MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 51
  1. #26
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Boks ouwe!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Leuke docu! Hij verdient al het respect!!

  3. #28
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ziet er goed uit, Franky train zwaar vecht makkelijk!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Interessante docu. Had wat mij betreft nog wel wat langer mogen duren.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Heel veel respect! Als je zo doorgaat gaat die winstpartij er 200% komen!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    Weet nog een paar leuke technieken voor je......
    vertel ik je later, reps ouwe
    altijd welkom je bent nooit te oud om bij te leren thanks en respect

  7. #32
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    ...ouwe = niet oud,
    maar een van de hoogste vorm van respect!
    en die heb ik voor jou, ouwe
    thanks roy top van jou RESPECT

  8. #33
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.123
    vCash
    126000

    Default

    Franky had mn bewondering al, maar Pepe heeft em nu ook met deze docu!
    Goed gedaan man!

  9. #34
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basu View Post
    Franky had mn bewondering al, maar Pepe heeft em nu ook met deze docu!
    Goed gedaan man!
    hartelijk bedankt basu ons jeroentje heeft er een mooie docu van gemaakt zeker en vast ik heb hem via mixfight.nl leren kennen en zo zijn we in contact gekomen en nu is hij een goede vriend van mij geworden die regelmatig bij mij thuis komt hij verdiend alle respect

  10. #35
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    Quote Originally Posted by Mr 1 Leg View Post
    thanks ik wil gewoon knokken meer ni dat is mijn leven + mijn gezin jullie steun waardeer ik enorm mannen en forumbroeders.
    zet hem op Franky Respect
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Thanks! Mooi gedaan.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    op 26 april op het gala staredown zal ik mijn 3de mma partij vechten ik ben mij nu echt zwaar aant voorberijden voor de geinterseerde neem een kijkje op www.staredown.be er zijn ook enkele m-1 partijen ik wordt enorm hard getraind nu door mijn coaches ben dandois en kris van boom en tommy de pret van gg belgie is mijn goede vriend en sparrings partner en nog vele andere talenten in mijn club ik ben ze dan ook enorm dankbaar ik wil knokken en ga knokken never give up wat er ook gebeurd int leven this niet altijd even makelijk maar je moet er door positief blijven is de boodschap

  13. #38
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Super man, al weer je 3de partij! heel veel succes met voorbereiden

  14. #39
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    respect voor zowel de documentairemaker alswel franky

    keep it up!

  15. #40
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    thanks forumbroeders en vrienden RESPECT FOR EVER

  16. #41
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Leuk gemaakt !

    Een voorbeeld voor de sport, keep up the good work Franky !!
    Ik zeg je volgende partij maar in nederland, volgens mij kunnen wel wel een bus met mixfighters vullen..

  17. #42
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Leuk gemaakt !

    Een voorbeeld voor de sport, keep up the good work Franky !!
    Ik zeg je volgende partij maar in nederland, volgens mij kunnen wel wel een bus met mixfighters vullen..
    mijn 4de partij zal ik in nederland vechten ik zal het met mijn coaches er over hebben en ik ben zeker dat ik bij jullie mijn noorderburen gaan vechten zoiezo ik wil jullie ook wel eens ontmoeten dan kunnen we na de partij samen met mijn mixfight cruw eens gaan stappen als jullie dat willen respect en de groeten na 26 april kom ik naar daar 200% om er te knokken ik wil zoveel mogelijk vechten meer niet mixfight is de baas

  18. #43
    chief108 Guest

    Default

    lijkt me tof plan Franky!!!

  19. #44
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    lijkt me tof plan Franky!!!
    ik beloof het echt chief ik kom er aan belofte maakt schuld op mij kan je rekenen ik ga noch heel veel in nederland komen vechten en we gaan ons zeker amuseren 2009 zal ik alle partijen aannemen in nederland promisse ik ga elke uitdaging aan hoe meer hoe liever ik het heb fight for live RESPECT CHIEF EN MIXFIGHT CRUW EN NIET TE VERGETEN FLIPPER EN FORUMBROEDERS EN HEEL NEDERLAND

  20. #45
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Vanwege mij als forumlid en als reportagemaker doet het mij enorm plezier om de positieve reacties te lezen en de sport in een goed daglicht te kunnen stellen. Met een sterke persoonlijkheid als Franky mogen samenwerken en uiteindelijk een hechte vriendschapsband eraan over houden is een fantastische ervaring.

    Ik ben maar een amateur sporter en zeker geen vechter van niveau zoals zovelen onder jullie, maar ik volg de sport al jaar en dag, en ik zal franky met raad en daad bijstaan in zijn verdere carriere!

    Ik denk er sterk aan om de reportage verder uit te werken en een van zijn gevechten en de spanning hierrond op mijn manier in beeld te brengen.

    MMA heeft in Belgie nog steeds een vrij negatieve naam (alhoewel de fans elke dag toenemen) en het doet me plezier om steeds nieuwe mensen te ontmoeten die fantastische ambassadeurs van de (vecht)sport zijn. Niet alleen Franky, maar ook een supergrappler als wim de putter, een trainer met een hart voor de sport én de kids zoals Ben Dandois (en trouwens een snoeiharde vechter), een grote kickboks-kampioene als daniella somers, de warriorspirit van tommy depret, de mensen van de vechtsportbond enz...

    Dit zijn de mensen die we nodig hebben om de sport ook in Belgie 'volwaardig' en algemeen aanvaard te maken.


    Ik zorg zo snel mogelijk voor engelse ondertiteling in de reportage en een iets flitsendere montage van de vechtscènes.


    >>Formely known as Pepe<<

  21. #46
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pepe the Ice-Murderer View Post
    Vanwege mij als forumlid en als reportagemaker doet het mij enorm plezier om de positieve reacties te lezen en de sport in een goed daglicht te kunnen stellen. Met een sterke persoonlijkheid als Franky mogen samenwerken en uiteindelijk een hechte vriendschapsband eraan over houden is een fantastische ervaring.

    Ik ben maar een amateur sporter en zeker geen vechter van niveau zoals zovelen onder jullie, maar ik volg de sport al jaar en dag, en ik zal franky met raad en daad bijstaan in zijn verdere carriere!

    Ik denk er sterk aan om de reportage verder uit te werken en een van zijn gevechten en de spanning hierrond op mijn manier in beeld te brengen.

    MMA heeft in Belgie nog steeds een vrij negatieve naam (alhoewel de fans elke dag toenemen) en het doet me plezier om steeds nieuwe mensen te ontmoeten die fantastische ambassadeurs van de (vecht)sport zijn. Niet alleen Franky, maar ook een supergrappler als wim de putter, een trainer met een hart voor de sport én de kids zoals Ben Dandois (en trouwens een snoeiharde vechter), een grote kickboks-kampioene als daniella somers, de warriorspirit van tommy depret, de mensen van de vechtsportbond enz...

    Dit zijn de mensen die we nodig hebben om de sport ook in Belgie 'volwaardig' en algemeen aanvaard te maken.


    Ik zorg zo snel mogelijk voor engelse ondertiteling in de reportage en een iets flitsendere montage van de vechtscènes.
    jij bent de man jeroentje geloof me maar dit heb je uitstekend gedaan en ik respecteer je heel hard vriend je hebt er werk van gemaakt jongen en een goede vrienschap aan over gehouden deze docu heb ik met plezier gedaan maateke dikke reps en see you soon beest van temse hahahahahahaha

  22. #47
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Respect!
    meer kan ik niet zeggen

  23. #48
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Ergens in de randstad
    Posts
    2.042
    vCash
    126000

    Default

    Mooie docu !
    Goed werk !
    " I live in darkness, i exist in the shadows ... "
    ---
    NTT-FX @ Japan 2011 : The 6th mystery ... The mystery starts october the 6th !

  24. #49
    Join Date
    May 2009
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Beste allemaal, Is er iemand die mij kan helpen aan een mailadres/telefoonnummer van de topicstarter/maker van de docu? Zou mij erg kunnen helpen! Vriendelijk dank!

  25. #50
    Join Date
    May 2009
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Anyone?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •