MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 14 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 327
  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default Badr Hari opgepakt

    Ik had dit van de week al gehoord en heb er meerdere berichten over gelezen. Nu zag ik bij de buren dit bericht
    Badr Hari Badr Hari zit in de bak. er is wat met een schietinsident gebeurd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Dat zijn mindere verhalen.

    waar of niet waar geen goede geluiden voor zowel Badr als de sport.

    Hoop dat het bullshit is en hij lekker bezig is met zijn voorbereidingen.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    hmmm vechtsport en misdaad... gelukkig waren we net van die stempel af... weet niet wat dat is met nederlandse vechter.... zou toch raar opkijken als couture , fedor of nog met zo een bericht naar buiten zou komen...

  4. #4
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb hier ook wat over gelezen. Dit zijn de mindere berichten zeg! Maar wat er van de speculaties klopt weet ik niet.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    oud nieuws. Wel zonde als je zo'n carriere in het vooruitzicht hebt.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Zijn jullie hier zeker van?? Want anders is deze berichtgeving niet goed voor de sport maar zeker niet voor Badr!!!

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    heel jammer ja. maarja zolang we er het fijne niet van weten kan je geen oordeel vellen. maar blijft zeer spijtig als t waar is.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    361
    vCash
    126000

    Default

    Ja, was een inval. Eerste twee van de arrestatieteam had ie K.O. getrapt...Zulke trappen kun je beter voor je wedstrijden bewaren.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sabby View Post
    Ja, was een inval. Eerste twee van de arrestatieteam had ie K.O. getrapt...Zulke trappen kun je beter voor je wedstrijden bewaren.

    Bron?

  10. #10
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ja zou e.e.a. wel graag bevestigd zien. Maar ja de vorige keer met het geintje met Simon R. mochten we ook niet speculeren en het was allemaal waar.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    ach ja.. zou toch jammer zijn als het zo door gaat. Het is dan echt een waste of talent..

  12. #12
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sabby View Post
    Ja, was een inval. Eerste twee van de arrestatieteam had ie K.O. getrapt...Zulke trappen kun je beter voor je wedstrijden bewaren.
    natuurlijk

  13. #13
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    Het is helaas echt waar, neem aan dat zijn management met een verklaring komt. Gouden toekomst word op deze manier verprutst

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    kan er iemand het hele verhaal plaatsen?

  15. #15
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Eerst es zien wat hiervan waar is.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Fight Master View Post
    Het is helaas echt waar, neem aan dat zijn management met een verklaring komt. Gouden toekomst word op deze manier verprutst
    Daar zit ik eigenlijk ook op te wachten. Zoals al eerder is aangegeven in deze topic was het hele verhaal rondom Simon R zelf destijds ook waar.

    Op deze manier wordt er enorm gespeculeerd, wat de gang van zaken rond Badr alleen maar verergert omdat hij zodoende veel meer in het (negatieve) nieuws blijft.

    Verwacht dus van een professionele organisatie zoals Showtime een verklaring aangezien Badr bij hun onder contract staat!!!

  17. #17
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ik begin ook steeds meer geluiden te horen dat het toch echt waar zou zijn. Ik hoop dus op een officiele verklaring om dit uit de wereld te helpen of te bevestigen.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    deze discussie ontspoort...


    serieus: laten we maar wachten tot er echt nieuws is voordat we ons verlagen naar het nivo van de andere FORA's en onze dag vullen met speculaties.

  19. #19
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Badr kan je vergelijken met Mike Tyson. Erg veel woede in zich, uit zijn jeugd?Maar in ieder geval is de boosheid en de agressie de sleutel tot het succes van deze sportmannen. Maar de medaille kent een andere kant en dat is dus dat ze die woede buiten de ring niet de baas zijn.Hoop natuurlijk dat het niet waar is voor Badr!

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    wat casamoh zegt is waar. Ik had toen in die tijd nog een mail gestuurd naar telegraaf met twee artikelen die in de krant stond.

    artikel A) Nederlander Badr Hari slaat Duitser Leko KO.

    artikel B) De marokaanse zwaargewicht Badr Hari is opgepakt.

    Dit stond beide in dezelfde krant, ik kreeg geen reactie terug behalve dat zij het ook vreemd vonden. Het is dus eigenlijk triest..

    Wat er nu aan de hand is weet ik niet en daar is nog niks officieels van bekend dus heb daar geen commentaar op maar het zou zonde zijn dat een jongen met zoveel potentie en één van de weinige die een goede boterham kan verdienen met zijn sport weer in aanraking is met politie...

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wat is er nou aan de hand? zit hij nou weer vast of is het gewoon weer dat oude verhaal dat wordt opgerakeld?

  22. #22
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    wat een kuttopic
    Yep. Slotje erop totdat er iets nuttigs valt te melden.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by JeMalleMoer View Post
    Yep. Slotje erop totdat er iets nuttigs valt te melden.
    Wacht nog steeds op de verklaring van It's Showtime, dus niets slotje erop!

    Je zal maar een ticket hebben gekocht naar Zweden! Daar vecht Badr tegen Bouzidi in een superfight, de 31ste in Stockholm (Rumble of the Kings)

    Ben heel benieuwd of dit nog doorgaat!

  24. #24
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Badr is ok ,ik wou ook altijd stoer zijn op die leeftijd. En wat maakt het uit of i uit Marokko of uit zuid oost Groningen komt. Zolang hij niemand op blaast is het voor mij nog steeds mijn badhrtje.
    Hij word straks van zelf volwassen,al zal dat niet makkelijk zijn als je op een sportschool traint waar van de slogan is: Noord is gestoord
    Niemand is perfect,en dat geld zeker voor 90% van onze vechtsporters,
    en 98% van de trainers. Maar waar hebben we het nu eigenlijk over,zolang er nog echte gekken als opa fritzl rond lopen.
    Laten we het pas weer over badr hebben als hij zijn dochter 24 jaar in de kelder heeft opgesloten.
    Nu gaan we het weer hebben over de dingen waar mixfight.nl voor bedoelt is.
    Groetjes manila

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik heb een hoop onzinnige posts uit deze topic verwijderd, laten we nou maar wachten op een officiele reactie en laten we ons inderdaad niet verlagen tot het nivo van de andere fora's

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •