MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 53
  1. #26
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    @ Dimitri

    Ik probeer de regering helemaal niet te verdedigen. Er zijn massa's dingen die ik anders zou willen zien, en zeker niet alleen het gebied van dierenbescherming. Mijn punt was eigenlijk dat onze regering wel dingen als legbatterijen, halal vlees, onnodige dierentesten,...e.d. toelaat, maar circusdieren wel verbied. Er is veel dierenleed nodig voor de regering om in actie te schieten, ze hebben het gedaan met circusdieren, dus lijkt het me logisch dat dat wel écht onaanvaardbaar moest zijn.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Als je dan toch zo tegen dierenleed bent, waarom dan zeuren over een leeuw in een circus?

    Kun je niet beter de MacDonalds bombarderen? Kinderboerderijen opblazen? Dierentuinen boycotten? Dierenlaboratoria bedreigen? Denk dat dieren het daar slechter hebben dan in een circus.

  3. #28
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Als je dan toch zo tegen dierenleed bent, waarom dan zeuren over een leeuw in een circus?

    Kun je niet beter de MacDonalds bombarderen? Kinderboerderijen opblazen? Dierentuinen boycotten? Dierenlaboratoria bedreigen? Denk dat dieren het daar slechter hebben dan in een circus.
    Je gelooft het niet, maar ik kan uit eigen ervaring zeggen dat proefdieren het helemaal niet zo slecht hebben in dit land.

    Dat wordt dus kinderboerderijen opblazen!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat mensen die naar de dierentuin gaan doodgeschoten moeten worden! Dat is de oorzaak in de eerste graad tot deze misere. Als de bezoekers er niet waren bestonden er geen circussen. En als er geen circussen bestonden had die Indier nooit besloten dompteur te worden. Hij werd ongetwijfeld een keer wakker werd en dacht; 'ik ben er klaar mee, iedere ochtend wordt ik om 4 uur wakker om vervolgens met mijn fiets 76 kilometer naar Bombay fietsen om mijn geld bij elkaar te bedelen als schoenenpoetser voor 700 rupies (halve euro) .. ik kap er mee, ik ga trainen en wordt dompteur! Dan verdien ik vast wel 800 rupies mee!!'
    Als die man deze keuze niet had moeten maken was dit incident niet gebeurt, dan had de leeuw nog ergens in Kenia rond gelopen met zijn 6 teven zich niet verder afvragend..Goh welke zal ik nu eens een beurt geven?.
    En het belangrijkste van alles, dan had ik nu niet 10 minuten van mijn tijd hoeven opgeven tot het kijken van die slaapverwekkende filmpje en jullie nog debielere dierenliefhebbende reacties, zonder eens na te denken wie de oorzaak zijn en daar eens bij na te denken. Het is namelijk de schuld van iedereen die ooit naar een circus gegaan is! Dus conclusie: jullie hebben gezamelijk een indier vermoord!

  5. #30
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Mja, ik ben veganistisch, ik ben absoluut tegen die dingen die je daar noemt.

    Ik vind het allemaal verschrikkelijke toestanden. Ik weet alleen niet of het iets uithaalt om persoonlijk een McDonalds in brand te gaan steken. Ik steun al die dingen die je daar noemt niet door geen gebruik te maken van hun producten.

    Denk overigens niet dat dieren het slechter hebben in een dierentuin dan in een circus. Hoewel dieren in de dierentuin ook niet onder ideale omstandigheden zitten, probeert men wel om het ze zo goed mogelijk naar hun zin te geven, in een circus niet. Ik heb namelijk stage gelopen in de zoo van Antwerpen, dus ik weet wel hoe het er daar aan toegaat. Ik stond wel bij de reptielen, maar kwam ook bij de andere dieren.

    Ook is het doel van een zoo in de eerste plaats om mensen iets bij te leren over dieren en onderzoek te doen. Mss worden mensen daardoor wel gemotiveerd om dieren beter te beschermen. Het doel van het circus is in de eerste plaats om mensen hersenloos entertainment te bezorgen ten koste van de dieren. Natuurlijk weet ik ook wel dat de intelligentere dieren die tevens ruimte nodig hebben niet onder ideale omstandigheden zitten in de zoo, maar ik vind dit wel aanvaardbaarder dan het circus, omdat het toch met een iets beter doel voor ogen is.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Dit is verreweg je meest tegenstrijdige post ooit. Het doel van een dierentuin??? Het doel van een dierentuin is kansloze rukkers als jij een van origine WILD dier zo kankergek te maken dat ie al zijn wil om te leven verliest en rondjes heen en weer loopt in een zogenaamd groot hok vol met zijn eigen uitwerpselen. In wezen ben ik nog beter voor dieren dan jij, want ik bezoek noch circussen noch dierentuinen, waarmee ik dus niet bijdraag aan het gevangennemen van dieren uit hun natuurlijke habitat voor het plezier van irritante kutkinderen en obesitas ouders.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Dit is verreweg je meest tegenstrijdige post ooit. Het doel van een dierentuin??? Het doel van een dierentuin is kansloze rukkers als jij een van origine WILD dier zo kankergek te maken dat ie al zijn wil om te leven verliest en rondjes heen en weer loopt in een zogenaamd groot hok vol met zijn eigen uitwerpselen. In wezen ben ik nog beter voor dieren dan jij, want ik bezoek noch circussen noch dierentuinen, waarmee ik dus niet bijdraag aan het gevangennemen van dieren uit hun natuurlijke habitat voor het plezier van irritante kutkinderen en obesitas ouders.
    Enigszins kan ik het met je eens zijn, maar vergeet niet dat een hoop diersoorten dankzij dierentuinen kunnen overleven omdat wij (westerse wereld) per se overal olie moeten boren, mijnen moeten graven, metropolissen moeten bouwen en steeds meer natuur inpikken... of gewoon omdat de "jetset" bont en allerlei andere exotische accesoires willen hebben.
    Schoenen van slangen, krokodillenleer... ga zo maar door.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    @ MTE

    Ik heb stage gelopen in de zoo van Antwerpen en jij hebt duidelijk geen besef hoeveel onderzoek er daar wordt gedaan om dieren in het algemeen vooruit te helpen. Verder zijn er kweekprogrammas om bedreigde diersoorten in stand te houden, dit niet alleen in de Zoo, maar ook in de natuur.

    Ik vind dat vogels en zoogdieren eigenlijk ook niet thuishoren in de zoo. Ze vervelen zich snel, voelen zich nooit zo goed thuis als in de natuur en vertonen vaak overspronggedrag. Ze hebben het wél beter als in een circus. De zoo is echter waarschijnlijk nog de enige manier om de gemiddelde westerling iets bij te leren over dieren, zodat ze misschien beseffen dat het wel degelijk waard is om iets tegen de vernietiging van natuurlijke habitats van deze dieren te doen. Mensen geven geen fuck om iets waarvan ze het bestaan zelfs nog niet weten.

    Als alle zoo's op de werel zouden verdwijnen zou het nog een stuk slechter gaan met dieren in de natuur, omdat (de meeste) zoo's met veel meer bezig zijn dan gewoon dieren in een hok te zetten. En dit weet ik wel uit eigen ervaring, in tegenstelling tot met circussen. Het geld dat verdiend wordt met de klanten gaat voor een groot deel uit naar natuurbehoud. Zoo's halen al lang geen dieren meer uit de natuur om ze in de zoo onder te brengen als je dat denkt, er zijn kweekprogramma's voor.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het wel erg raar dat die politieagentje pas na 45 minuten aan komt wandelen terwijl die jongen bijna doodbloedt. trouwens in een circus is het wel slim om zo'n vergiftigings geweer bij de hand te houden voor zulke gebeutenissen.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  10. #35
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Dieren horen niet thuis in een circus. Een olifant hoort niet te huppelen op een fiets en een kameel hoort niet te hink stap springen. M.a.w. fuck die zielige circus gasten. Ik zeg laat een pipo een andere pling plong bijten en dat ze daar dan op mogen schieten! Die staan namelijk helemaal onder aan de keten! FUCK PIPO'S!!! en flappie het meest!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  11. #36
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Dit is verreweg je meest tegenstrijdige post ooit. Het doel van een dierentuin??? Het doel van een dierentuin is kansloze rukkers als jij een van origine WILD dier zo kankergek te maken dat ie al zijn wil om te leven verliest en rondjes heen en weer loopt in een zogenaamd groot hok vol met zijn eigen uitwerpselen. In wezen ben ik nog beter voor dieren dan jij, want ik bezoek noch circussen noch dierentuinen, waarmee ik dus niet bijdraag aan het gevangennemen van dieren uit hun natuurlijke habitat voor het plezier van irritante kutkinderen en obesitas ouders.

    volgens mij is mte een beetje in een slechte bui de laaste dagen..
    pms of gestopt met roken?

  12. #37
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    @ MTE

    Ik heb stage gelopen in de zoo van Antwerpen en jij hebt duidelijk geen besef hoeveel onderzoek er daar wordt gedaan om dieren in het algemeen vooruit te helpen. Verder zijn er kweekprogrammas om bedreigde diersoorten in stand te houden, dit niet alleen in de Zoo, maar ook in de natuur.

    Ik vind dat vogels en zoogdieren eigenlijk ook niet thuishoren in de zoo. Ze vervelen zich snel, voelen zich nooit zo goed thuis als in de natuur en vertonen vaak overspronggedrag. Ze hebben het wél beter als in een circus. De zoo is echter waarschijnlijk nog de enige manier om de gemiddelde westerling iets bij te leren over dieren, zodat ze misschien beseffen dat het wel degelijk waard is om iets tegen de vernietiging van natuurlijke habitats van deze dieren te doen. Mensen geven geen fuck om iets waarvan ze het bestaan zelfs nog niet weten.

    Als alle zoo's op de werel zouden verdwijnen zou het nog een stuk slechter gaan met dieren in de natuur, omdat (de meeste) zoo's met veel meer bezig zijn dan gewoon dieren in een hok te zetten. En dit weet ik wel uit eigen ervaring, in tegenstelling tot met circussen. Het geld dat verdiend wordt met de klanten gaat voor een groot deel uit naar natuurbehoud. Zoo's halen al lang geen dieren meer uit de natuur om ze in de zoo onder te brengen als je dat denkt, er zijn kweekprogramma's voor.
    Is de Zoo in A'pen vorige week niet afgekeurd door de veganisten van Gaia? Dezelfde mensen die er ook over kloegen dat plastieken nep-krokodillen geen plaats hadden om te schuilen in le Monde Sauvage?

    http://www.standaard.be/Artikel/Deta...ieuwsoverzicht


    Ik ga wel akkoord met het verschil tussen dierentuinen en circussen, hoewel er ook in dierentuinen heel veel ruimte voor verbetering is. Wat ze in de Zoo van A'pen zelf ook weten maar door architecturale richtlijnen weinig aan kunnen doen.


  13. #38
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Het is niet omdat ik veganistisch ben dat ik het 100% eens ben met wat GAIA allemaal ligt te verkondingen. Hoewel ze vaak goeie dingen doen, maken ze zich ook bijna even veel onsterfelijk belachelijk (zoals het artikel dat jij in je post plaatste al aangaf )

    Het ding is dat ik (zoals eerder gezegd) ook vind dat zoogdieren en vogels eigenlijk niet thuishoren in een zoo. Maar zoo's houden zich al lang niet meer bezig met dieren uit de wilde natuur in een zoo te plaatsen. Er zijn kweekprogramma's voor. Dus de zoogdieren en de vogels die je momenteel in de zoo zit hebben nooit beter geweten. Verder wordt er via enrichment e.d. zo veel mogelijk aan hun behoeften voldaan. Ook zou de algemene situatie van dieren volgens mij verslechteren als officiële zoo's (ik zeg wel zoo's, geen dierenparken!) zouden verdwijnen. Dit omdat een zoo bedreigde diersoorten in stand helpt houden, ook in de natuur en ook omdat de gemiddelde mens zonder een zoo al helemaal niets meer van dieren zou weten. Ik zie het houden van zoogdieren en vogels in de zoo dan ook een beetje als een 'noodzakelijk kwaad'.

    Ik weet wat je bedoeld met dat architecturaal probleem. Het is inderdaad zo dat een aantal kooien in de zoo vreselijk verouderd en te klein zijn. Het ding is echter dat de zoo zelf deze wilt aanpassen, maar dat de regering die kooien heeft uitgeroepen tot 'beschermde monumenten'. Die kooie mogen dus niet afgebroken of veranderd worden. En er is bijna geen plaats voor volledig nieuwe kooien te plaatsen. Ik vind het ook enorm dom dat zoiets komt voor het welzijn van de dieren. Ik bedoel, persoonlijk geef ik niet veel om oude kooien.

  14. #39
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Ik hou van dieren, met een blaadje sla, wat tomaat, uitjes en wat jus.

  15. #40
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Ik hou van dieren, met een blaadje sla, wat tomaat, uitjes en wat jus.
    Jou sexuele voorkeuren doen in deze niet ter zake en zijn, eerlijk gezegd, walgelijk.


  16. #41
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    .

    Ik weet wat je bedoeld met dat architecturaal probleem. Het is inderdaad zo dat een aantal kooien in de zoo vreselijk verouderd en te klein zijn. Het ding is echter dat de zoo zelf deze wilt aanpassen, maar dat de regering die kooien heeft uitgeroepen tot 'beschermde monumenten'. Die kooie mogen dus niet afgebroken of veranderd worden. En er is bijna geen plaats voor volledig nieuwe kooien te plaatsen. Ik vind het ook enorm dom dat zoiets komt voor het welzijn van de dieren. Ik bedoel, persoonlijk geef ik niet veel om oude kooien.

    wat nou architectural, iedereen weet wel dat die dieren ruimte nodig hebben en het in niet zo dat die dieren opeens zeggen.. ehm hallo in deze kooi van 2x3m kan ik niet echt aarden. Kan iemand mij een ruimte van 3x4 geven? NEE dat doen ze niet. zowieso om dat die kutbeesten niet kunnen praten (de primaire reden dat ze in die kooi zitten) vervolgens omdat ze niet veranderd zijn in de loop der tijd. Een leeuw was de afgelopen honderdenn jaren nog steeds een leeuw. Niets anders, en zo lang bestaan (commerciele) dierentuinen nog niet.
    De reden dat ze in die kleine kooien zitten is gewoon omdat gewoon omdat je zoveel mogelijk variatie op een zo klein mogelijk oppervlak wil zodat daar zoveel mogelijk mensen komen en je een zo hoog mogelijke bezettingsgraad heb en dus rendement draait.
    naast een maatschappelijke functie moeten dierentuinen ook gewoon geld verdienen. Dat de regels aangepast zijn en de kooien moeten aangepast worden heeft dan meer te maken met de mensen die zich hiermee bemoeien en denken dat die Leeuw zich opeens in de natuur waant als ze in een kooi van 4x4 meter zitten in de plaats van 3x3. Dan is het geweten van de mens wel gesust maar voor die leeuw maakt het geen FUCK uit. Denk je dat die die extra meter merkt? dat hij denk; goh een extra meter. Daar kan ik wel iets leuks mee doen in mijn inrichting. Misschien een bank of een boomstam ofzo?.. NEE dat doe hij niet, waarom niet? Omdat het een leeuw is en geen mens. Leeuwen boeit het niet of ze in een groter appartement (hok) zitten in tegenstelling tot de mens die helemaal geilt op extra vierkante meters woonoppervlak. Die leeuw vind het namelijk gewoon kut in die kooi. Waarom vraag je je af? nou misschien omdat hij gemaakt is om geen grenzen te hebben behalve teritoriale grenzen waarbij je als je die overschrijd je buurman achter je aankrijgt om je kop eraf te bijten.
    Het is dus gewoon bullshit; Circussen en dierentuinen. Fuck het allebei en fuck de mensen die erheen gaan om zich te vergapen aan die beesten.

  17. #42
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    wat nou architectural, iedereen weet wel dat die dieren ruimte nodig hebben en het in niet zo dat die dieren opeens zeggen.. ehm hallo in deze kooi van 2x3m kan ik niet echt aarden. Kan iemand mij een ruimte van 3x4 geven? NEE dat doen ze niet. zowieso om dat die kutbeesten niet kunnen praten (de primaire reden dat ze in die kooi zitten) vervolgens omdat ze niet veranderd zijn in de loop der tijd. Een leeuw was de afgelopen honderdenn jaren nog steeds een leeuw. Niets anders, en zo lang bestaan (commerciele) dierentuinen nog niet.
    De reden dat ze in die kleine kooien zitten is gewoon omdat gewoon omdat je zoveel mogelijk variatie op een zo klein mogelijk oppervlak wil zodat daar zoveel mogelijk mensen komen en je een zo hoog mogelijke bezettingsgraad heb en dus rendement draait.
    naast een maatschappelijke functie moeten dierentuinen ook gewoon geld verdienen. Dat de regels aangepast zijn en de kooien moeten aangepast worden heeft dan meer te maken met de mensen die zich hiermee bemoeien en denken dat die Leeuw zich opeens in de natuur waant als ze in een kooi van 4x4 meter zitten in de plaats van 3x3. Dan is het geweten van de mens wel gesust maar voor die leeuw maakt het geen FUCK uit. Denk je dat die die extra meter merkt? dat hij denk; goh een extra meter. Daar kan ik wel iets leuks mee doen in mijn inrichting. Misschien een bank of een boomstam ofzo?.. NEE dat doe hij niet, waarom niet? Omdat het een leeuw is en geen mens. Leeuwen boeit het niet of ze in een groter appartement (hok) zitten in tegenstelling tot de mens die helemaal geilt op extra vierkante meters woonoppervlak. Die leeuw vind het namelijk gewoon kut in die kooi. Waarom vraag je je af? nou misschien omdat hij gemaakt is om geen grenzen te hebben behalve teritoriale grenzen waarbij je als je die overschrijd je buurman achter je aankrijgt om je kop eraf te bijten.
    Het is dus gewoon bullshit; Circussen en dierentuinen. Fuck het allebei en fuck de mensen die erheen gaan om zich te vergapen aan die beesten.
    Kom je wel eens in een dierentuin? Zo te horen was je laatste bezoekje twintig jaar geleden in Bulgarije...

    Moet wel zeggen dat Belgische dierentuinen een stuk slechter zijn dan de Nederlandse. Niet lullig bedoeld, maar het is wel zo.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het met Rosso eens, of beter gezegd: Rosso heeft mijn voorgaande posts bijna letterlijk overgetypt lol..

  19. #44
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Kom je wel eens in een dierentuin? Zo te horen was je laatste bezoekje twintig jaar geleden in Bulgarije...

    Moet wel zeggen dat Belgische dierentuinen een stuk slechter zijn dan de Nederlandse. Niet lullig bedoeld, maar het is wel zo.
    En NEE, dat zeggen we net: Daar komen wij niet, omdat we geen kansloze kutpaupers zijn. Als ik wil zien hoe leeuwen en tijgers zich in de natuur gedragen kan ik het beste gewoon Discovery of Animalplanet kijken. Die filmen die beesten als ze op een zebra springen, in een dierentuin zijn ze een schim van wat ze eerst waren toen ze nog niet gevoederd werden door een flexwerkende uitzendkracht.

  20. #45
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    En NEE, dat zeggen we net: Daar komen wij niet, omdat we geen kansloze kutpaupers zijn. Als ik wil zien hoe leeuwen en tijgers zich in de natuur gedragen kan ik het beste gewoon Discovery of Animalplanet kijken. Die filmen die beesten als ze op een zebra springen, in een dierentuin zijn ze een schim van wat ze eerst waren toen ze nog niet gevoederd werden door een flexwerkende uitzendkracht.
    Veertig jaar geleden had je volkomen gelijk gehad.

    De verblijven van nu zijn niet te vergelijken met 'kooien'.

    Niets mis mee, die beesten zijn veel gelukkiger dan in het wild, waar ze constant in doodsangst en op het randje van uithongeren leven... En als ze zich niet willen laten zien, dan doen ze dat gewoon niet.

    Vogels is een ander verhaal, maar roofvogels zie je dus ook steeds minder, behalve dan soorten die voor hun voortbestaan afhankelijk zijn van dierentuinen.

    Ik weet waar we het over hebben, jij niet, dus deze discussie is snel beslist.

    Winnaar op KO in de eerste ronde: Socrates.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Even terug komend over je tirade over dierentuinen. In Europa, de landen bij de EU, is er een wet die voorschrijft dat dierentuinen alleen dieren mogen houden die in gevangenschap geboren zijn.

    Dierentuinen in de EU werken samen en wisselen dieren uit om inteelt te voorkomen en om ervoor te zorgen dat dieren zich kunnen ontwikkelen. Zo worden er bv apen uitgewisseld zodat dominante mannetjes wisselend harems kunnen aanleggen.

    En je kan moeilijk zeggen dat de dierentuinen in West Europa slecht zijn voor de dieren. Zoals eerder gezegd zorgen dierentuinen er ook voor dat sommige dieren niet uitsterven. Het werkt ook andersom! Soms worden dieren getraind en teruggezet in de wildernis. En mishandelde dieren, die in beslag zijn genomen, krijgen in de dierentuin vaak toch nog een goed leven. In plaats van een spuitje.

    It's not all bad.... en al helemal niet in West Europa. Hier hebben veel dieren in een dierentuin het beter dan 4 Miljard mensen elders op de wereld.


  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik denk dat ik van het weekend met mijn dochter naar de dierentuin ga
    Kunnen jullie mij een dierentuin aanraden ?


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #48
    anonymous001 Guest

    Default

    Blijdorp.

    Met afstand de beste van Nederland.

    Ook leuk: Burgers, Artis, Emmen en de Apenheul...

  24. #49
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Zo worden er bv apen uitgewisseld zodat dominante mannetjes wisselend harems kunnen aanleggen.
    Ik kan niet zeggen dat het leven van zo'n dominante aap me zo slecht lijkt. Rustig van de ene harem naar de andere.


  25. #50
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Ik weet waar we het over hebben, jij niet, dus deze discussie is snel beslist.
    Riiiiight..... Nou nee dus..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •