MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 13 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 304
  1. #76
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    he Niek H
    moet je ook nog trainen...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd of de anderen net zo tevreden zijn als ik op het moment ben..

    Heb vanmorgen een pittige kracht en tabata training gedaan.
    Kuiten en schouders zaten compleet vast ben benieuwd hoe dit morgen aanvoelt als ik om 9.30u aan mijn staande training begin.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #78
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    En hoe voelde het allemaal aan?

  4. #79
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Ehmmmm pijnlijk, maar niet vast...

    veel trappen gedaan in de training en sparren met de opdracht vast zetten combineren en weg bewegen...

    wat betreft spieren liep dit wel redelijk...

    merkte alleen dat ik na het sparren op de pads helemaal stuk ging en dit puur door een paar rondjes Jab=> re halfronde trap en cross=> li half ronde trap te doen... ritme op de pads moet ik echt weer terug pakken...



    Wel was mijn been helemaal Blauw woensdag ochtend echt niet meer normaal...(begint steeds opvallender te worden) en pijnlijk ook...(sparren was notabene met een 65 kg jongen..ik ben 106kg)

    ik ga hier meer op letten want het is zeer prettig om het spierherstel mee te maken, maar de pijnlijke beurse plekken zijn crisis..
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #80
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Ehmmmm pijnlijk, maar niet vast...

    veel trappen gedaan in de training en sparren met de opdracht vast zetten combineren en weg bewegen...

    wat betreft spieren liep dit wel redelijk...

    merkte alleen dat ik na het sparren op de pads helemaal stuk ging en dit puur door een paar rondjes Jab=> re halfronde trap en cross=> li half ronde trap te doen... ritme op de pads moet ik echt weer terug pakken...



    Wel was mijn been helemaal Blauw woensdag ochtend echt niet meer normaal...(begint steeds opvallender te worden) en pijnlijk ook...(sparren was notabene met een 65 kg jongen..ik ben 106kg)

    ik ga hier meer op letten want het is zeer prettig om het spierherstel mee te maken, maar de pijnlijke beurse plekken zijn crisis..
    Vreemd jij bent de eerste die dit meld en kan het ook nergens terug vinden in de literatuur. Gebruik je medicijnen en heb je het alleen op je benen?

    Carnation = hogere werkcapaciteit = hogere intensiteit = stuk gaan

  6. #81
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    Ik heb het woord luie sporters niet gebruikt. Veel mensen gebruiken supplementen als binneweggetje (als de supplementen al werken natuurlijk) in plaats van hard te werken.

    Aerts, Manhoef, andere professionele atleten... ze zijn misschien 1% van het totale aantal gebruikers van dit soort supplementen.
    wtf.. als jij supplementen neemt en er niet bij werkt gebeurt er ook geen zak.
    je kunt wel waterpapperig worden met creatine.. maar dan loop je rond met
    3kg vocht in je lijf ofso.

    supplementen zijn bedoeld Juist om t Harde trainen te ondersteunen zodat je
    het vol kan houden en daar de vruchten deste beter van kan plukken.
    Heeft niets met lui te maken!

    Wat wel lui is, is bijv steroiden gebruiken omdat je voor de zomer nog breed wil zijn.
    Das achterlijk. Maar ondersteundende middelen tot op zekere hoogte kan nooit worden
    gezien als vervanging voor hard werken!

    Hard werken zonder de juiste stoffen in je lijf maakt juist meer kapot dan je lief is.

  7. #82
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SamE View Post
    Vreemd jij bent de eerste die dit meld en kan het ook nergens terug vinden in de literatuur. Gebruik je medicijnen en heb je het alleen op je benen?

    Carnation = hogere werkcapaciteit = hogere intensiteit = stuk gaan
    Nope,

    Ik heb normaliter NOOIT blauwe plekken...
    en ik gebruik de suplementen die ik eerder heb beschreven...

    Zoals ik al zei ik kijk het wat betreft de bleuwe plekken aan...

    wat betreft de training en herstel heb ik al eerder gezegd...zeer tevreden..
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  8. #83
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Evilman View Post
    ....Heeft niets met lui te maken!

    .
    dat zegt hij toch?


    bdw welke supps ondersteunend werken is een nogal grijs gebied.
    Ik vind dat Dimitri een goed punt heeft,
    gebruik van supps wordt vaak (in het algemeen, het gros van de sporters) gezien als middel om met dezelfde matig toegewijde, slecht gestructureerde training meer resultaat te verkrijgen.
    ik beschuldig dus nu niet heel sportland van matig trainen, ik vind wel dat men vaak te hoge verwachtingen heeft van supps. Het is vaak meer 'net dat beetje extra'.
    Training is nog altijd voor 99% een mentale kwestie.
    Volharding, regelmaat, gezond verstand, rust, voeding, dat soort dingen zijn bepalend.
    Natuurlijk is de topsporter aan het balanceren op het randje van overtraining. Dan kan dat beetje extra net het verschil maken.
    Maar de gemiddelde sportschoolbezoeker die na elke training een shake neemt en zn amino;s neemt heeft dat vaak helemaal niet nodig, imno ieg

    Sorry voor het intermezzo Underdog, SAMe

  9. #84
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Waarom sorry, ik ben het redelijk met je eens..

    suplementen van goede kwaliteit kunnen helpen al sje op de rand van je kunnen bezig bent...

    ze kunnen je lichaam net dat extra beetje ondersteunen om die cutting edge te geven..

    en wat betreft herstel denk ik zeker dat dit suplement daar toe kan behoren...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  10. #85
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by d4nd3l10n View Post
    Dat is misschien wel lui, maar je moet nog steeds je ass eraf trainen hoor..
    Het is niet zo dat als je aan de roids gaat alles vanzelf komt. Sterker nog, je moet juist harder gaan trainen en beter op je eten letten, anders heb je er geen zak aan. (Ralf back me up ).
    is een beetje dubbel....

    Steroiden zorgen voor een sneller herstel ....
    door de eigenschappen van deze medicijnen want dat zijn het, kun je dieper en verder gaan in je trainingen...het laat je niet beter knokken.

    Feit is alleen dat veel mensen (meerdeheid) steroiden nemen om makkelijker een beach body tekrijgen ofiets derglijks Wel gebruiken , niet goed eten, massa aankomen en dat 2 mnd na het gebruik weer kwijt zijn.
    (dus dan hebben jullie gelijk... ze doen het om makkelijker er leuk uit te zien, MAAR de winst door te gebruiken is nihil doordat er slecht getraind en gegeten wordt)

    Maar on Topic:

    zijn er al anderen die wat kwijt kunnen over hun ervaringen???
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  11. #86
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by d4nd3l10n View Post
    Dat is misschien wel lui, maar je moet nog steeds je ass eraf trainen hoor..
    Het is niet zo dat als je aan de roids gaat alles vanzelf komt. Sterker nog, je moet juist harder gaan trainen en beter op je eten letten, anders heb je er geen zak aan. (Ralf back me up ).
    Ik heb eens ergens de resultaten van een wetenschappelijke test gelezen waarin 3 groepen mensen vergeleken werden en hun vooruitgang qua spiermassa gemeten werd.

    Groep 1: enkel trainen met gewichten onder begeleiding
    Groep 2: enkel steroids en niet trainen
    Groep 3: roids + trainen onder begeleiding

    Zoals verwacht maakte groep 3 de meeste vooruitgang. De deelnemers van Groep 2 hadden echter aanzienlijk meer spiermassa bijgekregen dan die uit Groep 1.

    Je hoeft dus niet te trainen om effect te hebben van steroids.



    Quote Originally Posted by Evilman View Post
    wtf.. als jij supplementen neemt en er niet bij werkt gebeurt er ook geen zak.
    je kunt wel waterpapperig worden met creatine.. maar dan loop je rond met
    3kg vocht in je lijf ofso.

    supplementen zijn bedoeld Juist om t Harde trainen te ondersteunen zodat je
    het vol kan houden en daar de vruchten deste beter van kan plukken.
    Heeft niets met lui te maken!

    Wat wel lui is, is bijv steroiden gebruiken omdat je voor de zomer nog breed wil zijn.
    Das achterlijk. Maar ondersteundende middelen tot op zekere hoogte kan nooit worden
    gezien als vervanging voor hard werken!

    Hard werken zonder de juiste stoffen in je lijf maakt juist meer kapot dan je lief is.
    Misschien moet je nog eens lezen wat ik heb geschreven want je hebt het niet begrepen denk ik.

    Wat ik zeg is dat veel mensen veel geld uitgeven aan supplementen omdat ze het als een binnenweggetje zien.

    Zolang je training niet optimaal is kan je jezelf beter daarop concentreren. De effecten van creatine zijn bewezen (maar klein voor het grootste deel van de gebruikers, tenzij het vegetariers/veganisten zijn).

    Van vele andere supplementen is er vaak geeneens bewijs te leveren dat ze ook maar iets uithalen, zelfs bij goede training. En als ze dan toch werken blijkt na tests vaak dat ze contaminated zijn met... steroïden.

    Supplementen kunnen m.a.w. nooit een goede training vervangen, ik denk dat we het daar over eens zijn en ik begrijp dus niet wat je probleem met mijn post is.


  12. #87
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Nope,

    Ik heb normaliter NOOIT blauwe plekken...
    en ik gebruik de suplementen die ik eerder heb beschreven...

    Zoals ik al zei ik kijk het wat betreft de bleuwe plekken aan...

    wat betreft de training en herstel heb ik al eerder gezegd...zeer tevreden..
    1 van de eigenschappen van dat spul wat je nu gebruikt is toch betere doorbloeding? --> stijve l.. en blauwe plekken zijn daarmee te verkaren.

  13. #88
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    stijve luk wat gein....Jochem...(godzijdank, stel je voor als je een stijve krijgt tijdens het rollen met Bagheera...die stijve maakt niet uit...maar bij Bagheera...)

    En betreft de blauwe plekken denk ik ook dat dat het is Jochem...daarom misschien gewenning en anders is dat een minpuntje wat in overweging genomen moet worden als je start...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  14. #89
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    @ Dimtri...bij groep 2 , was het resultaat dan waarschijnlijk ook een aanzienlijke hoeveelheid waterretentie, chollesterol spiegel uit balans, lever waarden aangetast, hormoon balans uit het lood)
    dus als je het dan zo bekijkt heeft het niet veel geholpen..

    Ik bedoel natuurlijk wel op korte termijn , maar heeft niet wat te maken met sportresultaten die constructief bedoeld op een schema in te passen zijn..
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  15. #90
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    @ Dimtri...bij groep 2 , was het resultaat dan waarschijnlijk ook een aanzienlijke hoeveelheid waterretentie, chollesterol spiegel uit balans, lever waarden aangetast, hormoon balans uit het lood)
    dus als je het dan zo bekijkt heeft het niet veel geholpen..

    Ik bedoel natuurlijk wel op korte termijn , maar heeft niet wat te maken met sportresultaten die constructief bedoeld op een schema in te passen zijn..
    IIRC hebben ze effectief de lean muscle mass gemeten, niet gewoon lichaamsgewicht.

    Helaas kan ik de studie niet terugvinden met google.


  16. #91
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    IIRC hebben ze effectief de lean muscle mass gemeten, niet gewoon lichaamsgewicht.

    Helaas kan ik de studie niet terugvinden met google.
    zo bgreep ik het ook van je hoor..zou anders niet representatief zijn natuurlijk...

    ik benoem alleen wat ze er met zulk gebruik waarschijnlijk ook bij hebben gekregen...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  17. #92
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    De effecten van creatine zijn bewezen (maar klein voor het grootste deel van de gebruikers, tenzij het vegetariers/veganisten zijn).

    Van vele andere supplementen is er vaak geeneens bewijs te leveren dat ze ook maar iets uithalen, zelfs bij goede training. En als ze dan toch werken blijkt na tests vaak dat ze contaminated zijn met... steroïden.
    Dit hangt heel erg sterk af van het individuele reageren. Creatine doet bijvoorbeeld voor een deel van de mensen niks maar ik ken ook mensen die er heel erg goed op vooruit gingen qua prestaties. Mensen die claimen dat het niks of weing doet doen dit vaak op basis van hun eigen ervaringen wat niet meteen de regel hoeft te zijn.

    Er zijn toch redelijk wat supplementen die goed werken hoor (waaronder natuurlijke beta-alanine/Carnation). Maar zoals je al zei er zit ook idd veel troep tussen. Daarom hebben we bij Ergomax ook de bronvermelding op de site staan zodat mensen zien waarop we de claims baseren en zodat ze het zelf kunnen nalezen als ze dat willen.

    Zoals bij veel zaken: als het te goed klinkt om waar te zijn dan is het vaak ook zo.

  18. #93
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    stijve lul wat gein....Jochem..
    jammer, de hele dag een stijve lul lijkt me the bomb

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #94
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SamE View Post
    Dit hangt heel erg sterk af van het individuele reageren. Creatine doet bijvoorbeeld voor een deel van de mensen niks maar ik ken ook mensen die er heel erg goed op vooruit gingen qua prestaties. Mensen die claimen dat het niks of weing doet doen dit vaak op basis van hun eigen ervaringen wat niet meteen de regel hoeft te zijn.

    Er zijn toch redelijk wat supplementen die goed werken hoor (waaronder natuurlijke beta-alanine/Carnation). Maar zoals je al zei er zit ook idd veel troep tussen. Daarom hebben we bij Ergomax ook de bronvermelding op de site staan zodat mensen zien waarop we de claims baseren en zodat ze het zelf kunnen nalezen als ze dat willen.

    Zoals bij veel zaken: als het te goed klinkt om waar te zijn dan is het vaak ook zo.
    OK, ik ben overtuigd. Stuur die supplementen maar op, ik zal testen.

    Ik kan wel niet beloven dat ik uit mijn luie zetel kom. Tenzij m'n vrouw niet thuis is en ik zelf m'n bier moet gaan halen.


  20. #95
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    IIRC hebben ze effectief de lean muscle mass gemeten, niet gewoon lichaamsgewicht.

    Helaas kan ik de studie niet terugvinden met google.
    Een goed doordachte studie doet dat wel ja en dat is meestal vrij standaard bij dit soort studies. En er zijn redelijk wat studies te vinden die dit laten zien ook zonder training. Vaak zijn het wel wat oudere mannen waarbij de spiermassa omhoog gaat en het vetpercentage naar beneden als ze gaan supplementeren met bijvoorbeeld testosteron.

    Ik denk wel dat we het er over eens zijn als ik zeg dat testosteron met of zonder trainen werkt maar dat je er bij moet trainen als als je de werking volledig wilt benutten.

  21. #96
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post

    Maar on Topic:

    zijn er al anderen die wat kwijt kunnen over hun ervaringen???
    Kan iemand Jessie opsporen? Wil wel graag weten wat hij er van vindt.

  22. #97
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    Ralf, hoeveel tabletten neem je nu per dag? Als na een aantal weken je spieren genoeg verzadigd zijn kan je een lagere dosering aanhouden van 4 tabletten per dag. Misschien dat dit helpt met de blauwe plekken.

  23. #98
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik op over gestapt SamE...

    Hou je op de hoogte...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  24. #99
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    51
    vCash
    126000

    Default

    hi samE (en forumbrothers),
    wil bij deze even mijn mening geven over de supplementen die ik mocht uittesten (carnation) . Heb het 2 weken lang voor m'n laatste wedstrijd gebruikt en moet zeggen dat ik de laatste paar trainingen super scherp was. Kon langer doorgaan en voelde me goed. Had zeker wel het gevoel dat me conditie beter was. Beetje raar gevoel eigenlijk.. omdat ik eigenlijk nooit supplementen gebruik anders dan een multivatimine. Wat ik ervaarde was dat ik dus langer door kon gaan op een explosieve manier, waar ik normaal gesproken meer me kracht moest doseren. Lijkt er inderdaad op dat het een hele goede ondersteuning voor intensieve trainingen is.
    Je moet natuurlijk (zoals door anderen ook gezegd) zelf je grenzen willen verleggen in je trainingen kwa intensiviteit, explosiviteit en conditionering. Maar dit is zeker weten een hele goede ondersteuning. ben er positief over !
    Ik ga volgende week op vakantie...als ik terug ben zal ik weer beginnen met het supplement

    ous
    Gibbs
    The will must be stronger than the skill

  25. #100
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    51
    vCash
    126000

    Default

    Nam trouwens 3 x 2 tabletten per dag.
    Het kan nog zo'n 2 weken mee denk ik :-)
    The will must be stronger than the skill

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •