MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    breda
    Posts
    831
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iggy View Post
    Vind dit eigenlijk geen onderwerp om grappen over te maken.
    on a more serious note:
    Dus jij vindt het wel oke dat hier mensen de meest GRUWELIJKE martelmethodes voorstellen om toe te passen op die kerel?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    was daar me mis dan? vind het opzich wel passend..

    vergeet niet.. dat hij begonnen is..

  3. #28
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XedgeX View Post
    on a more serious note:
    Dus jij vindt het wel oke dat hier mensen de meest GRUWELIJKE martelmethodes voorstellen om toe te passen op die kerel?

    Nou ik zal het je zo zeggen,

    Ik ben zelf vader en als mijn kinderen dit overkwam zou ik er zelf voor zorgen dat die kerel zijn laatste adem uitblies terwijl IK zijn strot dicht kneep.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XedgeX View Post
    on a more serious note:
    Dus jij vindt het wel oke dat hier mensen de meest GRUWELIJKE martelmethodes voorstellen om toe te passen op die kerel?
    Heb mezelf niet kunnen betrappen dat ik daar een grap over maak. Maar vind dat trouwens wel een goed idee van degene die die kerel een zeeer pijnlijke dood toewensen.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by bohaco View Post
    Nou ik zal het je zo zeggen,

    Ik ben zelf vader en als mijn kinderen dit overkwam zou ik er zelf voor zorgen dat die kerel zijn laatste adem uitblies terwijl IK zijn strot dicht kneep.
    Ben het 100% met je eens.

    Misschien komt het omdat ik ook een kleine heb, maar sommige topics (waaronder deze) lenen zich inderdaad niet voor grapjes.

    De voorgestelde martel methodes zijn wat mij betreft dan ook bloedserieus.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Soms zijn er berichten waarvan je oprecht stil wordt, er geen grappen gemaakt kunnen worden en de tijd even stil staat.


  7. #32
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    breda
    Posts
    831
    vCash
    126000

    Default

    jezus...

    met hoeveel maten meten jullie?
    Het is kut dat het gebeurd is, het is een ongelofelijk grote gek geweest die dat deed, zo lopen er meer rond. Maar hoe kun je zeggen dat dit erger is dan al het fucking mensenleed dat in het "moppen"topic in de pit staat? Racisme, zelfmoord, moord, ongelukken, ziektes, kanker, hongersnoden, dierenleed, verminking, kannibalisme, sexisme, verkrachting, pedofilie en weet ik wat nog meer.

    beetje hypocriet, niet?

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ten 1e staat de moppen topic niet voor niets in de pit.
    Ten 2e zit er een behoorlijk verschil tussen een (te) grove mop en grappen maken over een vreselijk drama wat vandaag in Belgie plaats heeft gevonden.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  9. #34
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    breda
    Posts
    831
    vCash
    126000

    Default

    dus als het in de pit staat, dan mag het wel?
    en is dit erger dan de holocaust? het feit dat er zoveel mensen doodgaan aan aids en kanker, het schietincident in columbine? Puur door tijd en plaats?

  10. #35
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    op m'n wolkje
    Posts
    777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Ten 1e staat de moppen topic niet voor niets in de pit.
    Ten 2e zit er een behoorlijk verschil tussen een (te) grove mop en grappen maken over een vreselijk drama wat vandaag in Belgie plaats heeft gevonden.
    volgens mij word ook daar vaak gelachen omdat wanneer je teveel gaat stil staan bij hoe fuckt up, helaas veel mensen zijn op de wereld, je zelf ook 'n lopende tijdbom zou kunnen worden.
    daarnaast waren de grappen over de dader en niet over de slachtofferstjes.
    ’T Zijn de zwakke mensen die wreed zijn, zachtaardigheid kan enkel van de sterken verwacht worden.........MixFight

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik moet bekennen dat ik om bovenstaande redenen dan ook nagenoeg nooit in de pit kom.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XedgeX View Post
    dus als het in de pit staat, dan mag het wel?
    en is dit erger dan de holocaust? het feit dat er zoveel mensen doodgaan aan aids en kanker, het schietincident in columbine? Puur door tijd en plaats?
    Dat topic in de pitt is begonnen als iets heel onschuldigs en is eigenlijk later uitgegroeid tot iets heel bizars. Dat topic is zo over de top dat het eigenlijk niet meer serieus te nemen is, en dat is ook goed en tevens de bedoeling. Er is niemand in dat tipic die werkelijk een nazi is, of ook maar enige symphatie heeft voor een kinderneuker. Je moet af en toe relativeren, de scherpe randjes ervan weghalen en ergens om kunnen lachen waar eigenlijk helemaal niet mee te lachen is.

    In mijn ogen is er een groot verschil tussen iets bizars en ongelooflijk doms posten in de pitt dan onbeholpen "lollig" willen zijn. Dat wil niet zeggen dat hier geen grapjes over gemaakt kunnen worden. Alleen is dit niet de plaats en de tijd.


  13. #38
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    breda
    Posts
    831
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Dat topic in de pitt is begonnen als iets heel onschuldigs en is eigenlijk later uitgegroeid tot iets heel bizars. Dat topic is zo over de top dat het eigenlijk niet meer serieus te nemen is, en dat is ook goed en tevens de bedoeling. Er is niemand in dat tipic die werkelijk een nazi is, of ook maar enige symphatie heeft voor een kinderneuker. Je moet af en toe relativeren, de scherpe randjes ervan weghalen en ergens om kunnen lachen waar eigenlijk helemaal niet mee te lachen is.
    tuurlijk, ik denk ook niet dat iemand die in dat, dit, of elk soortgelijk topic een grap of onzinnige opmerking plaatst het ook echt meent.

    In mijn ogen is er een groot verschil tussen iets bizars en ongelooflijk doms posten in de pitt dan onbeholpen "lollig" willen zijn. Dat wil niet zeggen dat hier geen grapjes over gemaakt kunnen worden. Alleen is dit niet de plaats en de tijd.
    De makers van southpark doen hetzelfde alleen noemen zij het satire en komt het op tv. En mijns inziens doet plaats en tijd niet af aan het feit dat het lompe grappen zijn over de meest verschrikkelijke dingen. Waar ik me ook schuldig aan maak.

  14. #39
    Jochem Guest

    Default

    Het is natuurlijk verschrikkelijk. Dat dacht ik als 1e. Als 2e dacht ik " ik ben benieuwd wanneer de eerste grap erover in het welbekende top in de pit staat." . Dus ik ben ben bang dat ik al redelijk afgestompt ben voor dit soort ellende. moet eerlijk zijn dat het mijn voorstellingsvermogen ook een beetje te boven gaat gelukkig.

  15. #40
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Dat topic in de pitt is begonnen als iets heel onschuldigs en is eigenlijk later uitgegroeid tot iets heel bizars. Dat topic is zo over de top dat het eigenlijk niet meer serieus te nemen is, en dat is ook goed en tevens de bedoeling. Er is niemand in dat tipic die werkelijk een nazi is, of ook maar enige symphatie heeft voor een kinderneuker. Je moet af en toe relativeren, de scherpe randjes ervan weghalen en ergens om kunnen lachen waar eigenlijk helemaal niet mee te lachen is.

    In mijn ogen is er een groot verschil tussen iets bizars en ongelooflijk doms posten in de pitt dan onbeholpen "lollig" willen zijn. Dat wil niet zeggen dat hier geen grapjes over gemaakt kunnen worden. Alleen is dit niet de plaats en de tijd.
    Wtf...

    Is dit een soort ingewikkeld 'grapje' dat ik niet begrijp? Hoe verhoudt deze post zich tot je eigen sig???

    Of mag het alleen niet als het om Arische kindjes gaat?

    Bovendien, in alle bescheidenheid... Mijn grapje was erg goed... "Fabeltjesland"... Dat verzin je niet.

    O. Sorry.

    Anyway, dit is pas echt ziek:

    De voorgestelde martel methodes zijn wat mij betreft dan ook bloedserieus.
    Dat is zeker zo twisted als iemand die een kinderdagverblijf binnenrent met een mes (en die had tenminste nog een plan). Verder ben ik het natuurlijk eens met bohaco, ik denk dat elke fatsoenlijke vader geen vergiffenis zou kennen...

    Fabeltjesland...

    (Moderators, wis deze post gerust... Dat begrijp ik dan ook wel weer...)
    Last edited by anonymous001; 23-01-2009 at 23:35.

  16. #41
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Is dit de dader?



    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Triest... sterkte toegewenst aan de betrokkenen.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Biiyen is correct.

  19. #44
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Biiyen is correct.
    Over die Arische kindertjes?

  20. #45
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Dat dit indd een tragedie is, dat snappen we allemaal. Dat er geen 'luchtige' opmerkingen over gemaakt zouden mogen worden, is gelul. Dat bepaalt iedereen voor zichzelf. Maar er is wel een tijd en plaats voor.

  21. #46
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Dat dit indd een tragedie is, dat snappen we allemaal. Dat er geen 'luchtige' opmerkingen over gemaakt zouden mogen worden, is gelul. Dat bepaalt iedereen voor zichzelf. Maar er is wel een tijd en plaats voor.
    Tonnen met boter op het hoofd... Alsof het shampoo is.

    "Tijd en plaats"... van ieder ander kan ik dat op zijn minst serieus nemen. Maar ik zal em onthouden, MTE.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •