MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 81
  1. #51
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjoerd View Post
    dit is dus de partij die mij het minste doet.....

    Gelukkig mogen we van mening verschillen...
    Quote Originally Posted by Marco View Post
    dat de rest van de partijen me ook boeit lijkt me wel duidelijk.. maar Perry Ubeda is een mooie technische vechter en Derecki ook plus k.o. power vandaar ..
    Precies. Ubeda is al heel lang bezig op topniveau. Gewoon benaderbaar gebleven, maar toch presteren. Eigenlijk een legende.... was nog op Veronica toen die vechtsporten uitzonden jaren geleden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  2. #52
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kameleon View Post
    Mee eens. Maar waarom wordt dan eerst Saki - Spong groots aangekondigd? En Sengschai?
    Holzken? Met die namen zet je wel het gala neer en vervolgens worden ze weer van de matchmaking afgehaald. Slechte zaak.
    Zal toch zeker te maken hebben met zakelijke deals dat je bij de ene meer kunt verdienen dan bij de andere? Net als in de voetballerij....
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  3. #53
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    We zijn toch niet gek, heren! We weten inderdaad dat er altijd belangen zijn die wij (als liefhebbers - fans) nooit zullen horen! Financiële, persoonlijke en ook tactische belangen, zijn er altijd vollop! Daarnaast is er altijd de vraag ; hoe belangrijk is deze wedstrijd voor de carriere van 'mijn vechter'?

    Kortom ; allemaal factoren waarom een vechter van een line-up alsnog wordt verwijderd en wij maar 'zeiken' waarom een vechter niet verschijnt op een evenement!
    Begrijp me goed; ook ik vind het zeer treurig als vechter X wordt beloofd en op het moment supreme hij er niet is!
    Als het ruim vooraf toch wordt bekend gemaakt, zoals Showtime dat nu doet, heb ik er toch vrede mee!

  4. #54
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    28
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kameleon View Post
    Mee eens. Maar waarom wordt dan eerst Saki - Spong groots aangekondigd? En Sengschai?
    Holzken? Met die namen zet je wel het gala neer en vervolgens worden ze weer van de matchmaking afgehaald. Slechte zaak.
    Er wordt aan het begin van het jaar een voorlopige matchmaking gepresenteerd, vervolgens wordt 3 maanden later en dus nog steeds 3 maanden voor het evenement de definitieve matchmaking doorgegeven. Wat is daar slecht aan?

    Het is toch geen twee weken van te voren?

  5. #55
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    EXACTLY! That's mine point!
    Blijft het gegeven dat de huidige line-up gewoon TOP is en dat in Eindhoven! ben dus erg blij dat ik al een kaartje heb!

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    best of the rest.....
    zoiets noemen ze 'gg-stront in de ogen'


    op de vot dermit

  7. #57

    Default

    Zonder enige twijfel ; na de AmsterdamArena de beste Line-up voor dit jaar. Met alle respect naar de andere organisatoren! Na 29-11 beslis ik zelf of dit de beste Line-up was naast de AmsterdamArena.

    Showtime is immers ALTIJD spektakel en waar voor je geld! Arena is een tikkeltje aan de dure kant, maar dan krijg je ook wat! Laten we eerlijk wezen ; het was toch een knalfestijn in de ArenA? Met deze line-up zal ook Eindhoven en omstreken 'Showtime'-evenementen leren kennen als 1 van de beste organisaties van Europa! Ben het met vele van jullie eens; die line-up moet nu wel in takt blijven!

  8. #58
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Wink

    Hé Ghandi,

    Je hebt helemaal gelijk! AmsterdamArenA was ECHT DIK! Zo een evenement verwacht je inderdaad niet in Nederland en nu dus ook in Eindhoven! Wat worden we toch verwend in dit 'kikkerlandje'!

    Natuurlijk zullen er zeker in de USA en Japan VETTE evenementen zijn, maar ja dat is ook niet voor iedereen weggelegd! En wat doen wij ; wij gaan vooral wantrouwig en sceptisch lopen doen over de line-up, dure tickets, waarom die er wel of niet is! Hahaha, het is ook (bijna) nooit goed!
    Ik durf keihard te zeggen dat ik (zeker na de ArenA) waar voor mijn 50 euries krijg van It's Showtime!

  9. #59
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik zal de ArenA denk ik deze keer ook met mijn aanwezigheid vereren.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    its showtime trophy finale 8 van dit jaar viel me tegen, maar de rest van de wedstrijden toen waren wel stuk voor stuk knallers. de voorrondes waren wel erg goed. ik hoop dat de vechters volgend jaar wel elke wedstrijd er voor gaan die in het toernooi zitten, en niet al (zo leek het tenminste) met hun gedachte in de volgende ronde zitten. Maar zelfs de finale was (shakuta vs choplin) eigenlijk maar een beetje saai, maar dat kwam door choplin die na iedere stoot of trap ging hangen aan shakuta

    daarom ben ik blij dat er in eindhoven alleen maar losse wedstrijden zijn, dus ze gaan er allemaal voor. kan niet wachten tot 29 november


    op de vot dermit

  11. #61
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Smile

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik zal de ArenA denk ik deze keer ook met mijn aanwezigheid vereren.
    x2

  12. #62
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    its showtime trophy finale 8 van dit jaar viel me tegen, maar de rest van de wedstrijden toen waren wel stuk voor stuk knallers. de voorrondes waren wel erg goed. ik hoop dat de vechters volgend jaar wel elke wedstrijd er voor gaan die in het toernooi zitten, en niet al (zo leek het tenminste) met hun gedachte in de volgende ronde zitten. Maar zelfs de finale was (shakuta vs choplin) eigenlijk maar een beetje saai, maar dat kwam door choplin die na iedere stoot of trap ging hangen aan shakuta

    daarom ben ik blij dat er in eindhoven alleen maar losse wedstrijden zijn, dus ze gaan er allemaal voor. kan niet wachten tot 29 november
    Helemaal mee eens Showtime Trophee viel tegen, vooral door het toernooi. Vaak zijn de losse wedstrijden beter. In de Arena is dat ook al een paar jaar alhoewel dit jaar het toernooi ook tof was. De arena was sowieso supervet afgelopen keer.
    Ik verwacht nu ook een vet gala met die partijen. En Micha mag dingen wel door een iets neutralere bril bekijken !

  13. #63
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Smile

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    its showtime trophy finale 8 van dit jaar viel me tegen, maar de rest van de wedstrijden toen waren wel stuk voor stuk knallers. de voorrondes waren wel erg goed. ik hoop dat de vechters volgend jaar wel elke wedstrijd er voor gaan die in het toernooi zitten, en niet al (zo leek het tenminste) met hun gedachte in de volgende ronde zitten. Maar zelfs de finale was (shakuta vs choplin) eigenlijk maar een beetje saai, maar dat kwam door choplin die na iedere stoot of trap ging hangen aan shakuta

    daarom ben ik blij dat er in eindhoven alleen maar losse wedstrijden zijn, dus ze gaan er allemaal voor. kan niet wachten tot 29 november
    Ik lees net het volgende op www.fight.nl ;
    IT`S SHOWTIME start met een nieuwe formule welke het volgende inhoudt:
    Op ieder IT`S SHOWTIME-evenement worden er partijen neergezet in 6 verschillende gewichtscategorieën, namelijk: 65 max, 70 max, 77 max, 85 max, 95 max en 95+. Bron ; www.fight.nl/Algemene informatie


    M.a.w ; volgens mij geen saaie slappe toernooien meer!

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    komt dit ook weer op sbs6 of de livestream van sbs6?


    op de vot dermit

  15. #65

    Thumbs up

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    komt dit ook weer op sbs6 of de livestream van sbs6?
    Ik weet ook niet meer waar en wanneer dit eventueel zal worden uitgezonden, maar voor de zekerheid gewoon even een kaartje gekocht bij de moderne sigarenboer; Primera!

  16. #66
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    komt dit ook weer op sbs6 of de livestream van sbs6?
    Als echte liefhebber moet je er bij zijn! Ze gaan dit evenement echt niet LIVE uitzenden. Het zal gerust later in gedeeltes worden uitgezonden. Sommige partijen weer wel (meestal de nietszeggende partijen) en sommige weer niet (meestal de vette partijen)! Ik neem het risico niet; ik ben daar!!!

  17. #67
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Las op de website dat Chahid Oulad El Hadj tegenwoordig onder gemengd management valt van Showtime/Black Label. Wat houd dit nu concreet in? Aangezien Drago hier ook eigenlijk onder valt?

    Dat It's Showtime hun beider belangen behartigd maar dat ze het in de ring gewoon tegen elkaar op kunnen nemen?

    Voor de rest een beestachtig gala, die Perry Ubeda is gewoon weer stiekum aan het thaiboxen de ouwe boef! (goed man )

  18. #68
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    die Perry Ubeda is gewoon weer stiekum aan het thaiboxen de ouwe boef! (goed man )
    Zelfs 'n "oude" vos verliest zijn haren niet! Die Perry is HET voorbeeld voor vele zichzelfnoemende vechters! Die Murat gaat het echt knap lastig krijgen met deze "oude" vos!

  19. #69
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rastaman View Post
    Zelfs 'n "oude" vos verliest zijn haren niet!
    Volgens mij is die vos al een groot deel van zijn haren kwijt.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Volgens mij is die vos al een groot deel van zijn haren kwijt.
    Hahahaha! Zo vader, zo zoon!

  21. #71
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Volgens mij is die vos al een groot deel van zijn haren kwijt.

    http://www.dailymotion.com/relevance...ry-ubeda_sport

    http://www.dailymotion.com/video/x5c...ry-ubeda_sport

    Wat 'n knokker!

  22. #72
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Jordy van der Sluijs is toch van Team Kraus? of vergis ik me nu?
    Train Hard Or Stay Away

  23. #73
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shailin Debipersad View Post
    Jordy van der Sluijs is toch van Team Kraus? of vergis ik me nu?
    Je vergist je niet!

  24. #74
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Wink

    Quote Originally Posted by Shailin Debipersad View Post
    Jordy van der Sluijs is toch van Team Kraus? of vergis ik me nu?
    Hij traint inderdaad bij Friends Gym in Zevenbergen en volgens mij door Dennis Krauweel.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Dat dit een topgala is lijkt me duidelijk, maar om nou met 5 accounts van hetzelfde IP adres dit topic "levend" te houden lijkt me niet nodig.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •