MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default NAC-PSV (*SPOILERT*)

    Ik moet mijn mening over de heer Maaskant bijstellen... Net een fantastische pot voetbal gezien, met super goede wissels. Voor de wedstrijd werd Ernie Brands nog geëerd...

    De eindstand is 2-1 voor NAC geworden.

    Nu hopen dat Ajax in 020 ook wint, dan staan wij voor minimaal een week eerste
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    NAC speelt leuk voetbal. Itt PSV

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    ajax ook gewonnen....

    we komen er aan..

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Zo wat een pot! nou nou ga maar vrezen NAC

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    gvd, kwerd net wakker met de veronderstelling dat het 2-2 was geworden.k.u.t.welke mongool loog dan gisteravond tegen me. houden ze me voor de gek op mijn zwakste moment, dus als ik dronken ben. de eikels
    Last edited by MB667; 19-10-2008 at 12:49.


    op de vot dermit

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Misschien hadden ze het over Roda - Heerenveen

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    boeeeee


    op de vot dermit

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ondanks Maaskant staan ze eventjes bovenaan...

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Ondanks Maaskant staan ze eventjes bovenaan...
    Erg opvallend idd.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    geniet er maar van jarno

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    geniet er maar van jarno
    Bedankt Kev... Dat doe ik ook met volle teugen zolang het duurt (steekt kaars aan en hoopt tot einde competitie). Had vandaag mijn collega die voor PSV is al tuk. De uitslagen pagina en ranglijst hingen uitgeprint bij binnenkomst in de keet... Hij keek niet blij

  12. #12
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Snap ik niks van. Zoals wij altijd zingen als de meeste provinciaalse clubjes zingen 'Helemaal niets in Amsterdam', 'Ze hebben nog nooit wat gewonnen'.

    Leuk toch dat er andere clubs buiten de traditionele top 2 bovenaan staan. Maar als die top twee plus de subtop twee geen valse start hadden gehad zou het er wellicht ietsjes anders uit hebben gezien die pagina 819

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Snap ik niks van. Zoals wij altijd zingen als de meeste provinciaalse clubjes zingen 'Helemaal niets in Amsterdam', 'Ze hebben nog nooit wat gewonnen'.

    Leuk toch dat er andere clubs buiten de traditionele top 2 bovenaan staan. Maar als die top twee plus de subtop twee geen valse start hadden gehad zou het er wellicht ietsjes anders uit hebben gezien die pagina 819
    Daar heb je ook wel gelijk in. Denk dat ik daarom ook zo geniet van deze unieke situatie. Ik zou helemaal gek worden als het tot het einde zo blijft. Maar ben realistisch genoeg om te weten dat als wij bij de eerste 10 eindigen, we ook gewoon een goed seizoen draaien. Voor mij zijn het de krenten in de pap als we het 1 van de top drie op een jaar het erg moeilijk maken, en als we van Willem 2 winnen.... Dat laatste is tot nu het enige smetje nog dit jaar...

    Vind het wel apart verder dat de grote 3 dit jaar zo slecht starten... Oké Feijenoord was al voor aanvang competitie aan het doorschemeren. Maar PSV was zaterdag echt niet de top club die het normaal is... Vond vooral het vroege wisselen van Kromkamp daar erg typerend voor... Ajax speelt naar mijn idee behoorlijk, maar weet gewoon bot weg de goal te weinig te vinden. Denk als die weer een paar wedstrijden winnen, dat vanzelf terug komt...

    Zondag hebben we Utrecht uit, en gaat "mijn" ploeg weer vol voor de winst. Want ook die ploeg moet te pakken zijn nu...

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Het moet niet gekker worden.... Zelfs de SNOR (VI) is lyrisch over NAC...
    --------------------------------------------------------------------------------------

    WHO'S HOT?

    NAC Breda is niet alleen de beste van Noord-Brabant, maar van heel Nederland. De ploeg van coach Robert Maaskant, die zijn eveneens succesvolle voorganger Ernie Brandts voor de topper tegen PSV hartelijk zag worden uitgezwaaid, is de trotse koploper van de Eredivisie. NAC klopte PSV met 2-1 en glunderde van het resultaat. Een print van de stand zal de kleedkamer in ieder geval een week opfleuren. NAC is Hot en iedereen mag dat weten.

    En wat te denken aan de competitiestart van Matthew Amoah? De Ghanees is gloeiend heet in vorm. Amoah scoorde voor de zesde keer op rij dit seizoen en staat al op negen doelpunten. En met een gemiddelde van anderhalve goal per wedstrijd is Amoah een regelrechte bedreiging voor PSV-legende Coen Dillen, die recordhouder is met 43 Eredivisie-treffers in één seizoen (1956/57). Als Amoah net zo blijft stunten als tot nog toe, eindigt hij op 51 goals. Voorlopig bedraagt zijn voorsprong op de matig gestarte Dillen (drie goals na zes speeldagen) zes doelpunten.

    Quote van R.Maaskant die mij dan weer wel aanspreekt...

    NAC-trainer Robert Maaskant houdt zich opvallend op de achtergrond. 'Misschien ben ik wel volwassen geworden. Ik besef dat ik een verschrikkelijk grote mond heb gehad. Niet voor niets doe ik nu bewust niks op televisie. Ik doe bij NAC de dingen die ik moet doen en heb het verschrikkelijk naar mijn zin.'

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    @ Jarno: goede quote van Maaskant! Had ik eerlijk gezegd nooit verwacht uit zijn mond te horen.

    Ik fietste zaterdag rond een uurtje of 12 langs het NAC-stadion en heb me rot gelachen! Nog nooit zoveel dronken zwalkend over de fietspaadjes daar zien lopen! Lagen er ook een paar in de bosjes; was vrij hilarisch. In de stad was het ook echt een enorm dronken bedoeling.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik spring voor NAC

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •