MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 28 of 28 FirstFirst ... 182425262728
Results 676 to 684 of 684
  1. #676
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    reactie op sherdog:

    I think the fight should be ruled a NC it should be illegal for Manhoef too have a stick of dynamite in his elbow.
    LMAO
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  2. #677
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    geweldige opmerking van sherdog
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #678
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Pffffff, net de match van Saku VS Tamura gezien. Saku zit in mijn top 3 van favoriete vechters, maar hij moet echt dringend met pensioen gaan... Het is gewoon niet leuk meer. Zijn tijd is (al even) voorbij. Hij verpest zijn eigen legende een beetje door nu Shamrockgewijs te blijven doorgaan hoewel het allemaal niet meer lukt. Het begint een beetje zielig/triest te worden en op die manier moet Saku niet herrinerd worden.

  4. #679
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    saku moet een hoognodig the twister van eddy bravo gaan leren.. ik heb hem 3x in een pasitie gezien waarvanuit hij hem kon maken waarvan hij er 1x heel dicht bij was...

  5. #680
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    helemaal mee eens tom... Voor mij hoeft Saku niks meer te bewijzen. Hij is een levende legende... en niets minder.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #681
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Pffffff, net de match van Saku VS Tamura gezien. Saku zit in mijn top 3 van favoriete vechters, maar hij moet echt dringend met pensioen gaan... Het is gewoon niet leuk meer. Zijn tijd is (al even) voorbij. Hij verpest zijn eigen legende een beetje door nu Shamrockgewijs te blijven doorgaan hoewel het allemaal niet meer lukt. Het begint een beetje zielig/triest te worden en op die manier moet Saku niet herrinerd worden.
    Ik had gewed (met echt geld, dus) op Kiyoshi. Niet omdat ik dacht dat dat de belofte is voor de toekomst, natuurlijk.

    Puur en alleen omdat ik weet dat Saku over zijn piek heen is, en gewoon alleen nog maar slaag gaat krijgen. Ik gokte niet zozeer op de winnaar, als wel op de verliezer.

    En op een of andere manier voelde het heel onbevredigend om te winnen. Tijdens de partij zit ik Kiyoshi aan te moedigen om Sakuraba op zijn kop te slaan, omdat die het toch niet meer kan hebben... En dan hopen dat Kiyoshi blijft staan om die benen nog meer tot pulp te schoppen. (btw, dat was een enorm domme shoot van Tamura in de 2e ronde)

    Ik weet niet. Het voelt toch een beetje slecht om te juichen om een paar tientjes, terwijl je zo'n legende ten onder ziet gaan. Het voelt ook een beetje als misbruik of verraad ofzo...

    Nou ja, ik laat mijn avond er niet door bederven, maar tragisch is het toch wel een beetje, dit soort vallende sterren.

  7. #682
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Ik had gewed (met echt geld, dus) op Kiyoshi. Niet omdat ik dacht dat dat de belofte is voor de toekomst, natuurlijk.

    Puur en alleen omdat ik weet dat Saku over zijn piek heen is, en gewoon alleen nog maar slaag gaat krijgen. Ik gokte niet zozeer op de winnaar, als wel op de verliezer.

    En op een of andere manier voelde het heel onbevredigend om te winnen. Tijdens de partij zit ik Kiyoshi aan te moedigen om Sakuraba op zijn kop te slaan, omdat die het toch niet meer kan hebben... En dan hopen dat Kiyoshi blijft staan om die benen nog meer tot pulp te schoppen. (btw, dat was een enorm domme shoot van Tamura in de 2e ronde)

    Ik weet niet. Het voelt toch een beetje slecht om te juichen om een paar tientjes, terwijl je zo'n legende ten onder ziet gaan. Het voelt ook een beetje als misbruik of verraad ofzo...

    Nou ja, ik laat mijn avond er niet door bederven, maar tragisch is het toch wel een beetje, dit soort vallende sterren.
    Ga maar ff douchen Socrates... dan spoel je die viezigheid maar van je af...

    arme saku.. hij moest eens horen
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #683
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Best vermakelijk zo, Manhoef top, Sem leek in de problemen maar maakte het technisch netjes af. CroCop mag van mij met pensioen, lijkt nergens op, die partij met Choi tergend saai om te zien. Dan één trap op de knie en huilen met de pet op.
    Bob Sapp wal echt grappig. Die mafkees met z'n masker op, beetje op grote boze bob z'n hoofd timmeren. Ik zeg nog, doe nou niet, dat vind Bob niet leuk en straks zit Bob bovenop. En ja hoor, daar kwam Bob en sloeg de clown in de rondte.
    Super de partij van Hari tegen Overheem, heel knap en de uitspraken achteraf waren ook fink raak.


  9. #684
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Spike_tm View Post
    CroCop mag van mij met pensioen, lijkt nergens op, die partij met Choi tergend saai om te zien. Dan één trap op de knie en huilen met de pet op.
    Bob Sapp wal echt grappig. Die mafkees met z'n masker op, beetje op grote boze bob z'n hoofd timmeren. Ik zeg nog, doe nou niet, dat vind Bob niet leuk en straks zit Bob bovenop. En ja hoor, daar kwam Bob en sloeg de clown in de rondte.
    Dit is allemaal niet juist.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •