MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 50 of 50
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by paspoes View Post
    zat alleen nog op Osama te wachten en een Bom die viel of zo. Man wat triest zeg zulke filmpies en Allah gedoe verbieden die shit
    Idd ja, ik zei nog op een gegeven moment tijdens die intro: ik peer hem want de bommen zullen zo wel afgaan
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Idd ja, ik zei nog op een gegeven moment tijdens die intro: ik peer hem want de bommen zullen zo wel afgaan
    ,maar die olifant was wel cool. ook gevaarlijk stel dat het misging (gelukkig niet)

  3. #28
    Join Date
    May 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAJAK View Post
    Ik heb het gala niet gezien, wat was er dan met de opkomst van Benazouz?

    Was een politiek filmpje over dat Amerikanen en zionisten (joden) varkens waren en dat een martelaar nietgenoeg aandacht kregg of zo...

    Duurde ook nog eens heel lang...

    Nominatie voor de meest belachelijke opkomst ooit!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    ja die opkomst was echt te triest en hoorde er niet thuis

    turkije de beste!

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Was toch express gedaan op verzoek van pigdog die opkomst van Benazouz omdat Guru in de zaal zat ?
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Was toch express gedaan op verzoek van pigdog die opkomst van Benazouz omdat Guru in de zaal zat ?
    Hahaha correct!

  7. #32
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Ga zo effe mijn foto's in het verslag plaatsen...alvast even een previeuw voor de ongeduldigen, want er moeten nog foto's bij van paspoes omdat ik niet alle partijen gefotografeerd heb....Wilde ook even rondlopen.






  8. #33
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Talking

    vet gala was dit zeg!!!!

    alle partijen waren gewoon bruut, alleen 2 dingen beetje jammer..
    Younnus die cheat en na slaat trapt what ever en Chabari die Jan van Denderen staat uit te dagen in de neutrale hoek van '' Komt U Maar Komt U maar'' maar het dan zelf ook niet af kan maken met een K.O.. beetje jammer weer maar,

    Oktay top prestatie / gevecht neer gedropt!! gefeliciteerd

    enne @ paspoes, vergeet de fotos niet erop te zetten he en laat je de volgende keer niet gek maken... zet trouwens die fotos er ook op die je in het wilde weg schoot in het publiek toen ik je riep maar je met je blote oog niet kon zien wie het was dus met je camera maar ff ging zoomen en shieten

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Dikke foto's Richelieu!!! (reps) edit oeps dat lukt niet

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by donmofu View Post
    Was een politiek filmpje over dat Amerikanen en zionisten (joden) varkens waren en dat een martelaar nietgenoeg aandacht kregg of zo...

    Duurde ook nog eens heel lang...

    Nominatie voor de meest belachelijke opkomst ooit!
    Jammer dat sommige mensen sport en politiek niet kunnen scheiden, heel triest

  11. #36
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    @Bami, mijn foto's ga ik morgen plaatsen dus eff geduld

  12. #37
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Het was gezellig en bij het meeste commentaar sluit ik me aan

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    jammer dat ik dit weekend moest werken, maar enige wat ik jammer vind is dat spejbl verloren heeft... maar wat betreft lange zit en dat iedereen bleef... volgens mij is iedereen dit wel gewend ondertussen!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  14. #39
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    212
    vCash
    126000

    Default

    Najim had echt niet gewonnen
    Spong was onbeslist
    Fidan vs Amir was de beste partij van de avond beidde proficiat top karakter eerst Amir neer dan Fidan neer maar Fidan maakte het af.
    Het gala duurt te lang

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    Leuk (gratis gala) waarvoor nog dank aan de organisator.
    Helaas duurde het weer veel te lang, denk dat ik daarom de volgende keer niet meer ga.

    Wat een geweldige stijl heeft die shakuta zeg! Spong was zaterdag weer erg sterk en wat mij betreft de terechte winnaar.

    Najim heeft m.i. terecht gewonnen. Zou de beelden weleens willen zien.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    [quote=silent;416422]Leuk (gratis gala) waarvoor nog dank aan de organisator en Mixfight.nl.
    quote]

    beter zo

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Smile

    [QUOTE=paspoes;416423]
    Quote Originally Posted by silent View Post
    Leuk (gratis gala) waarvoor nog dank aan de organisator en Mixfight.nl.
    quote]

    beter zo
    Inderdaad ziet er beter uit zo

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by doom View Post
    Najim had echt niet gewonnen
    Spong was onbeslist
    Fidan vs Amir was de beste partij van de avond beidde proficiat top karakter eerst Amir neer dan Fidan neer maar Fidan maakte het af.
    Het gala duurt te lang
    Spong maakte de partij en scoorde echt veel meer punten! Vraag me af of je naar dezelfde partij hebt zitten kijken... Toen de partij was afgelopen liep ik al naar de uitgang omdat de uitslag zo overduidelijk was. In de gang hoorde ik de terechte uitslag.

  19. #44
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by doom View Post
    Najim had echt niet gewonnen
    Spong was onbeslist
    Fidan vs Amir was de beste partij van de avond beidde proficiat top karakter eerst Amir neer dan Fidan neer maar Fidan maakte het af.
    Het gala duurt te lang
    Ik deel je menig over de partij van Najim, maar Spong heeft terecht op punten gewonnen. Het is meer de verdienste van Shakuta dat het zo'n beukpartij is geworden!!

  20. #45
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default Goed Gala!

    Strak georganiseerd en ik was het voor de verandering met alle jury beslissingen eens, is wel eens anders. Dus hulde aan die mannen ook!

    Punt(je) van kritiek: moeten er nou echt wswers (no offense) in de friettent staan die niet meer dan 1 bestelling tegelijk kunnen onthouden? Dat kan echt niet met die drukte en maar 15 minuten pauze.

    Vereder vette partijen gezien:

    Hans Stringer was weer snel klaar, naar het buitenland Hans want hier durven ze der naam er al niet meer aan te wagen in de klasse to 90 kg!

    Andre skitterend gewonnen (zei al dat het geen pannekoek was!)

    verder mooie thaiboks partijen gezien.

    Die Brian moet eens wat aan zijn grond en worstel werk doen... al leert ie maar vast een been in te haken zodat je tegenstander niet bij ieder takedown (de meeste waren niet zo flitsend) direct in de cross side of zelfs mount beland.

    Oh en een umpa maak je door alle steunen aan een kan weg te halen... maar iig moet je een arm hebben . ..


    Sorry als ik erg kritisch lijk maar zat me er mateloos aan te irriteren...je mag op dit niveau toch basis groundskills verwachten toch?
    Waarmee ik overigens niets wil wegnenmen van de overwinning van Karatas die had er duidelijk wel aan gewerkt.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  22. #47
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    ik denk dat bij KB meer liefhebbers zijn dan hier

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    lol @ paspoes

    er waren idd in mijn ogen wat discustabele uitslagen maar zeer veel partijen waar ik enorm van heb genoten. zo vind ik de partij van anouar vs tarik teh hammer erg spannend. dit komt mede doordat ik anouar persoonlijk ken en al vele malen met hem getraind heb. onbeslist was wel terrecht

    partij van spong vs shakuta was top, hele mooie wedstrijden en top om hem eens in het echt te zien vechten. super vechter maar helaas te weinig kracth om spong echt in gevaar te brengen (al waren die linkse trappen snoeihard)

    spejbl vs najim was ook weer een toppartij.. imo onterecht dat spejbl verloor want met name de eerste rondes had die imo meer punten gepakt

    chahid vs pique was ook een mooie partij, had meer van chahid verwacht maar dat ligt ook zeker aan de verdienste van pique, mooie pot

    don diego poeder vond ik erg jammer om zo snel te zien verliezen. veel over deze man gelezen maar nooit zien vechten, had wat langer mogen duren maar wat een mooie ko!

    tja over de opkomst van samir is al genoeg gezegd. ik vond ecther wel dat bennazous zwaar tekort werd gedaan maar ja ik ben geen jury!

    partij van ngimbi vs starring vond ik ook zeer verassendm, had ngimbi nooit zien vechten maar deed het toch erg goed!

    en youness vs pajonsuk..tjaa ik had pajonsuk zo graag zien winnen van youness maar ja..kan niet zeggen dat youness heeft gewonnen door zijn sportiviteit, goede vechter maar ik hebe r verder niets mee

  24. #49
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Highline View Post
    tja over de opkomst van samir is al genoeg gezegd. ik vond ecther wel dat bennazous zwaar tekort werd gedaan maar ja ik ben geen jury!
    Wat wil je met zo'n opkomst?
    Dan verlies je altijd.......

    Hij was trouwens laaiend in de kleedkamer en zijn vader helemaal! Toch denk ik persoonlijk, als je de band nakijkt, dat hij minder gescoord heeft, al waren zijn beuken veel en veel harder.....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    tja je weet hoe ik over faverus denk he...mss ben ik dan wel bevooroordeeld

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •