MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default Al Bundy (Ed o Niel) zwarte band bjj???

    kwam dit net tegen op youtube

    http://www.youtube.com/watch?v=k3yjN...eature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=UMiMR...eature=related

    shit zeg die man (in de rol van all) vond ik al een held.. nu is ie überheld

    en nog ff voor old time sakes

    http://www.youtube.com/watch?v=bM-0S...eature=related
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Wist wel dat hij dit al een hele tijd deed en de bruine band had. Mooi om te zien dat hij het zo'n toffe sport vind en dat hij zwart heeft behaald.
    Uitnodigen voor een seminar?

  3. #3
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Dit is denk ik al wel 5x gepost. Inderdaad een held die gast.
    Maargoed, hij heeft inderdaad een zwarte band BJJ sinds een jaar ofzo.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    lol... dan heb ik er 5x overheen gelezen...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  5. #5
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Hehe, nou ja het kan ook 4x zijn hoor

  6. #6
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Wist het ook al, staat een lijstje met beroemdheden die aan bjj doen op wikipedia. Zo meen ik dat één van de hoofdrolspelers in de film boondock saints ook een blackbelt is (geloof de blonde van de 2 broers).

    Anyway in het tweede filmpje komt 'Al' zeker met een paar leuke discusie punten. In het stukje waar hij de punches van Lidell bekritiseerd moet ik gelijk denken aan bv het Fedor - Silva gevecht. Fedor's vuisten kwamen daar helemaal van rond zijn heupen, niet bepaald perfecte bokstechniek dus, echter bij het boksen had silva grotere handschoenen aangehad en zich hier beter kunnen tegen verdedigen (nu hoefde Fedor niet heel bang te zijn voor een counter van Silva). Ben het dus niet eens met het feit dat een bokser veel beter punched, wel voor een bokser in een boks match maar niet per se in mma (Programma op NG liet trouwens al zien dat bas even hard sloeg als een HW pro bokser). Denk niet dat een probokser Silva net zo snel neer gehoekt kreeg zoals Fedor, dus je kunt niet zeggen dat een bokser veel beter slaat als Fedor [edit] of een andere sterke mma striker [/quote](appels met peren vergelijken)

    IM(leek)O
    Last edited by MMARuud; 26-07-2008 at 19:18.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Netjes hoor.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMARuud View Post
    Wist het ook al, staat een lijstje met beroemdheden die aan bjj doen op wikipedia. Zo meen ik dat één van de hoofdrolspelers in de film boondock saints ook een blackbelt is (geloof de blonde van de 2 broers).

    Anyway in het tweede filmpje komt 'Al' zeker met een paar leuke discusie punten. In het stukje waar hij de punches van Lidell bekritiseerd moet ik gelijk denken aan bv het Fedor - Silva gevecht. Fedor's vuisten kwamen daar helemaal van rond zijn heupen, niet bepaald perfecte bokstechniek dus, echter bij het boksen had silva grotere handschoenen aangehad en zich hier beter kunnen tegen verdedigen (nu hoefde Fedor niet heel bang te zijn voor een counter van Silva). Ben het dus niet eens met het feit dat een bokser veel beter punched, wel voor een bokser in een boks match maar niet per se in mma (Programma op NG liet trouwens al zien dat bas even hard sloeg als een HW pro bokser). Denk niet dat een probokser Silva net zo snel neer gehoekt kreeg zoals Fedor, dus je kunt niet zeggen dat een bokser veel beter slaat als Fedor [edit] of een andere sterke mma striker (appels met peren vergelijken)

    IM(leek)O
    Die niet bepaald mooie stoten zie je wel vaker terug in het MMA.

  9. #9
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    UTRECHT
    Posts
    231
    vCash
    126000

    Default

    Waarschijnlijk nooit van Fedor gehoord,en wel lange antwoord op een korte vraag.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •