MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 19 FirstFirst ... 234567891016 ... LastLast
Results 126 to 150 of 453
  1. #126
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Mack View Post
    Dan moet je ook trappen met je scheen he....
    Beginnersfoutje...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Tenzij de persoon in kwestie een savateur is.. Dan trapt hij met de schoen.

  3. #128
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    denk je nou echt dat er mensen zijn met enig verstand van MMA die Yvel gaan lastigvallen.?
    weet niet of ik het nou uit zijn columns had of van tv maar volgens mij had hij het er wel over dat ze vaak 3 keer moeten kijken voordat ze doorhebben dat het hem echt is, geloof ik in de bioscoop ofzo...
    ha je hebt natuurlijk wel gelijk, je zou wel gek zijn


    zullen er trouwens veel toeristen ook naar Oudezijds gaan nou?


    aan Reality: geen leuke ervaring voor jou en je vriendin in ieder geval, hopelijk idd geen andere nare gevolgen..

  4. #129
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    denk je nou echt dat er mensen zijn met enig verstand van MMA die Yvel gaan lastigvallen.?
    als je je met vijf man door 1 man in mekaar laat trappen heb je volgens mij minder dan 0% verstand van MMA
    dus wat dat betreft zou reality best Yvel kunnen zijn
    toch denk ik niet het 'm is, want dan hadden we waarschijnlijk wel over 5 zwaargewonden in een amsterdamse kroeg gelezen.
    daarnaast is de schrijfvaardigheid van reality iets beter ontwikkeld dan die van Yvel, getuige de spelfouten in z' n tattoos

  5. #130
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Chickenwing.... Damn wat de fok loop jij te blaten man..

  6. #131
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    als je je met vijf man door 1 man in mekaar laat trappen heb je volgens mij minder dan 0% verstand van MMA
    dus wat dat betreft zou reality best Yvel kunnen zijn
    toch denk ik niet het 'm is, want dan hadden we waarschijnlijk wel over 5 zwaargewonden in een amsterdamse kroeg gelezen.
    daarnaast is de schrijfvaardigheid van reality iets beter ontwikkeld dan die van Yvel, getuige de spelfouten in z' n tattoos
    Maar toen ik het voor de grap opperde maakte mysterious Reality er dankbaar gebruik van door met een "peace" à la Gilbert een volgende post af te sluiten. De rat!!! hahahaha. Wat een thread dit!

  7. #132
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    als je je met vijf man door 1 man in mekaar laat trappen heb je volgens mij minder dan 0% verstand van MMA
    dus wat dat betreft zou reality best Yvel kunnen zijn
    toch denk ik niet het 'm is, want dan hadden we waarschijnlijk wel over 5 zwaargewonden in een amsterdamse kroeg gelezen.
    daarnaast is de schrijfvaardigheid van reality iets beter ontwikkeld dan die van Yvel, getuige de spelfouten in z' n tattoos


    Maar onze vriend reality kan er ook wat van. Ik dacht zelf dat het Bas Boon moest zijn.

    Kan je wel zeggen, ik ben een papzak met slechte conditie, maar ik heb wel tien jaar mma ervaring (af en aan, maar toch). Als ik met vijf andere Socratessen tegen Yvel of Manhoef zou moeten vechten... Ik zou er toch tegen opzien, als je begrijpt wat ik bedoel. En nog wel honderd andere toppers in Nederland ook.

    Scenario: jij en je al een beetje aangeschoten vrienden lopen gezellig op iemand af om je mannelijkheid af te reageren. PATS! Gelijk de eerste zakt door zijn hoefjes vanwege een highkick. Denk dat je dan toch wel wat minder zeker staat te vechten, met z'n vieren. Of je nou alle ufc's hebt gezien of niet.

  8. #133
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Effective View Post
    Maar toen ik het voor de grap opperde maakte mysterious Reality er dankbaar gebruik van door met een "peace" à la Gilbert een volgende post af te sluiten. De rat!!! hahahaha. Wat een thread dit!
    Hahaha denk het wel niet he... met MMA shirtje Yvel lastigvallen....dan ben je wel een hele simpele domme lul.


  9. #134
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Hahaha denk het wel niet he... met MMA shirtje Yvel lastigvallen....dan ben je wel een hele simpele domme lul.
    Met mma shirtjes aan mensen lastig vallen is sowieso iets voor de dommen.

  10. #135
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Aangezien het namelijk echt gebeurd is.......

  11. #136
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb mij weer super vermaakt met het lezen van deze topic!!

  12. #137
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Aangezien het namelijk echt gebeurd is.......

  13. #138
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    op de voorburgwal ligt sportschool vos. en die jongens duiken ook vaak daar in de kroeg. bij de get a way of bep en deep. ik zal het wel aan een vriend van mij vragen. want een van die kroegjes is van hem. (get a way)
    Dat is Nieuwezijds Voorburgwal....

    Oudezijds voorburgwal is wel mijn stompingground én ik heb wel meerdere MMA shirts waaronder een UFC shirt. Ben ook regelmatig dronken. Dus mocht ik het zijn geweest. Sorrie man

  14. #139
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    op de voorburgwal ligt sportschool vos. en die jongens duiken ook vaak daar in de kroeg. bij de get a way of bep en deep. ik zal het wel aan een vriend van mij vragen. want een van die kroegjes is van hem. (get a way)
    Sorry jongens. We waren idd dit weekend na de training effe wat gaan drinken in de stad. Je weet het wel...drank 5 mannen, ja dat gaat soms mis. Het was echt niet de bedoeling om zo te sarren maar ja de alcohol, dan gaan zelfs (oud) wereldkampioenen wel eens te ver. We hadden ook niet verwacht zo'n wervelwind tegen te komen. Damn het leek wel een kruising tussen Jackie Chan en Wolverine.
    We zullen geen aangifte doen, omdat we zelf ook fout waren.

    Vraag het anders nog ff na bij de Getaway. Daar zijn we later onze wonden gaan likken.

  15. #140
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    We gaan Reality zn naam niet vrijgeven boys. Sorry!

    Ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat ik het wel humor vind om die knakkers ff hier te kakken te zetten.

    Dubbel lullig. En gepwnd worden door een heuze vigilante en dan ook nog es aan de schandpaal op Mixfight.
    Hee, maar, kan je een inschatting maken van hoe groot de kans is dat dit waar is?

    Maw: gaat het hier om iemand die kan vechten?

    Als ik dit lees, klinkt het alsof je het serieus neemt. Ik wil niet zeggen dat ik dat wel of niet doe, maar het is best wel een bizarre anekdote.

  16. #141
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    denk je nou echt dat er mensen zijn met enig verstand van MMA die Yvel gaan lastigvallen.?
    Vraag maar es aan Dick Vrij of hij het eens is met je stelling

  17. #142
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Wat ik niet helemaal snap; wat doe je in godsnaam met je (eigen) vriendin op de Oudezijds? En dan nog wel een 'schaaktype'... verhaal is wel een beetje vaag... of was het bij het huis van Rosso? (sorry Rosso kon 't ff niet laten)?

  18. #143
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Hee, maar, kan je een inschatting maken van hoe groot de kans is dat dit waar is?

    Maw: gaat het hier om iemand die kan vechten?
    Ja, ik vraag me af hoe goed deze persoon kan vechten en hoe groot hij is.

  19. #144
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Ja, ik vraag me af hoe goed deze persoon kan vechten en hoe groot hij is.
    ?

  20. #145
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Dit scenario zal mij nooit overkomen want ik zou nooit met 4 vrienden 1 iemand aanvallen. En als 1 van mn vrienden dat wel van plan is met de andere 3, dan geef ik hem zelf wel een stomp. Vriend of niet.
    ?

  21. #146
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Wat ik niet helemaal snap; wat doe je in godsnaam met je (eigen) vriendin op de Oudezijds? En dan nog wel een 'schaaktype'... verhaal is wel een beetje vaag... of was het bij het huis van Rosso? (sorry Rosso kon 't ff niet laten)?
    Niet iedereen gaat er naar de hoeren sportfan...........

  22. #147
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    En hoe groot de tieten van z'n vriendin zijn lijkt me ook relevant..

  23. #148
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Misschien handig als je tekst voor je vraagteken zet; dan weet ik waar ik een reactie op moet geven.
    O.

    Ok. Komt ie.

  24. #149
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bjjboy View Post
    Niet iedereen gaat er naar de hoeren sportfan...........
    Huh?

  25. #150
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Huh?
    Als ik naar de oudezijds ga, ga ik toch echt wel even wat dames bekijken en de gelukkig stap ik naar binnen.
    Meestal eerst even indrinken bij zo een thais cafetje, zag jeru er nog kareoke met een Tgirl doen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •