MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 69
  1. #26
    chief108 Guest

    Default

    reps voor den Rosso....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    juist daarom heb je een mes nodig.. zodat je niet overal met je gezicht in hoeft te zetten... damn wat een mongool..

  3. #28
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    nog 1x en ik stuur de commando baboon op je af.


  4. #29
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    ow fuck..

    een comando basboon


    ps I is disliksies

  5. #30
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Helmond
    Posts
    454
    vCash
    126000

    Default

    maar die bear vreet ook alles is gewoon vies om te zien

    YouTube - Man vs. Wild - Bear, Just Eat It!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    jij zou liever dood gaan als je in survival mode was?

  7. #32
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Dat is het punt. Hij is niet in "survival mode". Er is een fucking filmploeg bij hem die precies dezelfde doet als hij terwijl ze filmen/geluid opnemen/regiseren, dus zo heel moeilijk zal het allemaal niet zijn.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Ieder doet op zijn gebied zijn ding. De shows van Mears informeren meer en laten je handige trucs zien in de wildernis. Bear is meer sensatie en hij zoekt de extremen op waarin je eventueel zou kunnen belanden, mocht je trek hebben in een avontuur.

    M.a.w., ik vind elke survivalist top. Ik, als stadjongen, zou het denk ik precies 3 minuten uithouden alvorens door een of andere lethal mosquito te zijn genailed.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    geen 1 van die gasten is terplaatse in survival mode behalve (en daar moet je die man credits voor geven) die Les Strout. Die gaat alleen op pad en moet naar een rendevouz plaats komen na een paar dagen.
    Die vreet ook ranzige shit alleen is hij minder hardcore dan Bear.
    Bear heeft zijn sporen verdient in het leger en weet echt wel waar hij over praat.
    ik doe hem die dingen niet na die hij uithaalt.
    Die Mears waar jullie helemaal idolaat van zijn slaapt verdomme in een hotel tijdens de uitzendingen, ben je dan een survival mofo? ik dacht t niet.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Ieder doet op zijn gebied zijn ding. De shows van Mears informeren meer en laten je handige trucs zien in de wildernis. Bear is meer sensatie en hij zoekt de extremen op waarin je eventueel zou kunnen belanden, mocht je trek hebben in een avontuur.

    M.a.w., ik vind elke survivalist top. Ik, als stadjongen, zou het denk ik precies 3 minuten uithouden alvorens door een of andere lethal mosquito te zijn genailed.
    ik zou een taxi bellen en lekker gaan lunchen bij het Amstelhotel om vervolgens de sauna in te rollen. Fuck die wildernis.

  11. #36
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Oh ja, technisch gezien is dit een repost, want deze discussie is al een keer langsgeweest.

    survival back in time

    Alleen bestond het [schokkend] topic nog maar 8 maanden en ging het er dus allemaal nog liefjes aan toe.

  12. #37
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    ik zou een taxi bellen en lekker gaan lunchen bij het Amstelhotel om vervolgens de sauna in te rollen. Fuck die wildernis.
    Kijk, zijn we toch anders.

    Ik zou voor de snorder gaan en Krasnapolsky... dichter bij de Wallen

  13. #38
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    geen 1 van die gasten is terplaatse in survival mode behalve (en daar moet je die man credits voor geven) die Les Strout. Die gaat alleen op pad en moet naar een rendevouz plaats komen na een paar dagen.
    Die vreet ook ranzige shit alleen is hij minder hardcore dan Bear.
    Bear heeft zijn sporen verdient in het leger en weet echt wel waar hij over praat.
    ik doe hem die dingen niet na die hij uithaalt.
    Die Mears waar jullie helemaal idolaat van zijn slaapt verdomme in een hotel tijdens de uitzendingen, ben je dan een survival mofo? ik dacht t niet.
    Waarom the fuck zou je ook in het bos gaan slapen als er een hotel in de buurt is?

    En fuck het leger. Weet je wie ook in het leger zat? Mengele.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    Ray mear is altijd ontspannend om te kijken, die doet tenminste ook niet alsof hij aan het survivalen is en hij leert die lui vaak ook nog wat ze zelf niet meer wisten...
    Chris Ryan vindt het grappig dat zijn cameraman bijna wordt neergeknald, altijd goed...En dat SAS boek is een musthave, daar staat echt handig spul in voor heel wat situaties

  15. #40
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post

    En fuck het leger. Weet je wie ook in het leger zat? Mengele.
    Hehehe made me chuckle

  16. #41
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    BTw, die Mears 'geeft' ook survival training. Kortse en goedkoopste is 2 dagen voor £ 300,- en dan is Meneer Mears er niet zelf bij.

    Mocht je in Africa of iets dergelijks willen gaan, is 'ie er soms wel bij, maar dat loopt al gauw in de 2 a 3000 pond... flight not included... eigenlijk helemaal niks included. Alles moet je zelf regelen behalve de tips en tricks... maar goed, that's survival

  17. #42
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    BTw, die Mears 'geeft' ook survival training. Kortse en goedkoopste is 2 dagen voor £ 300,- en dan is Meneer Mears er niet zelf bij.

    Mocht je in Africa of iets dergelijks willen gaan, is 'ie er soms wel bij, maar dat loopt al gauw in de 2 a 3000 pond... flight not included... eigenlijk helemaal niks included. Alles moet je zelf regelen behalve de tips en tricks... maar goed, that's survival
    In Nedeland zit ook een bedrijfje dat zulke trainingen geeft. Exit Survival heten ze. Van de absolute basistraining tot aan een paar dagen met alleen een mes in een Schots bos, ze hebben voor alle nivo's een pakket.
    Dit is dus niet "survivallen in de Ardennen". Dit is leerzame shizzle.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  18. #43
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    Dit is dus niet "survivallen in de Ardennen". Dit is leerzame shizzle.
    Having said that... dat zou voor mij misschien ook wel een leerzame ervaring zijn.

    In Oz ging ik eens in de outback een paar dagen op stap, moesten we hout zoeken om ons eten te maken, had binnen 3 minuten een stok beet die mij een splinter in mijn vinger gaf. De stok kwam van een gifitge boom (wie de fuck verzint zoiets) en die kleine splinter zorgde ervoor dat mijn vinger drie dagen gevoelloos was. Dat is geen pech meer, dat is gewoon uber-non-skills op survival gebied...

    Misschien is een crash course bij Exit niet eens zo'n gek idee, nu ik er zo over denk.

  19. #44
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    breda
    Posts
    831
    vCash
    126000

    Default

    bla bla bla bla bla bla bear grylls is de beste want hij eet ranzige shit.

    Als Bear Grylls godverdomme net zo slim was geweest als Ray Mears, dan wist hij dat hij in dat hele fucking bos een vijfgangen diner had kunnen vinden aan vruchten, wortels en noten. Dan hoeft hij die ranzige madenshit ook helemaal niet te vreten.

    Overigens mist er hier één.

    Sir David Attenborough.
    Ik weet zeker dat die kerel in een survivalsituatie zou overleven. Hij zou elk organisme gewoon commanderen, op zachte, vriendelijke toon, wat 'ie moet doen. Eekhoorns delen hun noten met hem, planten bloeien en groeien vruchten zodat hij ze kan eten en oude of zieke dieren plegen zelfmoord door vuur te maken, zich te scalperen en op het vuur te gaan liggen, om daarna als hoofdmaal voor meneer Attenborough te dienen.
    Als er een god zou zijn, dan zou het David Attenborough zijn.

  20. #45
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Misschien klinkt het raar ( en ik wil jullie feestje niet verknallen ) , maar al deze heren doen een ding wat ze helemaal niet hoeven te doen (of in Ryan's geval: niet meer hoeft te doen) omdat ze gewoon in de beschaafde wereld leven. Ze spelen iemand die zou moeten overleven in de wildernis. Het zijn eigenlijk wannabee-commando's van de genie, zoals Storm dat altijd goed wist uit te drukken.
    Ik denk persoonlijk dat er een hoop geld mee word verdiend.
    Kijken naar deze programma's is dus net als kijken naar een wedstrijd van de WWF......
    It looks very scary, but it makes a whole lot of money...
    Last edited by PigDog; 11-01-2009 at 23:45.


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  21. #46
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Sja het is ook niet nodig om elkaar als 2 klapmongolen elkaar te lijf te gaan in de ring?

    en we doen het allemaal hier..

    Het is ook niet nodig om te gaan wandelen in de bossen..
    Supermarkten zijn idd wel handig.
    Heb jij het internet nodig?

    Of ik bushcraft skils nodig heb? Mwa nee niet echt.. Maar voor iemand die erg veel tijd doorbrengt in het bos/natuur zowel prive en voor mijn werk is het wel leuk om te weten allemaal. Ik durf hardop te zeggen dat ik een heel stuk beter snap hoe de natuur in elkaar zit en hoe de natuur ook voor ons kan zorgen als de gemidelde Nederlander.
    Ik hoef niet naar afrika om daar van de natuur te genieten.. Ik vind mijn omgeving veel intresanter. ik kan ook van kleine dingen genieten. Ik weet teminste waar ik moet kijken naar dingen. terwijl 90% van de Nedelandse bevolking geen enkel probleem heeft met het opnoemen van de "African big 5" roepen ze uit bij het zien van een ree


    "KIJK EEN HERT!"

    Zo goed zijn we bezig.. maar nee niemand hoeft zich druk te maken om datsoort zaken..

    het is tenslotte allemaal niet nodig....

    Ik kan hier nog een heel lang betoog op gaan liggen houden over de noodzaak.. maar dan trek ik denk ik een flinke beerput open..

    maruuh YEAH BEAR IS DE MAN

  22. #47
    chief108 Guest

    Default

    waarom geen programma over urban survival?

    dat lijkt me een stuk nuttiger
    wij overleven wel hier op't platteland als er wat misgaat
    maar in de steden wordt het een stuk moeilijker lijkt me

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    YouTube - Man vs. Hotel: Bear Grylled

    kijk deze maar es ross

  24. #49
    chief108 Guest

    Default

    okee...

    dus misschien zal Bear het dan ook niet redden in Z.O.D.

    leuke Wiki erover ook: http://www.daughtersoftiresias.org/bearwiki/Evidence

  25. #50
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    Dat is het punt. Hij is niet in "survival mode". Er is een fucking filmploeg bij hem die precies dezelfde doet als hij terwijl ze filmen/geluid opnemen/regiseren, dus zo heel moeilijk zal het allemaal niet zijn.
    Wat is dit voor gelul. Als ie het niet zou laten filmen zou er helemaal niet veel aan zijn he, want dan zouden we het niet zien.. Bear is een baas, ik heb die episode van hem in Syberië gezien, tering, Fred zou zeggen: Ga d'r maar aan staan! En XedgeX, daar zijn geen nootjes en vruchtjes van Danoontje te vinden, wel muggen, en die zijn schijnbaar ook eetbaar, zegt Baas Bear.
    Last edited by Muay Thai Elite; 12-01-2009 at 17:29.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •