MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 123
  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default Wijziging Matchmaking K-1 Arena

    Wegens blessures die vechters hebben opgelopen tijdens de k-1 max gala in japan vallen er 2 vechters weg :

    dat zijn : Albert Kraus en Andy Souwer

    de vervanger van Albert Kraus is Warren Stevelmans

    we krijgen nu dus :

    Drago vs Warren Stevelmans

    De vervanger van Andy souwer is tot nu nog niet bekend .

    wel weet ik dat ook petrosyn op de reservelijst stond dus wie weet word hij et maar dan moet joerie mes daar natuurlijk wel mee stemmen.

    heb dit nieuws uit zeer vertrouwlijke bronnen dus is egt 100 % waar
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    zijn gelukkig ook geen publiekstrekkers , je zal er maar een kaartje voor gekocht hebben !

  3. #3
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    and so it begins.....
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  4. #4
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    huizen
    Posts
    293
    vCash
    126000

    Default

    je had het kunnen weten natuurlijk..............

  5. #5
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    and so it begins.....
    idd. Het is ieder jaar weer raak.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    daarom koop ik geen kaartje meer voor arena!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    zijn gelukkig ook geen publiekstrekkers , je zal er maar een kaartje voor gekocht hebben !
    x2 ik koop nooit een kaartje voor de arena sorry
    Last edited by jan sensei kyokushin; 15-04-2008 at 11:39.



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  8. #8
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Rotterdam
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Veel succes met het vinden van een gelijkwaardig iemand als Souwer...

  9. #9
    chief108 Guest

    Default

    was te verwachten toch?

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    tis jammer maar Stevelmans is een mooie vervanger voor Kraus, wie de vervanger voor Souwer wordt ben ik ook zeer benieuwd naar...

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Zonde.....

    Die 2 vervang je idd niet zomaar ff.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  12. #12
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    dikke verneukerij dus...
    Verwijderd ivm reclame ** ashi76**

  13. #13
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Tja vandaar dat ik tot nu toe gewacht heb met het kopen van een kaartje.En die promotors van Showtime kunnen mij echt niet in de maling nemen met woorden als, " hier konden wij niks aan doen''. Tuurlijk wisten de promotors van showtime dat de K1 max in april was en dat de kans voor 99% groot was dat de vechter blessures zouden oplopen!

  14. #14
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Tja vandaar dat ik tot nu toe gewacht heb met het kopen van een kaartje.En die promotors van Showtime kunnen mij echt niet in de maling nemen met woorden als, " hier konden wij niks aan doen''. Tuurlijk wisten de promotors van showtime dat de K1 max in april was en dat de kans voor 99% groot was dat de vechter blessures zouden oplopen!
    +1.

    Yodseanklai en Petrosian zijn wel waardige vervangers. Al zullen de mensen (diehard fans) die speciaal een kaartje hebben gekocht voor Andy/Kraus zich flink genaaid voelen.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Belgium
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Ah kut.
    Yodsenklai zou idd een sjieke vervanger zijn...

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Hahahahahahaha...wat een verassing zeg!!!
    Pffff.....Ik vind het een beetje een klote streek....En ook heeeeel typisch weer!
    Er gebuert elk jaar wel weer wat aan die line -up.........Tja, als het geld maar binnen is!
    Lekker lullig voor die mensen die hun kaart kopen speciaal voor bijv. Souwer of Kraus!

    Anyway......Dit wisten we ook al van tevoren.....TYPISCH!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  17. #17
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Petrosyan en Yodsenklai zijn inderdaad goede opties of Villaume.
    Maar om het dichter bij huis te zoeken wat te denken van Ali Gunyar, altijd een smaakmaker en wat een partij gister op tv nog gezien. Volgens mij in de Arena ook altijd 1 van de smaakmakers geweest. Laatste tijd ook nog eens in bloedvorm, lijkt wel onverslaanbaar. En om wat opkomende jonge talenten aan het werk te zien vind ik Chaid of Ngimbi of die jonge van Gunyar hoe heet hij ook al weer Sedaros ofzo....
    Opties zat dus

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    vorig jaar viel het wel mee toch. en trouwens ik licht het barpersoneel toch weer voor 50 euro op, dus valt het best mee

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Het klopt dat Andy Souwer en Albert Kraus geblesseerd zijn en waarschijnlijk vecht Murat Direkci ook niet.
    Ik kreeg net te horen dat Simon vanavond terug komt uit Japan en dat de organisatie dan naar buiten komt met een officiele reactie over wat er aan de hand is en wie de vervangers zijn.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    veel mensen betalen er al voor om in de arena te kunnen partyen zonder naar ajaks te hoeven kijken hehehe

  21. #21
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Is ook zo, maar hoe meer mooie gala's hier in Nederland, hoe meer mensen te zeiken hebben. In plaats van blij te zijn met al die topgala's waar ze in andere landen verlekkerd naar zitten te kijken (zie buitenlandse fora), gaan ze hier steeds meer lopen zeiken.
    Geen wonder dat er vechters zijn die liever niet meer in Nederland vechten. Het publiek zeikt alleen maar en noemt zich ondertussen wel liefhebber. Daar kan ik met mn pet niet bij!

    Ik ga lekker aan het werk in de ArenA en ik ga volop genieten!
    jouw tong moet wel heel bruin zijn van het likken. het is gewoon kut dat er 3 publiekstrekkers uitvallen en daar mogen wij best over zeiken. ik heb kaartjes gekocht voor kraus en souwer, denk niet dat ik geld terug krijg of wel ?

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Yodsenklai zou een meer dan geweldige vervanger zijn als je het mij vraagt! Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet dat men meteen begint met "...en daarom koop ik geen kaartje voor de ArenA" of "daarom wacht ik tot het laatste moment". Kijk ff wat een matchmaking hier wordt neergezet. Een paar jaar geleden konden we hier alleen maar van dromen!

    Even een paar simpele feiten:
    Tweevoudig K-1 Max kampioen Buakaw vecht.
    Tweevoudig K-1 kampioen Bonjasky vecht.
    Gilbert Yvel vs Alistair Overeem, de partij waar vrijwel alle Nederlandse/Europese fans op zitten te wachten wordt hier gevochten!

  23. #23
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Het zou inderdaad wel netjes zijn om even te wachten tot Simon terug is.
    Ik weet al wat er te gebeuren staat. Opvallend dat de mensen die geen kaartje gekocht hebben het hardst van de toren blazen onder een schuilnaam.
    Wie weet valt het wel mee wat er uit de onderhandelingen is gekomen in Japan. Denk dat er wat mensen hun woorden kunnen inslikken.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik vind het ook erg jammer dat Kraus en Souwer niet vechten maar denk dat er wel weer toppers voor in de plaats komen.
    Ik ken veel mensen hier uit Oss die echt speciaal voor Albert Kraus een kaartje gekocht hebben dus die zullen wel flink de pest in hebben

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    stel dat je een reisje naar barcelona boekt en voor een meijer een kaartje koopt voor een wedstrijd, en ronaldinho en messi spelen niet. die waren donderdag op de training licht geblesseerd geraakt... dan ga je het bestuur van barca afzeiken? die gasten worden uit voorzorg van een mogelijk ingroeiende teennagel op de bank gehouden, terwijl de gasten die komen kickboxen en geblesseerd zijn, waarschijnlijk amper kunnen lopen.

    mn van souwer vind ik het zwaar klote. heb nog een hoop reps die ik hem persoonlijk wilde geven

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •