MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 158
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    hahaha die Sapp blijft gewoon een groot kind. geweldig...

    super topic trouwens!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Leuke interviews. Goed werk!

  3. #53
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Allemaal voor de foto's en de intervieuws... Ziet er strak uit! Ben benieuwd naar as zaterdag

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Ik zit ondertussen thuis hoor
    dus alle wraps zijn voor Kevin en Roy....... En Jolanda natuurlijk
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  5. #55
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Vincent Latoel
    Wat verwacht je van Kaas?
    Wel een lastpak. Underdog positie is prima, maar MMA is toch een ander spelletje. Het zal wel een leuke pot worden.

    Met wie heb je je voorbereid?
    Met Siyar, Alistair, Martijn en de rest Tatsujin dojo, dus een goeie voorbereiding gehad.

    Wanneer hoorde je van de partij?
    Ik zou in eerste instantie tegen Thiago Thavares, maar die is een tijdje geleden vervangen door Kaas.

    Golden Glory
    Ik zit nu sinds februari bij Golden Glory en zij regelen de partijen voor mij. Vandaar dat ik nu hier ook sta.

    Wat is je volgende partij?
    Het is in Schotland bij Cage Wars, in augustus. Leuk programma voor dit jaar; september shooto partij tegen waarschijnlijk een japanner in Amersfoort, oktober in Twello en november ook nog een partij. In januari vecht ik bij beast of the east tegen Romano.

    Wat doe je in het dagelijks leven?
    Ik ben pedagogisch medewerker in Zutphen en dat doe ik fulltime 36 u per week. Normaal gesproken train ik in Amersfoort dus train ik sowieso 3 keer in de week in de dojo. Daarnaast doe ik aan hardlopen, zwemmen en krachttraining.

    Verwachting van de partij?
    Veel aktie, knallen, met als winnaar mijzelf.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Alistair Overeem
    Wat denk je van Knaap?
    Je moet hem niet onderschatten en net wat ik zeg, ik heb me goed voorbereid. Laten we er zaterdag maar over praten.

    Weet je al waar je gaat vechten?
    Toekomst van Pride is onduidelijk en mijn management is met verschillende organisaties bezig. Ik maak me er niet erg druk over, ben met name bezig met deze wedstrijd. Ik heb een paar uitnodigingen van organisaties en voor de rest kan het alle kanten op. Strike force en elite. Thaiboksen was ook wel weer leuk, maar MMA vind ik vooralsnog leuker.

    Wat vind je van het feit dat Lucien jouw tegenstander traint?
    Niet echt een mening. Het kan je raken want je hebt veel meegemaakt. Aan de andere kant zie ik het als in de voetballerij.

    Met wie train je staand?
    Hou ik even geheim Breda en veel sparren met Leko enz.

    Komt er nog een partij tussen Gilbert en Alistair?
    Dit jaar niet, maar volgend jaar zeker. En wel in Nederland.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Vet hoor!! Een PbP van de persconferentie.... moet niet gekker worden

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Nog wat korte vragen aan Kaas.

    Wat verwacht je van Vincent?
    dat ie graag wil winnen.

    Hoe heb je je voorbereid? Anders dan normaal.
    Nee eigenlijk zoals normaal maar met meer grond werk erbij.

    Met wie heb je getraind?
    Met de brasilianen, hakim en met Romano.

    Wanneer hoorde je van de partij?
    2 maanden geleden.

    Heb je gelijk ja gezegd of moest je er eerst even over nadenken.
    Nee ik heb gelijk ja gezegd

    Wil je meer mma gaan doen?
    Ja ik vind het leuk om te doen dus de bedoeling is om in de toekomst zeker meer mma partijen te gaan doen.

    Wat zijn je verwachtingen van de partij?
    Ik verwacht een sportief gevecht. we zullen zien.

    Wie denk je dat er gaat winnen.
    (haha) De beste mag winnen.

    Maar ik probeer een mooie partij neer te zetten voor mijn fans en de mensen die mijn steunen
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Leukste interview vond ik die met Mighty Mo, zie hieronder. Erg relaxte kerel. Z'n zoontje hebben we ook geinterviewd (volgt later) en ik kan alvast vertellen dat dat ook een erg leuk en verrassend interview is geworden!

    Mighty Mo
    Hoe bevalt Nederland?
    “It’s cool. People are different, for example I went to a restaurant and the lady asked what do you want??” I was like (blik van WTF?!)”

    Wat is je verwachting voor deze partij?
    “I din’t have too much time to prepare. I just fought 3 weeks ago. It’s ok, it’s my job, so I’m gonna give it a 100%”.

    What are your thoughts about the Sefo-Schilt fight?
    “He had to catch ‘em the way he shoud have caught him, just a little harder against someone like Semmy Schilt.”

    Ga je na de partij nog in Amsterdam stappen?
    “I hear a lot about Amsterdam, I wanna experience that” Justi: I might have some tips for you “That’s cool bro thanks, I wanna take my boys out and hang out”

    Sem Schilt is een van de langste vechters en jij bent een stuk kleiner. Hoe denk je om te gaan met dit grote verschil en met name de knieeen?
    “Well, Remy Bonjasky was a good knee-er and he couldn’t do anything with it, he couldn’t catch me with one knee. But like I said, I haven’t been training like I should have but i have took the fight because K1 wants me, so the want to see the fight happen. ”

    Nog een contract met de K1?
    “Well right now, actually I’m on the verge of taking care of... if everything turns out right we will be a happy family. Everything is going to be happy.

    Hoe kijk je terug op de partij tegen Kaoklai?
    “Those are the things that i was still new to the game. You have to adept to everybodys style, not let em pull you into their style. That time I went through a lot of managementtrouble with my management not with the K1, and I was dealing with a lot of issues. Cause right now I am dealing with a lot of issues, I have 5 kids, seperation and shit. It has a bad influence on your performance, right? Oh yeah, it’s big time, it friggin kills me. It’s like, I fight here and I go home and fight again. Hey, oh, I wasn’t even gonna have a headache from the fight and I go home and (lacht) ... it’s like someone hits you with a bat! Well you know, relationships are hard especialy when you are a fighter. Justi: yeah I know I’m pretty sure you do man (lacht)... Mo noemt me vervolgens een player

    Zit er nog een rematch in tegen Kaoklai? In a rematch you’d probably knock him out
    “Yeah most definitly The K1 said this is not a rematch they would want to see.”

    Je hebt 5 kinderen, train je ook met ze?
    “My oldest is right there, John. *hey wave boy!* He is 225 pounds and 14 years old(!)” Justi: what do you guys eat?? (lacht) I don’t know man, it’s just genetics, the man upstairs man... He trains martial arts as well; Kickboxing and grappling. His punch is different then mine though, I got a loop and he has a straight right.”

    Sparren jullie samen?
    “We sparred one time and that was the last time. Justi: Why? Lacht: I forgot he was my son…”
    You know he did good, but I just ended it right here.

    Wanneer is je volgende partij?
    “We are kinda sorting things out” Other organisation? “Hmmmm no, I don’t think so, if K1 comes to agreement with me.”

    Draai je nog een keer een MMA partij?
    “Yeah, yeah, whatever K1 is going to offer me. I’m also a grappler too. I grappled in highschool too, submissions as well, I’m a wellround athlete. I’m also hard to take down, I strike hard from the ground and fight hard from my back.”

    Met wie zou je graag willen vechten?
    I’m fighting him this weekend (lacht). I’m gonna go in there and give it a 100%.

    Ok, thanks a lot and good luck!
    Thanks and you’re welcome.











  11. #61
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    goed man (blik van WTF) ik neem aan dat jullie ook een foto hebben van die Blik
    Banana bar met hem, of zo'n hoeren tent altijd lachen
    Hoe groot is zijn zoon dan
    Last edited by paspoes; 22-06-2007 at 05:04.

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Z'n zoon is ongeveer 1.85 m.

    John ‘jr mighty mo’
    We hebben met je vader gepraat en die gaf aan dat je ook traint. Binnenkort een keer een partij?
    “Yeah, uhm, I should be having a fight in august for the K1! This fight will happen in Las Vegas(!!)”

    Wat weeg je?
    “About 220 pounds(!)”

    Hoe vaak train je?
    “Yeah, normally I train with my daddy everyday in California.”

    Hoe is de gezinssituatie?
    “I have one brother and three sisters.”






  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Cool! Lijkt erop dat K-1 ook een jeugd-divisie gaat beginnen...

  14. #64
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    mooie interviews, tnx

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Gaaf man...leuke intervieuws!! Keep up the good work...

    osu

    Chris

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik kom net thuis, was een lange dag
    Zal proberen nog even snel wat foto's online te zetten maar dan zonder mooi logo en zo, kost teveel tijd en ik wil naar bed.

    Morgen is inderdaad de officiele persconferentie en die is voor iedereen toegankelijk dus zonder uitnodiging !!!

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben net thuis en ga nu nog even de interviews met Michael Knaap en Tarik El Idrissi uittypen.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Michael Knaap (vragen door Kevin)
    Team Hardcore was als laatst aan de beurt. Aanwezig waren Michael Knaap, Tarik El Idrissi, Peter Verschuren, Marco Biswana, Roy van der Wal (Mixfight.nl/Team Hardcore) en enkele vrienden. Gelet op de dubbelrol van mij leek het me beter dat Kevin de vragen zou stellen. Dat hebben we dan ook maar zo gedaan. Het werd een erg leuk gesprek!

    Morgen vecht je tegen Alistair Overeem…Zaterdag!
    Justi: Hij is wel scherp he
    …op papier ben je de underdog, dat is wel een goeie uitgangspositie…
    Ja, ik weet wat hij kan en ik weet wat ik kan, dus.

    Wat denk je dat zijn zwakke plekken zijn?
    Hij kan niet tegen pijn en daar ga ik hem op pakken, op pijn.

    Op pijn?
    *klinkt vastberaden* op pijn!

    Denk je dat hij het gevecht naar de grond wil brengen?
    Ik denk het wel, ik denk het wel.

    Heb je concrete plannen om in het buitenland te gaan vechten?
    Als ze komen dan ga ik.
    Peter Verschuren (lachend): België!

    Tegen wie zou je nog graag willen vechten in Nederland?Tegen iedereen die hoger staat dan mij… ja, iedereen.
    De groep begint te lachen. Peter Verschuren (lachend): iedereen staat niet hoger dan jij Mike!

    Hoe zijn de trainingen van Luciën Carbin?
    Heel goed, want dat van Peter lijkt helemaal nergens op (lacht). Zonder gekheid, ik heb heel veel van hem geleerd, toptrainer.

    Je grondwerk is, dat zagen we al tegen Chunkaev, enorm verbeterd. Dus je hebt echt wat aan de trainingen met Roy?
    Ja, dat kan ik niet ontkennen.

    Laat je Roy weleens kloppen?
    Roy (lachend): vaak, altijd!
    (lachend) Roy wil volgens mij niet meer met mij worstelen.

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default










    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Super dit! Top

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default






    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default










    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default










    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Tarik El Idrissi
    Wat verwacht je van de partij?
    Ik verwacht dat het een goede partij zal zijn en dat ik hoogstwaarschijnlijk win.

    KO?
    KO!

    Hoe ga je het aanpakken, boksen?
    Gewoon compleet, hangt van de situatie af. Ik heb hem gezien tegen Younes. Het is wel een goede vechter met een goede status en eerlijk gezegd ik ben er niet echt van onder de indruk.

    Als je wint, dan de K1 max?
    Ja zeker, dat zou een doorbraak zijn -70. K1 max, daar doe ik het toch eigenlijk allemaal voor. Overigens, 24 november vecht ik in Rosmalen tegen Andy Souwer, het is nu helemaal definitief, het is nu helemaal rond! En dat zou helemaal mijn doorbraak zijn als ik die van Panjonsuk en die van Souwer op een rij win.

    Je hebt een succesvolle comeback gemaakt tot nu toe, alles gewonnen en Europees kamioen?
    Ik heb 4 partijen gewonnen en Europees kampioen inderdaad. Dus gaat wel goed, we zijn op schema.

    Partij Younes vs Panjonsuk?
    In mijn ogen en in de ogen van vele anderen heeft hij de partij overtuigend gewonnen; hij heeft hem goed uit zijn spel gehaald.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default










    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •