MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 77

Thread: Stackers

  1. #26
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Limburg
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Hier een linkje naar een artikel over leverintoxicatie na hydroxycut gebruik:
    http://www.annals.org/cgi/reprint/142/6/477.pdf ik denk op pagina 7.

    De resultaten zijn niet altijd erg veel beter met dan zonder. Althans niet bij de mensen die ik tot nu toe heb begeleid. (op een persoon na dan)

    En nog eens: als je ze gebruikt, opbouwen (en afbouwen), niet te lang gebruiken --> Te is altijd slecht, behalve tevreden
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Luctor et Emergo!
    A black belt is a white belt that never quit!
    Judoteam Spartansport - Bad Boys Brazilian Jiu Jitsu

  2. #27
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by uwheerser View Post
    Te is altijd slecht, behalve tevreden
    tequila

    ephedra was super om mee tenemen naar lowlands..

    voor sport/ fatloss heb ik het nooit gebruikt

  3. #28
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Wat bedoelen jullie met "cutten met het spul" ?

    Zijn de bijwerking hetzelfde voor iedereen en wat mij afschrik is de grote van pil en hartritme stoornis zit namelijk in de familie

  4. #29
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Limburg
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Als je wil cutten en je hebt hartritmestornissen in de familie...

    Gewoon the old fashioned way gaan en afblijven van de stackers.
    Gewoon hoog in de eiwitten, gemiddeld in de carbs en weg van de vetten. Elke dag icardio: afwisselend duurtraining met intervaltraining

    Dit werkt ook en het hoeft zeker niet trager te gaan. Tenzij je voordien al steeds erg op je voeding hebt gelet.

    Succes
    Luctor et Emergo!
    A black belt is a white belt that never quit!
    Judoteam Spartansport - Bad Boys Brazilian Jiu Jitsu

  5. #30
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    thx reps

  6. #31
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by paspoes View Post
    Zijn de bijwerking hetzelfde voor iedereen en wat mij afschrik is de grote van pil en hartritme stoornis zit namelijk in de familie
    Gratis advies: Afblijven van stackers!!!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  7. #32
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik heb zelf een jaartje terug ofzo nog aan de stackers gezeten (met epehdra)
    Moet zeggen, de eerste 2 a 3 dagen werken ze prima. Daarna neemt die energie rush die je er van krijgt flink af...
    Ik slik ze dan wel.. En wellicht verhoogt het ook nog mijn hartslag etc. Maar de echte _kick_ die is er toch snel vanaf.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #33
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    hoge bloedruk en intensieve inspanning zijn zelden goed voor het hart
    alhoewel de efedra-fobie wel iets overtrokken is
    sinds dat verboden is in nl is het amfetaminegebruik weer toegenomen
    en die hond van een Plassterk zich maar afvragen hoe dat komt...
    (leve het repressieve beleid)

  9. #34
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    tequila

    ephedra was super om mee tenemen naar lowlands..

    voor sport/ fatloss heb ik het nooit gebruikt

    HAha die Chief,, wat een combi zeg!

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Slikte die dingen met Ephedra vroeger wel eens als ik eigenlijk te lui was om uit te gaan.. Heb ze vroeger 1 of 2x voor het trainen gebruikt,maar mijn ervaring is dat ik sneller moet kotsen als ik die dingen geslikt heb als de training echt zwaar wordt..

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by paspoes View Post
    nee daar verkopen ze geen troep, volgens mij zeiden ze dat het niet voor afvallen is. Ik zoek juist voor afvallen en meer energie.

    Stackers | Sportvoeding | Now Foods Voedingssupplementen » nrgBOOST.nl

    Dit zijn echt wel de zwaarste en je hevigste.

    als je echt met stackers wilt afvallen moet je het hier mee doen.

    Ik wilde het vorig jaar ook hiermee, maar ik heb geen zin om peppy op het werk te zijn, vandaar. ik pis dan ook veel vaker etc.zweten etc etc. nix voor mij, op een feest ok, maar zo nee.

    Ik had vorig jaar ook een paar van die wondermiddeltjes, maar als je gewoon traint dan heb je dat eigenlijk niet nodig. Misschien dat het iets harder gaat als je dat doet + trainen, maar dat was bij mij niet meer nodig.
    Last edited by MB667; 15-02-2008 at 10:09.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    ephedrine is oorspronkelijk astmamedicatie>luchtwegverwijder.
    het is dacht ik ook een Beta 2 antagonist.
    valt in dezelfde categorie als het wat meer heftige:
    -clenbuterol
    -salbutamol>ventolin(pufjes of drank)

    clenbuterol is ongeveer 100x sterker dan salbutamol. hoe zich dit verhoudt tot ephedrine weet ik niet.

    je kunt de werking van ephedrine als vetburner verder nog versterken met de combi caffeine en aspirine (eca-stack, noem je het dan)

    je wordt er iig wel lekker hyper en wakker van en ideaal voor festivals e.d.

    echter kan ook omslaan in paniekerig gevoel en hartkloppingen. daarnaast hoor je mensen nogal eens klagen over brandend maagzuur. maar dat kan ook door de combi slecht voer-alcohol-ephedrine komen.

    oh ja van beta 2 antagonisten is bij dieren aangetoond dat het de spiergroei stimuleert.

    toch wel uitkijken met dosreing van dit soort middeltjes.
    hartaanvallen e.d. zijn niet zo'n gunstig neveneffect.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    ik ben meer op zoek naar iets om meer af te vallen, in 4 maanden tijd ben ik al 18 kg kwijt maar nu merk ik dat de kilo's blijven hangen jullie weten het wel soms raak je 2 kilo's en dan kom je weer aan etc etc.

    ik wil nog 20 kilo kwijt mijn eet patroon heb ik al een beetje aangepast "het blijft lekker eten" maar dan nog heb ik er moeite mee om meer af te vallen. Ik zoek geen energie of oppep middel.

    Als ik jullie berichten lees, lees ik meer negatieve berichten en als het echt de afval pillen slecht is voor je hart, paniek aanval en lekkende reet dan hoef ik ze echt niet.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Limburg
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    ephedrine is oorspronkelijk astmamedicatie>luchtwegverwijder.
    het is dacht ik ook een Beta 2 antagonist.
    valt in dezelfde categorie als het wat meer heftige:
    -clenbuterol
    -salbutamol>ventolin(pufjes of drank)

    clenbuterol is ongeveer 100x sterker dan salbutamol. hoe zich dit verhoudt tot ephedrine weet ik niet.

    je kunt de werking van ephedrine als vetburner verder nog versterken met de combi caffeine en aspirine (eca-stack, noem je het dan)

    je wordt er iig wel lekker hyper en wakker van en ideaal voor festivals e.d.

    echter kan ook omslaan in paniekerig gevoel en hartkloppingen. daarnaast hoor je mensen nogal eens klagen over brandend maagzuur. maar dat kan ook door de combi slecht voer-alcohol-ephedrine komen.

    oh ja van beta 2 antagonisten is bij dieren aangetoond dat het de spiergroei stimuleert.

    toch wel uitkijken met dosreing van dit soort middeltjes.
    hartaanvallen e.d. zijn niet zo'n gunstig neveneffect.
    Helemaal correct!!
    Vroeger kregen we van de dokter 'corefedrine' bij een zware verkoudheid. En weg was ze na 2 dagen, en topfit ook nog nadien. Maar dan was de dosering ook niet erg hoog en slechts 2 dagen van duur.

    Ik blijf erbij... het spul werkt echt, zeker in combinatie met cafeïne en aspirine, zoals ik al eerder zei. Maar het is te zien wat je medisch verleden is en wat je er voor over hebt.

    Mijn mening: gewoon op je voeding letten en trainen!!
    Last edited by uwheerser; 15-02-2008 at 11:03.
    Luctor et Emergo!
    A black belt is a white belt that never quit!
    Judoteam Spartansport - Bad Boys Brazilian Jiu Jitsu

  15. #40
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by paspoes View Post
    Als ik jullie berichten lees, lees ik meer negatieve berichten en als het echt de afval pillen slecht is voor je hart, paniek aanval en lekkende reet dan hoef ik ze echt niet.
    een lekkende reet is wel cool
    je bent dan net een lekkende frituurpan, het vet druipt zo je reet uit

  16. #41
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    een lekkende reet is wel cool
    je bent dan net een lekkende frituurpan, het vet druipt zo je reet uit

    dan moet jij alles van weten
    Last edited by paspoes; 15-02-2008 at 11:27.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    prestatie:

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12783047


    CONCLUSION: It was concluded that acute ingestion of C+E and E increases muscular endurance during the first set of traditional resistance-training exercise. The performance enhancement was attributed primarily to the effects of E; there was no additive effect of C.

    C=caffeine,
    E=efedra

    toevoeging van caffeine lijkt dus niets te doen..of beter gezegd, soms toename prestatie, soms afname, per persoon verschillend..


    dan nog :

    verslag van sporter... mbt hartklachten:
    Case Report Consequences of ephedra use in an athlete

    Lancet. 2005 Dec;366 Suppl 1:S22.
    Libman RB, Menna BL, Gulati S.

    A right-handed African-American man with no significant medical history was admitted to our hospital in May, 2003, aged 37 years.

    He presented with a 1-day history of progressive headache and blurred vision in his left visual field. He reported decreased exercise tolerance and palpitations during the previous 2 weeks.

    He was a body builder employed as a personal fitness trainer, and denied use of prescribed medications, tobacco, alcohol, or illicit drugs. He had a family history of myocardial infarction and stroke, but none of dilated cardiomyopathy. He had an irregular heartbeat of 76 beats per minute.

    Neurological examination showed moderate left hemineglect, dense left homonomous hemianoppia, and left hemisensory loss. Laboratory investigations, including hypercoaguability profile, were unremarkable and blood cultures were negative.

    Urine toxicology was negative for cocaine and amphetamines. Electrocardiogram showed atrial fibrillation.

    MRI scan with gadolinium confirmed a right middle cerebral artery (MCA) territorial infarction with minor haemorrhagic transformation. A small left parietal infarction was also identified suggestive of an embolic source.

    No significant extracranial carotid stenosis was identified on duplex or magnetic resonance angiography (MRA).

    Intracranial MRA revealed decreased flow within the distal aspect of the right MCA branches. Transthoracic and transoesophageal echocardiography showed severe left-ventricular dilation and hypokinesis with an estimated ejection fraction of 20–25%.

    No patent foramen ovale, intracardiac masses, thrombi, or vegetations were noted, and there was no significant atherosclerotic disease in the aorta. Cardiac catheterisation showed normal coronary arteries.

    We treated our patient with digoxin, blockers, and an angiotensin-converting enzyme inhibitor. He was not considered a candidate for cardioversion.

    A few days after admission, the patient revealed that he had taken an ephedra-containing nutritional supplement (Hydroxycut, MuscleTech, MuscleTech - Bodybuilding Supplements, Muscle building Supplement, Protein Bars, Body Building Workouts) daily for the past 3 years. He later also admitted weekly intravenous use of nandrolone and intermittent use of intravenous stanazol 1 year before onset of symptoms.

    Despite administration of intravenous heparin, his recovery was complicated by two additional left cerebellar infarcts. He was discharged 10 days after admission and subsequently lost to follow-up.

    Hydroxycut is a herbal supplement that contains ephedra (banned by the US Food and Drug Administration in April, 2004), caffeine, and aspirin; it is often used by bodybuilders and athletes to aid weight loss and to improve performance.

    Potential side-effects of ephedra-containing compounds include complications associated with the cardiovascular—eg, hypertension, palpitations, tachycardia, arrhythmia, myocardial infarction, and sudden cardiac death — and the central nervous systems — eg, stroke, transient ischaemic attack, and seizure.

    Ephedra acts on both adrenergic receptors and stimulates release of endogenous catecholamine, resulting in vasoconstriction and, possibly, altering myocardial refractory time.

    Ephedra use is also temporally related to left-ventricular systolic dysfunction because of its sympathomimetic effects on repetitive stimulation of the myocardium.

    In our patient, ephedra use might have either caused a tachyarrhythmia-induced dilated cardiomyopathy or acted as a direct toxin to the myocardium, resulting in a tachyarrhythmia.

    About 25–50% of patients with atrial fibrillation associated with left-ventricular systolic dysfunction have some degree of tachycardic-induced cardiomyopathy, and in cardiomyopathy induced by atrial fibrillation, haemodynamic improvements are seen with heart rate or rhythm control.

    As such, a follow-up echocardiogram and Holter studies after intervention might have been diagnostic.

    Ephedra seems to predispose to both ischaemic and haemorrhagic stroke. Haemorrhagic stroke might result from catecholamine-induced hypertension or cerebral vasculitis, and ischaemic stroke has been linked to vasoconstriction and sympathomimetic platelet activation, resulting in local thrombosis.

    We believe our patient probably had a cardioembolic stroke, resulting from ephedra-induced cardiomyopathy and atrial fibrillation, caused by direct cardiac toxicity, catecholamine excess, or possibly hypersensitivity myocarditis.

    Our patient’s use of anabolic steroids probably contributed to his symptoms. Although vasculitis remains a possible cause of stroke in our patient, the multiple territorial ischaemic lesions in the setting of atrial fibrillation and cardiomyopathy make embolism more likely.

    A cerebral angiogram, which would have indicated segmental narrowing characteristic of vasculitis or vasospasm, was not done.

    ofwel: niet zo goed voor je hart...

  18. #43
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Limburg
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    prestatie:

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12783047


    CONCLUSION: It was concluded that acute ingestion of C+E and E increases muscular endurance during the first set of traditional resistance-training exercise. The performance enhancement was attributed primarily to the effects of E; there was no additive effect of C.

    C=caffeine,
    E=efedra

    toevoeging van caffeine lijkt dus niets te doen..of beter gezegd, soms toename prestatie, soms afname, per persoon verschillend..

    Klopt in deze context. Maar hier gaat het volgens mij over "muscular endurance" dus Kracht-uithouding (en dan nog enkel in het verlengen van je eerste set) Ik zie de conclusie geen weerslag heben op de cutting. Daar is er wel degelijk wetenschappelijk bewijs, dat C+E+aspirine beter werkt. Ik zoek het artikel even voor je op...

    Maar wat het hart betreft: idd niet zo goed!
    Luctor et Emergo!
    A black belt is a white belt that never quit!
    Judoteam Spartansport - Bad Boys Brazilian Jiu Jitsu

  19. #44
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ja.. dat van dat hart is ook maar een enkel geval.
    of het spieropbouwend werkt (als bij salbut, clen, enz)...
    het effect zit hem mn de afgifte van noradrenaline
    Weet je toevallig of dat ook gebeurd bij clen ed?????
    als je dat ene artikel hebt..gaarne.

  20. #45
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    je wordt er iig wel lekker hyper en wakker van en ideaal voor festivals e.d.

    echter kan ook omslaan in paniekerig gevoel en hartkloppingen. daarnaast hoor je mensen nogal eens klagen over brandend maagzuur. maar dat kan ook door de combi slecht voer-alcohol-ephedrine komen.
    aldus sprak de ervaringsdeskundige

    on topic:

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    oh ja van beta 2 antagonisten is bij dieren aangetoond dat het de spiergroei stimuleert.
    volgens mij moet dat zijn:

    van beta 2 antagonisten is ALLEEN bij dieren aangetoond dat het de spiergroei stimuleert

    volgens mij is er geen bewijs voor spiergroei bij mensen met dit soort spul

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    stelletje pillenvreters ............ ;-)

  22. #47
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    niet helemaal waar chief:
    Salbutamol werkt als doping

    Het anti-astmamiddel salbutamol, de actieve stof in Ventolin, is geschikt als dopingmiddel. Dat concluderen Franse onderzoekers na een onderzoek onder acht recreatieve wielrenners.

    De meeste gebruikers van Ventolin gebruiken de stof in lage doseringen, en dienen die toe via de longen, in een inhaler. De Fransen onderzochten een andere route. Hun recreatieve sporters kregen de beta-2-agonist oraal, en dan ook nog in een dosis die tien tot twintig keer boven de therapeutische dosering lag.

    De sporters kregen het middel drie weken lang. 's Morgens om acht uur slikten ze vier milligram, om twaalf uur weer vier milligram en 's middags om vijf uur nog eens vier milligram. Na de drie weken moesten de proefpersonen zich op een fiets volledig leeg rijden op 80 tot 85 VO2max. De onderzoekers maten de hartslag van de sporters om te bepalen wanneer de sporters dat tempo niet meer konden volhouden.

    De onderzoekers herhaalden de proef een paa weken later met een placebo. De figuur hieronder geeft aan hoe lang de individuele proefpersonen op het gewenste niveau konden blijven rijden. Duidelijk is dat salbutamol de prestaties verbeterde.





    Analyse van het bloed van de renners wees uit dat de concentratie vrije vetzuren (FFA) hoger was in de salbutamolgroep. Tijdens de sessie - daarvoor niet.





    De onderzoekers speculeren dat de salbutamol het enzym adenylcyclase in de cellen activeert. Daardoor gaat de lever meer glucose aanmaken en afgeven, stijgt de afgifte van insuline en daalt de suikerspiegel.





    Verder stijgt de verbranding van vet - en daardoor stijgt de hoeveelheid vrije vetzuren in het bloed. Dat laatste kan echter niet de verbetering van de prestaties verklaren. De oorzaak daarvan zoeken de Fransen eerder in een verhoogde opname van glucose.





    Voor en tijdens de inspanning is er geen verschil in cortisol- en testosteronspiegels bij beide groepen. Daarna wel. De verschillen waren echter niet significant.

    Na de sessie waren ook de spiegels van groeihormoon verhoogd. Die verschillen waren wel significant.





    De Fransen zijn daar nogal verbaasd over. In de meeste literatuur blijkt salbutamol of de GH-aanmaak met rust te laten of juist - waarschijnlijk doordat het de afgifte van de groeihormoonremmer somatostatine stimuleert - te verminderen. Lichamelijke inspanning is 'de' factor die in die studies ontbreekt. Waarschijnlijk is het effect bij de langere trainingen van de grote-mensen-duursport nog groter, speculeren de onderzoekers.

    Duidelijk steeg de concentratie van het actieve schildklierhormoon T3. Dat is niet verrassend, zeggen de Fransen. Beta-2-agonisten verhogen, waarschijnlijk door hun effect op de glucosehuishouding, de omzetting van T4 naar T3.





    In dierstudies, maar ook in een paar humane onderzoeken, is salbutamol anabool gebleken. [J Strength Cond Res. 2005 Feb;19(1):102-7.] De onderzoekers denken dat ze voor die eigenschap misschien ook aanwijzingen hebben gevonden. Toen ze de concentraties eiwit en ureum - het afbraakproduct van de eiwitcyclus - maten, vonden ze dat de salbutamolgebruikers lager ureumconcentraties hadden. Dat komt misschien doordat het middel eiwitsparend heeft gewerkt. Denken de onderzoekers.





    Collomp K, Candau R, Lasne F, Labsy Z, Prefaut C, De Ceaurriz J. Effects of short-term oral salbutamol administration on exercise endurance and metabolism. J Appl Physiol. 2000 Aug;89(2):430-6. [PubMed]

    2 9 - 1 1 - 2 0 0 1
    Salbutamol bouwt spieren op

    Patienten met een vorm van spierdystrofie bouwen spiermassa op als ze salbutamol, het milde neefje van clenbuterol, gebruiken. Dat zeggen neurologen van Ohio State University in Neurology.

    De Amerikanen negentig patienten een jaar lang salbutamol of een placebo. De proefpersonen in de salbutamolgroep kregen twee keer per dag acht of zestien milligram salbutamol. De groep met de hoge dosering had na een jaar gemiddeld anderhalve kilo droge massa gewonnen. Dat is bijzonder: de proefpersonen hadden immers een ziekte waarbij spieren langzaam maar zeker verdwijnen.

    De onderzoekers maten ook de lichaamskracht van de proefpersonen. Daar gebeurde niets mee.

    De bijwerkingen vielen mee. Gebruikers hadden last van misselijkheid, nervositeit, beven en slapeloosheid.

    Kissel JT, McDermott MP, Mendell JR, King WM, Pandya S, Griggs RC, Tawil R. Randomized, double-blind, placebo-controlled trial of albuterol in facioscapulohumeral dystrophy. Neurology 2001 Oct 23;57(8):1434-40. [PubMed]

  23. #48
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    en ik begin Willem777 langzaamaan te zien als een chipsvretend, bierdrinkend bankdrukmonster dat loopt te trillen en te zweten en die uit zn reet lekt,

    "MY-LIFE-FOR_YOU-MY_LIFE_FOR_YOU_MY_..."
    MY HERO

  24. #49
    chief108 Guest

    Default

    komt aardig in de buurt idd....

  25. #50
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Limburg
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Sal en Clen ZIJN beiden doping!!
    Dus maar goed dat die zo werken, hehe
    Luctor et Emergo!
    A black belt is a white belt that never quit!
    Judoteam Spartansport - Bad Boys Brazilian Jiu Jitsu

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •