MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 14 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 327
  1. #76
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dreamone View Post
    Aaah joh, dubbel brandstichting? inbraak? mishandeling? Hij is zo vrij.. Paar jaar en voorwaardelijk Komt goed, nu heeft hij ook geen afleiding, kendie lekker oefenen..


    Ik heb ook gehoord dat dat meisje iets met de hells angels te maken heeft en dat ie daarom eigenlijk nog een veel groter probleem heeft.

    Ja sorry! Nu we toch zeggen wat we weten, gooi ik het er ook maar uit..

    (heb het van horen zeggen he, heb verder geen bronnen. dit voordat ik de spreekwoordelijke emmer met stront over me heen krijg)
    Last edited by Illest; 18-05-2008 at 12:52.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Biker babe met K1 kickbokser ...... zou best kunnen

  3. #78
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Huizen
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari is een super goede vechter. Daar kan over gediscuseerd worden. Vind het alleen wel jammer dat men nu zo diep over zijn prive leven gaan. Nog even en MF lijkt op RTL Boulevard.

  4. #79
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Post

    Quote Originally Posted by gustafacci View Post
    Badr Hari is een super goede vechter. Daar kan over gediscuseerd worden. Vind het alleen wel jammer dat men nu zo diep over zijn prive leven gaan. Nog even en MF lijkt op RTL Boulevard.
    Dat is de tradeoff van populair zijn heh. Alles heeft zijn minpunten, dus ook celebrity zijn. Zoals iemand eerder poste, hoge bomen vangen veel wind. Je moet gewoon bij de les blijven, want als je bijvoorbeeld als beroemde je patatje verkeerd eet op straat staat het hoog en droog in het nieuws.
    Fat girlz need lovin too!



  5. #80
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Een brandbom bij iemand naar binnen slingeren is natuurlijk wat anders dan een patatje verkeerd eten...
    Dat er over gepraat wordt is 1 ding, maar dan moet het wel op feiten gebaseerd zijn en tot dusver is er nog helemaal niemand die met feiten naar voren komt.

  6. #81
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    De nieuweling Badr Hari Hij is de 'bad boy' van de K1 en hij vindt het leuk. De Amsterdammer Badr Hari (23) zegt wat hij denkt, en vaak denkt hij lelijke dingen van zijn tegenstanders. "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko."
    'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
    leuk om te weten, ik hoorde hier allemaal smoesjes dat het moest van de k-1.

    maargoed als dit allemaal waar is, zou ik als ik hem was hopen op een lange gevangenisstraf, want voor je het weet krijgt ie nog een paar betonnenvoetjes ofzo.

  7. #82
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dat zeg je nou wel maar je kent het verhaal toch niet
    Ik ken het verhaal inderdaad niet maar zonder dat ik het verhaal ken durf ik te stellen dat dit je niet "overkomt".
    Een regenbui overkomt je of een trein missen of iets dergelijks waar je zelf niets aan kan doen.
    Bijvoorbeeld door een rood licht rijden doe je zelf.. een meisje zwanger maken doe je zelf.. iemand een paar knallen geven doe je zelf en ja ook een brandbom maken, aansteken en bij iemand speciaal naar binnen gooien DOE JE ZELF.
    Maar nogmaals, ik hoop dat het niet waar is, en dat hij snel weer te bewonderen is in de ring.
    Last edited by boldhead; 18-05-2008 at 15:53.

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Bij deze verzoek ik eenieder van deze topic geen flame-topic te maken.

    Onzinnige post worden wederom verwijderd.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  9. #84
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Huizen
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guillermo View Post
    Dat is de tradeoff van populair zijn heh. Alles heeft zijn minpunten, dus ook celebrity zijn. Zoals iemand eerder poste, hoge bomen vangen veel wind. Je moet gewoon bij de les blijven, want als je bijvoorbeeld als beroemde je patatje verkeerd eet op straat staat het hoog en droog in het nieuws.
    Dus je vind dat het vechtsport wereld op die van RTL Boulevard moet lijken?

    Wat is next, omdat hij bekent is gaat iemand bij hem in de tuin met een foto camera wachten?

    Celebs die willen opvallen zodat zei meer platen etc verkopen. De commotie om Badr Hari schaart hem alleen maar en is slecht voor de sport. Hoe zou jij het vinden als er zo over jou gepraat zou worden door mensen die je niet eens ken.

    Dit is een vechtsport forum en hou het lekker over zijn vechtstyle of zijn komende tegenstanders of zijn gevochten wedstrijden.
    Als je zograag over bekende Nederlanders wil roddelen kan je beter naar een forum gaan die daarvoor is bedoeld.

  10. #85
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gustafacci View Post
    Dus je vind dat het vechtsport wereld op die van RTL Boulevard moet lijken?

    Wat is next, omdat hij bekent is gaat iemand bij hem in de tuin met een foto camera wachten?

    Celebs die willen opvallen zodat zei meer platen etc verkopen. De commotie om Badr Hari schaart hem alleen maar en is slecht voor de sport. Hoe zou jij het vinden als er zo over jou gepraat zou worden door mensen die je niet eens ken.

    Dit is een vechtsport forum en hou het lekker over zijn vechtstyle of zijn komende tegenstanders of zijn gevochten wedstrijden.
    Als je zograag over bekende Nederlanders wil roddelen kan je beter naar een forum gaan die daarvoor is bedoeld.
    je zit ernaast. vechtsportforum gaat over vechtsport, dus ook over het imago ervan en de ambassadeurs. De minster van volksgezondheid die zelf stevig doorpaft neemt niemand serieus. Als mensen van vechtsporters horen door dit soort artikelen in de krant, krijg je ook een klotenaam.

    Iemand die op zon hoog niveau sport moet daarover nadenken en zich als een prof athleet gedragen vind ik. Natuurlijk blijft iedereen een mens, maar van wat ik lees over brandbom e.d. is natuurlijk voor iedereen een idiote manouvre. of je nou bekend bent of niet.
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  11. #86
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Post

    Quote Originally Posted by gustafacci View Post
    Dus je vind dat het vechtsport wereld op die van RTL Boulevard moet lijken?

    Wat is next, omdat hij bekent is gaat iemand bij hem in de tuin met een foto camera wachten?

    Celebs die willen opvallen zodat zei meer platen etc verkopen. De commotie om Badr Hari schaart hem alleen maar en is slecht voor de sport. Hoe zou jij het vinden als er zo over jou gepraat zou worden door mensen die je niet eens ken.

    Dit is een vechtsport forum en hou het lekker over zijn vechtstyle of zijn komende tegenstanders of zijn gevochten wedstrijden.
    Als je zograag over bekende Nederlanders wil roddelen kan je beter naar een forum gaan die daarvoor is bedoeld.
    Man stop met posten want je post alleen maar troep en je kan niet eens lezen.

    Het gaat er niet om wat ik vind, het is nou eenmaal zo. Deze mannen zijn gewoon celebs. Dat heb ik niet bepaald, zo is het. Rob Kaaman, Hoost, Aerts, Schilt, allemaal halfgoden in Japan en bekend wereldwijd. Je verdiend geld door iets te doen dat veel mensen niet kunnen doen, en dat doe je internationaal dus vroeg of laat krijg je aandacht. Of het negeatief is of positief heb jij zelf in de hand door jezelf goed te presenteren.

    ashi76/----------

    Deze laatste opmerking is niet echt nodig Guillermo.

    -------------/ ashi76
    Last edited by ashi76; 18-05-2008 at 17:42.
    Fat girlz need lovin too!



  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    De nieuweling Badr Hari Hij is de 'bad boy' van de K1 en hij vindt het leuk. De Amsterdammer Badr Hari (23) zegt wat hij denkt, en vaak denkt hij lelijke dingen van zijn tegenstanders. "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko."
    'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
    Dat komt van twee kanten he! Als jij in een interview van te voren aangeeft dat je 6x de K1 gaat winnen en dat je tegenstander niet eens je voeten mag kussen. Daarna opkomt in de Arena alsof je de koning bent met een opkomst van een kwartier. Als je dan giga KO gaat dan moet je niet raar opkijken als het publiek, dat niet achterlijk is, daarop gepast reageerd.

    Zoals we in NL zeggen, hoogmoed komt voor de val.


  13. #88
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    59
    vCash
    124954

    Default

    dus nog helemaal niemand kan iets bevestigen? van it's showtime of van mike's gym? dat is toch wel een beetje raar..... hopelijk zijn het maar loze geruchten!

  14. #89
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    zowel argument van privacy als argument van celeb zijn ten dele waar.
    Natuurlijk willen we als vechtsportliefhebber weten waarom BH vast zit, al is het maar om BH op zn waarde te kunnen schatten.
    Ik wil geen fan zijn van iemand die datgene wat ik rechtvaardig acht minacht.
    Bad Boy is een attitude, marketing, dat maakt nog geen crimineel van iemand.
    Ik hoop dat ie niets ernstigs gedaan heeft.
    Zou zonde zijn, tis een topvechter
    "If you have to stop and think, it's too late"

  15. #90
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    mijn post is verwijderd?

  16. #91
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    dat zo'n officiele reactie uit blijft versterkt bij mij juist het gevoel dat er echt wat mis is... en dat zou heel erg jammer zijn... vond juist dat Badr de laatste tijd errug goed bezig was...

  17. #92
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    mijn post is verwijderd?
    Kan best kloppen, zie mijn post hierboven.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  18. #93
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Klopt dat ik nu 4 paginas lees over oud nieuws?
    Er zijn een paar personen die duidelijk hebben aangegeven wat er precies aan de hand is en dat zijn wel betrouwbare bronnen geloof ik.
    Verder worden er wat geruchten verspreid, waarvan enkele hier vast de achtergrond wel weten, maar vinden dat dit misschien niet de juiste plek is om anderen wijzer te maken dan ze al zijn.
    Wat willen we verder precies bereiken met deze thread?

  19. #94
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    niks.

    daarom kan die beter op slot todat er écht bericht komt.

  20. #95
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Klopt dat ik nu 4 paginas lees over oud nieuws?
    Er zijn een paar personen die duidelijk hebben aangegeven wat er precies aan de hand is en dat zijn wel betrouwbare bronnen geloof ik.
    Verder worden er wat geruchten verspreid, waarvan enkele hier vast de achtergrond wel weten, maar vinden dat dit misschien niet de juiste plek is om anderen wijzer te maken dan ze al zijn.
    Wat willen we verder precies bereiken met deze thread?
    Iedereen is gewoon benieuwd wat er aan de hand is. Ik wil geen oordeel fellen over hem of wat dan ook, das niet aan mij, Hari was gewoon heel goed bezig en als dit soort hardnekkige geruchten blijven aanhouden, willen de fans (ik iig wel) het fijne ervan weten. Ik heb als supporter vaak genoeg een kaartje gekocht omdat HIJ in de line-up stond, dus dat recht heb ik wel een beetje.
    Toen Remy's moeder is heengegaan werd er ook aandacht aan besteed en dat had ook niets met kickboksen te maken, dat was ook een prive-gelegenheid. Natuurlijk is dat iets anders, maar fans en media houden zich nou eenmaal bezig met een topvechter.

    Als je dat niet leuk vindt, moet je maar geen bekende K1-vechter worden, simpel. De mensen hebben het niet alleen over je als het goed gaat, maar ook als het slecht gaat. En als je een grote mond hebt al helemaal.


    Peaaacccee

  21. #96
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Klopt dat ik nu 4 paginas lees over oud nieuws?
    Er zijn een paar personen die duidelijk hebben aangegeven wat er precies aan de hand is en dat zijn wel betrouwbare bronnen geloof ik.
    ?
    Wat is waar en wat niet? Zeg jij het maar. Van alle verhalen kan ik niet zeggen wie hier de waarheid spreekt en wie het ter plekke verzint. Tenzij er een persbericht naar buiten komt of iemand namens Hari - ISTime - Mikes Gym mag spreken.

  22. #97
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Wat is waar en wat niet? Zeg jij het maar. Van alle verhalen kan ik niet zeggen wie hier de waarheid spreekt en wie het ter plekke verzint. Tenzij er een persbericht naar buiten komt of iemand namens Hari - ISTime - Mikes Gym mag spreken.

    Het zijn privekwesties, dus ik denk niet dat Mike's Gym/ST de aangewezen personen zijn om iets te melden.
    Mijn vraag is, waar willen we heen met deze thread?
    Niemand die meer weet gaat dat hier vertellen en de rest speculeert met het kleine beetje dat door de mensen die meer weten is verteld. Beetje vicieuze cirkel.

  23. #98
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Het zijn privekwesties, dus ik denk niet dat Mike's Gym/ST de aangewezen personen zijn om iets te melden.
    Mijn vraag is, waar willen we heen met deze thread?
    Niemand die meer weet gaat dat hier vertellen en de rest speculeert met het kleine beetje dat door de mensen die meer weten is verteld. Beetje vicieuze cirkel.
    Dat ben ik niet met je eens. Badr Hari is een bekende vechter. Kennelijk, en ik vertrouw mijn eigen bronnen, wordt hij van feiten verdacht die zich moeilijk verenigen met het wetboek van strafvordering. Zijn voorarrest is er door verlengd. Daardoor kan hij binnenkort die pot in zweden bijvoorbeeld al niet vechten. Dat gaat ons als fans aan en een management moet dan opheldering geven voordat verhalen een eigen leven gaan lijden. De informatie is bij hun uiteraard bekend. Als ze henzelf en Badr een plezier willen doen dan komen ze met een verklaring en zijn iedereen een stapje voor.

  24. #99
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Het zijn privekwesties, dus ik denk niet dat Mike's Gym/ST de aangewezen personen zijn om iets te melden.
    Mijn vraag is, waar willen we heen met deze thread?
    Niemand die meer weet gaat dat hier vertellen en de rest speculeert met het kleine beetje dat door de mensen die meer weten is verteld. Beetje vicieuze cirkel.
    Sorry Appeljuice, maar ik ben het ook niet met je eens. Ik denk dat de meeste mensen hier gewoon benieuwd zijn naar de ware toedracht, en de meeste niet eens in negatieve zin, maar gewoon bezorgdheid. Dus gaan we daarheen met deze thread. Iemand proberen in de fik te steken is gewoon zwaar strafbaar hier in Nederland, dus als je dat doet kom je in de media, of je nu beroemd ben of niet. Of je nu vechter bent of voetballer. Dus zijn het geen privékwesties, maar zwaar crimineel gedrag. Dus als iemand wat met zekerheid zou kunnen zeggen hier, ben ik zeer benieuwd. Het liefst hoor ik dat alles bullshit is en dat hij gewoon doorgaat met waar hij mee bezig was, namelijk: verdomd goed vechten.
    Maar een klein stemmetje in mij zegt toch wel dat deze roddels niet uit de lucht zijn gegrepen.....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  25. #100
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Jullie hebben een punt, maar ik vraag me af wat er verder nog te zeggen valt.
    Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid...meer dan 99%, kunnen we vaststellen dat hij vast zit voor (poging tot) brandstichting en mishandeling. Hij zit er al een maand volgens mij, dus het is niet echt nieuws meer.
    De andere roddels ga je hier toch niet bevestigd of ontkent krijgen.
    Dus what's the point, totdat er een verklaring van een betrokkene is???

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •