MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 58
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default Graduaties bij Pardoel

    Had net Justi aan de tel die vandaag ook bij het seminar van Draculino was geweest.
    Was weer een mooie avond vandaag, eerste gedeelte zonder pak en daarna met. Aansluitend vonden er graduaties plaats.

    Remco heeft zijn welverdiende zwarte band gekregen! Denk dat niemand in NL deze meer verdiend heeft dan hij.

    Justi heeft een blauwe band gekregen, Jochem, Jordy en nog een paar anderen de paarse band.

    Iedereen iig gefeliciteerd en denk dat Justi er vandaag of morgen nog wel een wat uitgebreider stukje over opzet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Congrats!
    The Outsiders!! J-MMA #1

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Gefeliciteerd allemaal. Heel mooi dat Remco nu eindelijk zwart draagt . Iemand nog foto's gemaakt?

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Gefeliciteerd allemaal. Heel mooi dat Remco nu eindelijk zwart draagt . Iemand nog foto's gemaakt?
    Er zijn heel veel foto's gemaakt, alleen niet door mij Remco heeft volgens mij veel foto's gemaakt, dus die zullen hier nog wel worden gepost. Het waren in ieder geval twee erg succesvolle en druk bezochte dagen. De eerste dag ben ik samen met Dennuz, Danial en Michael (Knaap) deel genomen. Donderdag werd er alleen met pak lesgegeven en vandaag het eerste deel zonder en het tweede deel met.

    Ik heb er veel van opgestoken en ook dit keer weer veel opgeschreven. Tijdens het laatste deel van de training was het tijd om randori te draaien (sparren). Dit ging wel aardig, maar ik had alleen nogal last van m'n rug. Na de training moest iedereen in een kring zitten en werden mensen 1 voor 1 naar voren geroepen voor de promotie. De witte banders waren als eerste aan de beurt, toen de blauwe banders (waaronder ik) en hierna de paarse banders. Ondermeer Jochem, Frans en Jordy hebben de paarse band gehaald.

    Remco dacht dat het toen was afgelopen, maar nee, Draculino had nog een verrassing in petto! Remco werd gepromoveerd tot zwarte bander. Hij gaf hierbij aan dat dit al lang had moeten gebeuren, maar dat het nu dan feitelijk gebeurde. Hier kan ik absoluut bij aansluiten: Remco nogmaals gefeliciteerd, je hebt het meer dan verdiend!

    Overigens, voor de mensen die het niet weten: het Braziliaans Jiu Jitsu is in Nederland en Europa geïntroduceerd door Remco.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    cool!!

    gefeliciteerd allemaal!

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    gefeliciteerd remco ..

    en anderen natuurlijk

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd!!!
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Feli allemaal maar Remco natuurlijk in het bijzonder!
    Ja Man Ja

  10. #10
    chief108 Guest

    Default

    super!!!!

    gefeliciteerd allemaal!!!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Deventer
    Posts
    2.506
    vCash
    126000

    Default

    congratz dudes
    A big chest makes you look like Captain UpperBody; a superhero no one wants to dress up like during Halloween

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    wow! Das mooi!! Gefeliciteerd allemaal!!!


  13. #13
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Top mannnen! Gefeliciteerd!!!

  14. #14
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Tilburg
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Het waren 2 zeer geslaagde dagen. Weer veel van opgestoken.
    Zeker vandaag waren er een aantal mooie momenten.

    Natuurlijk was een ieder blij met zijn behaalde promotie maar bij sommige mensen werd nog even speciaal stilgestaan door Remco en Draculino:

    Willem, bij wie vorig jaar kanker was geconstateerd en die zich na diverse chemokuren weer helemaal heeft terug weten te knokken. Hij is hiermee voor menigeen een voorbeeld. Draculino zei het zo; he has got the spirit of a samorai. Respect

    Jordy, die echt leeft voor de sport en deze zomer voor de 2e keer al zijn spaarcentjes stopt in een trainingsstage in Brazilie, kreeg de paarse band uitgereikt. De kleine limbo werd er een beetje stil van maar hij heeft hem meer dan verdiend.

    Jochem, die zich het afgelopen jaar ongeslagen is gebleven, heeft zich weten te ontwikkelen tot een goede instructeur en weet ook zijn lessen te voorzien van een goede opbouw en heeft oog voor detail. Vanuit de "Flamingo" gym zijn al vele kampioenen doorgestroomd. Paarse band

    En als klap op de vuurpijl: De zwarte band BJJ voor Remco.
    Het was voor Remco een verassing. Draculino voegde er de volgende woorden aan toe; u got the skills, u got the technic and you got the spirit. Gracie barra is no school it's an institute. Where you not only develop your BJJ skills but also become a better person.

    Al met al voor remco een mooi moment om het afgelopen jaar te overzien.
    De sfeer binnen de club is goed, de prijzen blijven binnen komen en wie weet wat de toekomst ons allemaal nog gaat brengen!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    EN BIG OSU provicaat gefeliciteerdt allemaal REMCO en beetje meer aandacht klasse jonge dik verdient



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Remco van harte ouwe reus met deze terechte promotie, gun het je van harte want als iemand dit verdiend dan ben jij het wel.

    Osu Sjaak

  17. #17
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    van harte mensen.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    gefeliciteerd allemaal

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Gerechtigheid!!! Mooie promotie voor Remco.
    Dacht dat Justi ook al wel eerder een blauwe band zou hebben verdiend in het verre verleden...

  20. #20
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Van harte gefeliciteerd! met de behaalde banden.

  21. #21
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Super.
    Gefeliciteerd forumgenoten!

    Is Remco de eerste bjj zwarte band Nederlander ?

  22. #22
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Brabant
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Super, gefeliciteerd Remco.....

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Super.
    Gefeliciteerd forumgenoten!

    Is Remco de eerste bjj zwarte band Nederlander ?
    Osu van het brasilie brasil jujitsu wel denk ik , maar van het oosterse jappanse jujitsu zijn er velen met mij zwarte band .

    osu jan

    sportgroeten
    Last edited by jan sensei kyokushin; 12-05-2007 at 19:21.



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    dank je wel voor de felicitaties.Zelf had ik het anders in gedachte.
    Ik wilde de band halen door eerst mee te doen aan de mundials .. en proberen in de prijzen te vallen Draculino en Carlinhos (Carlos Gracie jr) dachten er anders over..
    Maarten bedankt voor je korte verslag!

    Ik ben niet de eerste, een oud leerling van me, Mathieu, was me voor met de promotie een half jaar geleden.

    We mogen ook niet uitvlakken dat we aan Roy een sterke partner hebben gevonden die in het noorden Gracie Barra gaat vertegenwoordigen.
    Daar zijn we ook trots op.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default




    De groep van vrijdag, na afloop van de training.



    Wiggert, aka Deuce, is nog maar net terug van zijn wereldtrip en wordt hier zo'n beetje weggechoked tijdens het oefenen van een van de technieken




    Ik onderging hetzelfde lot als Wiggert




    Tijdens de graduatie werd nog even stil gestaan bij de uitzonderlijke prestatie van Willem, die een aantal zeer zware tegenslagen heeft weten te verwerken. Willem werd ondermeer getroffen door kanker en had een overlevingskans van 40%! Veel respect voor Willem die de ziekte niet alleen heeft verslagen (zoals het er nu naar uitziet), maar tussen zijn chemokuren gewoon door bleef trainen. De dokter stond er versteld van, want een normaal mens zou in zijn situatie nog geen 100 meter kunnen lopen!




    Remco vertelt een leuk verhaaltje tijdens mijn graduatie. Overigens, voor de duidelijkheid, ik heb hier wel een zwarte band om, maar die geldt alleen als judoband






    En dan het moment waar we op zaten te wachten: Remco die zijn zwarte band krijgt van Draculino!!














    Ik mocht ook nog even op de foto met de masters!


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •