MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 77 of 79 FirstFirst ... 276773747576777879 LastLast
Results 1.901 to 1.925 of 1969
  1. #1901
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  2. #1902
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    De computernerd en de kikker
    Een computernerd is op weg naar huis als hij een kikker op straat ziet zitten. Vreemd genoeg opent de kikker zijn mond en begint te spreken: "Als je mij kust, verander ik in een beeldschone prinses". De jongen bukt, pakt de kikker op en stopt deze in zijn zak. De kikker spreekt nogmaals; "Als je mij kust, verander ik in een beeldschone prinses en blijf ik een week lang bij je!".
    De computernerd haalt de kikker uit zijn zak, lacht er even na en stopt hem dan weer in zijn zak. De kikker roept het uit: "Als je mij kust, verander ik in een beeldschone prinses, blijf ik een week lang bij je en doe ALLES wat je wilt." Opnieuw haalt de jongen de kikker uit zijn zak, lacht er vriendelijk na en stopt hem weer terug in zijn zak. Uiteindelijk vraagt de kikker;

    "Wat is er mis met jou? Ik zeg je dat ik een mooie prinses ben, dat ik een week bij je blijf en dat ik ALLES voor je wil doen." "Waarom kus je me niet?!"

    De jongen: "Luister, ik ben systeembeheerder." "Ik heb geen tijd voor een vriendin, maar een pratende kikker is vet cool."
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  3. #1903
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Bagheera View Post
    De computernerd en de kikker
    Een computernerd is op weg naar huis als hij een kikker op straat ziet zitten. Vreemd genoeg opent de kikker zijn mond en begint te spreken: "Als je mij kust, verander ik in een beeldschone prinses". De jongen bukt, pakt de kikker op en stopt deze in zijn zak. De kikker spreekt nogmaals; "Als je mij kust, verander ik in een beeldschone prinses en blijf ik een week lang bij je!".
    De computernerd haalt de kikker uit zijn zak, lacht er even na en stopt hem dan weer in zijn zak. De kikker roept het uit: "Als je mij kust, verander ik in een beeldschone prinses, blijf ik een week lang bij je en doe ALLES wat je wilt." Opnieuw haalt de jongen de kikker uit zijn zak, lacht er vriendelijk na en stopt hem weer terug in zijn zak. Uiteindelijk vraagt de kikker;

    "Wat is er mis met jou? Ik zeg je dat ik een mooie prinses ben, dat ik een week bij je blijf en dat ik ALLES voor je wil doen." "Waarom kus je me niet?!"

    De jongen: "Luister, ik ben systeembeheerder." "Ik heb geen tijd voor een vriendin, maar een pratende kikker is vet cool."

    hahahaha kga deze aan me broer vertellen, hij is systeem beheerder
    Home mtk-gym.nl


  4. #1904
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Weet je waarom de duiste-parachutisten in de 2de wereldoorlog ook de herdershonden meenamen als ze uit het vliegtuig sprongen...










    Dan konden ze ook vanuit de Luft Waffen....
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #1905
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •