MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 116 of 116

Thread: Spoiler UFC 74

  1. #101
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Fight 9 Randy "The Natural" Couture vs Gabriel Gonzaga
    Zwaargevecht titelgevecht

    R1
    Slagen en take down Randy. Ze staan weer op. knietjes Randy en hoek. Salgenwisseling en linkertrap Randy. Take down Randy.Hoofden tegen elkaar in take down. G. Staat weer op en knie Randy. Elleboog Gonzaga.Couture duwt hem tegen het hek. Veel bloed bij Gonzaga. Ademt zwaar met open mond. Gebroken neus?
    Nog een paar ellebogen van Randy en een knie.
    R2
    Randy heeft hem weer tegen het hek. Slagenwisseling. Paar goede opstoten van Randy. Duwt Gonzaga terug naar het hek.. Gonzaga klaagt dat hij niks ziet door het bloed. Ze gaan verder. Een paar hoeken . Heel veel klappen door Randy nu. Stopt even leunt tegen G. en nog een stel klappen van Randy. Gonzaga elleboog terug. Ze komen los van het hek. Slaan allebei.Randy zet hem terug tegen het hek en geeft goede opstoot.
    R3
    Hoek Randy. Paar slagen over en weer. Goede hoge trap op hoofd van Randy door Gonzaga. Randy kan 'm hebben en weer duwt hij Conzaga tegen het hek. Take down Randy. Begint te slaan met links . Veel hoeken. Scheidsrechter komt ertussen en winnaar op TKO Randy Couture!

    "Randy Couture remains the heavyweight champion"

    "Randy overwhelmed a younger, bigger and stronger opponent."

    "The six time UFC champion"
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Herstel "zwaargewicht"natuurlijk. Dit zijn toch ook geen tijden......................

  3. #103
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Nu verder met preliminary fights denk ik . Want nu komt Ryan Jensen vs Travis Lutter.
    Goed idee; de beste gevechten eerst. Want ik hou het nu voor gezien. Moet nog ff slapen! Mzzl iedereen.

  4. #104
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet of het al gepost was, maar Hardonk heeft verloren op Kimura in de eerste ronde.

    "Hardonk threw a lazy left kick that Mir caught in the opening minute. From here, the former champion dragged Hardonk to the mat. Hardonk attempted an ugly omaplata which Mir saw coming from a mile away. Mir passed to side-control and locked up a fight ending Kimura at 1:17 of the opening stanza.
    "

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Ik weet niet of het al gepost was, maar Hardonk heeft verloren op Kimura in de eerste ronde.

    "Hardonk threw a lazy left kick that Mir caught in the opening minute. From here, the former champion dragged Hardonk to the mat. Hardonk attempted an ugly omaplata which Mir saw coming from a mile away. Mir passed to side-control and locked up a fight ending Kimura at 1:17 of the opening stanza.
    "
    Uh ja dat was de allereerste post....

  6. #106
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    jammer van hardonk

  7. #107
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    tering vet gevecht van gonzaga en couture, dat gonzaga tijdens een marteling als dit gewoon door blijft gaan........volgens mij had couture wel geluk op het einde van de 1ste ronde. toch een van de bruutste fights van dit jaar.


    op de vot dermit

  8. #108
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Was zeker bruut. Randy zette hem tegen de kooi en begon dan met zijn dirty boxing zoals de commentator het noemde.

  9. #109
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ben alweer wakker...wat een super UFC alleen maar goeie partijen...!!!!!!!!!!!!!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  10. #110
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    1.175
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat Hardonk niet meer in de UFC zal uitkomen, tenminste dat lijkt mij.
    The sparrow never lands where the tiger roams.

    We are all one.

  11. #111
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Hardonk heeft een paar weken geleden weer een nieuw contract getekend bij de UFC voor 3 partijen, waarvan dit de 1e was...
    Last edited by Dushi; 26-08-2007 at 21:30.

  12. #112
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    ben alweer wakker...wat een super UFC alleen maar goeie partijen...!!!!!!!!!!!!!!!
    Noem je dat alweer...............

    Ja was vet!

  13. #113
    Jochem Guest

    Default

    Die partij van Crane vs Huarta was voor mij wel de partij van de avond. Ongelooflijk wat een bjj skills die Crane. En Huerta goeie defense, en cardio/kracht. Ik denk dat als die Crane wat beter leert stoten en aan zijn cardio werkt, dat hij niet snel nog een partij zo verliest

  14. #114
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Het was een topgala. Prachtig om die arrogante klootzak van een Josh kosheck machteloos te zien verliezen. Wat een lul vind ik dat zeg. Dat opkomst nummer alleen al van hem....

    Huerta vs Crane was ook top. Duidelijk voorbeeld dat je er tegenwoordig met alleen jiu jitsu niet meer komt.

    Couture was weer geweldig. Sympathieke vent en wat een vechtershart.

  15. #115
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    Die partij van Crane vs Huarta was voor mij wel de partij van de avond. Ongelooflijk wat een bjj skills die Crane. En Huerta goeie defense, en cardio/kracht. Ik denk dat als die Crane wat beter leert stoten en aan zijn cardio werkt, dat hij niet snel nog een partij zo verliest
    zeker... en dat kijken naar het scherm vond ik echt geniaal
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  16. #116
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    toch een van de bruutste fights van dit jaar.
    vind ik wel meevallen. couture deed t heel goed en daardoor
    was het gevecht best eenzijdig en veel tegen t hek.
    Echt bruut of megagevecht vind ik het niet. couture tegen
    sylvia vond ik meer een 'episch' gevecht.

    dit was voor mij gewoon een heel goed gevecht van randy

    en idd mooi dat koscheck gepakt is.
    Neurt met zn blanken zijn niet athletisch.
    Tuurlijk jongen.. outwrestled & outclassed by pierre
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •