MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 63
  1. #26
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Top verslag en foto's! Thanks!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Hehehe en ook geen verkeerde fan om te hebben. Hij zal je wel kennen van de verhalen in Thailand
    Op Slamm!! viel me al op dat alle Thaise vechters de ram muay in de richting van Rising Sun deden!

  3. #28
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    thnx goed begin van een "nieuwe" bond

  4. #29
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    419
    vCash
    126000

    Default

    vette fotos...
    en de ringgirls, damn

  5. #30
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Jammer van Anderson en jammer dat Aussi zo makkelijk won, hopelijk krijgt die snel een betere tegenstander Cosmo, Sem Braam of Kaas.

  6. #31
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    weet iemand de startlijst van Mutlu?
    ik heb die gozer nooit wat zien winnen
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Mooi verslag wat weer lekker weg leest. Thanks Jeru & Richelieu.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    bedankt voor het fotoverslag ziet er goed uit
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  9. #34
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Mooi verslag en goed geschreven.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Mooi fotoverslag Jeru - Richelieu

  11. #36
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Top verslag mannen!!

  12. #37
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    die Ricardo vd Bos moet vaker in NL vechten, goede gozer hoor!

  13. #38
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    De partij van Weehaj King vs Aussi is géén wereld titel gevecht geweest.

    Na overleg tussen beide partijen (sportschool/trainer + de hoofdjury) is besloten af te zien van een titelgevecht. De partij is doorgegaan op K1 regels (3 x 3 minuten). Onder deze omstandigheden kan er niet om een Thaiboks of Muay Thai titel worden gestreden.
    Quote Originally Posted by Mixfight reporters View Post
    A-76kg Wehaj King Thailand - Aussi TTB (Wereldtitel gevecht 5x3 minuten)

    Voor het volgende gevecht is er weer iemand helemaal uit Thailand gehaald. Wehaj King (in Thailand beter bekend als Wehas Rachanon) wordt aangekondigd als de nr. 1 van Thailand. Een snelle blik op de rankings leert dat hij 5e staat bij het Rajademnern stadion, maar dat is tot -72,5 kg en zwaarder gaan ze niet in Thailand. Tot 76 kilo wordt hij inderdaad door kenners gezien als de beste die er in Thailand rondloopt. In Antwerpen won hij nog van Vincent Vielvoye en kan nu tegen Aussi laten zien dat hij inderdaad de nummer 1 van de wereld is in dit Wereldtitelgevecht. Aussi heeft natuurlijk bijzonder veel zelfvertrouwen opgedaan na zijn geweldige overwinning op Imro Main afgelopen maar tijdens Beatdown. Nu is hij gebrand om internationaal zijn stempel te gaan drukken.

    De Thai staat op karakteristieke wijze de eerste ronde te draaien en Aussi doet er slim aan om hem meteen onder druk te zetten. Je merkt aan Wehaj dat hij dat helemaal niks vind. “Jongen die partij duurt nog 5 rondes” zie je hem denken. In de 2e ronde laat hij zich toch verleiden om mee te gaan in het snellere spel, maar dat komt hem duur te staan. Hij laat zich in de hoek drijven en zijn dekking komt open te staan. Aussi maakt daar dankbaar gebruik van met een harde rechtse hoek waar Wehaj op neergaat en niet meer opstaat.

    Winnaar op KO in de 2e ronde en nieuwe wereldkampioen WMTA: Aussi

    http://i549.photobucket.com/albums/i...me/IMG_152.jpg
    http://i549.photobucket.com/albums/i...me/IMG_153.jpg
    http://i549.photobucket.com/albums/i...me/IMG_154.jpg
    http://i549.photobucket.com/albums/i...me/IMG_155.jpg
    http://i549.photobucket.com/albums/i...me/IMG_156.jpg
    http://i549.photobucket.com/albums/i...me/IMG_157.jpg
    http://i549.photobucket.com/albums/i...me/IMG_158.jpg

  14. #39
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ZOG
    Posts
    1.571
    vCash
    126000

    Default

    Lekker leesvoer en mooie foto's. Top verslag!

  15. #40
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    1.063
    vCash
    126000

    Default

    mooie verslag en ook goede fotos

  16. #41
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Thanks heren! Was weer leuk om een verslag te maken met Jeru. Altijd rustig, deskundig en zoals gewoonlijk had hij zijn huiswerk wederom goed gedaan. Vind Jeroen's verslagen met veel achtergrond informatie altijd mooi om door te lezen. De partij van de avond was in mijn ogen Hassan Aitbassou versus Mootje Kamal

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waddinxveen
    Posts
    976
    vCash
    126000

    Default

    Mooie meiden foto's
    sport fotografie: www.triker.nl

  18. #43

    Default

    for your information the presentation has to be done in english by the ring speaker for eurosport which will be sending it out in the future ok so next time before you have a comment do your research first

    Ring Speaker

  19. #44

    Default

    for your information the presentation has to be done in english by the ring speaker for eurosport which will be sending it out in the future ok so next time before you have a comment do your research first

    Ring Speaker

  20. #45
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Ring Speaker View Post
    for your information the presentation has to be done in english by the ring speaker for eurosport which will be sending it out in the future ok so next time before you have a comment do your research first

    Ring Speaker
    Waarom in het Engels reageren als je ook Nederlands kan lezen.. Denk dat onze verslaggever eerder commentaar had op de manier waarop de vechters werden gepresenteerd dan over de gebruikte taal. We snappen echt wel dat het een vereiste kan zijn als het mogelijk nog op Eurosport word uitgezonden! Maar Engels of geen Engels, de namen blijven hetzelfde en dat kan onze verslaggever opgevallen zijn.

  21. #46
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Erg leuk gala, goed georganiseerd.

    Het valt me op dat het niveau onder de A klasse nog steeds beter word.
    Een aantal jaren geleden had je vaak van die molenwiek partijen, dat zie
    je eigenlijk niet meer.

    De a partijen vond ik over het algemeen leuk om te zien, ik vond eigenlijk alleen die Thai tegenvallen, ik hem hem nauwelijks acties zien maken en ik vond hem zeker voor een Thai niet hard trappen.
    Is verder geen waardeoordeel over Aussie, dat is gewoon een goede vechter, maar ik had me iets meer van de thai voorgesteld.

    Ricardo van den Bos vond ik spectaculair wat mij betrefd vaker hier!, Mosab erg explosief ( enorm incasseringsvermogen van zijn tegenstander!!) en Rodney was ook top toen hij eenmaal op gang kwam.

    Leuke van deze locatie vind ik dat mensen zonder vip bandjes dicht bij de vechters kunnen komen, alles loopt door elkaar heen, op andere galas is het voor het publiek die
    de kaartjes kopen vaak wat lastiger, omdat het dan vaak beperkt is tot de vip.
    Erg leuk ook dat zowel Tyrone als Badr erg veel tijd voor hun fans namen en geduldig
    met iedereen op de foto gingen, kunnen de heren voetballers wel wat van leren!

    Op de vip verder ook alles goed geregeld dus al met al een mooi gala.

  22. #47
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by *WMTA* View Post
    De partij van Weehaj King vs Aussi is géén wereld titel gevecht geweest.

    Na overleg tussen beide partijen (sportschool/trainer + de hoofdjury) is besloten af te zien van een titelgevecht. De partij is doorgegaan op K1 regels (3 x 3 minuten). Onder deze omstandigheden kan er niet om een Thaiboks of Muay Thai titel worden gestreden.
    Inderdaad en er zijn al meer dan genoeg " wereldkampioenen " .

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Ring Speaker View Post
    for your information the presentation has to be done in english by the ring speaker for eurosport which will be sending it out in the future ok so next time before you have a comment do your research first

    Ring Speaker

    Nederlandse namen moeten gewoon in het Nederlands worden uitgesproken. Dat is mijn kritiekpunt geweest. Dat de rest in het Engels was boeit me niet zo.

    Overigens.... dat van die "wereldtitelpartij" na de wedstrijd kwam er wel een gast naar ons toe met de vraag waar die belt naar toe moest
    Zal wel voor het toernooi geweest zijn dan.

  24. #49

    Default dutch names

    true dutch names should be prononuce in dutch but if you are not dutch and not raised here in the netherlands it usually means that the names will always come out differantly when spoken by a native english speaker ( american ) So in answer to your criticisim I will take this up with my dutch teacher by nonnen in vught if we can work more on the pronunciation.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Geen probleem. Goed dat je het niet negatief oppakt.
    De groeten aan de nonnen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •