MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 57 of 57
  1. #51
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by O11 View Post
    @ alien: your logic is busted.

    Vertel me eens wat je dierbaar is (familie mischien?), dan beledig ik het een paar weken via een massamedium (een internetforum mischien?) en zeg dan dat het een grap is.

    Gewoon als leuk proefje.

    Ik denk niet dat wij hieruit gaan komen....

    Ik ben voor vrijheid van meningsuiting,zolang het niet betekend dat je mensen willens en wetens gaat beledigen.

    Maar dit is cabaret,en niet het 'normale' leven,je moet die twee dingen wel los(kunnen en willen)zien.

    Teeuwen beledigt iedereen....echt iedereen komt aan de beurt in zijn theatervoorstellingen,en als mensen daar niet tegen kunnen moeten ze gewoon niet gaan,zo simpel is het....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    hetgeen waar de meerderheid (of het nu christenen, punkers, gabbers , volkswagen kever of barby en ken fans) voor staat, wordt dagelijks door verschillende groeperingen/ individuen beledigd etc. Do we/they give a fuck? Nee.

    Dat zouden meer mensen moeten doen, schijt hebben aan de mening van een anders denkende, dan was de wereld een mooiere plek om op te groeien

  3. #53
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    hetgeen waar de meerderheid (of het nu christenen, punkers, gabbers , volkswagen kever of barby en ken fans) voor staat, wordt dagelijks door verschillende groeperingen/ individuen beledigd etc. Do we/they give a fuck? Nee.

    Dat zouden meer mensen moeten doen, schijt hebben aan de mening van een anders denkende, dan was de wereld een mooiere plek om op te groeien
    juist

  4. #54
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    hetgeen waar de meerderheid (of het nu christenen, punkers, gabbers , volkswagen kever of barby en ken fans) voor staat, wordt dagelijks door verschillende groeperingen/ individuen beledigd etc. Do we/they give a fuck? Nee.

    Dat zouden meer mensen moeten doen, schijt hebben aan de mening van een anders denkende, dan was de wereld een mooiere plek om op te groeien
    x2

    Da's ook mijn persoonlijke mening maar ik vind niet dat je de reactie van anderen aan de hand van die mening kan beoordelen.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  5. #55
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Nova College Tour Nederland 3, 20:25 uur

    Tournee langs universiteiten in Nederland. Interviews met gasten uit de politiek, media, cultuur en wetenschap.
    Hans Teeuwen is in het LAK Theater van de Universiteit van Leiden. In de zaal zitten een paar honderd studenten die zich actief met het gesprek bemoeien. Hans Teeuwen reageert o.m. op kritiek van cabaretgoeroe Freek de Jonge, op een compromitterende foto uit zijn jeugd, vertelt over zijn ontmoeting met de meiden van Halal en natuurlijk over de dood van zijn vriend Theo van Gogh. Hij is afwisselend scherp en vriendelijk maar vooral openhartig. Het resultaat: Hans Teeuwen zoals u hem niet kent van het podium.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    op het laatst was ie wel grappig


    op de vot dermit

  7. #57
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Hans pakte ze met hun eigen beledigingen, de wijven waren bekrompen, net zoals hun geloof, zijn simpel uit te lullen zoals Hans laat zien, prachtig gedaan.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •