MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 15 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 101 to 125 of 367
  1. #101
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Mededeling van K1 organisatie:

    K-1 Event Producer Sadaharu Tanikawa's post-event remarks suggested that Hari's conduct had not only hurt Bonjasky the fighter, but also K-1 the sport: "It was such a careless thing for Badr Hari to do. He was incredible in the first and second fights, so it was such a waste. The event was broadcast to 150 countries. If we forgave Hari for such behavior, it would be insulting to all the other fighters. Giving him a red card means he will be fined his entire purse. On top of that, we will have to think of some further punishment after discussing this with Nobuaki Kakuda."
    Last edited by Dalton; 07-12-2008 at 01:48.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    YOKOHAMA - - Badr Hari toonde na zijn diskwalificatie in de finalepartij van de ‘K-1 World GP Final 2008’ geen berouw. ,,Ik ben een emotioneel persoon. Ik kom om te knokken, of dat nou staand of liggend is”, merkte Hari na afloop op in de catacomben van de Yokohama Arena. Hij zei zich geërgerd te hebben aan de vechtstijl van Bonjasky. ,,Het was weer hetzelfde liedje met hem. Remy hield alleen zijn handen hoog. ”

    Uit frustratie trapte de Amsterdammer van Marokkaanse komaf vervolgens Bonjasky in de tweede ronde tegen het gezicht, nadat de scheidsrechter al een stopteken had gegeven. In de eerste ronde trakteerde Bonjasky zijn 23-jarige opponent overigens al op een ‘down’.
    ,,Dit was een duur grapje en een goede les voor de volgende keer. Ik heb geen glazen bol, maar ik beloof me in het vervolg in te houden”, beweerde Hari. Volgens de ‘Golden Boy’, zoals zijn bijnaam luidt, had hij de K-1 geen slechte dienst bewezen. Integendeel. ,,Deze actie is goed voor de sport. De mensen vinden het niet leuk om altijd naar hetzelfde te kijken. Het was een schitterend toernooi.”
    dat is vreemd?

    Iemand zei het al op sherdog:

    Badr Hari daagde Alistair uit na de partij van Crop Cop, Badr vondt MMA maar knuffelen en mietjes en zei dat K-1 de echte sport was en wou wel vechten tegen Alistair maar dan op K-1 regels.
    Badr zijn eigen woorden: (en acties) dat hij een vechter is, en nu blijkbaar MMA ook leuk vindt en " beoefend" zien we Badr hopenlijk terug op NYE , Alistair is klaar voor de dynamite show!

  3. #103
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    302
    vCash
    126000

    Default

    En dat loopt vrij rond in onze samenleving.

  4. #104
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    dat is vreemd?

    Iemand zei het al op sherdog:

    Badr Hari daagde Alistair uit na de partij van Crop Cop, Badr vondt MMA maar knuffelen en mietjes en zei dat K-1 de echte sport was en wou wel vechten tegen Alistair maar dan op K-1 regels.
    Badr zijn eigen woorden: (en acties) dat hij een vechter is, en nu blijkbaar MMA ook leuk vindt en " beoefend" zien we Badr hopenlijk terug op NYE , Alistair is klaar voor de dynamite show!


    Laat maar zien: Alistair - Badr... MMA regels...


    Ow... Wat ga ik daar van genieten... Financieel, ook.

  5. #105
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    dat is vreemd?

    Iemand zei het al op sherdog:

    Badr Hari daagde Alistair uit na de partij van Crop Cop, Badr vondt MMA maar knuffelen en mietjes en zei dat K-1 de echte sport was en wou wel vechten tegen Alistair maar dan op K-1 regels.
    Badr zijn eigen woorden: (en acties) dat hij een vechter is, en nu blijkbaar MMA ook leuk vindt en " beoefend" zien we Badr hopenlijk terug op NYE , Alistair is klaar voor de dynamite show!
    Dat vindt ik nou een goede post van je!

  6. #106
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat de sport weer veel negatieve reacties zal krijgen in ons land (en andere) door de actie van badr,nooit meer laten vechten hij is een schande voor de sport.

  7. #107
    Join Date
    May 2006
    Posts
    359
    vCash
    126000

    Default

    Ik zat met open mond te kijken toen Hari die actie maakte.....hoe kan je nou zo'n domme actie begaan?

    Ik vind ook dat ze hem direct rood hadden moeten geven en gezien de reglementen had dit dus ook gemoeten.

    Zou me niks verbazen als K-1 hem een tijd niet laat vechten of helemaal de organisatie uitgooid. Zonde aan de ene kant want hij brengt altijd spectakel en zijn eerste 2 partijen dit toernooi waren top. Maar onzin zo als hij tegen Remy uithaalde moet hard bestraft worden, dus ik zou me er in kunnen vinden.

    Door alle ophef over die actie van Hari is er weinig aandacht meer voor de prestatie van Remy. Jammer want hij heeft toch laten zien weer terug te zijn na 2 moeilijke jaren. Ik vond hem sterk draaien en hij was ook aan de winnende hand tegen Hari. Topprestatie dus! Alleen jammer van de nare bijsmaak die hij nu over houdt aan deze titel.
    Yamato Damashii

    "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

    Better trade than aid

  8. #108
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    dat is vreemd?

    Iemand zei het al op sherdog:

    Badr Hari daagde Alistair uit na de partij van Crop Cop, Badr vondt MMA maar knuffelen en mietjes en zei dat K-1 de echte sport was en wou wel vechten tegen Alistair maar dan op K-1 regels.
    Badr zijn eigen woorden: (en acties) dat hij een vechter is, en nu blijkbaar MMA ook leuk vindt en " beoefend" zien we Badr hopenlijk terug op NYE , Alistair is klaar voor de dynamite show!

    Ben het vaak niet eens met je comments, maar wat Hari deed is klote voor het imago van de K-1 op de Nederlandse TV die jij voor een groot deel hebt opgebouwd..

    Bas Boon +1

  9. #109
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Ben het vaak niet eens met je comments, maar wat Hari deed is klote voor het imago van de K-1 op de Nederlandse TV die jij voor een groot deel hebt opgebouwd..

    Bas Boon +1
    Ja ik was een tijdje bij Lex Muller van SBS6 hier in japan en die was niet bepaald blij. Hij bevestigde ook net als andere journalisten dat dit nu precies is waarop andere zenders of kranten / media op zitten te wachten. Men kan dan weer zeggen, kijk we zeiden het toch! Laat dat maar lekker bij de telegraaf of SBS!
    Ik doe mijn best voor het volgende seizoen!

  10. #110
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ja ik was een tijdje bij Lex Muller van SBS6 hier in japan en die was niet bepaald blij. Hij bevestigde ook net als andere journalisten dat dit nu precies is waarop andere zenders of kranten / media op zitten te wachten. Men kan dan weer zeggen, kijk we zeiden het toch! Laat dat maar lekker bij de telegraaf of SBS!
    Ik doe mijn best voor het volgende seizoen!
    Helaas kan ik niet nog een keer reps geven...

  11. #111
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    wat een klote actie van Hari zeg, ik begon hem al steeds vervelender te vinden met die arrogante uitspraken van hem. Ik zou er niet mee zitten als ze hem de k1 uit gooien eigelijk, jammer van het talent maar als hij er zo mee omgaat jammer dan.
    Ik was altijd fan van hem maar dat werd al minder toen die zo arrogant ging lopen doen maar nu heb ik eigelijk weinig tot geen respect meer voor hem, hij heeft niet alleen zichzelf ten schande gebracht maar hij heeft het ook verpest voor de K1. Het werd altijd al afgeschilderd als barbaars enzo en dat ging nu de goede kant op en door Hari zijn er nu heel veel mensen die daar nu gelijk in krijgen

  12. #112
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Rotterdam
    Posts
    170
    vCash
    126000

    Default

    Vinnie Jones, Paul Gascoine, Erik Cantona, Mike tyson, Steven Seagal, van Dame, Badr Hari een rijtje uit velen van erg getalenteerde en af en toe geniale mensen die zich niet altijd in de hand kunnen houden. Het is jammer dat deze mensen zich op (zeker voor henzelf) belangrijke momenten niet in konden houden en beheersen. Hierdoor is het ook dat je van bijna al deze mensen nu niets meer hoort.Dat hun agressie op de verkeerde momenten en de verkeerde tijd voor hen naar voren kwam. Ik hoop niet voor Badr dat hij hierdoor zijn cariere in de K1 vergooit heeft want eerlijk gezegd was ik al een tijd een grote fan van hem en zijn explosieve vechtstijl. Ik ben ook denk ik een van de weinigen die voorafgaand aan dit toernooi Badr als winnaar hadden voorspeld. Ik vind het erg jammer dat hij op deze manier het gevecht en gelijk de glans van de winnaar, van dit voor de "Nederlanders" zeer geslaagde toernooi, heeft weggenomen. Ik hoop dat je een prettige verjaardag hebt vandaag Badr en wens je veel wijsheid in de toekomst. En Mike natuurlijk veel sterkte hiermee.(waanzin en genialiteit liggen dicht bij elkaar)
    Ik wil ook Remy feliciteren met z'n K1 titel en zijn goede sportieve instelling.
    Ga zo door Remy en misschien doen we deze finale het volgend jaar op een sportieve manier over, toch?
    Dan kunnen we echt zien wie de slimste/sterkste is !
    Nog een ding, is er voor de wedstrijd iets gebeurd waardoor jullie geen "touch gloves" deden of heb ik dat gemist?
    Heel apart...........
    greetzzz

  13. #113
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    302
    vCash
    126000

    Default

    waanzin en genialiteit liggen dicht bij elkaar

    En soms ook totaal niet.

  14. #114
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Als ik K1 directeur was zou ik hem voor altijd eruit gooien. Wat een schande voor onze sport deze man. En wat jammer dat hij zich niet als positief rolmodel gedraagt voor de jonge generaties in Nl en zo mensen in de kaart speelt die Marokkanen graag stigmatiseren. In dit geval ben ik blij dat hij niet voor NL uitkwam.
    Zie Hari graag in de knuffel-mietjes-mma sport tegen Alistair en hoop dat deze hem zo hard aanpakt dat Badr nooit meer zin heeft een ring te betreden.
    Remy daarentegen is een sportieve man die ik graag zijn overwinning tegen Badr had gegund. Wat triest dat je niet kan verdragen dat iemand een goede dekking\ verdediging heeft.

  15. #115
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Badr, jij bent een schande voor Muay Thai, MMA, K-1 en Martial Arts in zijn geheel........... Een schande, een gezwel, een zwarte pagina, een migraine-aanval..... Kortom, we (JA, WE) kunnen je missen als kiespijn in de K-1 en de sport.

    Je moest eens weten hoeveel mensen zich nu schamen. Plaatsvervangende schaamte heet dat Badr. Ze schamen zich, omdat hun geliefde sport, hun geliefde passie, mijn geliefde passie, en alles waar die passie voor staat (Respect, eer, doorzettingsvermogen, zelfkennis, zelfbeheersing, moed) door JOU binnen 10 seconden teniet wordt gedaan.

    Echt Badr, je bent een schande. Een regelrechte loser. Bonjasky is een winnaar, een nummer 1, en maak je geen illusies; jij bent niet nummer 2. Jij bent nog minder dan een nul.

  16. #116
    Join Date
    May 2008
    Location
    Hilversum
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Remy zei dat hij hem had kunnen winnen, ik denk persoonlijk als badr had aangezet, dat hij het nog naar zich toe had kunne trekken.
    Remy heeft denk ik ook wel een stuk toneel gespeeld, dus zoveel sportman vond ik hem dan ook weer niet.
    Maar wel begrijpelijk.

    Maar niets over hem, hij stond er goed voor.
    Wat badr heeft gedaan vind ik dat hij niet eens bij mij meer op de school hoeft te verschijnen.
    Hoe hij ook reageerde op de camera mag hij van mij verband worden van de K1
    Die sukkel

  17. #117
    Join Date
    May 2008
    Location
    Hilversum
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    PS: ik ben blij dat je voor marokko uitkwam en niet voor nederland.
    Hoewel het voor beide zuur is.

  18. #118
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by tfix View Post
    Remy zei dat hij hem had kunnen winnen, ik denk persoonlijk als badr had aangezet, dat hij het nog naar zich toe had kunne trekken.Remy heeft denk ik ook wel een stuk toneel gespeeld, dus zoveel sportman vond ik hem dan ook weer niet.
    War een onzin toneel gespeeld. Kijk eens naar de beelden man. Je ziet zijn oofd naar achter klappen van die trap.

  19. #119
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop Hari nooit meer terug te zien in de K1, ondanks dat hij 2 geweldige partijen heeft laten zien..
    en als die wel terugkomt, dan hoop ik op een rematch tegen Aerts..
    die gaf dat al een beetje aan in een interview na afloop van het gevecht tegen Hari!

    Ik denk dat Aerts zich heeft laten verrassen en de volgende keer zich beter kan voorbereiden!

    Deze actie is werkelijk een schande voor de sport en voor zichzelf..
    Aan zijn interview merk je dat hij ook nog denkt dat mensen dit leuk vinden?? Ik niet dus!!
    Hij moet een voorbeeld nemen aan Remy, die een ambassadeur is van de sport!

    Ik denk ook dat Hari een flink pak slaag heeft zien aankomen, vandaar zijn actie!
    Erg jammer, want het was een mooi toernooi, met mooie partijen een mooie finale op papier
    en het had echt een vette laatste ronde kunnen worden, maar Hari zag het anders.... Schorsen die man, voor een lange tijd!!!
    Last edited by DeLaSerna; 07-12-2008 at 09:33.

  20. #120
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by tfix View Post
    Remy heeft denk ik ook wel een stuk toneel gespeeld, dus zoveel sportman vond ik hem dan ook weer niet.
    Maar wel begrijpelijk.
    Dit postte iemand die daar aan de ring zat

    I am going to tell you this now. Remy was out of it. His head bounced of the mat. When he was being given the award they had to get his attention back, because he was looking at the floor. I too wanted him to finish the fight, but by the looks of him that would have just given Hari the win.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #121
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    K-1 Event Producer Sadaharu Tanikawa's Comments:

    K-1 is a sport, K-1 is not street fighting. We had the same problem with Bob Sapp in the past, and it's unfortunate it happened again yesterday. I was sitting ringside with Masato, and he was very angry with Hari's actions. This morning in the newspapers I read Hari's comments, he seemed unapologetic, and that is disappointing. We have rules, to fight in K-1 you must have a professional attitude. I will be discussing with K-1 Rules Director Nobuaki Kakuda about an appropriate punishment for Hari. Peter Aerts told me he wants a rematch with Hari at K-1 Dynamite on New Year's Eve, but as we don't know Hari's penalty yet that seems unlikely.


    Als ze besluiten Hari langer tijd te schorsen is de kans dik aanwezig dat hij of in de bak terecht komt of het slachtoffer wordt van een afrekening.

    Het blijft jammer dat hij zich zo laat gaan. Tot op dat moment was hij eigenlijk de enige terechte winnaar van het tournooi.
    Zimmerman was heel erg een "one trick pony", die teveel op zijn zware stoot vertrouwde.
    Van Saki was ik ook niet echt onder de indruk (en met een hangbuikje over een broekje die bijna op de knieen hangt vond ik er bovendien niet echt als een sportman uitzien).
    Bonjaski kwam redelijk goed weg met de blessure van le Banner. Ook vond ik de "bokstechniek" van Bonjaski erg triest. Hij raakte met alles en nogwat behalve het trefvlak en de K.O. stoot tegen Hari was de meest foute binnenkant die ik sinds lange tijd gezien heb.
    Hari vocht intelligent en paste zijn gameplan gedurende het gevecht goed aan, paste een groot aantal technieken heel effectiegf toe en wist telkens goed terug te komen uit een slehte positie, totdat de stoppen compleet onnodig doorsloegen.


    .
    Last edited by Dalton; 07-12-2008 at 10:07.

  22. #122
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Wordt Hari dan een 2de Mike Tyson. Of is hij dat al?

  23. #123
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Wordt Hari dan een 2de Mike Tyson. Of is hij dat al?

    nee, mike tyson was echt de beste voor n tijdje...

  24. #124
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    K-1 Event Producer Sadaharu Tanikawa's Comments:

    K-1 is a sport, K-1 is not street fighting. We had the same problem with Bob Sapp in the past, and it's unfortunate it happened again yesterday. I was sitting ringside with Masato, and he was very angry with Hari's actions. This morning in the newspapers I read Hari's comments, he seemed unapologetic, and that is disappointing. We have rules, to fight in K-1 you must have a professional attitude. I will be discussing with K-1 Rules Director Nobuaki Kakuda about an appropriate punishment for Hari. Peter Aerts told me he wants a rematch with Hari at K-1 Dynamite on New Year's Eve, but as we don't know Hari's penalty yet that seems unlikely.


    Als ze besluiten Hari langer tijd te schorsen is de kans dik aanwezig dat hij of in de bak terecht komt of het slachtoffer wordt van een afrekening.

    Het blijft jammer dat hij zich zo laat gaan. Tot op dat moment was hij eigenlijk de enige terechte winnaar van het tournooi.
    Zimmerman was heel erg een "one trick pony", die teveel op zijn zware stoot vertrouwde.
    Van Saki was ik ook niet echt onder de indruk (en met een hangbuikje over een broekje die bijna op de knieen hangt vond ik er bovendien niet echt als een sportman uitzien).
    Bonjaski kwam redelijk goed weg met de blessure van le Banner. Ook vond ik de "bokstechniek" van Bonjaski erg triest. Hij raakte met alles en nogwat behalve het trefvlak en de K.O. stoot tegen Hari was de meest foute binnenkant die ik sinds lange tijd gezien heb.
    Hari vocht intelligent en paste zijn gameplan gedurende het gevecht goed aan, paste een groot aantal technieken heel effectiegf toe en wist telkens goed terug te komen uit een slehte positie, totdat de stoppen compleet onnodig doorsloegen.


    .
    de beste stuurlui staan aan wal zullen we maar zeggen

    Saki vocht een wereld partij tegen Karaev (diezelfde die van badr won die Karaev) en Errol had een slooppartij tegen teixeira.
    In plaats van een beetje weg te lopen en de tweede ronde op naam te zetten ging Errol voor de kil en werdt het een superspektakel!
    Voor de eerste keer mee doen en gelijk derde worden, dan ben je goed bezig en niet omdat het toevallig GG jongens zijn!
    ga er zelf staan en kop even een stoot of trap van Errol terug of een linkse hoek van saki!

  25. #125
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    de beste stuurlui staan aan wal zullen we maar zeggen

    Saki vocht een wereld partij tegen Karaev (diezelfde die van badr won die Karaev) en Errol had een slooppartij tegen teixeira.
    In plaats van een beetje weg te lopen en de tweede ronde op naam te zetten ging Errol voor de kil en werdt het een superspektakel!
    Voor de eerste keer mee doen en gelijk derde worden, dan ben je goed bezig en niet omdat het toevallig GG jongens zijn!
    ga er zelf staan en kop even een stoot of trap van Errol terug of een linkse hoek van saki!
    Mee eens. Saki deed het beter dan ik had verwacht tegen Karaev. Karaev blijft mijns inziens altijd een gevaarlijke vechter. Saki vocht mooi gevarieerd en dat hij uiteindelijk van Bonjasky verloor doet daar niets aan af. Hoe oud is Saki eigenlijk, 25 ofzo? Hij heeft in ieder geval nog een lange tijd te gaan en dat hij nu al derde wordt is een topprestatie!

    Zelfde geldt voor Zimmerman. Zware partij tegen die Braziliaan, maar toch winnen. Denk dat de meeste mensen laatstgenoemde hebben onderschat. Errol wist in de volgende partij Hari zelfs 8 tellen te bezorgen. Hari kwam knap terug, maar Errol was dichtbij. Ook voor hem geldt dat het een topprestatie is om nu al derde te worden op dit niveau.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •