MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6

Thread: rico bushido

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heemskerk
    Posts
    346
    vCash
    126000

    Default rico bushido

    nu op ned. 2 bij man bijt hond een kleine reportage over de showworstelaar rico bushido...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Martial arts, 't is je brood

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het best cool om gevolgd te worden door het team van Man Bijt Hond. Ik was eerst een beetje bang dat ze de draak zouden steken met mijn sport aangezien ze dat met best wel veel dingen doen, maar ze bleken best respectvol.

    Voor de personen die het nog niet gezien hebben hier is het filmpje (tweede item) Player omroep.nl

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ik had het ook gezien. Man jij moet een eigen pagina op IMDB krijgen zo vaak ben je op tv haha

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heemskerk
    Posts
    346
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rico Suave View Post
    Ik vond het best cool om gevolgd te worden door het team van Man Bijt Hond. Ik was eerst een beetje bang dat ze de draak zouden steken met mijn sport aangezien ze dat met best wel veel dingen doen, maar ze bleken best respectvol.

    Voor de personen die het nog niet gezien hebben hier is het filmpje (tweede item) Player omroep.nl
    ik vind man bijt hond over het algemeen een leuk programma, ze laten iedereen altijd in hun waarde..

    waren er nog collega's die niet op de hoogte waren van je sport? die zullen vast geschrokken zijn
    Martial arts, 't is je brood

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Één collega had op intranet gegooid wat ik deed en dat het erop zou komen, vervolgens regende het telefoontjes van andere vestigingen.

  6. #6
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Rico Suave View Post
    Voor de personen die het nog niet gezien hebben hier is het filmpje (tweede item) Player omroep.nl
    dat was best leuk gedaan idd...

    thnx

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •