MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default Nieuwe sprawl collectie

    Deze week zag ik ineens een nieuwe collectie van sprawl , schijnt betere stretch te hebben en grip zones voor tegen zweet.

    ik heb black/white en urban camo al besteld , wat vind jullie van de nieuwe collectie?


    Sprawl Fight Short Company - Products
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Mooie broeken hoor... Leuke kleur combi's.

    Vraag me alleen af of deze broeken wel echt goedgekeurd zijn??? Er zit namelijk een anti-slip stuk aan de binnenkant van de bovenbenen. Dit zou zijn om "in the heat of the moment" meer kans te bieden op submissions (dus meer grip)... Geen idee of dat is toegestaan?

    Ik heb zelf nog het vorige model (zandkleurig) van sprawl (die van forest griffin)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #3
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    in de ufc is er al mee gevochten door matt wiman , volgens die kerel van sprawl is die overal toegestaan.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    ah ok.. dan zal het wel goed zijn ja... Mijn volgende short wordt ook zeker weten weer een sprawl broek.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    ah ok.. dan zal het wel goed zijn ja... Mijn volgende short wordt ook zeker weten weer een sprawl broek.
    heb er 4 + die 2 die nog komen , heb ook 2 tapouts maar ik blijf echt bij sprawl tapout is gewoon niks bijzonders.

  6. #6
    Jochem Guest

    Default

    Ik heb een afgeknipte Gi waar ik in grabbel. Werkt perfect. Fucking zoveel geld voor een (mooi) broekje, terwijl er nooit vrouwen mee trainen en staan te kijken. Ik zal het wel weer niet snappen.

  7. #7
    chief108 Guest

    Default

    lol @ Jochem...

  8. #8
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Als je het echt basic wil houden...




    Leuke broeken, maar ik heb er al twee en dat is wel genoeg.
    Mischien een andere keer.

    Een èchte BJJ gi doe ik denk ik eerst, m'n judo gi valt toch een beetje uit de toon en is errug dik.
    Maar tééééring wat zijn die BJJ dingen duur.(ik ben een cheapskate)
    Even goed rondkijken dus.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    MOet je een x bij ons komen trainen
    Zijn er toch zeker wel 1....
    soms 2..........
    soms 3
    of zelfs soms 4......... jaja

    het is jammer dat er niet echt vrouwelijke broeken tussen zitten
    of ik kijk niet goed
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by O11 View Post
    Een èchte BJJ gi doe ik denk ik eerst, m'n judo gi valt toch een beetje uit de toon en is errug dik.
    Maar tééééring wat zijn die BJJ dingen duur.(ik ben een cheapskate)
    Even goed rondkijken dus.
    marktplaats of ebay?
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Heemskerk
    Posts
    116
    vCash
    126000

    Default

    Hoe werkt dat met bestellen in Amerika? Ik zie bijvoorbeeld op de site vn vitamins & minerals dat ze een hoop broekjes in de aanbieding hebben.

    Bijvoorbeeld: http://www.vitaminsandminerals.com/c...?categoryID=26

    Als je dat dan omrekent zit je op zo'n 15~20 euro voor een broekje. Natuurlijk komen er kosten bij, maar dan nog denk ik dat het ruim onder de NL prijs zal komen. Heeft iemand al eerder iets bij V&M besteld?

  12. #12
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    Ik heb een afgeknipte Gi waar ik in grabbel. Werkt perfect. Fucking zoveel geld voor een (mooi) broekje, terwijl er nooit vrouwen mee trainen en staan te kijken. Ik zal het wel weer niet snappen.
    Zucht Jochem, snap dat dan... Weet je wel wat die sprawl broeken voor fijne zwembroeken zijn... En dan ga je met dat hippe sprawl broekje zwemmen in zo'n subtropisch schnitzelparadijs... Moet jij eens zien wat je daar mooi opvalt voor die dames tussen al die kerels met een rucanor, speedo of v&d zwembroek
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  13. #13
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Zucht Jochem, snap dat dan... Weet je wel wat die sprawl broeken voor fijne zwembroeken zijn... En dan ga je met dat hippe sprawl broekje zwemmen in zo'n subtropisch schnitzelparadijs... Moet jij eens zien wat je daar mooi opvalt voor die dames tussen al die kerels met een rucanor, speedo of v&d zwembroek
    ah ach so!! Daarom koopt men toch ook thaiboxbroekjes, om er mee over het strand te lopen.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Heemskerk
    Posts
    116
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by j0rg View Post
    Hoe werkt dat met bestellen in Amerika? Ik zie bijvoorbeeld op de site vn vitamins & minerals dat ze een hoop broekjes in de aanbieding hebben.

    Bijvoorbeeld: http://www.vitaminsandminerals.com/c...?categoryID=26

    Als je dat dan omrekent zit je op zo'n 15~20 euro voor een broekje. Natuurlijk komen er kosten bij, maar dan nog denk ik dat het ruim onder de NL prijs zal komen. Heeft iemand al eerder iets bij V&M besteld?

    Iemand die hier antwoord op heeft?

  15. #15
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Bestellen in amerika is erg gunstig nu ivm dollarkoers..

    Normaal gesproken zou je invoerrechten moeten betalen op producten die je koop in the usa.. echter dit geldt niet voor producten beneden de 25 dollar/euro? Dit geldt ook niet voor zgn "gifts", geschenken dus. Daarom even vragen of de winkel in kwestie met grote letters "GIFT" op het pakketje schrijft. Of duidelijk laten maken dat de inhoud ervan beneden de 25 dollar/euro grens ligt.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    ja maar zelfs als er gift op staan kunnen ze nog wel moeilijk doen.....
    helaas
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Bestellen in amerika is erg gunstig nu ivm dollarkoers..

    Normaal gesproken zou je invoerrechten moeten betalen op producten die je koop in the usa.. echter dit geldt niet voor producten beneden de 25 dollar/euro? Dit geldt ook niet voor zgn "gifts", geschenken dus. Daarom even vragen of de winkel in kwestie met grote letters "GIFT" op het pakketje schrijft. Of duidelijk laten maken dat de inhoud ervan beneden de 25 dollar/euro grens ligt.
    Ja ik had het aan mijn broek,ik had in december wat kleren besteld bij UFC.Vorige week een rekeningske van zo een 40 euro in de bus liggen:invoerrechten!!!!

    Ik had trouwens bij Brawlstore/boxingshop ook nog een broekje besteld (ook in december),maar dat hebben we nog steeds niet gekregen. en reaktie op mijn e-mail krijg ik ook al niet. In het verleden thans nog bij besteld gehad en geen problemen toen.

  18. #18
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by mama View Post
    ja maar zelfs als er gift op staan kunnen ze nog wel moeilijk doen.....
    helaas
    heb daar nog nooit problemen mee gehad
    bestel toch regelmatig boeken etc. daar....

  19. #19
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb nooit problemen en bestel best veel uit de u.s , maar ik zou niks bestellen waarbij ups bezorgt hun vragen haast altijd 40 euro nog aan de deur.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •