MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33
  1. #26
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by fedor View Post
    dat meen je niet..waardeloos....als CC wint kan 'ie zeggen ik ben nog steeds goed in K1..wint choi dan kan CC zeggen..hadden we maar op MMA rules gevochten..

    Je zou ook kunnen zeggen:

    "Als CC wint, heeft ie van een incompetente freak gewonnen, als Choi wint, dan kunnen we over CC zeggen dat hij zowel MMA als k1 niet meer kan"

    Het is allemaal maar net hoe je er naar kijkt...

    (Niet dat ik zoiets zou beweren! Ik wil maar zeggen dat je van zo'n partij altijd kan maken wat je wil.)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik sla deze over, ga de 28ste de UFC kijken en dan vind ik het wel goed geweest voor 2008.


  3. #28
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Hoe dan ook, een waardeloze pot!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    hmmz..meer te verliezen dan te winnen hier eigenlijk!
    hier sta je tegen een freakshow

    kan je beter tegen ali o, als je dan verliest maakt t niet uit! dan is het tegen een getalenteerd iemand!

    besides indeed, het zijn maar kleine gloves, 1 ram van choi raak en t kan nog wel eens flink kut aflopen! fedor had ook wat rare schrammen aan zijn face, en die is nog handig met subs. als je niets anders kan dan defenden, wordt t toch een lastiger verhaal!

    hoop wel dat die bigtime wint, still on his bandwagon!
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  5. #30
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    650
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nickuraba View Post
    hmmz..meer te verliezen dan te winnen hier eigenlijk!
    hier sta je tegen een freakshow

    kan je beter tegen ali o, als je dan verliest maakt t niet uit! dan is het tegen een getalenteerd iemand!

    besides indeed, het zijn maar kleine gloves, 1 ram van choi raak en t kan nog wel eens flink kut aflopen! fedor had ook wat rare schrammen aan zijn face, en die is nog handig met subs. als je niets anders kan dan defenden, wordt t toch een lastiger verhaal!

    hoop wel dat die bigtime wint, still on his bandwagon!
    wat lult iedereen met zijn kleine gloves. K-1 RULES

  6. #31
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Rotterdam en omstreken
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Je zou ook kunnen zeggen:

    "Als CC wint, heeft ie van een incompetente freak gewonnen, als Choi wint, dan kunnen we over CC zeggen dat hij zowel MMA als k1 niet meer kan"

    Het is allemaal maar net hoe je er naar kijkt...

    (Niet dat ik zoiets zou beweren! Ik wil maar zeggen dat je van zo'n partij altijd kan maken wat je wil.)
    Klopt, heb je gelijk in..ik bekeek het even in het perspectief van CC aangezien hij degene is die het meest te verliezen heeft met deze pot
    Best P4P Fighter discussion:The ant is nature's P4P strongest animal in the world but that does not stop the elephant from crushing it!!

  7. #32
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    CC op brutal KO.
    Dat hoofd van Choi is zo groot dat kan haast niet missen (alhoewel hij waarschijnlijk een trappetje nodig heeft om er bij te kunnen komen)

  8. #33
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Zuidlaren
    Posts
    339
    vCash
    126256

    Default

    Had CC liever tegen Sem of Alistar gezien (MMA), dit is gewoon jammer, net als eigenlijk alle partijen van HMC... Sem tegen Mighty Mo zie ik ook nog niet een moeilijke pot voor Sem worden.

    Ik schat zo in dat praktisch iedere forumbroeder van alle aanwezige vechters op NYE een betere line-up had kan maken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •