UFC 70
Nations collide

21 april 2007, Manchester Engeland. Kevin (wheelie), zijn vrouw Jolanda en ik (justi) vertrokken afgelopen zaterdag naar Engeland om daar de UFC 70 mee te maken. Kevin en Jolanda waren aanwezig namens Mixfight.nl, met dank aan Fabrice (Fasada) die niet alleen perskaarten wist te bemachtigen voor zijn eigen blad de Royal Rumble, maar ook aan ons dacht. Nogmaals bedankt! Ik was aanwezig voor de RingSports. Het verslag dat ik in dit kader heb geschreven zal naar verwachting morgen online worden gepubliceerd (www.ringsports.nl). Het werd een geweldig weekend, niet in de minste plaats vanwege de geweldige plaatsen, op pakweg 2 meter afstand van de Octagon!


Foto's: Kevin Chin (Wheelie) en Jolanda
Tekst: Roy van der Wal (Justi)



Promotie
Het evenement werd uitstekend gepromoot. Zie ondermeer de taxi's hieronder welke werden voorzien van reclamemateriaal. Helaas zaten wij in een 'gewone' taxi, maar dankzij Jolanda hebben we in ieder geval nog de foto's.









De UFC-Ringgirls
We waren nog niet binnen of we zagen de UFC-Ringgirls aankomen. Onderstaande foto's werden me niet in dank afgenomen door m'n vrouw en kwamen me te staan op enkele corrigerende tikken...





Aan voormalig Dungeonmaster Wheelie was de eer als eerste met de dames op de foto te gaan.





...en toen was ik aan de beurt

Ringside
Zoals gezegd zaten we op pakweg 2(!) meter afstand van de Octagon! Het was een meer dan geweldige ervaring...







Enkele bekende UFC-gezichten
Joe 'Fear Factor' Rogan








Michael Bisping en zoon



Andrei Arlovski




Gabrial Gonzaga
Gelukkig na zijn formidable overwinning op Cro Cop op KO





Mirko Cro Cop
Minder gelukkig na zijn verlies op KO




Eddie 'the twister' Bravo






Randy 'the natural' Couture







De man met het witte t-shirt links in beeld was op een gegeven moment werkelijk aan het janken omdat hij niet met Couture op de foto kon...




Uw verslaggevers met Michael Bisping




Aan het einde van de avond nog even wat 'UFC-goodies' ingeslagen...




Forumbroederplicht: uw forumbroeders op de hoogte houden van de ontwikkelingen ter plekke. Graag voldeden wij aan onze verplichting






De dag erna aan het ontbijt in ons hotel.



Ons hotel (het Midland hotel), een absolute aanrader!





De MEN-arena, de dag erna. Overal lagen lege bierflessen en lege pizzadozen...



Zoals gezegd aan promotiemateriaal geen tekort...








In een lollige bui besloten we dat ik de partij Gonzaga vs Cro Cop nog even moest naspelen





...incl. de onvermijdelijke staredown. De foto is 's ochtends vroeg genomen, dus een excuus met betrekking tot een eventuele beschonken toestand gaat niet op








Van links naar rechts, van boven naar onderen:
Robbie 'Rocket' Timmers, flyer 'Punked' Mixfight.nl*, Fabrice 'Fasada' Deeters, Roy 'Justinian' van der Wal en Kevin 'Wheelie' Chin.








* Op een andere foto staat Robbie met Kevin op de foto waar hij subtiel het Mixfight.nl logo afdekt met zijn hand We besloten het er niet bij te laten zitten