MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default Affliction kleren

    Aan de mensen die al Affliction kleren hebben gekocht: Aangezien ik regelmatig zit te kloten in winkels met L of XL(je hebt er "L" T-shirts bij die groter zijn dan een "XL" van een ander merk ), vroeg ik me af of ze groot of klein uitvallen.

    Terugsturen is gezien de afstand en kosten de moeite niet waard, dus het moet eigenlijk in 1 keer goed

    Overigens lijken alle fatsoenlijke kleren(van skeletten en doodshoofden ben ik niet zo'n fan) tijdelijk uitverkocht in de webshop, lijkt me een goed teken voor Affliction als bedrijf.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Aan de mensen die al Affliction kleren hebben gekocht: Aangezien ik regelmatig zit te kloten in winkels met L of XL(je hebt er "L" T-shirts bij die groter zijn dan een "XL" van een ander merk ), vroeg ik me af of ze groot of klein uitvallen.

    Terugsturen is gezien de afstand en kosten de moeite niet waard, dus het moet eigenlijk in 1 keer goed

    Overigens lijken alle fatsoenlijke kleren(van skeletten en doodshoofden ben ik niet zo'n fan) tijdelijk uitverkocht in de webshop, lijkt me een goed teken voor Affliction als bedrijf.
    ik wacht wel op een nederlandse webshop..ofzo.. btw: short zijn wel via marktplaats te bestellen...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  3. #3
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Nederlandse webshops die dit verkopen zijn er niet dat ik weet, en wat is er precies via marktplaats te bestellen?

  4. #4
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Nederlandse webshops die dit verkopen zijn er niet dat ik weet, en wat is er precies via marktplaats te bestellen?
    zwembroeken...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  5. #5
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Noord-Holland
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk, toch maar even een oud topic opgraven want ik kan niets vinden in de buurt.. Iemand al adressen waar dit online te bestellen valt in Nederland?
    - A man's got to know his limitations -

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •