MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 16 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 126 to 150 of 378
  1. #126
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Niet stiekum over Bas Boon dromen he!
    `hey geen nachtmerries toe wensen hey
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  2. #127
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Niet stiekum over Bas Boon dromen he!
    Als het dromen wordt dan is het wel een finale Hari tegen Saki in Japan, waarbij in de eerste ronde Sem ko gaat tegen jean claud van damme, Hari doorgaat met een KO tegen rocky, Saki doorgaat door op punten tegen Hulk Hogan, Hari die in de eerste ronde op ko wint van Van damme en Saki in de tweede ronde Sjaak van de Velde { Sjaak had een vrijloting pipo de clown kwam niet opdagen } Ko slaat op de lever.

    Dan de Finale Hari tegen Saki in tokyodome en .... wint op punten [ ben er nog niet over uit wie want toen werd ik wakker, maar ik denk .... kut ik gun ze het allebei]

  3. #128
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    hahaha...

    Met zulke dromen is het misschien handig om professionele hulp te zoeken!
    Maar los daarvan; denk dat je er een complot gaande is van Bas Boon?

  4. #129
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Als het dromen wordt dan is het wel een finale Hari tegen Saki in Japan, waarbij in de eerste ronde Sem ko gaat tegen jean claud van damme, Hari doorgaat met een KO tegen rocky, Saki doorgaat door op punten tegen Hulk Hogan, Hari die in de eerste ronde op ko wint van Van damme en Saki in de tweede ronde Sjaak van de Velde { Sjaak had een vrijloting pipo de clown kwam niet opdagen } Ko slaat op de lever.

    Dan de Finale Hari tegen Saki in tokyodome en .... wint op punten [ ben er nog niet over uit wie want toen werd ik wakker, maar ik denk .... kut ik gun ze het allebei]
    hahaha reps, mooie post

    @Sjaak ben je weer hersteld? Ben benieuwd of hij wil vechten. Mocht het nog niet goed gaan beterschap
    Last edited by danial; 08-07-2008 at 23:22.
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  5. #130
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Niet stiekum over Bas Boon dromen he!
    Misschien is Dave Jonkers meer zijn type.

  6. #131
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    hahaha...

    Met zulke dromen is het misschien handig om professionele hulp te zoeken!
    Maar los daarvan; denk dat je er een complot gaande is van Bas Boon?
    Ik ken Boon niet goed genoeg om te praten over een complot, hij zou er goed aan doen om niet overal te overspannen op te reageren.
    Hij heeft het wel goed voor denk ik met zijn jongens en uiteraard ook met zijn eigen portemonee { wat normaal moet zijn } maar hoe meer hij schrijft en blaast hoe meer mensen hem het gaan misgunnen { echt hollands }.
    Maar ik gun een ieder zijn/haar succes.
    Hollands publiek is het moeilijkste van de wereld en dat probeer ik al weken lang uit te leggen sssssst in Holland is bescheidenheid je winst.
    En profesionele hulp heb ik al 15 jaar { zo lang ben ik al getrouwd hahaha }

  7. #132
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    hahaha...

    Met zulke dromen is het misschien handig om professionele hulp te zoeken!
    Maar los daarvan; denk dat je er een complot gaande is van Bas Boon?
    Ik denk dat BB een soort hele foute imam is die alle niet-golden glory vechters van het dak af wil gooien.
    Maar goed dat hij Sem dan in zijn team heeft.

    Of BB is stiekem Martin, die bij elke topic GG erbij haalt, en zo toch voor mega publiciteit zorgt.

    Of BB haalt de 8 K-1 finalisten binnen in zijn team, speciaal om Martin te dissen.....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  8. #133
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap deze hele onzinnige discussie niet over GG, er trainen veel toppers en die presteren heel goed en ja Semmy is daarvan de beste maar die jongen is niet alleen groot maar heeft ook veel in zijn mars en heeft volgens mij tege alle grote der aarde gestaan en ze ook verslagen. Ik vind ook al die makkelijke kritiek van die peenvogel op dat team en al die jongens veels te makkelijk en te goedkoop. Het lijkt wel een obsessie en kruistocht.

    Laat iedereen in zijn waarde ........... en ja kritiek mag maar wel een beetje opbouwend en geen onzinnig gezwets over alles en iedereen.

    Osu Sjaak

  9. #134
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Als het dromen wordt dan is het wel een finale Hari tegen Saki in Japan, waarbij in de eerste ronde Sem ko gaat tegen jean claud van damme, Hari doorgaat met een KO tegen rocky, Saki doorgaat door op punten tegen Hulk Hogan, Hari die in de eerste ronde op ko wint van Van damme en Saki in de tweede ronde Sjaak van de Velde { Sjaak had een vrijloting pipo de clown kwam niet opdagen } Ko slaat op de lever.

    Dan de Finale Hari tegen Saki in tokyodome en .... wint op punten [ ben er nog niet over uit wie want toen werd ik wakker, maar ik denk .... kut ik gun ze het allebei]
    Wat ben jij een zielig figuur peenvogel, je gaat steeds meer op een reserve GWK lijken. Waarschijnlijk heb je als baby te lang met een open fontenelletje in de zon gelegen want je lult BS
    Last edited by Sjaak; 09-07-2008 at 00:43.

  10. #135
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    1 woord ...........................hoofdpijn

  11. #136
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Niet stiekum over Bas Boon dromen he!
    ik moet zeggen dat ik weleens wakker schrok na het zien van die dvd van Ramon Dekkers...

    BB sprak Engels en dat gaat je niet in je koude kleren zitten


    (geintje)

  12. #137
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Als iemand een andere mening dan jou of jullie is toegedaan hoef je niet te gaan beledigen pigdrol
    pigdrol

    Ahum.
    Maar t niveau van dit topic gaat wel weer aardig richting pit-niveau.
    Ik zeg; Saki vs Hari in Arena 2009.
    Kunnen we dit gelul eens en voor altijd beëindigen, en kunnen topics ook weer gewoon ontopic blijven.

  13. #138
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    ik snap niet dat mensen het vreemd vinden dat het management van Hari, hem niet tegen Saki laat vechten.
    Hari heeft meer zware en betere tegenstanders gehad en carriere technisch is het gewoon geen goede zet, daar kunnen we het toch wel over eens zijn. Voor Saki daarintegen wel en ik snap dat hij hier een hoop fans heeft, het is ook een leuke vechter! Maar laat Saki eerst even in het K1 verhaal groeien en naar de bekende namen door stromen voordat hij gelijk Badr wil.
    Tuurlijk zal het wel een leuke partij zijn, maar als ik Badr (het management) was zou ik niet eens reageren op deze vraag dus het is netjes dat ze dat uberhaubt doen...

    Welke tegenstanders heeft Saki de komende tijd in de planning staan??

  14. #139
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    834
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hairobservator View Post
    ..welke kroaat dan crocop of weer vs leko??
    saki tegen badr is niet interessant volgens mij
    omdat het beide marocs zijn beter hari of saki eerst eens
    tegen Schilt, Aerts, LeBanner of HARI vs KAOKLAI!

    GRTZ. Hairob
    Ik denk dat van alle domme posts in deze topic, dit toch echt wel de domste is...

    Unbelievable...

    Je kan wel denken dat mn lul een bel is, maar trek er maar eens aan!!

  15. #140
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Pimp-Daddy View Post
    Ik denk dat van alle domme posts in deze topic, dit toch echt wel de domste is...
    In so many ways...

  16. #141
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Emmen
    Posts
    406
    vCash
    126000

    Default

    Heerlijk om dit allemaal te lezen op je vrije woensdag!

  17. #142
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Emmen
    Posts
    406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    jezus motherfucking christ, ik weet niet naast welke kerncentrale jij opgegroeid ben maar het heeft je geen goed gedaan.
    Hari tegen Kaoklai???
    Ga jij je lekker met kapsels bezig houden ofzo (of ga Hendy lastig vallen)
    Haha, , is dit wat?

  18. #143
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Emmen
    Posts
    406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Als het dromen wordt dan is het wel een finale Hari tegen Saki in Japan, waarbij in de eerste ronde Sem ko gaat tegen jean claud van damme, Hari doorgaat met een KO tegen rocky, Saki doorgaat door op punten tegen Hulk Hogan, Hari die in de eerste ronde op ko wint van Van damme en Saki in de tweede ronde Sjaak van de Velde { Sjaak had een vrijloting pipo de clown kwam niet opdagen } Ko slaat op de lever.

    Dan de Finale Hari tegen Saki in tokyodome en .... wint op punten [ ben er nog niet over uit wie want toen werd ik wakker, maar ik denk .... kut ik gun ze het allebei]
    Haha, dat kan alleen maar een echte Drent bedenken in beschonken toestand....

  19. #144
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Nou weet ik na zeven lange bladzijden nog steeds niet waarom saki en hari niet gaan knokken

  20. #145
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Hehe ik vind wat medestanders op dit forum, niet dat het nodig is maar ik was al bang dat we de realiteit uit het oog zouden verliezen.
    Ik vind ook de andere zwaargewichten van GG goede vechters maar niet zoals Hari, Aerts, Bonjaski en al helemaal geen K1 winnaars.
    Dat is mijn mening, en ik weet dat sommige forum leden dat liever niet horen of lezen.
    GG is een goed team, maar ook showtime is een goed team daarnaast zijn er teams in opmars en zijn er kleinere groepen die met Sauwer en Kraus hun stempel meer dan genoeg drukken in de vechtsport.
    Maar eerlijk is eerlijk als Sem stopt of weg valt dan staat er niet meer een onoverwinnelijke reus als hem klaar bij GG, dat is mijn intensie om aan te geven dat niet de trainer van hem ineens bijdehand moet gaan doen en denken dat hij iedereen omvormt tot K1 of UFC of Cage Rage kampioen, hij en het team hebben dat echt te danken aan de reus SEM.
    Al die andere zwaargewichten zijn niet onverslaanbaar zoals Sem.
    En dat het management van Hari hem niet tegen Saki laten vechten lijkt mij meer dan logische na de winst partijen op Sefo, Feitosa dan kijk je op je minst uit naar Aerts, Schilt en Lebanner.
    Nogmaals geen GG haat maar pure fan van Sem, Nieky,Leko en Arab maar het mag een onsje minder qua hype om iedereen binnen het team wat maar gemiddeld is of zelfs nog minder{ knaap het nieuwste lid met alleen verlies partijen de laatste jaren}
    Bij Golden Glory noem je zwaargewichten, Zimmerman is net 22 jaar geworden en Saki 23, ik ben zeer vereerd dat je die nu al vergelijkt met Peter Aerts en Bonjaksy etc

    Verder heeft Cor Hemmers, ja hoor die is ook trainer bij GG in zijn tijd als trainer voor GG, kampioenen gemaakt zoals: Ramon Dekkers,Luc Verheye, Noel vd Heuvel, Michael Liewfat, en en en en en bij GG bv Heath Herring, Chalid Arrab en Leko en heeft hij vechters als Saki en Errol en Nieky en Aziz samen met Ramon Dekkers naar een nieuw level geholpen. En dat allemaal op hele jonge leeftijd!
    Jezus man, wat heb je toch een berg frustraties bij je: Sem dit en dat Dave zus en zo. Get a life man!
    Iedereen in het team gemiddeld is????? Welk team heeft drie zwaargewichten bij de laatste 8 van de wereld gehad of zoveel qualificatie toernooien gewonnen als GG?? En jij vindt dat het overgehypt wordt?

    Je bent een zielig jaloers mannetje, krijg gewoon medelijden met je.
    Je moet ook beter je huiswerk doen, Knaap versloeg dit jaar op 12 January in Servie de sterke rus Onienko en won heel snel in Dubai nog geen maand erna! Waarom laat jij die wedstrijden weg, ik raad je aan om toch nog iets meer de GG site te bezoeken, GOLDEN GLORY
    En Knaap is alweer voor vier wedstrijden geboekt voor het einde van het jaar!

  21. #146
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    En Knaap is alweer voor vier wedstrijden geboekt voor het einde van het jaar!
    Vrij logisch als je alleen al zijn laatste partij bekijkt. Bij de staredown wist iedereen al dat het een harde partij zou gaan worden!

  22. #147
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Bij Golden Glory noem je zwaargewichten, Zimmerman is net 22 jaar geworden en Saki 23, ik ben zeer vereerd dat je die nu al vergelijkt met Peter Aerts en Bonjaksy etc

    Verder heeft Cor Hemmers, ja hoor die is ook trainer bij GG in zijn tijd als trainer voor GG, kampioenen gemaakt zoals: Ramon Dekkers,Luc Verheye, Noel vd Heuvel, Michael Liewfat, en en en en en bij GG bv Heath Herring, Chalid Arrab en Leko en heeft hij vechters als Saki en Errol en Nieky en Aziz samen met Ramon Dekkers naar een nieuw level geholpen. En dat allemaal op hele jonge leeftijd!
    Jezus man, wat heb je toch een berg frustraties bij je: Sem dit en dat Dave zus en zo. Get a life man!
    Iedereen in het team gemiddeld is????? Welk team heeft drie zwaargewichten bij de laatste 8 van de wereld gehad of zoveel qualificatie toernooien gewonnen als GG?? En jij vindt dat het overgehypt wordt?

    Je bent een zielig jaloers mannetje, krijg gewoon medelijden met je.
    Je moet ook beter je huiswerk doen, Knaap versloeg dit jaar op 12 January in Servie de sterke rus Onienko en won heel snel in Dubai nog geen maand erna! Waarom laat jij die wedstrijden weg, ik raad je aan om toch nog iets meer de GG site te bezoeken, GOLDEN GLORY
    En Knaap is alweer voor vier wedstrijden geboekt voor het einde van het jaar!
    Meneer Boon duidelijk Zonder Sem stikt het bij u van de K1 kampioenen
    Was de partij in Servie niet een vooruit besliste partij { heb ik gehoord in de wandelgangen} en je hebt gelijk dat je hem 4 maal geboekt heb, anders zou het echt zonde zijn om hem binnen GG te halen.
    Laat hem aub tegen wat mindere goden om z'n record wat op te vijzelen,want die gaat momenteel naar de min.
    U mag mijn adviezen uiteraard in de wind slaan.
    greetz

  23. #148
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Martin is wel een forumbroeder die een heel uitgesproken mening heeft ; lijkt soms wel filisofisch.... ik ben het er niet mee eens, misschien moet ik me er ook maar niet mee bemoeien.. er is al genoeg onzin de laatste tijd in het MMA forum...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  24. #149
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Meneer Boon duidelijk Zonder Sem stikt het bij u van de K1 kampioenen
    Was de partij in Servie niet een vooruit besliste partij { heb ik gehoord in de wandelgangen} en je hebt gelijk dat je hem 4 maal geboekt heb, anders zou het echt zonde zijn om hem binnen GG te halen.
    Laat hem aub tegen wat mindere goden om z'n record wat op te vijzelen,want die gaat momenteel naar de min.
    U mag mijn adviezen uiteraard in de wind slaan.
    greetz
    Adviezen?
    Van een forum warrior, een dikke pad sprookjesbos figuur die een copy van Bas Boon had willen zijn? Iemand die over mij en Dave Jonkers droomt !
    Tuurlijk , jij hoorde jij iets in de wandelgangen ?
    Ik heb Knaap nadat hij bij GG kwam 4 x geboekt, iedereen vindt hem helemaal geweldig en nu al helemaal omdat er ook nog een GG label bij komt!
    Gaat er iets naar de min? wow wat een medeleven heb jij toch, records opvijzelen, goden, wandelgangen roddels.
    En jij was er natuurlijk bij, toen GG die sjeik in Dubai had omgekocht voor flink wat geld, want als nieuw GG lid, heeft Knaap natuurlijk overwinningen nodig!
    Dat gevecht in Servie was natuurlijk afgesproken en die snee in het voorhoofd van die rus ,12 cm die gehecht moest worden, heeft die Rus zelf gedaan met een scheermesje en daarna kreeg Knaap opdracht om een knie te geven. Die rus kreeg natuurlijk ook geld van GG voor zijn act en hechtingen. Maar wacht, jij wist van een winstpartij van Knaap dit jaar maar schreef daar niet over???
    Ik heb nooit beweerd dat het bij Golden Glory stikt van de K-1 kampioenen, wel veel aanstormende jonge talenten met hele goeie lijsten! Die zeker de potentie hebben om kampioen te worden.

    Wat ben je toch verschrikkelijk betrokken bij het lot van GG en vooral dat van Knaap en Jonkers, je zou haast zeggen dat je verlieft was of nog bent en de bons hebt gekregen. Jij toont het gedrag van een dikke pad die gift spuugt omdat je een kabouter breintje hebt met het zakenlijk instinct van een erwt!
    Blijf nou maar gewoon security guard en hoop dat je je baantje kan houden en dat je geen andere dingen moet doen in naam van je goeroe!

    Zoek hulp!

  25. #150
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Het begon goed Bas, maar las ik nou tussen de regels door dat jij je invloed ging aanwenden om Martin het leven zuur te maken...?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •