MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33
  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default Freak Show Alert: Cro Cop vs. Hong Man Choi on NYE



    Fighters Only is passing along a report that Mirko “Cro Cop” Filipovic and Hong Man Choi will fight one another on the K-1 Fields Dynamite New Year’s Eve show in Japan. Apparently the event organizers felt like with the card the way it was, there wasn't enough of a potential for weird shit to happen. This should solve that problem.

    Cro Cop was hoping to settle his score with Alistair Overeem on NYE on account of the bad blood between them, but that’s already been ruled out by the organisation, so why not fight a giant? Choi doesn’t seem to care what happens as long as he gets to do a painfully awkward dance routine at some point in the evening. URdirt.com says the bout will be contested under K-1 rules, not MMA rules.

    It adds to a card that also features MMA matches like Eddie Alvarez vs. Shinya Aoki, Kazushi Sakuraba vs. Kiyoshi Tamura, Joachim Hansen vs. Gesias Calvancante, and a K-1 rules bout between Mark Hunt and Jerome LeBanner, among other action. It’s sure to be a night of fights that is entertaining for several different reasons.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    [Breaking News]
    Mark Hunt vs. Jerome LeBanner Added to FEG FieLDS Dynamite!! 2008
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Dus Jerome z'n arm is toch niet gebroken?

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    huh, was die gebroken dan?

    Ik weet wel dat ie ooit gebroken wás nadat (ik dacht) hoost hem ertegen getrapt heeft. maar hij had wel last van zijn arm tijdens de GP.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    huh, was die gebroken dan?

    Ik weet wel dat ie ooit gebroken wás nadat (ik dacht) hoost hem ertegen getrapt heeft. maar hij had wel last van zijn arm tijdens de GP.
    Oh. Ik dacht dat Remy hem opnieuw had gebroken. Maar als hij met oud en nieuw, een paar weken erna, kan vechten was het toch niet zo ernstig als destijds tegen Hoost.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    tsja krijg niet direct de neiging m'n wekker te zetten

  7. #7
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Wie the fuck zit hier op te wachten!!!??? Dat ze een vette partij neerzetten! Bah, alles voor de $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    Crocop kan zich niet permiteren te verliezen. Als hij nu (weer) verliest zal zijn marktwaarde als mma vechter wel dalen denk ik.
    Maar ik hoop dat crocop die Choi gaat slopen, alhoewel hij waarschijnlijk niet zoveel aan zijn linker highkick zal hebben !?!
    Ik ben benieuwd wat zijn gameplan zal zijn.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Wie the fuck zit hier op te wachten!!!??? Dat ze een vette partij neerzetten! Bah, alles voor de $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    Nou kan je lachen... maar ik ben benieuwd bij deze partij..

    CC zal Choi echt niet naar de grond proberen te krijgen lijkt me (of juist weer wel :S )

    En Choi is het wel gewend om een standup partij te draaien...

    Of CC manhandled hem... of CC verliest op puntjes of loopt tegen een vuist van 10 kilo aan.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #10
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    als ze nou Crocop tegen Hunt hadden gezet hadden ze iniedergeval één interessante partij...

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    Hopen voor CC dat ie dit keer niet in zijn kruis wordt getrapt.
    Anders zullen zijn ballen dit keer wel achter in zijn strot terecht komen.
    Wat voor schoenmaat heeft die Choi trouwens

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Winschoten
    Posts
    927
    vCash
    126000

    Default

    Hmm toch geen mma-partij tussen Hunt en Lebanner of lees ik dat verkeerd?

  13. #13
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Eddie Alvarez vs. Shinya Aoki en Joachim Hansen vs. Gesias Calvancante zijn mooie matchups, maar de rest is gewoon bagger.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Eddie Alvarez vs. Shinya Aoki en Joachim Hansen vs. Gesias Calvancante zijn mooie matchups, maar de rest is gewoon bagger.
    x2!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  15. #15
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Nou kan je lachen... maar ik ben benieuwd bij deze partij..

    CC zal Choi echt niet naar de grond proberen te krijgen lijkt me (of juist weer wel :S )

    En Choi is het wel gewend om een standup partij te draaien...

    Of CC manhandled hem... of CC verliest op puntjes of loopt tegen een vuist van 10 kilo aan.

    Cro Cop was hoping to settle his score with Alistair Overeem on NYE on account of the bad blood between them, but that’s already been ruled out by the organisation, so why not fight a giant? Choi doesn’t seem to care what happens as long as he gets to do a painfully awkward dance routine at some point in the evening. URdirt.com says the bout will be contested under K-1 rules, not MMA rules.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  16. #16
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Zou nog wel moeilijk worden voor CroCop lijkt me, niet dat ik hem niet goed vind ofzo maar ik vraag me af hoe hij met dit lengte en gewicht verschil van Choi om zal gaan aangezien hij zijn gevaarlijke highkicks waarschijnlijk niet kan gebruiken

  17. #17
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by oliebol View Post
    Zou nog wel moeilijk worden voor CroCop lijkt me, niet dat ik hem niet goed vind ofzo maar ik vraag me af hoe hij met dit lengte en gewicht verschil van Choi om zal gaan aangezien hij zijn gevaarlijke highkicks waarschijnlijk niet kan gebruiken
    Sefo heb ik ook een voetje naar het hoofd zien krijgen...

    Dusssss...

  18. #18
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rai View Post
    Crocop kan zich niet permiteren te verliezen. Als hij nu (weer) verliest zal zijn marktwaarde als mma vechter wel dalen denk ik.
    Maar ik hoop dat crocop die Choi gaat slopen, alhoewel hij waarschijnlijk niet zoveel aan zijn linker highkick zal hebben !?!
    Ik ben benieuwd wat zijn gameplan zal zijn.
    Ik denk (vrees) dat Cro cop gaat verliezen. Hij heeft het volgens mij wat gehad als mma vechter en vechter in het algemeen. Ik denk dat hij een pak slaag gaat krijgen van Hong Man Choi. Hoewel ik het niet graag zeg, want ik moet Choi niet.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    niet om aan te zien die choi ook niet als ie vecht

  20. #20
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Wat een kut pot van die crocop..... definitly heel hard op de weg naar beneden. Tegen vechters als choi wil het waarschijnlijk nog net, maar dan houdt het op. We zagen het al in de UFC, Allistair heeft het recentelijk nog bevestigd. Draait alleen nog wat potjes voor de poen... Van de top winnen, gaat echt niet meer lukken.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    crocop wint dit makkelijk. hij weet de ring goed te gebruiken en zijn lowkicks zijn ook niet verkeerd hoor. ze hadden liever gewoon crocop tegen allistair gezet en choi tegen een boom ergens in het a'damse bos ofzo.

  22. #22
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Pas op... Choi is niet anders gewend dan tegen toppers uit de k1 te staan..

    CC's standup is al lang niet meer zo scherp als vroeger hoor.

    Ik zet flink wat vcash op CC... maar ik hou mijn hart vast.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  23. #23
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Rotterdam en omstreken
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    met 2165462 aan vcash hoeffie je daar geen zorgen om te maken toch Tony

    Lowkicks gaan choi echt niet neer brengen en met die kleine gloves hoeft CC maar 1 klap te ontvangen en het is klaar..misschien gaat choi wel voor de takedown
    Best P4P Fighter discussion:The ant is nature's P4P strongest animal in the world but that does not stop the elephant from crushing it!!

  24. #24
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    blijkbaar is dit gevecht op k1 rules... dus er is geen sprake van neerhalen.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  25. #25
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Rotterdam en omstreken
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    blijkbaar is dit gevecht op k1 rules... dus er is geen sprake van neerhalen.
    dat meen je niet..waardeloos....als CC wint kan 'ie zeggen ik ben nog steeds goed in K1..wint choi dan kan CC zeggen..hadden we maar op MMA rules gevochten..
    Best P4P Fighter discussion:The ant is nature's P4P strongest animal in the world but that does not stop the elephant from crushing it!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •