MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    VIANEN
    Posts
    1.810
    vCash
    37639

    Default Flykick alla van gaal, alleen dan raak

    'Moordaanslag' Wiese maakt tongen los
    08/05/2008 10:55

    Na de beladen Nordderby tussen Werder Bremen en Hamburger SV was de actie van keeper Tim Wiese een van de belangrijkste onderwerpen.

    Drie minuten voor rust van de heetgebakerde Bundesliga-wedstrijd in Hamburg (0-1) komt Wiese uit. In een poging de Hamburgse aanval te neutraliseren raakt hij met zijn rechtervoet vol het gezicht van de HSV-aanvaller Ivica Olic. Wiese krijgt geel van scheidsrechter Wagner, de Kroaat kan verder na een blessurebehandeling.

    Maar daarmee is het incident niet uit de schijnwerpers verdwenen. Oud-international Franz Beckenbauer kwalificeerde in zijn rol als analist de actie als moordaanslag. 'De scène met Wiese deed me aan Bruce Lee denken', zei HSV-manager Dietmar Beiersdorfer, 'dit hoort niet thuis op een voetbalveld.'

    De actie van Wiese werd bij Werder Bremen een stuk minder zwaar aangemerkt. 'Tim wil de bal raken, komt iets te laat en raakt daarbij Olic ongelukkig', nam manager Klaus Allofs zijn keeper in bescherming. 'Er was geen sprake van opzet.'

    Wiese zelf wilde ook niets weten van een aanslag. 'Ik wilde de bal wegtrappen en kwam met mijn been te hoog. Het was wel gevaarlijk spel. De gele kaart was daarom terecht', verdedigde de doelman zichzelf.



    http://www.youtube.com/watch?v=zGplCUlBCtw

    die duitsers van tegenwoordig, ik zou zeggen rood en 8 wedstrijden op de tribune zitten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    hij raakt m niet eens vol.... hij staat meer een beetje op zijn schouder. Suffe actie is het wel, maar rood vind ik wat overdreven

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default



    Hij kreeg ook geel...
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  4. #4
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Als dit geen rood is dan weet ik het niet meer! Moet iemand geraakt worden om rood te krijgen? Als je zo uitkomt, dan is dat donkerrood!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Als dit geen rood is dan weet ik het niet meer! Moet iemand geraakt worden om rood te krijgen? Als je zo uitkomt, dan is dat donkerrood!
    was meer een domme actie dan dat hij die jongen intentioneel zijn hoofd er af schopte. Toen hij door had dat er een speler tussen zat liet hij meteen zijn been zakken.... hij had ook door kunnen halen, was leuker geweest maar dan had ie wel rood

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  6. #6
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Haha, dat klopt dan ook wel weer hehe. Keeper van MVV kreeg vorige week ook rood...omdat hij zijn knie optrok. In vergelijking met deze wannabe Bonjaski was dat een klein vergrijp.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    donders mooi!
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •