MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6

Thread: codecs en shit

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default codecs en shit

    f snel een vraagje.
    ik heb een nieuwe laptop. waar kan ik de codecs vinden zodat ik tuf etc. in windows media player 11 kan afspelen??is in windows vista trouwens
    thanks
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    zonde om je vista te 'verkrachten' met codecs toch...
    download Videolan Player, die speelt alles af zonder codecs te hoeven installeren... http://www.videolan.org
    good luck.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    is dat verkrachten dan?? ik heb er allemaal geen verstandvan. ik heb al n pack gedownload. ik zal dat videolan ook eens bekijken. thanx

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    als ik jou was, zou ik wmp 11 helemaal niet gebruiken, maar wmp 10. zo goed als geen enkele site met filmpjes (wat hier constant gepost wordt), wordt onderstund door wmp 11. wel door wmp 10.

    je hoeft geen enkele codec what so ever te downloaden, waneer je VLC-player downloadt-(dt, ervan uitgaande dat downloaden als nederlands werkwoord wordt gezien)
    VLC player ondersteunt elk mogelijk filmbestand. als een bestand het niet doet in de VLC, doet het het nergens.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Ergens in de randstad
    Posts
    2.042
    vCash
    126000

    Default

    Uitzonderingen zijn de allernieuwste .qt ( met name de streams ) en sommige .rm files rammelen enigzins in vlc ( dat zegt overigens meer over dat #censuur!# .rm dan over vlc , maar da's een ander verhaal... )

    Voor .qt gewoon quicktime alternative scoren en verder voor de rest ; VLC rules!
    " I live in darkness, i exist in the shadows ... "
    ---
    NTT-FX @ Japan 2011 : The 6th mystery ... The mystery starts october the 6th !

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    zonde om je vista te 'verkrachten' met codecs toch...
    download Videolan Player, die speelt alles af zonder codecs te hoeven installeren... http://www.videolan.org
    good luck.

    Dat is juist kicke man, beveiliging van besturingsysteem verkrachten en als je het goed doet de bekende "Blue Screen"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •