MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 16 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 126 to 150 of 383
  1. #126
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik mis die sigaar rokende dikzak van een Wiegel helmaal niet, net zo min als Rosenluller en die van acht met die bult op zu bek, zooitje muppets!
    Nu hebben we Harry ultra christenlijk Potter, die minister van justitie wat een engerd en figuren als vogelaar, ze doet haar naam eer aan in haar haardos is toen ze op het buitenhof liep al twee keer een vogel gaan zitten nesten.
    Over communicerend vermogen gesproken.
    Dus Wilders heeft het voor elkaar maar is volgens jouw niet goed in communiceren?
    Hij is juist de tweede persoon die na Pim Fortuyn heel helder en duidenlijk overkomt. Ik weet dus niet waar je het over hebt.
    Rutte is gewoon een wannabe die nog niet weet dat hij bisexueel is en een zware split personality heeft!
    Rustig aan Bas, zijn wijze van communiceren en de ongenuanceerde uitspattingen spreken mij niet aan. Ik zeg niet dat hij niet duidelijk is.
    Wiegel was en is zeker een charismatische man met veel economische kennis.
    Wist je dat Fortyun in Wiegel een zeer geschikte Premier zag en er best met hem wilde uitkomen?

    (hij had trouwens ook humor; Koningin Juliana wilde bij haar troonsafstand alle gevangenen een slagroomtaart sturen, waarop Wiegel reageerde: "Majesteit, dat lijkt me een uitstekend idee. En dan spuiten we met slagroom op elk van die taarten: nog vele jaren!")

    Reden dat ik dat stukje uit de Zwarte Zwaan neer zette is dat mensen goed zijn in het achteraf recht redeneren van uitkomsten en we als mensheid goed zijn in het over 1 kam scheren en in hokjes indelen.
    Enige wat ik probeer te zeggen is dat er meer speelt dan wij weten en voor iedere zaak is een nuancering nodig;Je kan niet alles reguleren. Een pakjes saffies is iets anders dan Heroïne maar dat snap je zelf ook wel.
    Begrijp ik goed dat je iedereen maar gewoon de mogelijkheid wil geven om aan heroïne te komen? En dat je de gevolgen wel mee vind vallen?
    Je doet alsof het op iedere hoek van de straat te krijgen is, wellicht maar als het zo laag drempelig en makkelijk wordt zullen de gevolgen exponentieel toenemen evenals de gevolgen en kosten voor de maatschappij en het lijkt me dat we dat toch niet moeten willen..


    Een studiegenoot van me zit in de 2de kamer en zo horen we nog wel eens wat nieuwtjes onder het genot van een borrel in de zolderbar.
    Zoals hierboven gezet, we weten de helft niet en achter iedere agenda zitten er nog 2.
    Last edited by De man van 14K; 01-06-2009 at 14:49.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Bas, even terugkomend op een eerdere opmerking van je; je denk dat stoppen in Afgehanistan een betere optie is? Wat denk je dat dat voor gevolgen heeft voor het land zelf, de inwoners en de rest van de wereld?

  3. #128
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Bas, even terugkomend op een eerdere opmerking van je; je denk dat stoppen in Afgehanistan een betere optie is? Wat denk je dat dat voor gevolgen heeft voor het land zelf, de inwoners en de rest van de wereld?
    3000 jaar al orlog in dat land

    Als er een burgeroorlog komt, het zij zo, waarom moeten wij altijd scheidsrechter spelen in die landen.
    Waarom wereden er wel eerst miljoenen hoetsies en toetsies vermoord, voor daar iemadn ingreep en daar hadden ze van mij ook weg mogen blijven!
    Dat heeft geen gevolgen voor de wereld, helemaal nada!

    Wel moet je Pakistan in de gaten houden , als daar Taliban met nukes zitten, zou ik niet vertrouwen en voor zekerheid maar wel even ingrijpen!

  4. #129
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post

    Wel moet je Pakistan in de gaten houden , als daar Taliban met nukes zitten, zou ik niet vertrouwen en voor zekerheid maar wel even ingrijpen!
    lijkt me idd verstandig ja....maar volgens mij is de situatie in afganistan toch wel van invloed op de situatie in pakistan....das een beetje het probleem....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  5. #130
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    lijkt me idd verstandig ja....maar volgens mij is de situatie in afganistan toch wel van invloed op de situatie in pakistan....das een beetje het probleem....
    Taliban heeft altijd al in Pakistan gezeten en proberen nu met geweld belangrijke steden in handen te krijgen. Pakistan treed hard op en tot nu toe gelukkig succesvol. Dat kunnen ze dus zelf!

  6. #131
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    dat klopt....en als pakistan zo door gaat vlucht de helft van de taliban de grens over naar afganistan en aangezien de westerse wereld het daar zo goed doet kunnen ze daar ongestoord weer hun gang gaan en afwachten tot het weer kan in pakistan om het vervolgens gewoon nog een keer te proberen....denk toch echt dat je het in beide landen aan moet pakken helaas....ben er ook niet zo blij mee hoor, vind ook niet dat NL of het westen overal politietje moet gaan spelen (wat ook redelijk subjectief is waar ze wel en niet ingrijpen...)
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  7. #132
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ik vind gewoon dat we het geld beter aan onszelf kunnen besteden. hoeveel mensen in NL zijn afhankelijk van een voedselbank...

  8. #133
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    ik vind gewoon dat we het geld beter aan onszelf kunnen besteden. hoeveel mensen in NL zijn afhankelijk van een voedselbank...
    Ja, vindt ik ook, te beginnen bij eigen familie en bekenden

  9. #134
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Ben je een voorstander van protectionisme?

  10. #135
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    'Kabinet misbruikt klimaat om belastingen in te voeren'

    Uitgegeven: 2 juni 2009 05:49 Laatst gewijzigd: 2 juni 2009 05:49
    AMSTERDAM – De regering wil het Nederlandse publiek laten geloven dat het klimaatprobleem urgent is om allerlei milieubelastingen in te kunnen voeren.

    Dat stelt PVV-lijsttrekker voor de Europese verkiezingen Barry Madlener in een interview met NU.nl.
    "De hele klimaatverandering is wetenschappelijk gezien een groot vraagteken. De Nederlandse politiek doet net alsof het allemaal door de mens is veroorzaakt."

    Volgens Madlener is het geen voldongen feit dat het klimaatprobleem door de mens is veroorzaakt. "Er zijn evenveel instituten die het tegendeel zeggen."

    Milieu

    De PVV'er stelt dan ook dat milieu-issues niet via de Europese Unie hoeven te worden aangepakt.
    "De zogenaamde milieuproblemen zijn wereldwijd. Wij werken ook graag samen met de Amerikanen en de Chinezen."
    Madlener stelt verder dat Nederland een land is waar het goed gaat met het milieu. “De luchtkwaliteit wordt ieder jaar beter.”
    "In Oost-Europa is er pas sprake van vervuiling. Goede bedrijven in Nederland moeten we daarom niet extra gaan belasten, want dan kunnen ze niet meer internationaal concurreren."

  11. #136
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    'Kabinet misbruikt klimaat om belastingen in te voeren'

    Uitgegeven: 2 juni 2009 05:49 Laatst gewijzigd: 2 juni 2009 05:49
    AMSTERDAM – De regering wil het Nederlandse publiek laten geloven dat het klimaatprobleem urgent is om allerlei milieubelastingen in te kunnen voeren.

    http://media.nu.nl/m/m1dz89par03i.jpg Dat stelt PVV-lijsttrekker voor de Europese verkiezingen Barry Madlener in een interview met NU.nl.
    "De hele klimaatverandering is wetenschappelijk gezien een groot vraagteken. De Nederlandse politiek doet net alsof het allemaal door de mens is veroorzaakt."

    Volgens Madlener is het geen voldongen feit dat het klimaatprobleem door de mens is veroorzaakt. "Er zijn evenveel instituten die het tegendeel zeggen."

    Milieu

    De PVV'er stelt dan ook dat milieu-issues niet via de Europese Unie hoeven te worden aangepakt.
    "De zogenaamde milieuproblemen zijn wereldwijd. Wij werken ook graag samen met de Amerikanen en de Chinezen."
    Madlener stelt verder dat Nederland een land is waar het goed gaat met het milieu. “De luchtkwaliteit wordt ieder jaar beter.”
    "In Oost-Europa is er pas sprake van vervuiling. Goede bedrijven in Nederland moeten we daarom niet extra gaan belasten, want dan kunnen ze niet meer internationaal concurreren."
    Zucht...

    Uiteraard is de klimaatsverandering niet enkel te danken aan de mens. Toch is het absurd om te denken dat we er geen onderdeel van vormen en dat het niet beter zou zijn moesten we allemaal een beetje ons best doen. Spijtig genoeg deden en doen er nog altijd idioten hun best om mensen te overtuigen dat er absoluut niets aan de hand is en dat we ons beter zouden focussen op onze economie zodat we allemaal nog iets meer geld kunnen hebben en dat de stinkend rijken nog stinkend rijker worden.
    No gods! No masters!

  12. #137
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Zucht...

    Uiteraard is de klimaatsverandering niet enkel te danken aan de mens. Toch is het absurd om te denken dat we er geen onderdeel van vormen en dat het niet beter zou zijn moesten we allemaal een beetje ons best doen. Spijtig genoeg deden en doen er nog altijd idioten hun best om mensen te overtuigen dat er absoluut niets aan de hand is en dat we ons beter zouden focussen op onze economie zodat we allemaal nog iets meer geld kunnen hebben en dat de stinkend rijken nog stinkend rijker worden.
    Daar gaat het artiekel niet over.
    Het gaat erover dat het wetenschapenlijk een zooi is en dat recentelijke is gebleken dat zonnenspots de oorzaak zijn van weers veranderingen en niet co2, wat ons door de regering en media door de strot is geduwd. ECO TAX TAX dit en TAX dat!

  13. #138
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    In dat opzicht is het ook vreemd, wetenschappers praten elkaar in dat opzicht erg tegen;
    http://www.wweni.nl/pagina.html?id=31218
    (het komt door de mens)

    http://zapruder.nl/portal/artikel/al..._schommelingen
    (het komt door de natuur, zie de verwijzingen op de site)

    anyway, wat wel als een paal boven water staat is dat de mens in de afgelopen eeuw in een enorm tempo de resources van de aarde aangetast heeft.

  14. #139
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    In dat opzicht is het ook vreemd, wetenschappers praten elkaar in dat opzicht erg tegen;
    .
    Tja, het is een beetje als met politiek: het is alleen maar makkelijk om er over te oordelen als je er geen verstand van hebt.

  15. #140
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Zucht...

    Uiteraard is de klimaatsverandering niet enkel te danken aan de mens. Toch is het absurd om te denken dat we er geen onderdeel van vormen en dat het niet beter zou zijn moesten we allemaal een beetje ons best doen. Spijtig genoeg deden en doen er nog altijd idioten hun best om mensen te overtuigen dat er absoluut niets aan de hand is en dat we ons beter zouden focussen op onze economie zodat we allemaal nog iets meer geld kunnen hebben en dat de stinkend rijken nog stinkend rijker worden.
    ach Tom... hoeveel moeten we nou serieus nemen van jou.. na het lezen van dit artikel:

    Brein krimpt door tekort vitamine B12

    Uitgegeven: 16 september 2008 15:37 Laatst gewijzigd: 16 september 2008 15:37
    Wetenschappers hebben ontdekt dat mensen met een tekort aan vitamine B12 zes keer meer kans hebben op het krimpen van het brein.

    Deze link werd gevonden door wetenschappers van Oxford University. Voor het onderzoek werden 107 mensen tussen de 61 en 87 jaar onder andere lichamelijk onderzocht. Ook ondergingen ze geheugentesten en hersenscans.
    Vijf jaar later werden ze weer onderzocht. En bleek dat de personen met een B12-tekort meer kans hadden op kleinere hersenen.
    Vooral vegetariërs en veganisten moeten opletten dat ze voldoende vitamine B12 krijgen, want B12 zit vaak in producten die deze groep niet eet. Een tekort aan vitamine B12 kan leiden tot bloedarmoede en een ontsteking van het zenuwsysteem.

    Ook het drinken van alcohol leidt tot het krimpen van het brein. En ook overgewicht zorgt dat de hersenen krimpen. De hersenen krimpen vanaf een BMI boven de 27.


    En de oorzaak van Chief ze gedrag zijn we nu ook achter

  16. #141
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Dus WIlders ging te ver????????

    Lees het verslag ff van een recensente van het NRC!!! Stelletje boeroepers kom er maar in!

    NRC-recensente: Geert heeft GELIJK!

    Als Geert Wilders mijn boek had gelezen, had hij dit niet gezegd, aldus Joanie de Rijke onlangs in het AD, over de opmerkingen van de PVV-politicus over haar verkrachting door Talibaan in Afghanistan. Nou dat heeft NRC-boekenwurm Linda Polman gedaan. Ze stuitte onder andere op de volgende passage: "In de nacht nadat hij haar voor het eerst verkrachtte, delen de Nederlandse journaliste Joanie de Rijke en Talibaan-commandant Ghazi opnieuw een slaapzak. ‘Hij laat me voelen hoe opgewonden hij is,’ schrijft De Rijke. ‘Zijn vingers sluiten zich met kracht om mijn vingers zodat ik ongewild in hem knijp. Minuten later trekt hij mijn hand van zijn penis af. Ik begin te begrijpen wat hij wil duidelijk maken. Hij is zo hitsig als wat, maar probeert zich uit alle macht te beheersen. Op slag verdwijnt mijn haat. Dit is zijn manier om spijt te betuigen.’ Conclusie van de recensente: "Lezers worden gemanipuleerd in dit boek. Schrijfster en uitgever vragen respect voor het slachtoffer van een wrede verkrachter. Als fatsoenlijk mens wil je dat ook geven, maar dat wordt je door dit boek bijzonder moeilijk gemaakt. Uitgeverij De Geus suggereert op de omslag dat De Rijke lijdt aan een Stockholmsyndroom, maar je begrip voor haar brokkelt verder af met iedere passage waarin ze zich verliest in erotische overpeinzingen. Over tongzoenen met de Talibaan, bijvoorbeeld; ze vraagt zich af hoe dat zou zijn, want van de commandant krijgt ze alleen maar klapzoenen. Haar interview in het tv-programma Pauw en Witteman twee weken na haar vrijlating, hielp ook al niet. Ze verzekerde ons dat de Talibaan haar fysiek niets hadden aangedaan. Loog ze toen? Of liegt ze nu, in het boek?” Wie het weet mag het zeggen. Meer bij TRS, Misdaadjournalist, NRC, en De Journalist.

  17. #142
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij mis je het punt een beetje, lees nog maar eens na.

    Maar een raar stukje is het wel, daar moet ik je gelijk in geven...

  18. #143
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Volgens mij mis je het punt een beetje, lees nog maar eens na.

    Maar een raar stukje is het wel, daar moet ik je gelijk in geven...
    wat dan?

  19. #144
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Zei ik toch sensatie zoekende feministische patat friet journaliste met Halsema neigingen.
    Zou jij fantaseren om te tongzoenen met een Taliban as je net bent verkracht, ach guttu gut hij probeerde zich noch in te houden. Die een gaf alleen maar

    Quote: "In de nacht nadat hij haar voor het eerst verkrachtte, delen de Nederlandse journaliste Joanie de Rijke en Talibaan-commandant Ghazi opnieuw een slaapzak. ‘Hij laat me voelen hoe opgewonden hij is,’ schrijft De Rijke. ‘Zijn vingers sluiten zich met kracht om mijn vingers zodat ik ongewild in hem knijp. Minuten later trekt hij mijn hand van zijn penis af. Ik begin te begrijpen wat hij wil duidelijk maken. Hij is zo hitsig als wat, maar probeert zich uit alle macht te beheersen. Op slag verdwijnt mijn haat. Dit is zijn manier om spijt te betuigen.’ Conclusie van de recensente: "Lezers worden gemanipuleerd in dit boek. Schrijfster en uitgever vragen respect voor het slachtoffer van een wrede verkrachter. Als fatsoenlijk mens wil je dat ook geven, maar dat wordt je door dit boek bijzonder moeilijk gemaakt. Uitgeverij De Geus suggereert op de omslag dat De Rijke lijdt aan een Stockholmsyndroom, maar je begrip voor haar brokkelt verder af met iedere passage waarin ze zich verliest in erotische overpeinzingen. Over tongzoenen met de Talibaan, bijvoorbeeld; ze vraagt zich af hoe dat zou zijn, want van de commandant krijgt ze alleen maar klapzoenen. Haar interview in het tv-programma Pauw en Witteman twee weken na haar vrijlating, hielp ook al niet. Ze verzekerde ons dat de Talibaan haar fysiek niets hadden aangedaan. Loog ze toen? Of liegt ze

    Hij is zo hitsig als wat, hij liet haar ongewillig knijpen, gezellig en spannend in de slaapzak. Minuten later trekt hij mijn hand van zijn penis, hij wil iets duidenlijk maken, hij probeert zich uit alle macht te beheersen.
    Opslag verdwijnt haar haat????????????????? Maar ja het is zo gezellig knus in het slaapzakje in grot 18, dat ze besluit deze arme Taliban zijn gang te laten gaan en de rest van de brothers. Even fantaseren hoe het is om te tongzoenen met een Taliban, fuck nu wordt ik echt geil.
    Zoveel hitsige baardmannen, hij had me al verkracht maar nu hij ook nog eens aan voorspel ging doen (mijn handje op zijn penis leggen en in mijn handje knijpen), werdt het echt spannend. Zoiets maakte ze in belgie ook niet wat daar werdt ze compleet genegeerdof kreeg ze af een toe een verdwaalde zwerver die al klaar kwam na 2 minuten en ze wilden altijd het licht uit!. Ze wist natuurlijk ook niet of het de dezelfde verkrachter was. Ze hadden allemaal een baard en waren zo hitsig as de pleuris. Alleen die commandant kon er niks van die gaf alleen klapzoenen. Taliban Achmed was een echte lassie en Mohammes was net een hagendis, wow die Taliban had een tong van wel 60 cm, later kreeg ik twee keer een orgasme van al zijn gelik. Hij probeerde zijn tong nog in te houden en meteen verdween mijn haat en kreeg ik spontaan een multiple orgasme.
    Had ik nu maar een camera, dit is te gek!
    De Taliban dachten ook dat ze met een blonde engel van doen hadden, zoveel hoogtepunten in het peleton hadden ze nog nooit beleefd. Normaal ben je daar al een hoer als atheist westerling, helemaal blond en als patat friet journaliste. Maar deze patat engel die ging ervoor, die kon er wat van en toen ze ook nog zei dat we als Taliban geld toe konden krijgen via het blad waar ze voor werkte. Tja iedereen kreeg gelijk weer een stijve en een volgende ronde met overal Taliban lullen was een feit. Na deze sexuele uitspatting beloofde ze ons Taliban royalties van haar nieuwe erotische boek en zouden we worden afgeschilderd als sympathieke Taliban massamoordenaars die zich allemaal netjes wilden inhouden voor deze blonde engel van het westen!
    Uiteindelijk was Joanie niet meer weg te branden maar na zes dagen was het hele peleton van 18 Taliban mannen uitgeput. De commandant heeft haar uiteindelijk weggepest want hij zag de mannen zwakker worden. Alle Taliban's waren boos omdat ze wisten dat als de commendant zijn ballen niet was kwijtgeraakt bij een aanslag, had hij haar gewoon voor zichzelf willen houden en zou hij haar na zes dagen niet hebben laten gaan met de helft van het geld.
    Ze beloofde de volgende keer wat zusjes mee te nemen en wat grotere slaapzakken.

    Weltrusten!

  20. #145
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    ach Tom... hoeveel moeten we nou serieus nemen van jou.. na het lezen van dit artikel:

    Brein krimpt door tekort vitamine B12

    Uitgegeven: 16 september 2008 15:37 Laatst gewijzigd: 16 september 2008 15:37
    Wetenschappers hebben ontdekt dat mensen met een tekort aan vitamine B12 zes keer meer kans hebben op het krimpen van het brein.

    http://media.nu.nl/m/m1cz4veald1e.jpg Deze link werd gevonden door wetenschappers van Oxford University. Voor het onderzoek werden 107 mensen tussen de 61 en 87 jaar onder andere lichamelijk onderzocht. Ook ondergingen ze geheugentesten en hersenscans.
    Vijf jaar later werden ze weer onderzocht. En bleek dat de personen met een B12-tekort meer kans hadden op kleinere hersenen.
    Vooral vegetariërs en veganisten moeten opletten dat ze voldoende vitamine B12 krijgen, want B12 zit vaak in producten die deze groep niet eet. Een tekort aan vitamine B12 kan leiden tot bloedarmoede en een ontsteking van het zenuwsysteem.

    Ook het drinken van alcohol leidt tot het krimpen van het brein. En ook overgewicht zorgt dat de hersenen krimpen. De hersenen krimpen vanaf een BMI boven de 27.


    En de oorzaak van Chief ze gedrag zijn we nu ook achter
    Hahahaha, ik krijg waarschijnlijk nog meer Vitamine B12 binnen als jij. Er zijn genoeg andere opties buiten vlees om vitamine B12 binnen te krijgen. Ik persoonlijk opteer voor versterkte soja-melk. Ik weet wat ik allemaal moet binnenkrijgen en ik denk dat mijn dieet evenwichtiger en gezonder is als heel veel mensen op deze site. Dat geheel terzijde.

    Hoeveel moeten we van jou eigenlijk serieus nemen? Je gaf in een ander topic al aan dat je eigenlijk helemaal niet thuis bent in politiek en niet goed weet over wat je spreekt. Dat merk ik inderdaad ook, want je schaart je direct achter de personen op dit forum die de meest ongenuanceerde, populistische uitspraken doen.

    Edit: Ik vind overigens die 'ACAB' in je sig in combinatie met je conservatief gedachtengoed een beetje vreemd. Want dé oplossing bij uitstek van rechts-conservatieven voor ongeveer alles wat met criminaliteit en veiligheid te maken heeft is massa's politie op straat, zero tolerance, zoveel mogelijk camera's, zoveel mogelijk regels en zoveel mogelijk mensen voor zo lang mogelijke tijd in de bak.
    Last edited by tom l; 03-06-2009 at 03:11.
    No gods! No masters!

  21. #146
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Ik vind overigens die 'ACAB' in je sig in combinatie met je conservatief gedachtengoed een beetje vreemd. Want dé oplossing bij uitstek van rechts-conservatieven voor ongeveer alles wat met criminaliteit en veiligheid te maken heeft is massa's politie op straat, zero tolerance, zoveel mogelijk camera's, zoveel mogelijk regels en zoveel mogelijk mensen voor zo lang mogelijke tijd in de bak.
    tja...
    leg eens uit Flippermansch....

  22. #147
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Aaarrggghhh...

    Ik vind dat die gast veel te veel aandacht krijgt. Maar goed.

    Dit was een voorbeeld waarin hij de feiten verdraait, maar bij alle andere dingen die hij noemde, nam hij ook een loopje met de waarheid. Het is gewoon niet waar dat er een 'elite' is die zaken verduistert en geheim houdt. Als je de 'elitaire' media (NRC, Groene Amsterdammer, VN, Buitenhof) leest/ kijkt dan zie je dat niemand de waarheid probeert te verbergen. Integendeel.

    En dat is al zo sinds de jaren 80. Het migrantenprobleem werd toen al benoemd door bv. J.A.A. VAn Doorn (lid van de 'linkse elite'). Twintig jaar voor Fortuyn.

    Dat vind ik dus het meest storende: dat hij liegt.
    Hier is jouw waarheid!

    Censuur: Internet 2, interview met Menno van der Hurk

  23. #148
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    wat dan?
    Heb even wat voor je gebladerd...

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Waar halen jullie toch vandaan dat ze haar ontvoerders zulke toffe kerels vindt?!

    Ik was te gast bij Pauw en Witteman: Journaliste Joanie de Rijke blogt:"...en hou uit alle macht mijn tranen in. Want ik vertik het om mijn wanhoop aan mijn ontvoerders te laten zien."

    Waar in dit stukje zegt ze genoten te hebben van haar behandeling???

    Kan me hier echt over opwinden.

    En al was het zo, dan is dat toch lekker haar zaak? Wtf gaan we nu krijgen? "Legitiem punt", gaan politici nu bepalen hoe vrouwen zich moeten gedragen na verkracht te zijn?
    Quote Originally Posted by Abacaxi View Post
    En 'de elite' heeft daar massaal last van? Wilders poging tot analogie/punt zou met verwijzing naar stockholmsyndroom wel echt mis gaan!

    Ben het verder met Niels eens (natuurlijk... academische elite, enzovoort ). Waar ik me in dit soort discussies verder altijd aan stoor is het gelijkstellen van het zoeken naar iets van een mogelijk oorzakelijk verband en het beantwoorden van een schuldvraag. Als het mij zou overkomen zou ik ook willen begrijpen waarom. Ik zie niet hoe dat de haat zou doen verminderen...
    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Hij hoeft niet te bepalen in iemand anders haar plaats hoe zij over haar verkrachting moet denken en hoe ze zich achteraf moet voelen. En hij moet dit al helemaal niet in het parlement aanhalen en als arugment voor 'sociaal verval' gebruiken.
    Quote Originally Posted by samoa View Post
    willen begrijpen waarom iets gebeurt is, is iets anders dan er begrip voor hebben.
    Ik heb weinig begrip voor mensen die dat verschil niet begrijpen.
    Dat dus.

    Ik ben het wel met je eens dus dat dat een heel raar stukje is. Op z'n minst had er wel even een redacteur naar mogen kijken. Ze lijkt mij getraumatiseerd, om eerlijk te zijn (natuurlijk ook niet zo gek). Mja.. je zou eigenlijk het hele boek moeten lezen, en daar heb ik in ieder geval geen zin in.

    Wel is het zo dat hoe maffere dingen zij schrijft, hoe minder Wilders een punt heeft... Zie de eerste opmerking van Abacaxi: als ze last heeft van het stockholmsyndroom, dan is dat een individueel probleem en niet dat van de 'elite'. (die zijn immers niet allemaal ontvoerd...)

  24. #149
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Wel is het zo dat hoe maffere dingen zij schrijft, hoe minder Wilders een punt heeft... Zie de eerste opmerking van Abacaxi: als ze last heeft van het stockholmsyndroom, dan is dat een individueel probleem en niet dat van de 'elite'. (die zijn immers niet allemaal ontvoerd...)
    Daarin heeft ze zeker een punt! Maar daar is Wilders ook een ster in...generaliseren Hij neemt aan dat alle allochtonen tuig zijn. Zo zie je maar weer dat zelfs Wilders de regels van Bas aan zijn laars lapt!

  25. #150
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Heb even wat voor je gebladerd...









    Dat dus.

    Ik ben het wel met je eens dus dat dat een heel raar stukje is. Op z'n minst had er wel even een redacteur naar mogen kijken. Ze lijkt mij getraumatiseerd, om eerlijk te zijn (natuurlijk ook niet zo gek). Mja.. je zou eigenlijk het hele boek moeten lezen, en daar heb ik in ieder geval geen zin in.

    Wel is het zo dat hoe maffere dingen zij schrijft, hoe minder Wilders een punt heeft... Zie de eerste opmerking van Abacaxi: als ze last heeft van het stockholmsyndroom, dan is dat een individueel probleem en niet dat van de 'elite'. (die zijn immers niet allemaal ontvoerd...)
    Wilders en andere proberen het nog wat te verzachten dan ga je een verklaring zoeken voor dat geile en riskante gedrag van die patat friet journaliste, maar die is er gewoon niet!
    De verklaring dat ze was uitgenodigd door een Taliban massamoordenaar rammelt aan alle kanten, hoe is ze dan uitgenodigd? En waarom hebben ze speciaal haar uitgenodigd?
    En waarom wist het franse vreemdelingenlegioen hier niks van?
    Waarom ging ze daarheen? Voor haar boek? Of zandbak avontuur? Waarom zit ze gelijk bij de pers met haar "ongeloofelijke" verhaal? Waarom gelijk een boek?
    Ze is eerst al verkracht en daarna gaat ze fantaseren over tongzoenen en dat hij zich de tweede keer probeerde in bedwang te houden? Alle haat was meteen verdwenen?
    Het punt dat Wilders heeft is heel helder, al zou er een atoombom ontploffen ,gegooid door Iran of de Taliban, dan hebben figuren als Halsema, Marijnisse, Balkenende, patat friet journaliste de hele linkse bende wel weer een verklaring dat het niet de schuld is van de betreffende fundamentalistische moslmis maar blablablablabla
    Nee die mensen hier in het parlement zijn zeker niet ontvoerd maar gijzelen ons als bevolking, liegen, bedriegen, stelen, manipuleren alleen maar om te blijven regeren (waarom ze daar zitten als volksvertenwoordigers zijn ze al lang vergeten). Deze "heren" weten er dus geen bal van wat er zich echt onder de bevolking afspeelt!
    Wilders had alleen maar goede punten heb je niemand over gehoort, Halsema liep kokhalsend te zoeken naar de microfoon, eindelijk kunnen we hem hier een beetje demoniseren. Het was walgelijk, deze vrouw over de rug van deze vrouw, blablablablabla, braak braak.
    Wat een schandalige vertoning van deze politieke partijen, die nu het einde nabij is er alles nog aan doen om Geert Wilders die gigantisch voor ligt in de peiling de nek om te draaien (bij Pim lukte dat al met de kogel van een veganist). Rechtzaak, demoniseren, sabotage en maar srpeken over democratie Nederland, wat een lachertje!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •