MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 16 FirstFirst 1234567814 ... LastLast
Results 76 to 100 of 378
  1. #76
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Blacklabel View Post
    Neen dat zie je helemaal verkeerd... Daarnaast heeft Badr the badboy geen mening in deze ?? Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat het management niet wilt dat hij tegen Saki vecht. Laten we elkaar geen mietje noemen.. En vertel gewoon wat de reden is waarom dat zo is.


    Van het management mag Badr zich misdragen op alle fronten en zich rebels gedragen en zich voor doen dat hij iedereen kan pakken.

    Maar wanneer SAKI het wel ziet zitten om hem een lesje te leren schuilt het management op een bijzonder laffe manier om het "intern" te houden. Als Badr dan echt zo een rebel is dan gaat hij tegen zijn management in om deze pot toch te laten realiseren.


    Maar goed soms zegt men wel is : "NIETS IS WAT HET LIJKT" (zie afbeelding)

    http://upload.wikimedia.org/wikipedi...lusion.svg.png
    wat een irri afbeelding zeg
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Deze thread is voor beterwetende mongolen wat stroop voor vliegen is.

  3. #78
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Deze thread is voor beterwetende mongolen wat stroop voor vliegen is.


    Zo te zien kon je de verleiding ook niet weerstaan om op de stroop af te komen.



  4. #79
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Mannen, effe on topic: Het is Pengvogel en geen Peenvogel. "Één keer in de zes jaar, dan komt er een mannetjes Pengvogel bij een vrouwtjes Pengvogel, en dan gaat het van PENG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Gaat het dan"


    Bron: André van Duin......

    Dit is belangrijker dan dat gelul van Martin....
    Last edited by PigDog; 07-07-2008 at 21:10.


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  5. #80
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default



    Wat ik zo grappig vind, is dat toen het er echt toe deed het management van Hari niks van zich liet horen. Maar als er iemand roept dat Hari niet tegen Saki zou durven, reageren ze wel....

    Zal wel een hoge prioriteit hebben he..zo'n reactie....


    On topic:

    Ik kan niet wachten totdat deze partij ervan komt. En ik snap al helemaal niet waarom iedereen denkt dat Hari over Saki heen zal walsen. Ik zie Saki nog voor een verrassing zorgen....of ja...verrassing....voor sommigen dan

  6. #81
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post


    Wat ik zo grappig vind, is dat toen het er echt toe deed het management van Hari niks van zich liet horen. Maar als er iemand roept dat Hari niet tegen Saki zou durven, reageren ze wel....

    Zal wel een hoge prioriteit hebben he..zo'n reactie....


    On topic:

    Ik kan niet wachten totdat deze partij ervan komt. En ik snap al helemaal niet waarom iedereen denkt dat Hari over Saki heen zal walsen. Ik zie Saki nog voor een verrassing zorgen....of ja...verrassing....voor sommigen dan



    My point exactly.. !!! Reageer dan helemaal niet weet je.

    Alleen om het gerucht te ontkrachten dat Badr bang zou zijn, iedere pannekoek weet dat Badr voor geen enkele vechter bang is.

    Dus hun reactie raakt kant noch wal

  7. #82
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Weet je waarom de managment van Badr weigert. Simon Ruts heeft maar 1 K-1 vechter op zwaargewicht. En dat is Badr Hari. Als Badr verliest van Saki dan heeft Simon Ruts niks meer... Daarom wil de managment geen risico's nemen.

    Want Saki is een serieuze tegenstander voor Badr Hari. Geloof me Saki is geen Feitosa. Deze braziliaan heeft verloren omdat hij statisch vocht. Saki is iemand die beweegt en te snel is voor een zwaargewicht. Deze partij gaat zeker komen misschien dit jaar nog in de laatste 16 of volgend jaar in de Arena.

  8. #83
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Blacklabel View Post
    Zo te zien kon je de verleiding ook niet weerstaan om op de stroop af te komen.


    Je kunt veel over me zeggen, en jazeker, ik ben een mongool, zoals ik al vaker zelf stel. Een beterwetende mongool kun je me daarentegen niet noemen.

  9. #84
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Je kunt veel over me zeggen, en jazeker, ik ben een mongool, zoals ik al vaker zelf stel. Een beterwetende mongool kun je me daarentegen niet noemen.
    Nu doe je het weer .. je komt weer op de stroop af.

  10. #85
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by It's Showtime View Post
    Wij van het management van Badr Hari willen even rechtzetten dat het niet Badr Hari is die Saki heeft geweigerd, maar wij van het management. Wie Badr goed kent, weet dat hij niemand weigert en niemand ontloopt. De reden waarom wij Badr niet tegen Saki laten vechten houden wij intern maar heeft er niks mee te maken dat wij Saki te goed of te slecht zouden vinden voor Badr. Badr vecht nu in Hawaï tegen een vechter uit Kroatië.

    Vriendelijke groeten,
    Team IT’S SHOWTIME
    Gelukkig!!! Nu hebben 100% zekerheid dat jullie het intern houden.

  11. #86
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Het showtime management moet ons toch eens iets uitleggen. Want zaken communiceren aan hen die de sport o.a dragen, wij, de fans, behoort nu eenmaal tot haar taken.
    Als Badr binnen zit, en drie fora schreeuwen om een reactie, gewoon om te weten wat er met de meest spraakmakende vechter aan de hand is, dan geeft het showtime management maanden niet thuis. Ze ontkennen het zelfs.
    Nu zegt iemand dat hun topboy niet tegen die en die durft te vechten en wordt er kennelijk op een paar ego-tjes getrapt. 'Dat kunnen we toch zeker niet over onze kant laten gaan.'
    Nee wel dat de hele wereld roept dat hij vast zit.

    Kom nou eens met een volwassen verklaring en niet met dat halfslappe gelul. Jullie zouden het goed doen in politiek Den Haag. Veel schreeuwen maar weinig zeggen.

    En ten aanzien van Martin. Ik volg niet al zijn posts, maar ik vond die laatste (die uitgebreide) helemaal niet zo achterlijk als iedereen hier doet voorkomen. GG is succesvol, Sem is al een tijd onaantastbaar (onder meer door zijn hoek!), maar een beetje meer bescheidenheid zou geen kwaad kunnen. En laten we vooral niet met z'n allen dezelfde kant op knikken. Dan wordt het een saaie bedoening op dit forum. Een beetje kritisch mag best!

  12. #87
    chief108 Guest

    Default


  13. #88
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    Het showtime management moet ons toch eens iets uitleggen. Want zaken communiceren aan hen die de sport o.a dragen, wij, de fans, behoort nu eenmaal tot haar taken.
    Als Badr binnen zit, en drie fora schreeuwen om een reactie, gewoon om te weten wat er met de meest spraakmakende vechter aan de hand is, dan geeft het showtime management maanden niet thuis. Ze ontkennen het zelfs.
    Nu zegt iemand dat hun topboy niet tegen die en die durft te vechten en wordt er kennelijk op een paar ego-tjes getrapt. 'Dat kunnen we toch zeker niet over onze kant laten gaan.'
    Nee wel dat de hele wereld roept dat hij vast zit.

    Kom nou eens met een volwassen verklaring en niet met dat halfslappe gelul. Jullie zouden het goed doen in politiek Den Haag. Veel schreeuwen maar weinig zeggen.

    En ten aanzien van Martin. Ik volg niet al zijn posts, maar ik vond die laatste (die uitgebreide) helemaal niet zo achterlijk als iedereen hier doet voorkomen. GG is succesvol, Sem is al een tijd onaantastbaar (onder meer door zijn hoek!), maar een beetje meer bescheidenheid zou geen kwaad kunnen. En laten we vooral niet met z'n allen dezelfde kant op knikken. Dan wordt het een saaie bedoening op dit forum. Een beetje kritisch mag best!
    mee eens!

    ik vind dat vooral dat gedeelte waarin staat dat Schilt een stuk zwaarder is dan zijn tegenstanders en dat dat in de K1-max niet zo is, toch wel een beetje waar. daarmee heb je op dat niveau, als je een beetje kunt knokken natuurlijk, vet veel voordeel.
    van Saki ben ik fan, maar de rest van GG mag mij gestolen worden.
    de Arrab's, Zimmermannen en Leko's zijn echt niet zo denderend
    dus wat mij betreft mogen ze idd een toontje lager zingen. laat de resultaten maar spreken.
    bescheidenheid siert de mens
    Last edited by killroy; 08-07-2008 at 13:08.

  14. #89
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    de rest van GG mag mij gestolen worden.
    d:
    Dat gaat ook wel weer heel erg ver. Ik zou zeggen, train een keer mee...

  15. #90
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    @Socrates

    Schat jou altijd hoger in, maar dit is zo'n reply uit de categorie 'huhh kom dan sukkel'
    Als ik kritiek lever op bijv Peter Aerts, dan hoef ik toch niet meteen in mijn auto naar Beverwijk te stappen om mezelf met Peter te gaan meten. Ik kijk wel uit.Het getuigt een beetje van simplisme.

    Laat iedereen lekker vinden wat ie wil. Ik vind Sem een topper, heb ik wel even over gedaan, al zal ik nooit lid van zijn fanclub worden. Maar hij heeft een dijk van een team om zich heen, traint hard en is de laatste die zichzelf op de schouder slaat. Dat kan alleen niet van iedereen bij GG gezegd worden en dat is de kritiek van sommigen. Heeft weinig met jaloezie te maken denk ik.

  16. #91
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    @Socrates

    Schat jou altijd hoger in, maar dit is zo'n reply uit de categorie 'huhh kom dan sukkel'
    Als ik kritiek lever op bijv Peter Aerts, dan hoef ik toch niet meteen in mijn auto naar Beverwijk te stappen om mezelf met Peter te gaan meten. Ik kijk wel uit.Het getuigt een beetje van simplisme.

    Laat iedereen lekker vinden wat ie wil. Ik vind Sem een topper, heb ik wel even over gedaan, al zal ik nooit lid van zijn fanclub worden. Maar hij heeft een dijk van een team om zich heen, traint hard en is de laatste die zichzelf op de schouder slaat. Dat kan alleen niet van iedereen bij GG gezegd worden en dat is de kritiek van sommigen. Heeft weinig met jaloezie te maken denk ik.
    Ja, sorry, zo zou het kunnen klinken. Was niet zo bedoeld. Ik ben de laatste om te beweren dat als je zelf geen topvechter bent, je verder niets mag zeggen -ik erger me dood aan reacties als 'zo lang je zelf niet in Japan hebt gevochten moet je je bek houden'. Iedereen mag vinden wat ie wil, natuurlijk. Ik vind alleen 'kan mij gestolen worden' een erg respectloos. Het zijn natuurlijk allemaal wel supergoede vechters, en hoewel dat geen reden tot arrogantie mag zijn, vind ik ik aan de andere kant dat je al die vechters niet zomaar op een hoop aan de kant mag schuiven.

    Het maakt niet uit wie killroy is, ik denk dat iedere Nederlandse vechter het zwaar heeft op een GG training (wat dus niet betekent dat ze automatisch het beste zijn...). Op die manier.

  17. #92
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    @ Socrates

    Killroy geeft z'n mening...als hij de rest van GG niet boeiend vindt, is dat zijn goedrecht. Ik snap jouw aanval niet...ik vond z'n post wel meevallen.
    Beetje zwak om te roepen dat ie daar eens moet gaan trainen.

    @ Hairopz'nveter

    Ik deel je mening!!

    Hari - Kaoklai zou vet kicken zijn! das ist super!!!

  18. #93
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Saki is trouwens Turks

  19. #94
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hairobservator View Post
    ..welke kroaat dan crocop of weer vs leko??
    saki tegen badr is niet interessant volgens mij
    omdat het beide marocs zijn beter hari of saki eerst eens
    tegen Schilt, Aerts, LeBanner of HARI vs KAOKLAI!

    GRTZ. Hairob
    Saki is een Turk.

  20. #95
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Limburg
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    je topic titel en eerste regel noem ik een contradictio in termino.

    verder jammer om te horen.
    Tja, als we dan toch elkaars fouten gaan verbeteren..

    het is een "contradictio in terminis"

    Maar gelijk heb je als je die dt-fout even in de verf zet...

    hehe
    Luctor et Emergo!
    A black belt is a white belt that never quit!
    Judoteam Spartansport - Bad Boys Brazilian Jiu Jitsu

  21. #96
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    @ Socrates

    Killroy geeft z'n mening...als hij de rest van GG niet boeiend vindt, is dat zijn goedrecht. Ik snap jouw aanval niet...ik vond z'n post wel meevallen.
    Beetje zwak om te roepen dat ie daar eens moet gaan trainen.
    Tja...

    Ik heb het geprobeerd uit te leggen. Ik blijf niet bezig...

  22. #97
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Als jij vechters niet leuk vindt mag je best zeggen dat ze je gestolen kunnen worden vind ik.

  23. #98
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Als jij vechters niet leuk vindt mag je best zeggen dat ze je gestolen kunnen worden vind ik.
    Dat vind ik ook, op zich. Hoewel ik het niet erg aardig uitgedrukt vind. Maar van een heel GG...

    Wie kunnen hem dan niet gestolen worden?! Souwer, Yvel, Kraus, misschien nog tien anderen? En de rest van de Nederlandse vechters kunnen hem allemaal gestolen worden?

    Nieky, Marloes, Alistair, en nog een hele rits bij GG behoren tot de Nederlandse top. Dus waar slaat het dan op om die met z'n allen af te serveren?

    Iedereen zegt maar wat ie wil. Maar deze uitspraak vind ik zot en lomp.

  24. #99
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    wat een onzin zeg
    ik had had het over de rest van de zwaargewicht kickboksers bij GG

    windt je niet zo op joh

  25. #100
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    wat een onzin zeg
    ik had had het over de rest van de zwaargewicht kickboksers bij GG

    windt je niet zo op joh
    Ik wind me niet op, het komt er misschien wat feller uit dan bedoeld. Ik denk altijd, Nederlandse vechters lezen ook mixfight, dus dan vind ik het belangrijk om een beetje respectvol te blijven.

    Dus de zwaargewicht kickboksers, ok zo had ik het niet gelezen.

    Dus dan hebben we het over Zimmerman, Saki, Bennazouz, Arrab, JahJah en Leko? Zeker geen kampioenen... Maar ja, die plek is al bezet door een andere GG vechter, dus dat kan je het team niet aanrekenen...

    Hmm... Vraag me af waar ter wereld ze meer goede zwaargewichten bij elkaar hebben?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •