MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default Stan Storimans filmpje *waarschuwing*

    Behoorlijk storende beelden

    www.dumpert.nl - Nog meer Gori beelden
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Sja... Triest dit.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Idd heel triest, het lijkt er op dat je op een gegeven moment ziet dat Jeroen Akkermans op de achtergrond Storiemans in de achterbak van een auto legt...

    Misschien is het helemaal niet slecht dat dit soort beelden op internet verschijnen, het bewijst dat oorlog een vies, vuil en smerige toestand is.
    Last edited by phranq; 14-08-2008 at 19:36.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Bah.. ik heb geen trek in mijn lunch meer. Wat een walgelijk gezicht zeg

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    bij mijn moeders kant heet iedereen Storimans. zal vragen of ze deze man kende.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Ja doe dat.. Is misschien nuttig...........

    Wil ik wel eerst even vermelden dat Storimans een doodgewone en veelvoorkomende naam is in Brabant, maargoed, ga je gang..

    Edit: Ben trouwens blij met het feit dat je eindelijk die homo-erotische irritante kutfoto van Jacky Chan als avatar verwijderd hebt. Zelfs Dirk-Jan is een betere optie.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Wel bruut hoor, zit je als vrouwlief met kids thuis zie je dit filmpje.. Dan voel je je toch ook ff helemaal fucked up

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Niet normaal...
    Check deze ook (journaliste wordt geraakt door een sniper, gelukkig alleen in haar arm!);

    http://www.dumpert.nl/mediabase/2116...or_sniper.html

  9. #9
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Niet normaal...
    Check deze ook (journaliste wordt geraakt door een sniper, gelukkig alleen in haar arm!);

    http://www.dumpert.nl/mediabase/2116...or_sniper.html
    Haha een sniper... Lol.. Het bloedt amper.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Bah.. ik heb geen trek in mijn lunch meer. Wat een walgelijk gezicht zeg
    Dit is de wereld waar ik me bij tijd en wijlen in voortbegeef. Ik vertel nooit anekdotes over die dingen, het is als westerse (veilige) mens heel moeilijk te begrijpen wat er allemaal gebeurd in andere delen van de wereld. Als ik het me ook zo aan zou trekken, zou ik sterven van de honger (zie quote)
    Het zijn krachtige camerabeelden maar er gebeurd in feite niks.

    Welcome in my world......


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  11. #11
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Oorlog is echt bruut, wat moeten die mensen wel niet mee maken allemaal..

    toevallig zag ik deze op een kutsite genaamd ogrish,ik snap die mensen niet die er met plezier naar kijken,ongelovelijk.

    Tevens zag ik de bekende filmpje van 6 russisch conscripts die worden onthoofd door *%$^^@-tjetjeneense rebbelen.

    Wat een comments worden daar onder geplaatst ..

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wasken View Post
    Tevens zag ik de bekende filmpje van 6 russisch conscripts die worden onthoofd door *%$^^@-tjetjeneense rebbelen.
    Tis duidelijk dat je een kant kiest..... Ik heb een soort van presentatie over de Tsjetsjenen gedaan lang geleden en ik vond eigenlijk dat de Russen behoorlijk lopen te kutten, de Tsjetsjenen tot het uiterste drijven. Ze willen graag onafhankelijk worden, maar dat mogen ze niet van Rusland, die daar niet echt een zuivere reden voor heeft.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Tis duidelijk dat je een kant kiest..... Ik heb een soort van presentatie over de Tsjetsjenen gedaan lang geleden en ik vond eigenlijk dat de Russen behoorlijk lopen te kutten, de Tsjetsjenen tot het uiterste drijven. Ze willen graag onafhankelijk worden, maar dat mogen ze niet van Rusland, die daar niet echt een zuivere reden voor heeft.
    Ik kies niet echt een kant joh, maar er zijn al een paar incidenten gebeurt waar tjetjenen de agressors waren en dat is niet alleen met oorlog ofzo.

    Ze hebben zelf ook veel te verduren gehad door de russen, dus ik begrijp allebei de kanten wel, maarja zoiets doen, onmenselijk.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    heftige beelden

    zeer triest voor de nabestaanden

    tis erg hard om te zeggen maar tis natuurlijk wel t risico van t vak als je oorlogsverslaggever bent.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Ik volg het nieuws hier amper, kan iemand me uitleggen wat er is gebeurt? Vergis ik me, of is er een nederlandse reporter omgekomen in Georgië?
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Correct, amigo. Maar dat is ver, ver weg van waar jij mee bezig bent....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  17. #17
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Correct, amigo. Maar dat is ver, ver weg van waar jij mee bezig bent....

    Fijn voor mij, jammer voor de mensen die er wonen en gedwongen worden het te ondergaan!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    christophe heeft het beste van ons allemaal


    op de vot dermit

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Misschien is het helemaal niet slecht dat dit soort beelden op internet verschijnen, het bewijst dat oorlog een vies, vuil en smerige toestand is.
    Helaas hebben de mensen die oorlog maken hier geen boodschap aan...

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Tis duidelijk dat je een kant kiest..... Ik heb een soort van presentatie over de Tsjetsjenen gedaan lang geleden en ik vond eigenlijk dat de Russen behoorlijk lopen te kutten, de Tsjetsjenen tot het uiterste drijven. Ze willen graag onafhankelijk worden, maar dat mogen ze niet van Rusland, die daar niet echt een zuivere reden voor heeft.

    x2, en we weten de helft niet.. Ik las jaren geleden een stuk in de krant over russische militairen die alle bewoners van een dorp op een plein samen dreven en de vrouwen door gemaskerde mannen lieten verkrachten. De mannen die mochten niets doen, als ze wel wat deden werden ze ook verkracht.. Dat is te verknipt voor woorden natuurlijk maar geeft ook aan dat de russen alles deden om het moraal van de Tsjetjenen te breken.

    De oorzaak in iedergeval is een luchtmacht generaal van Tsjetjenie, die de macht probeerde te grijpen en daarbij op steun rekende van Jeltsin toendertijd. Die was echter (tegen verwachting) minder positief en probeerde hem af te zetten. Eerst middels een paar mislukte acties met de geheime dienst en vervolgens werden de grenzen afgesloten en werd grozny gebombardeerd. Dit was in 1995, het leek een Russisch succes te worden. De rebellen hebben toen een russisch ziekenhuis bezet waar ze na uitonderhandeling een vrije aftocht kregen. Dit was een grote klap voor Rusland. Tegelijkertijd werd er nog een halfbakken verkiezing opgezet waar een prorusland politicus met 90% vd stemmen won, en de Tsjetjenen waren helemaal klaar met Rusland. In 1996 vond een vrede periode plaats maar 3 jaar later was het weer raak, Poetin zat in de veiligheidsdienst en in Tjetjenie vond een coupe plaats die mislukte, de russen kwamen weer met het leger en jetz geht loss.. Er vonden aanslagen plaats in Moskou en er werd gewezen naar de Tsjetjenen, Poeting snijdt alle economische aders af waardoor het land nog verder afgeleid en stuur 70000 man die kant op. De Tjetjenen gaan over tot een soort guerilla oorlog aangezien ze een rechtstreeks gevecht nooit winnen. Poetin heeft een nieuwe president naar voren geschoven em ondanks de verdenkingen van fraude bij de verkiezingen, wordt Alchanov de nieuwe leider van Tsjetsjenie.
    En thats it, de rust is redelijk weder gekeerd..
    Grappig is dat Tsjetjenie pal naar Georgie ligt en er maar 1.5 miljoen mensen wonen.. Het stelt dus echt geen fuck voor.




  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Ja doe dat.. Is misschien nuttig...........

    Wil ik wel eerst even vermelden dat Storimans een doodgewone en veelvoorkomende naam is in Brabant, maargoed, ga je gang..

    Edit: Ben trouwens blij met het feit dat je eindelijk die homo-erotische irritante kutfoto van Jacky Chan als avatar verwijderd hebt. Zelfs Dirk-Jan is een betere optie.
    voor mn kanus?

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    en trouwens Muay Thai Elite






















Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •