MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 34 of 34 FirstFirst ... 243031323334
Results 826 to 849 of 849
  1. #826
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Tot op heden was ik echt wel een Allistair fan maar moet zeggen dat ik nu echt voor Remy ging. Ik weet niet wat Allistair in zn voeding stopt, maar het komt vast niet door het eten van veel danoontjes. Vind het zonde voor de sport!
    5x perdag warm eten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #827
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Sow mensen! Tijdens het HW toernooi is het recordbedrag van 160 Miljoen Vcash verloren!!

    Dat jullie trots mogen zijn ....
    Gelukkig heeft Oltje de dag gered. Man die gast is nu rijk

  3. #828
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    op straat
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default GG vechters Zimmerman en Saki

    Het viel me op dat Saki en Zimmerman geen buikje meer hebben, tenminste dat ze best afgetraind zijn, dat belooft wat voor de toekomst.
    ik kijk uit naar de partijen van deze 2 vechters in de arena..
    wie denken jullie dat er gaat winnen??: Zimmerman vs bouzidi en Saki vs spong??

    graag jullie mening

  4. #829
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    weet je wat mij opviel....

    Dat jamila heel stil is...

  5. #830
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de kabouter View Post
    Het viel me op dat Saki en Zimmerman geen buikje meer hebben, tenminste dat ze best afgetraind zijn, dat belooft wat voor de toekomst.
    ik kijk uit naar de partijen van deze 2 vechters in de arena..
    wie denken jullie dat er gaat winnen??: Zimmerman vs bouzidi en Saki vs spong??

    graag jullie mening
    Kom jij uit het grote GWK'r bos ?


  6. #831
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de kabouter View Post
    Het viel me op dat Saki en Zimmerman geen buikje meer hebben, tenminste dat ze best afgetraind zijn, dat belooft wat voor de toekomst.
    ik kijk uit naar de partijen van deze 2 vechters in de arena..
    wie denken jullie dat er gaat winnen??: Zimmerman vs bouzidi en Saki vs spong??

    graag jullie mening
    bij deze moet ik toch voor Zimmerman gaan ...

    en Saki vs. SPong... Moeilijk.....moeilijk.... Ga toch voor Saki

  7. #832
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    weet je wat mij opviel....

    Dat jamila heel stil is...
    Waarschijnlijk omdat Jamila in Japan zit en even geen internetverbinding heeft om hier te posten

  8. #833
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Waarschijnlijk omdat Jamila in Japan zit en even geen internetverbinding heeft om hier te posten
    Nee ze heeft al 2 keer gepost vandaag. Maar wees gerust. Die komt wel weer spammend boven drijven...

  9. #834
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    lmao @ Bonjasky. Nadat Ali het zgn. opnam voor alle vechtsporters en Badr een pak slaag bezorgde was het daarna van hetzelfde laken een pak. De actie van Bonjasky, die zich altijd gedraagd als een echte heer wa misschien wel de mooiste van het hel toernooi. Hij heeft er gewoon 't schijt aan! En terecht btw.

    Daarnaast was ik echt onder de indruk van Ali en hij zou helemaal niet misstaan als regular in de K-1. Mooie pot met twee topvechters.
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  10. #835
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    ik mis der een beetje....

  11. #836
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    Saki heeft van Spong gewonnen maar verloor van Maeda
    dus ik zeg we gaan die mixfight logo van Spong veranderen met die van Maeda met zijn kleurrijk haarstijl

  12. #837
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Wel goede GP uiteindelijk.

    Toernooi was natuurlijk niet zoals verwacht. Jammer dat Melvin hem er uit heeft geslagen en uiteindelijk KO ging. Spong tegen Saki was mooi technich. Terrecht een extra ronde. Jammer dat Spong KO ging maar vond hem zeker niet slecht. De finale vond ik minder omdat Saki redelijk moe leek en Maeda handig counterde. Veel stoten van hem waren wel op de dekking maar toch terrecht gewonnen. Weet echter niet of ik zit te wachten op Maeda - Hari.

    Schilt vond ik leuk vechten. Veel druk geven met jabs en front kicks, ook veel gecombineerd. Hoop dat hij ook zo vecht tegen Hari. Respect voor Gerges om zomaar tegen Schilt te gaan staan.

    Teixeira - LeBanner ging ongveer zoals ik verwacht had. Teixeira veel op de arm van LeBanner en LeBanner probeert het telkens met stoten. Overwinning was terrecht, maar was wel close. Feitosa won zoals verwacht van de Japanner die de volgende keer maar weer eens een wat makkelijkere tegenstander moet krijgen.

    Aerts - Zimmerman was een mooie partij. Aerts zag er goed uit en kwam een aantal keer goed door. Wel ff oppassen voor Zimmerman met zijn harde stoten. Aerts dik verdiend gewonnen na de laatste ronde.

    Bonjasky - Overheem vond ik geen al te beste partij. Er was een hoop spanning maar er gebeurde weinig. Met Overheem tegenover me zou ik denk ik ook niet telkens naar voren vechten dus was wel een beetje te verwachten. Uiteindelijk de partij beslist door de acht tellen. Nu waarschijnlijk weer wachten tot de laatste 16 voor een leuke HW GP.

  13. #838
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Remy is een voorbeeld voor de jeugd die aan vechtsport doet, Badr en die Anabooltje zijn een stelletje heethoofden die alleen maar bezig zijn met anderen beledigen en kleinmaken. Wat heeft Badr nou bereikt tot nu toe en die Anabooltje? Respect voor Remy, geen arrogant praatjes, laat iedereen in zijn waarde en 3x champ !!!

    Helemaal mee eens.

  14. #839
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Hahahaha Remy powned team Golder Shower weer met die oscar hahaha.

  15. #840
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Geweldig toernooi, flink genoten! Bedankt SBS voor het uitzenden!

  16. #841
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    he he he eindelijk zijn de G.G. groupies wat stiller.

  17. #842
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Stallion View Post
    Wel goede GP uiteindelijk.

    Toernooi was natuurlijk niet zoals verwacht. Jammer dat Melvin hem er uit heeft geslagen en uiteindelijk KO ging. Spong tegen Saki was mooi technich. Terrecht een extra ronde. Jammer dat Spong KO ging maar vond hem zeker niet slecht. De finale vond ik minder omdat Saki redelijk moe leek en Maeda handig counterde. Veel stoten van hem waren wel op de dekking maar toch terrecht gewonnen. Weet echter niet of ik zit te wachten op Maeda - Hari.

    Schilt vond ik leuk vechten. Veel druk geven met jabs en front kicks, ook veel gecombineerd. Hoop dat hij ook zo vecht tegen Hari. Respect voor Gerges om zomaar tegen Schilt te gaan staan.

    Teixeira - LeBanner ging ongveer zoals ik verwacht had. Teixeira veel op de arm van LeBanner en LeBanner probeert het telkens met stoten. Overwinning was terrecht, maar was wel close. Feitosa won zoals verwacht van de Japanner die de volgende keer maar weer eens een wat makkelijkere tegenstander moet krijgen.

    Aerts - Zimmerman was een mooie partij. Aerts zag er goed uit en kwam een aantal keer goed door. Wel ff oppassen voor Zimmerman met zijn harde stoten. Aerts dik verdiend gewonnen na de laatste ronde.

    Bonjasky - Overheem vond ik geen al te beste partij. Er was een hoop spanning maar er gebeurde weinig. Met Overheem tegenover me zou ik denk ik ook niet telkens naar voren vechten dus was wel een beetje te verwachten. Uiteindelijk de partij beslist door de acht tellen. Nu waarschijnlijk weer wachten tot de laatste 16 voor een leuke HW GP.
    Mooi gezegd Stallion. Ben het helmaal met je eens. Wat zag Aerts er weer goed uit! Top gevochten van hem. De hand van Thom Harinck was duidelijk zichtbaar.

  18. #843
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    he he he eindelijk zijn de G.G. groupies wat stiller.
    Wazig he?

    Ook mooi was die geïrriteerde reactie van het GG kamp toen Remy na de pot met die oscar aan kwam zetten.

    HEERLIJK!

    Remy is een geweldig persoon!


  19. #844
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    t leuke is dat Jamilla nu niks post en morgen weer een topic opent en dan met geen woord meer over vandaag rept.
    tunnelvisie denk ik.

    ik vind t overigens ook wel zwaar kut voor saki

  20. #845
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    Weet iemand of er al interviews zijn?

  21. #846
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    echt jammer als iemand het verdiend dan is het Saki.

    Die down van Alistair heeft de k1 gered. anders had een MMA vechter hun kampioenen verslagen. Eroll heeft het goed gedaan maar kwam net wat adem te kort.
    Sem was goed zoals altijd.
    en Saki als ieand het verdient dan is het Saki wel. Maar heeft iig Spong verslagen. In mijn ogen was de extra ronde niet terecht maar goed hij sloeg hem ko dus.....

  22. #847
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Alistair is een lachertje.

    Z'n trappen en stoten leken nergens op, of te traag, of aantikken alsof het een potje sparren is. En dan de hele tijd die trips die je in mma gebruikt en niet in het kickboksen. Overigens weet hij ook niet dat je in K-1 niet continu je tegenstander vast kan pakken.

    Hij was te bang om echt een potje te kickboksen.

  23. #848
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    echt jammer als iemand het verdiend dan is het Saki.

    Die down van Alistair heeft de k1 gered. anders had een MMA vechter hun kampioenen verslagen. Eroll heeft het goed gedaan maar kwam net wat adem te kort.
    Sem was goed zoals altijd.
    en Saki als ieand het verdient dan is het Saki wel. Maar heeft iig Spong verslagen. In mijn ogen was de extra ronde niet terecht maar goed hij sloeg hem ko dus.....
    Van mij mag Allistair ook nog wel even tegen Schilt. Voor de duidelijkheid.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •