MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 79
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default NIEKY HOLZKEN TOCH FIT VOOR ARENA .....

    Vlak voor de wedstrijd tegen Chaid brak Nieky zijn teen dit was een vervelende blessure waar hij na de wedstrijd tegen Chaid alleen maar meer last van had. Na een aantal dagen rust en alleen maar boksen is de teen van Nieky goed genezen. ( sneller als verwacht ) Nieky is in hart en nieren een vechter en houdt van zijn Nederlandse publiek, Nieky werd er bijna gek van dat iedereen hem vroeg waarom hij niet zou vechten 16 mei in de Amsterdam Arena, zijn fans willen hem graag zien vechten tegen " kaas ". Ik hoop dat we Nieky als nog zullen zien dit is natuurlijk wel een top partij, waar ook "kaas" zich op heeft verheugd.

    Let's do it.

    Gr, Jamila
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Uhm... dus Perry er weer uit en Nieky erin? Verwarrend

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Zou te gek zijn als Nieky toch kan vechten, tegen Kaas of tegen iemand anders.
    Is het al zeker dat Perry Ubeda vecht ?

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    May 2009
    Posts
    6
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij was er voor It's Showtime in Eindhoven ook gesproken om de wedstrijd tussen Nieky en Sahin daar plaats te laten vinden. Hopelijk kan het als nog in Amsterdam doorgaan. Maar zo niet lijkt mij Perry ook een goede tegenstander voor Sahin.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Perry is natuurlijk een topper, maar op dit moment lijkt me Nieky - Kaas een mooiere matchup...

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik hoop het!

  7. #7
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Vlak voor de wedstrijd tegen Chaid brak Nieky zijn teen dit was een vervelende blessure waar hij na de wedstrijd tegen Chaid alleen maar meer last van had. Na een aantal dagen rust en alleen maar boksen is de teen van Nieky goed genezen. ( sneller als verwacht ) Nieky is in hart en nieren een vechter en houdt van zijn Nederlandse publiek, Nieky werd er bijna gek van dat iedereen hem vroeg waarom hij niet zou vechten 16 mei in de Amsterdam Arena, zijn fans willen hem graag zien vechten tegen " kaas ". Ik hoop dat we Nieky als nog zullen zien dit is natuurlijk wel een top partij, waar ook "kaas" zich op heeft verheugd.

    Let's do it.

    Gr, Jamila
    zal wel een flinke breuk in die teen zijn geweest dat als hij er een paar dagen niet mee heeft getrapt en wat rust heeft gehouden en het nu al ver genezen is!

    Maar, top als hij knokt in de arena! Holzken zijn stijl kan ik zeer goed waarderen! gister toevallig op tv nog even die fijne KO overwinning op Mes gezien!
    '' When i get sad, i stop being sad and be awesome instead , true story'' - Barney Stanson

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by BoysNoize View Post
    zal wel een flinke breuk in die teen zijn geweest dat als hij er een paar dagen niet mee heeft getrapt en wat rust heeft gehouden en het nu al ver genezen is!
    Vast een nagel gebroken

  9. #9
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Lekker bijdehand... eerst afzeggen en dan opeens wel kunnen vechten....

    Desalniettemin zie ik Nieky graag vechten.... Maar wel weer een rare gang van zaken

  10. #10
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    nieky tegen kaas is toch wel een partij die ik liever wil zien dan ubeda vs kaas. dus ik hoop persoonlijk dat nieky de partij vecht.
    het zou mooi zijn

  11. #11
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Niet fucken met Mes...

    ontopic: Ik denk dat een Kaas in goede doen zeker in staat is om van Holzken te winnen... Maar dan moet Kaas in hele goede doen zijn..

  12. #12
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk niet dat Kaas het red....

  13. #13
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    ...proces is al een tijdje gaande, ...en dan praat je over een paar weken.

    ...wat jij gister op tv hebt gezien, is ouwe koek van een jaar geleden.

    Voor de rest lijk jij op Gerard Joling.....
    dan moet mevr. Jamila niet zeggen dat de gebroken teen genezen is na een paar dagen rust en alleen boksen..

    En wat ik gister heb gezien weet ik ook wel dat dat van een tijd geleden was..Punt was dat ik Holzken graag zie knokken (met als voorbeeld hoe hij een jaar geleden knokte tegen Mes) dus hoop dat hij ook in de Arena staat.

    En toch knap dat je weet hoe ik er uit zie! (of er niet uit zie)

    Ben heel benieuwd naar de partij..Kaas met zijn ervaring moet toch ook fatsoenlijk partij kunnen bieden..Ik denk Holzken op unanimous decision!
    '' When i get sad, i stop being sad and be awesome instead , true story'' - Barney Stanson

  14. #14
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Ik denk niet dat Kaas het red....

    ze smelten de kazen? Wacht maar af..
    http://www.youtube.com/watch?v=1az07Lh_Vuo

  15. #15
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Jammer van de muziek , maar Kaas is een geweldige vechter. Alle respect (= heel veel ) voor Perry, maar wil Kaas graag tegen Nieky zien!!!!!!!!!

  16. #16
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    En voor Perry kan vast wel weer een full contact vechter gezocht worden; scheelt hem oook flink qua schenen, want de low kicks van Kaas wil ie liever niet!

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    En voor Perry kan vast wel weer een full contact vechter gezocht worden; scheelt hem oook flink qua schenen, want de low kicks van Kaas wil ie liever niet!
    Wie wel

    sportgreetz


    Osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd of ze hem weer opnemen in de line-up...
    Maar van mij mag hij er zeker bij zijn !

  19. #19
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Perry is terug en zijn laatste partijen hebben dat bewezen!
    Niets anders dan respect voor die man.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    kan zo niet zeggen wie er gaat winnen, zou zeggen holzken maar met kaas weet je nooit. Kaas vs Holzken wordt in iedere geval een beukpartij.


    op de vot dermit

  21. #21
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    Wie wel
    niemand natuurlijk, maar Perry is/was gestopt met thaiboksen vanwege zijn schenen.
    Last edited by marcelt; 06-05-2009 at 10:06.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Het is zo dat het toch niet door gaat dat Nieky in de Arena vecht, ze hadden Perry al vast staan. Het is jammer dat It's showtime geen andere tegenstander van GG had geregeld, want dan had het als nog goed gekomen met Nieky. Nieky's teen was wel degelijk gebroken, maar dat was al voor de partij tegen Chaid. Nieky heeft toen met een pijnstillende injectie gevochten. Na de partij tegen Chaid heeft Nieky rust genomen en een paar dagen geleden heeft hij te kennen gegeven dat hij wel kan vechten. Een kleine teen heelt blijkbaar sneller dan bijv, de grote teen. Geeft alleen maar aan dat Nieky karakter heeft en wilt vechten.


    Gr, Jamila

  23. #23
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Perry is terug en zijn laatste partijen hebben dat bewezen!
    Niets anders dan respect voor die man.

    Veel respect voor Perry maar zijn tijd is geweest!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Het is zo dat het toch niet door gaat dat Nieky in de Arena vecht, ze hadden Perry al vast staan. Het is jammer dat It's showtime geen andere tegenstander van GG had geregeld, want dan had het als nog goed gekomen met Nieky.
    heel erg jammer

  25. #25
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Jammer ...

    Maar een begrijpelijke beslissing van Showtime... Je kan niet opeens 10 dagen van tevoren aangeven dat je opeens wel kan vechten...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •