MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 83
  1. #51
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Stel je nou eens voor dat het niet waar is wat je denkt? “In welke vorm dan ook: wel of niet”

    Maakt dat hem dan een mindere vechter?

    Mijn mening interesseert jullie wellicht niet, maar ik weet zeker dat het grote gros van de vechtsportliefhebbers liever kijken naar een top atletisch afgetrainde big ass motherf*cker, dan naar een Headhunter Paul Buentello, Tim Silvia or what ever.

    Alistair Overeem
    Melvin Manhoef
    Remy Bonjasky
    Tyron Spong
    Jerrel Venetiaan
    Orlando Wiet (-75k)
    Rayen Simson (-75k)

    Er zullen wellicht vele malen meer afgetrainde top atleten zijn, maar deze gasten zien er gewoon indrukwekkend uit.

    Jaaa, Bob Sapp ziet er ook indrukwekkend uit, maar afgetraind? Van hem weet je igg zeker dat hij niet alleen van aardappelen is groot geworden.

    Enjoy the game! Enjoy fighters.


    Greetz Collina
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Stel je nou eens voor dat het niet waar is wat je denkt? “In welke vorm dan ook: wel of niet”

    Maakt dat hem dan een mindere vechter?

    Mijn mening interesseert jullie wellicht niet, maar ik weet zeker dat het grote gros van de vechtsportliefhebbers liever kijken naar een top atletisch afgetrainde big ass motherf*cker, dan naar een Headhunter Paul Buentello, Tim Silvia or what ever.

    Alistair Overeem
    Melvin Manhoef
    Remy Bonjasky
    Tyron Spong
    Jerrel Venetiaan
    Orlando Wiet (-75k)
    Rayen Simson (-75k)

    Er zullen wellicht vele malen meer afgetrainde top atleten zijn, maar deze gasten zien er gewoon indrukwekkend uit.

    Jaaa, Bob Sapp ziet er ook indrukwekkend uit, maar afgetraind? Van hem weet je igg zeker dat hij niet alleen van aardappelen is groot geworden.

    Enjoy the game! Enjoy fighters.


    Greetz Collina
    mwaah ik kijk ook graag naar minder afgetrainde vechters die wel kunnen knokken, zoals alexander emelianenko of tim boetsch. het maakt me neit uit of ze afgetraind zijn, als ze maar kunnen knokken.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  3. #53
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Dat maakt mij ook echt geen drol uit... hoe iemand er uit ziet.. Daden maken een vechter. Een uiterlijk maakt geen vechter.

    Maar ik deel je mening wel vwb het "mainstream" volk. Die hebben nog van die stereotype vechters in hun hoofd. En als er dan iemand staat als Fedor.. Dan geeft dat geen klik met hun eigen beleving.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #54
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Stel je nou eens voor dat het niet waar is wat je denkt? “In welke vorm dan ook: wel of niet”

    Maakt dat hem dan een mindere vechter?

    Mijn mening interesseert jullie wellicht niet, maar ik weet zeker dat het grote gros van de vechtsportliefhebbers liever kijken naar een top atletisch afgetrainde big ass motherf*cker, dan naar een Headhunter Paul Buentello, Tim Silvia or what ever.

    Alistair Overeem
    Melvin Manhoef
    Remy Bonjasky
    Tyron Spong
    Jerrel Venetiaan
    Orlando Wiet (-75k)
    Rayen Simson (-75k)

    Er zullen wellicht vele malen meer afgetrainde top atleten zijn, maar deze gasten zien er gewoon indrukwekkend uit.

    Jaaa, Bob Sapp ziet er ook indrukwekkend uit, maar afgetraind? Van hem weet je igg zeker dat hij niet alleen van aardappelen is groot geworden.

    Enjoy the game! Enjoy fighters.


    Greetz Collina
    Uiteraard is het voor iedereen verschillend, ik ben natuurlijk ook een Fedor fan ziet hij er top altletisch uit? Nee, helemaal gelijk. Zijn persoonlijkheid, vechtlust en rust die hij uitstraalt is gewoon top.

    Maar idd, als ik vroeger op de nintendo Streetfighter speelde koos ik meestal Sagat!

    En Tekken: Brain Fury of Bruce. .. jullie hebben gelijk!

  5. #55
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Daden maken een vechter.
    'nuff said

    het is godverdomme toch geen modeshow of fucking Idols ofzo?
    donder toch op zeg....

  6. #56
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Eens,
    Daden maken een vechter.

    Ook eens met Tony,
    about "mainstream" helemaal gelijk.

    Maar Chief108, uiteraard is het geen modeshow. (probeer eens begrijpend te lezen wat ik bedoel ipv direct met je oordeel klaar te staan) ik begrijp je punt.

    Wat ik duidelijk wil maken is: Als ik bijv. totaal geen verstand zou hebben van vechtensport en ik zie Andy Souer of Orland Wiet maakt dat in mijn beleving een groot verschil.

    I hope you get the point, (geen aanval) wat Tony zegt: about mainstream!

  7. #57
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Wat ze doen of hoe ze er uit zien boeit niet.

    Het broekje wat ze aan hebben, dat is pas belangrijk
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    'nuff said

    het is godverdomme toch geen modeshow of fucking Idols ofzo?
    donder toch op zeg....
    Osu chief denk om je Hart even melisana nemen voor u broodnodigge rust
    laat ze maar lullen herzeloos

    sportgroeten



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  9. #59
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    herzeloos
    He du Alte!
    Das ist ja Herzlos, nicht herzeloos.

    OSU,
    Die Gramatik Polizei

  10. #60
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    kaas met mosterd ook lekker

  11. #61
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Probeer eens kaas met sambal of brie met sambal... ook erg lekker!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  12. #62
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Het staat mij niet aan dat er een kans word gegeven om een verhaal te doen, en dat deze aan word gegrepen met een of ander raar lul verhaal over aardappelen. Deze rare manier van reageren komt bij mij over als een slechte manier je van lastige vragen ontdoen. Waarom raar reageren wanneer er bij een normaal antwoord duidelijkheid wordt gegeven over de zaak.

    of is dat te moeilijk? duidelijkheid?
    Ik ben het eens met Dirk!

    sommige mensen hebben er een handje van om lastige zaken af te doen met een "grappig" lulverhaaltje.

    Bas jij vertegenwoordigd topvechters zoniet de beste vechters in de wereld. Ik vind dat je je zelf volkomen belachelijk maakt door zich altijd maar weer op de kast te laten jagen door mensen. Dit is een Forum, op een forum zitten mensen met een al dan niet oprechte mening.

    Bas, Door niet boven zulke dingen te staan laat je zien dat ergens nog gewoon een peuter bent.

    mvg Len

  13. #63
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    vermoedelijke reponse van BB:

    boehoo wat vind ik het erg dat jullie zo denken..

    ik hou van appelmoes......




    mensen maak je niet zo druk en hou het on topic man...

    Allistair is op weg een shot te gaan doen naar de stoel van Fedor....mee eens???
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  14. #64
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Stel je nou eens voor dat het niet waar is wat je denkt? “In welke vorm dan ook: wel of niet”

    Maakt dat hem dan een mindere vechter?

    Mijn mening interesseert jullie wellicht niet, maar ik weet zeker dat het grote gros van de vechtsportliefhebbers liever kijken naar een top atletisch afgetrainde big ass motherf*cker, dan naar een Headhunter Paul Buentello, Tim Silvia or what ever.

    Alistair Overeem
    Melvin Manhoef
    Remy Bonjasky
    Tyron Spong
    Jerrel Venetiaan
    Orlando Wiet (-75k)
    Rayen Simson (-75k)

    Er zullen wellicht vele malen meer afgetrainde top atleten zijn, maar deze gasten zien er gewoon indrukwekkend uit.

    Jaaa, Bob Sapp ziet er ook indrukwekkend uit, maar afgetraind? Van hem weet je igg zeker dat hij niet alleen van aardappelen is groot geworden.

    Enjoy the game! Enjoy fighters.


    Greetz Collina
    Je vergeet 50cent.


    Greetz Tony Galento

  15. #65
    anonymous001 Guest

    Default

    Ik vind dat B.Boon gewoon serieus antwoord heeft gegeven (in de eerste post)... Als dat niet afdoende was, dan krijg je een saai welles-nietes en dan kan ik me wel voorstellen dat B.Boon een beetje flauw wordt...

    @collina: ik snap echt niet wat je nou bedoelt?

    Rare thread weer, dit. Zoals al wel meer dit jaar...

  16. #66
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    @ Socrates: Kaartjes verdien je bij prijsvragen niet door te slijmen bij Bas Boon

  17. #67
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    vermoedelijke reponse van BB:

    boehoo wat vind ik het erg dat jullie zo denken..

    ik hou van appelmoes......




    mensen maak je niet zo druk en hou het on topic man...

    Allistair is op weg een shot te gaan doen naar de stoel van Fedor....mee eens???
    de stoel van Fedor....tja weet niet of dat er van gaat komen, maar hij begint er wel absoluut recht op te krijgen...wellicht is Affliction dan een betere optie dan de UFC...
    arlovski, barnett, wellicht weet affliction de partij tegen Yvel wel te krijgen...en dan eens
    tegen Fedor...eigenlijk vind ik de mogelijke tegenstanders in Affliction een stuk vetter dan
    Mir, Couture, Gonzaga, kongo of Lesnar (ook vet overigens...)
    moeiljk moeilijk....maar als ie bij de UFC gaat vechten kan ie de partij tegen Fedor vergeten denk ik...daar werkt Dana dan echt niet aan mee...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  18. #68
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lee Hottie # 1 fan View Post
    Ik ben het eens met Dirk!

    sommige mensen hebben er een handje van om lastige zaken af te doen met een "grappig" lulverhaaltje.

    Bas jij vertegenwoordigd topvechters zoniet de beste vechters in de wereld. Ik vind dat je je zelf volkomen belachelijk maakt door zich altijd maar weer op de kast te laten jagen door mensen. Dit is een Forum, op een forum zitten mensen met een al dan niet oprechte mening.

    Bas, Door niet boven zulke dingen te staan laat je zien dat ergens nog gewoon een peuter bent.

    mvg Len
    Beste Len
    Ik vindt het zo verschrikkelijk erg dat JIJ vindt dat ik mij belachelijk heb gemaakt.
    Ik spring nu van kast naar kast en heb echt geen leven meer omdat jij hebt ondekt dat ik mij door mensen op de kast laat jagen.
    "Op een forum zitten mensen met al dan niet een oprechte mening?" Moet ik ze nu wel of niet serieus nemen dan?
    En zijn forums volgens jouw van alleen oprechte en niet oprechte mensen, mogen bv peuters niet posten dan?
    Het kind in je naar boven laten komen is een gave, moet je ook eens proberen!
    Ik wordt dagenlijks wakker op Mount Fuji en sta boven alles en iedereen en vooral dingen!

  19. #69
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Probeer eens kaas met sambal of brie met sambal... ook erg lekker!
    Ga ik nu uitproberen tijdens het kijken van sesamstraat!

  20. #70
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    pindakaas met hagelslag

    nice :P

  21. #71
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    @ Socrates: Kaartjes verdien je bij prijsvragen niet door te slijmen bij Bas Boon


    De meest lame post van de hele thread... Een prestatie op zich...

    Hoop trouwens ook dat Alistair naar Affliction gaat ipv UFC... Volgens mij betaalt het nog beter ook. We zullen het zien.

  22. #72
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Beste Len
    Ik vindt het zo verschrikkelijk erg dat JIJ vindt dat ik mij belachelijk heb gemaakt.
    Ik spring nu van kast naar kast en heb echt geen leven meer omdat jij hebt ondekt dat ik mij door mensen op de kast laat jagen.
    "Op een forum zitten mensen met al dan niet een oprechte mening?" Moet ik ze nu wel of niet serieus nemen dan?
    En zijn forums volgens jouw van alleen oprechte en niet oprechte mensen, mogen bv peuters niet posten dan?
    Het kind in je naar boven laten komen is een gave, moet je ook eens proberen!
    Ik wordt dagenlijks wakker op Mount Fuji en sta boven alles en iedereen en vooral dingen!
    Bas dit gun ik jou van harte... ik hoop dat er blij mee bent, ik ben ook blij voor je doch heb ik mijn bedenkingen

    xx len

  23. #73
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post


    De meest lame post van de hele thread... Een prestatie op zich...

    Hoop trouwens ook dat Alistair naar Affliction gaat ipv UFC... Volgens mij betaalt het nog beter ook. We zullen het zien.

    boehoehoehooo

  24. #74
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    [quote=Socrates;670198]
    @collina: ik snap echt niet wat je nou bedoelt?

    quote]

    Hi Socrates,

    Wat bedoel je precies? Mijn verhaal over vechters die Atletisch gebouwd zijn?

  25. #75
    anonymous001 Guest

    Default

    [quote=Collina;670324]
    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    @collina: ik snap echt niet wat je nou bedoelt?

    quote]

    Hi Socrates,

    Wat bedoel je precies? Mijn verhaal over vechters die Atletisch gebouwd zijn?

    Ja.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •