MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 23 of 23
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default 'Afonso Alves persoonlijk rond met AZ'

    'Afonso Alves persoonlijk rond met AZ'

    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 31 augustus om 07:57 Afonso Alves is rond met AZ over een langjarige verbintenis. Dit meldt De Telegraaf in haar editie van vrijdag. Volgens de ochtendkrant kwam de Braziliaan kwam al enige tijd geleden tot een akkoord met de Noord-Hollanders. SC Heerenveen blijft echter vasthouden aan de vraagprijs van 20 miljoen euro, nadat de raad van commissarissen en het bestuur van de club bepaald hebben dat er niet meer onderhandeld wordt over de aanvaller.

    Alves, afgelopen seizoen goed voor 34 Eredivisie-goals, is teleurgesteld in de houding van Heerenveen. De spits staat al wekenlang in het nieuws, maar de speculaties werden vooralsnog niet bewaarheid.

    "We hebben in mei bij Heerenveen geïnformeerd naar Alves, maar kregen toen een bedrag te horen dat voor ons niet te betalen is. Die situatie is nog steeds zo'', vertel Marcel Brands, directeur voetbalzaken van AZ, in het Noordhollands Dagblad.

    Mocht de transfer van Alves geen doorgang vinden, dan zou onder meer Mounir El Hamdaoui van Willem II in beeld komen. De Tilburgse club wil de aanvaller echter niet laten gaan en vooral niet op de sluitingsdag van de transfermarkt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    nou ze hebben nog een uurtje of 6 om heerenveen te overtuigen.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    AZ kan fluiten naar Alves, Heerenveen blokkeert transfer

    31 augustus 2007


    Afonso Alves blijft bij SC Heerenveen. De club heeft besloten om de spits aan zijn tot medio 2011 lopende contract te houden. Heerenveen geeft toe dat AZ vandaag nog een uiterste poging waagde om de Braziliaan in te lijven, maar ook de Alkmaarders hebben van de Friezen een duidelijk 'nee' te horen gekregen.


    Met de mededeling dat de spits bij Heerenveen blijft, komt eindelijk een einde aan een soap, die feitelijk al maandenlang duurde. Sinds het eind van het afgelopen seizoen waren er geruchten over een vertrek van de Braziliaan, maar Heerenveen hield altijd vol dat het de trefzekere aanvaller niet kwijt wilde.

    Lange tijd leek het er ook op dat Alves zich daarbij neerlegde, maar een paar weken geleden begon de Braziliaan ineens dwars te liggen. Hij keerde bijna een week te laat terug van zijn vakantie in Brazilië, bleek niet fit, trainde vervolgens enkele dagen mee, bleef daarna weer een keer weg van de training en schreef vervolgens op zijn officiële website dat hij weg wilde uit Friesland. "Heerenveen heeft geen respect voor mij en mijn familië", schreef de spits, die claimde bij andere clubs 'tien keer zoveel' te kunnen verdienen als bij Heerenveen.

    Heerenveen gaf echter geen krimp. Zelfs toen AZ vrijdag bereid bleek om twintig miljoen euro op tafel te leggen, hielden de Friezen hun poot stijf. Alves blijft, of hij het nou leuk vindt of niet, nog minimaal één seizoen in het Abe Lenstra Stadion.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    20 miljoen :O:O:O:O:O
    Az is ineens rijk zeg damn, gruwelijke bedragen.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Het riekt ook wel een klein beetje naar competitie vervalsing....
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    ze vangen volgend jaar als alves een goed seizoen draait misschien wel 30 miljoen
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    ja maar als ie een slecht seizoen draait mogen ze blij zijn met 10.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet wat er allemaal bij ALves omgaat in zijn hoofd, maar hoe hij zich nu opstelt vind ik echt belachelijk. Die pipo komt gewoon niet naar de trainingen, ookal weet hij dat een transfer er toch niet meer inzit. En dit is ook vaag:

    Alves neemt Gouden Schoen niet in ontvangst

    03/09/2007 22:00
    Net als bij SC Heerenveen schitterde Afonso Alves ook door afwezigheid tijdens het Voetballer van het Jaar-gala 2007. De Braziliaanse goalgetter werd uitgeroepen tot de beste speler van het afgelopen seizoen in de Eredivisie, maar kwam de bijbehorende Gouden Schoen niet afhalen.

    Alves, die de ex-PSV'ers Phillip Cocu (zilver) en Alex (brons) achter zich liet, meldde zich af bij de organisatie van het gala. De Braziliaan gaf als reden op dat hij 'geestelijk in de war is'. Alves wilde deze zomer graag vertrekken bij SC Heerenveen om elders een lucratief contract te tekenen, maar de Friezen lieten hem niet gaan.

    Ibrahim Afellay was wél aanwezig en kreeg uit handen van Johan Cruijff de prijs uitgereikt die behoort bij de titel Talent van het Jaar. Europees kampioen Jong Oranje werd uitgeroepen tot Ploeg van het Jaar, terwijl Kevin Blom op het podium werd geroepen om zich te laten eren als de beste scheidsrechter.

    Guus Hiddink trad in de voetsporen van onder andere Cruijff en Rinus Michels. De huidige bondscoach van Rusland kreeg de oeuvreprijs voor zijn verdiensten voor het Nederlandse voetbal.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    hij is echt een ondankbare hond

  10. #10
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    1.175
    vCash
    126000

    Default

    Hij zet zichzelf compleet voor schut, op deze manier willen anderen hem echt niet.
    The sparrow never lands where the tiger roams.

    We are all one.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Laat hem maar lekker verotten op de tribune.
    Mike = correct.
    Een ondankbare hond is het.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    'geestelijk in de war'

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Verklaring van Afonso Alves, in zijn eigen woorden


    , 4 september 2007 20:51 - Afonso Alves heeft de volgende verklaring omtrent de gebeurtenissen van de afgelopen dagen op zijn weblog beschreven. De redactie meent er goed aan te doen de veklaring in alle talen integraal te plaatsen.

    Na afgelopen vrijdag, 31augustus, toen ik tot de laatste minuut gewacht heb op een redelijke beslissing van mijn club, ben ik niet echt in de stemming voor een ‘party’. Op de dag dat Heerenveen de kans had mij te transfereren voor een bedrag dat viermaal hoger is als dat ze voor mij een jaar eerder betaald hebben.. Ik hoef niet uit te leggen hoe belangrijk deze transfer voor mijn familie was geweest. Mijn familie steunt mij dan ook in de beslissing om niet te gaan naar het evenement. Het is voor mijn moeder bijzonder hard om op de website van Heerenveen te moeten lezen, dat fans mij een ‘monkey boy’ noemen. Dat is precies hoe ik mij voelde en waarom ik niet met mijn ‘eigenaren’ in de publiciteit wilde komen. Ik vond het dan ook redelijk dat mijn medespelers de prijs voor de topscorer in ontvangst namen, omdat niemand goals alleen scoort en zij een belangrijk aandeel hadden in mijn 34 goals. Bedankt jongens. Mr Ries is de man die mij bij de club bracht, en daarvoor zou hij de beste man geweest zijn om de prijs voor de beste speler in ontvangst te nemen. Verder was het zo dat de organisatie en de club een paar dagen eerder al geïnformeerd waren over het feit dat ik niet zou komen. Daarom, in tegenstelling tot wat ze zeggen, het was geen verrassing.

    Afonso

  14. #14

    Default

    Beste man is helemaal van het pad. Maar goals maken kan die wel

    http://www.youtube.com/watch?v=DInKbk2856c

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik snap niet echt wat zijn familie hier nou mee te maken heeft.
    Wat een huilebalk zeg.
    Die gozer heeft met zijn volle verstand een contract getekend bij Heerenveen voor minstens het tienvoudige van wat wij hier zo ongeveer verdienen.
    Hij moet nu dus ook niet janken als hij aan zijn contract gehouden wordt....
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    en zo is het ashi

    hij zit fout en niet heereveen

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    ik hoop niet dat heerenveen hem in de winterstop alsnog zijn zin geeft, dat verdiend hij niet die hond

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    'AZ wil Alves in winterstop aantrekken'

    Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 4 september om 19:18 AZ heeft de hoop op Afonso Alves nog niet opgegeven. RTV Noord-Holland weet te melden dat de Alkmaarders in de winterstop een nieuwe poging gaan doen om de eredvisie-topscorer van afgelopen seizoen naar de club te halen.

    Verder laat de nieuwszender weten dat de Braziliaanse aanvaller allang tot de groep van Louis van Gaal had kunnen behoren als Riemer van der Velde nog voorzitter van SC Heerenveen zou zijn geweest.

    Telefoongesprek
    In een telefoongesprek zou de voormalig preses van de Friezen dit aan AZ-voorzitter Dirk Scheringa hebben toevertrouwd. AZ bood voor het verstrijken van de transferdeadline een bedrag van zestien miljoen euro op Alves. Heerenveen hield echter zijn poot stijf.

    Overigens heeft de Heerenveen een gesprek met de spits achter rug in de hoop een einde aan de ‘ruzie’ tussen beiden te maken. Komende vrijdag heeft Alves opnieuw een onderhoud met de directie.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    AZ wilde transfersom Alves in vijf jaar betalen

    Geschreven door Jerom Rozendaal op woensdag, 5 september om 08:55 SC Heerenveen is boos op AZ dat zowel publiekelijk als richting Afonso Alves de indruk is gewekt dat er uiteindelijk zestien miljoen euro op de spits is geboden. Dit meldt De Telegraaf.

    Volgens de Friese club is daar niet bij verteld dat de betaling van het eerste bod van 14,5 miljoen euro over vijf jaar werd uitgesmeerd: het eerste jaar 4,5 miljoen en daarna vier keer 2,5 miljoen per jaar.

    Het laatste bod van zestien miljoen werd vlak voor het sluiten van de transfermarkt per sms gedaan, zonder dat er secundaire voorwaarden werden genoemd. Alves blijft ondertussen boos en wil even niets met Heerenveen te maken hebben.
    Volgens de Friese club is daar niet bij verteld dat de betaling van het eerste bod van 14,5 miljoen euro over vijf jaar werd uitgesmeerd: het eerste jaar 4,5 miljoen en daarna vier keer 2,5 miljoen per jaar.

    Het laatste bod van zestien miljoen werd vlak voor het sluiten van de transfermarkt per sms gedaan, zonder dat er secundaire voorwaarden werden genoemd. Alves blijft ondertussen boos en wil even niets met Heerenveen te maken hebben.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Gala in zijn hemd gezet door Alves

    De organisatie van het gala Voetballer van het Jaar is op een slechte manier behandeld door Afonso Alves, die zijn Gouden Schoen eerder deze week niet kwam ophalen. Dat schrijft De Telegraaf, medeorganisator van het evenement.
    De Braziliaanse topscorer van sc Heerenveen vertrok gisteren uit Nederland, om met Brazilië een oefeninterland te spelen tegen de Verenigde Staten. De commotie rondom zijn persoon ontloopt hij hiermee echter niet. Een publicatie in De Telegraaf woensdagochtend vergroot deze alleen maar.

    Alves is volgens de krant oneerbiedig met de organisatie van het gala Voetballer van het Jaar omgegaan. Maandenlang werd hij gelauwerd door de organisatoren, door onder andere een bezoekje aan zijn familie in Brazilië, die als verrassing voor Alves uitgenodigd werden voor het evenement. Het gala zou hiervoor zo'n 11.000 euro aan tickets hebben gespendeerd.

    Echter leek de voetballer in kwestie sinds augustus spoorloos. Toen de speler, die een breuk wil forceren bij Heerenveen, weer bereikbaar was stelde hij allerlei eisen aan het gala. Omdat de organisatie zich coulant opstelde leek de komst alsnog mogelijk.

    Alves beloofde zijn Gouden Schoen op te halen en zijn broer verzekerde vrijdag de komst van de familie. De naasten van de spits kwamen zondag echter niet aan op Schiphol. De vlucht bleek niet te zijn genomen. Volgens Alves omdat zijn familie niet was uitgenodigd, maar de Braziliaan kon zijn leugen niet volhouden toen hij op de dag van het gala geconfronteerd werd met videobeelden die waren gemaakt van zijn familie.

    Hierna heroverwoog Alves zijn komst, maar deze gelastte hij alsnog af toen een bevriende chauffeur hem maandagavond kwam ophalen. De goalgetter heeft zich volgens de krant niet meer persoonlijk afgemeld bij de organisatie, hoewel Alves zelf beweert van wel.

    Liegen en de boel belazeren zit blijkbaar in zijn familie...
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Echt een naar mannetje... Heeft een beetje last van grootheidswaan(zin).

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    nekschot

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Dit is helemaal mooi!!!! Wat een kneus!!!


    Alves haalt uit naar Heerenveense 'slavendrijvers'

    05/09/2007 13:15

    Het lijkt er niet op dat het ooit nog goed komt tussen Afonso Alves en SC Heerenveen. De Braziliaanse goalgetter in Friese dienst haalt via zijn persvoorlichter keihard uit naar zijn werkgever. Op zijn eigen website schroomt het Alves-kamp niet verbaal zwaar aan te zetten. Het bestuur van Heerenveen, dat niet tot een akkoord kwam met de clubs die zich voor Afonso Alves meldden, krijgt er ongenadig van langs, zoals hieronder is te lezen in het integraal vertaalde artikel.
    'Stimulatie van slavernij in Heerenveen'

    Er wordt veel gesproken over het bestaan van slavenarbeid in Brazilië, en de waarheid gebiedt te zeggen dat dat in afgelegen regio's ook echt voorkomt. Maar het is zeer vreemd om te vernemen dat dergelijke praktijken floreren in de 21ste eeuw in uithoeken van het liberale Nederland.

    Zoiets is vandaag de dag het geval in Heerenveen, de stad met de gelijknamige voetbalclub. Die club geeft er de voorkeur aan de Braziliaanse international Afonso Alves te houden aan een ongepast contract.

    Heerenveen ontving verschillende aantrekkelijke aanbiedingen om de atleet te verkopen. Maar de amateuristische bestuurders, die duidelijk een bord voor hun kop hebben en niets van de voetbalwereld begrijpen, hielden zich van de domme en kozen ervoor de speler gevangen te houden.

    Maar zelfs daar lieten diezelfde bobo's, die in Brazilië nog niet eens een club uit de Serie Z zouden mogen leiden, het niet bij. Ze wilden Afonso Alves doodleuk verplichten mee te doen aan een feest waar hij zou worden onderscheiden voor zijn prestaties van vorig seizoen.

    De situatie is er niet naar om schouderklopjes te geven! Hoe kun je nou opdraven bij een gelegenheid waar supporters die geleid worden door nazistische overtuigingen, er niet voor terugdeinzen deze sportman te beledigen, zoals in de straten van Heerenveen gebeurt?

    Journalist Wagner Augusto Alvares de Freitas
    Persvoorlichter van voetballer Afonso Alves


    Heerenveen is zich van geen kwaad bewust en wijst juist op de bedenkelijke rol die zijn zaakwaarnemers spelen. 'Kennelijk zijn er Alves gouden bergen beloofd', zei directielid Yme Kuiper op de website van Heerenveen. 'En nu is de teleurstelling groot, maar dat mag je Heerenveen niet aanrekenen. Het bedrag dat wij voor Alves wilden ontvangen was reëel, zeker als je het vergelijkt met andere grote transfers die er de afgelopen weken zijn geweest. Anderen hebben hem het hoofd op hol gebracht en wij zitten met de brokken.'

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •