MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 59
  1. #26
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Barnett is ook mijn #1 contender... maar toch denk ik weer vaak aan (kuch*mma-math*kuch) Crocop die de vloer aanveegde met Barnett (staande) en diezelfde Crocop werd in zijn prime staande gedomineerd door Fedor..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Barnett is ook mijn #1 contender... maar toch denk ik weer vaak aan (kuch*mma-math*kuch) Crocop die de vloer aanveegde met Barnett (staande) en diezelfde Crocop werd in zijn prime staande gedomineerd door Fedor..
    Dus moet hij het op de grond proberen, toch?

  3. #28
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    dat zou wel mijn advies aan barnett zijn ja


    (maar denk dat barnett dat zelf ook wel weet)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    wat zal ik blij zijn als fedor een keer klappen krijgt zeg, dan hebben we dit gezeur ook weer gehad ................

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    wat zal ik blij zijn als fedor een keer klappen krijgt zeg, dan hebben we dit gezeur ook weer gehad ................
    sorry ik ben gestopt, gaat niet gebeuren

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    sorry ik ben gestopt, gaat niet gebeuren

    wandy zou ook nooit verliezen ...............

  7. #32
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Barnett idd als eerste. Mir zou ik ook wel tegen Fedor willen zien, al is het maar om Dana de mond te snoeren. Ook Alistair, nadat hij van een aantal andere mensen van naam heeft gewonnen (die partij tegen Werdum zou een mooi begin zijn) zou ik graag tegen Fedor zien.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default


  9. #34
    Join Date
    May 2007
    Location
    Dessel, Belgium
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Dus moet hij het op de grond proberen, toch?
    Ik denk toch dat Fedor op grond ook meer kans maakt omwille van zijn explosieve ground n pound.. niet?
    Kenneth Dehouwer (MMA Record: 4-3-0)
    Team Topfighter!
    www.teamtopfighter.com

  10. #35
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kney View Post
    Ik denk toch dat Fedor op grond ook meer kans maakt omwille van zijn explosieve ground n pound.. niet?
    Denk het geloof ik ook, hoewel ik dat al wat lastiger te voorspellen vind...

    Maar ja, als we vechters gaan zoeken die favoriet zijn tegen Fedor, zijn we snel uitgepraat.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    BARNETT.simpel vindt ik.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    tja dat moest gewoon voor de kijkers en voor eventuele volgende vechters die dan nog vrijwillig de ring instappen tegen hem. net als tegen hunt, of tegen coleman 1 waarbij hij ff bleef zitten, tegen randleman zich ff laten gooien, nu met arlovski zo van oke oke laat die jongen maar ff, tot het moment van auw me pens... nu ist over. jongleren met cro cop en nogueira, zijn mening over vette blobs even uiten tegen zuluzinho, tim sylvia even de mond laten houden met ze praatjes etc etc etc
    hij vertelt gewoon wat ie ervan vind met zijn partijen.

    ik denk dat ie mn nog en cc gewoon niet mag. hij dacht zeker van weet je wat, ik ik gun ze niet dat ze naderhand kunnen lullen over een lucky punch ofzo en tot die ko was ik beter-bullshit, nee ik verneder je 20 minuten, dan kun je gewoon je smoel houden en weer gaan trainen of naar de ufc om het daar te proberen.

    hahahaha reps
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    Om ff serieus erop in te gaan. Ik denk dat Barnett de enige is (misschien Mir als hij zijn oude vorm vindt) die de hegemonie van Fedor kan breken. De rest (lesnar, couture etc) mag er nog niet eens aan gaan denken om tegen Fedor te gaan staan! Anyways, hier in Nederland potentieel genoeg, maar nog niet bewezen tegen de top 5 contenders, en missen de kracht, snelheid en ervaring om tegen Fedor ook maar enige kans te maken. Dus gezien de stats; Barnett (heel misschien Mir). Maar buiten dat vind ik wel dat Barnett op dit moment in zijn prime zit en dat hij de #1 is atm. Daarbij hebben we toch eigenlijk al lang niets meer echt waardig gezien van Fedor!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  14. #39
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat Pendekar Ray de enige serieuze tegenstander is ....

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    Ja maar wat ik begreep is dat pendekar ray gepensioneerd is ( maar ik had hem al aangedragen flipper)

    What am I? Flypaper for freaks?!


  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Mssch is het tijd voor meerdere tegenstanders tegelijk?

  17. #42
    chief108 Guest

    Default

    Paco heeft een punt...
    zou het wel wat interessanter maken idd

  18. #43
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Ik leg hiermee waarschijnlijk mijn eigen kop op het hakblok maar ik denk zelf dat... Lesnar toch de beste kans maakt.

    Ik zie Mir niet als kansloos om tegen Fedor te vechten maar tot nu toe ben ik simpelweg niet onder de indruk van de stand up game van Mir. Wat hij doet, doet Fedor simpelweg beter (sneller en agressiever, sterk clinchwerk en goede upperbody takedowns).

    Barnett zal net als vrijwel alle tegenstanders van Fedor niet om kunnen gaan met de druk die Fedor staande zal zetten. Clinchen en een upperbody takedown maken zie ik Barnett niet doen, het is simpelweg niet handig om dit te doen tegen een kleinere tegenstander die hier juist zijn 'bread 'n butter' van heeft gemaakt.
    Shoot Barnett in voor een takedown dan kan hij nog weleens van een koude kermis thuiskomen; Coleman (in mijn ogen een betere worstelaar dan Barnett) had hier ook niet al te veel succes mee.

    De enige manier waarop Barnett en Fedor naar de grond gaan is op het moment dat Fedor dat wil.

    Lesnar maakt wat mij betreft de meeste aanspraak op een gevecht tegen Fedor. Tot ik zie dat Brock niet goed om kan gaan met het incasseren van wat wangvledders denk ik dat hij het grootste gevaar voor Fedor vormt: zeer sterke worstelaar, explosief, oersterk en hij lijkt snel te leren. Brocks zwakke punten zijn volgens mij zijn submission-defence en waarschijnlijk zijn uithoudingsvermogen dus op dat punt denk ik dat hij het gaat verliezen.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  19. #44
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Brock zal op Hong Man Choi style gesubt worden. Zal zijn gewicht in de strijd gooien, maar z'n been of arm weggeven...

    En Coleman een betere worstelaar dan Barnett... Tja, toen hij nog geen rollator nodig had in de ring misschien. Zijn laatste partijen waren triest, terwijl Barnett nog steeds indruk maakt.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  20. #45
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Paganstars View Post
    Ja maar wat ik begreep is dat pendekar ray gepensioneerd is ( maar ik had hem al aangedragen flipper)
    lolzilla...was te lui om de topic helemaal door te lezen ....

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    @ lesnar bandwagon. Up yours... Lesnar ain't got shit on Fedor.

    Last edited by Paganstars; 09-04-2009 at 12:51.

    What am I? Flypaper for freaks?!


  22. #47
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb gek genoeg ook het idee dat Lesnar het klusje zou kunnen klaren.

    Groter, sterker en de juiste mindset. volgens mij verliezen veel vechters al voor de wedstrijd omdat ze zo onder de indruk zijn van Fedor.
    Als Brock een goede submissiondefense weet te ontwikkelen dan kan hij het ver schoppen.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Paganstars View Post
    @ lesnar bandwagon. Up yours... Lesnar ain't got shit on Fedor.

    http://kuvaton.com/kuvei/wwf.jpg

    goeie afbeelding.

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Barnett is eigenlijk de enige optie op dit moment, hij zit bij dezelfde organisatie en is een top 3 vechter.
    Mir, CroCop, Noguiera of Lesnar zitten bij de UFC en mogen niet voor een andere organisatie vechten en ik zie Fedor niet bij de UFC tekenen.
    Tegen Randy Couture hoeft voor mij ook niet meer.

    Als Barnett niet wil of kan dan is er maar een man die tegen Fedor opgewassen is: Kimbo !!!!

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  25. #50
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kney View Post
    Ik denk toch dat Fedor op grond ook meer kans maakt omwille van zijn explosieve ground n pound.. niet?

    zou ik ook graag weer een keertje willen zien, Fedor op ground n pound
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •