepte Crocop, die ging snel achetruit, Wanderlei rende met zn handen omlaag en Crocop gaf zn linke directe. Je ziet het ook bij Wanderlei-Vitor: op het moment dat hij naar voren gaat met zn handen omlaag geeft Vitor een stoot en daarna bleef hij doorstoten en we weten hoe de match geeindigd is.
    Wat n goede anlyse, al zeg ik het zelf.

  7. #82
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben wel een Wanderlei fan,

    maar wat een KO was dat!
    IS toch die partij waarbij Wanderlei achteruit probeert weg te komen, onderwijl stoten vangend??? Het gaat -als ik het goed voor me zie- trouwens 'goed' totdat Wanderlei zijn voeten gaat wisselen, dan pas valt de echte ko!

    JA die Wanderlei is een beetje slordig, maar misschien past dat bij het karakter van de gemiddelde psychopaat?

  8. #83
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Ik ben wel een Wanderlei fan,


    JA die Wanderlei is een beetje slordig, maar misschien past dat bij het karakter van de gemiddelde psychopaat?

    Haha inderdaad, het is wel een totale psycho..


  9. #84
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    wat een gedoe allemaal, gewoon niet vechten buiten en als je vecht winnen zodat je niet dood gaat, lol
    Last edited by danial; 27-04-2007 at 19:33.
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  10. #85
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by danial View Post
    wat een gedoe allemaal, gewoon niet vechten buiten en als je vecht winnen zodat je niet dood gaat, lol

  11. #86
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by danial View Post
    wat een gedoe allemaal, gewoon niet vechten buiten en als je vecht winnen zodat je niet dood gaat, lol
    Toch zie je vaak dat mensen zich inhouden. Iedereen kent dat filmpje wel van die bokser wiens vriendin wordt gemept wat hem ertoe aanzet die gasten te meppen. Je kan zien dat hij wel hard slaat, maar zeeeekr niet voluit gaat.

  12. #87
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Toch zie je vaak dat mensen zich inhouden. Iedereen kent dat filmpje wel van die bokser wiens vriendin wordt gemept wat hem ertoe aanzet die gasten te meppen. Je kan zien dat hij wel hard slaat, maar zeeeekr niet voluit gaat.
    nouuuu, als je vriendin gemept wordt en je gaat je inhouden of je gaat niet voluit slaan is iets mis met je, ik zou in dit geval nog harder slaan
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  13. #88
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    idd,
    gewoon vol erin,
    inhouden kan je je leven (of dat van je meissie) kosten.
    Ga eens een aflevering van opsporing verzocht kijken, er lopen sicko's rond waar je geen risico mee mag nemen, mocht je ze tegenkomen.
    Dat gedoe van: MA is gevaarlijk, mag je op straat niet gebruiken enzo,
    slaat nergens op!! Vecht voor je leven, de rest is bijzaak

  14. #89
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    En de sfeer wordt grimmiger...
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  15. #90
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by O11 View Post
    En de sfeer wordt grimmiger...
    Hahaha
    noodzaak heeft weinig met grimmig te maken.
    en als t dat al wordt is t automatische piloot na
    een bepaalde grens
    godmode!
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  16. #91
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    even terug komend op die jongen die is dood geslagen....

    ik denk dat die jongen die hem heeft omgebracht ok wel een beetje geoefend was in een vechtsport want in de meeste straat gevechten zie je dat ze aleen stom aan komen lopen en een paar (halfgebakken) slagen geven.

    maar deze jongen gaf drie stompen en een knietje... een knietje geven doen onervaren mensen vrijwel niet....

  17. #92
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    straks komen ze er nog achter dat ie pride heeft gekeken
    net als dat ze bij columbine metal luisterden of whatever dat was.
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  18. #93
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    ik deed de ninja turtels na toen ik 10 was, als ik mijn broertje onthoofd had met een mislukt backfilpkick... blame it on the turtles!

    fuck it, ik ga trainen.

  19. #94
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Tsjeck dit feestje dan een aantal dagen geleden in het Vondelpark. Twee 15-jarige gasten die op de vuist gaan. Volgens mij zie ik hier ook een knietje voorbij komen.
    http://tip.at5.nl/2007/04/26/vechtpartij-vondelpark/

  20. #95
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Aha, dus je bent portier en hebt er wel eens op los gemept. Wat was de reden en hoe ging het?
    tijdje niet geweest,excuses voor de late reactie;

    voor de duidelijkheid; het eerste was een grap van die autodeur en het portier...

    Daarnaast bén ik geen portier en heb ik nooit iemand in elkaar geslagen.

    Ik kreeg een knal voor mijn dronken achterhoofd (een krat wordt hier ook wel een bak genoemd) en uit reactie shootte ik die gast onderuit. Helaas stonden we op een verhoging en vielen we naar beneden, het eerste dat de grond raakte was mijn knie, die is ruim een week dik geweest. Het gezicht van die kerel was echt onbetaalbaar, die verwachte van alles maar geen dronken lor in side-position.

    En verder was het zwaar k*t omdat het tot dat moment gezellig was, en ondanks dat ik er niet veel aan kon doen, voelde ik me toch schuldig (en als je dan ook nog dronken bent kan dat een genante voorstelling worden maar dat is geloof ik dan wel weer meegevallen)
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  21. #96
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Tsjeck dit feestje dan een aantal dagen geleden in het Vondelpark. Twee 15-jarige gasten die op de vuist gaan. Volgens mij zie ik hier ook een knietje voorbij komen.
    http://tip.at5.nl/2007/04/26/vechtpartij-vondelpark/

    Haha kijk nou die mongool op de achtergrond bij foto 3..
    met zn rocky balboa shirt en zn handen ingetaped.
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  22. #97
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    pff wat een zielige vertoning een paar stumpers die denken te kunnen vechten.........

  23. #98

    Default

    wat denken jullie van een high kick op straat? en hoe kan je een high kick beste uitvoere met standbeen helemaal gedraaid of maar 90 graden ofzo?

  24. #99
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    ten eerste zie je een high-kick makkelijk aankomen op straat, omdat je je tegenstander niet ''klem'' zet zoals in een echt gevecht in een ring,
    een straat gevecht duurt gewoon niet zo lang dus je moet direct een harde actie doen die in een keer raak is...

    en tja hoe het het beste gaat? gewoon uitproberen wat jou het beste ligt,

    persoonlijk draai ik mijn voet wel 90 graden, en maak een high-kick van boven naar beneden(ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel) en als een lowkick...

    maar vecht liever niet op straat maar in de ring..

  25. #100
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    van de week nog een dikke kans gehad.
    Bij een vernauwing met drempel, ik was eerder maar die ander moest zo nodig moeilijk doe, Gaat ie 50 in z'n achteruit achter me aan. Ik dacht Yes!! Wat een mongool. Draait ie om haalt ie me in. Ik stop, gordel af, alles uit me zakken. Begint die vent te scheeuwen dat ik z'n zoontje achterin bang heb gemaakt...

    Ik keek naar dat jochie en kon het niet over m'n hart verkrijgen, heb naar hem gezwaaid en reed gewoon weg. Kom ik om de hoek m'n moeder tegen

    Ik was echt trots op mij.
    Hahahaha ... super verhaal!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •