MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet waar ik harder om moet lachen: De post van Dennuz of de "fight soap"

    "good hygiene, bad behaviour"
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Waarom heb je niet gewoon een sporttas die ook in de was kan

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    t gaat om preventie, fok die tas

    veel bjj-ers hebben er al eentje , slechts 36 dollar, komt nog een Gracie special edition uit in t voorjaar. tests wijzen uit dat het hygienischer dan een gi is | Condomania Online
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  4. #29
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    t gaat om preventie, fok die tas

    veel bjj-ers hebben er al eentje , slechts 36 dollar, komt nog een Gracie special edition uit in t voorjaar. tests wijzen uit dat het hygienischer dan een gi is | Condomania Online
    haha, one-size fits all??
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  5. #30
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou donderdag gaan trainen met een maatje van me, ging hij zijn spullen bij elkaar zoeken in zijn berging waar het een teringzooi is. Hij had een jaar of wat niet getarind en toen hij zijn spullen vond, bleek dat zijn tas en handschoenen voor de helft opgeten waren door een rat die dood in de tas lag. Geen idee of het van de dodelijke stank of door het plastic kwam maar we hebben gelachen!

  6. #31
    chief108 Guest

    Default

    da's het betere werk idd....

  7. #32
    Jochem Guest

    Default

    Ik heb een bokstas gekocht met een apart vakkie voor de natte zooi. Past een gi in. Ik vond Dettol wel een goed plan eigenlijk, nu ik erover nadenk is het eigenlijk best smerig om dat ding nooit te wassen/te ontsmetten.

  8. #33
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    Ik heb een bokstas gekocht met een apart vakkie voor de natte zooi. Past een gi in. Ik vond Dettol wel een goed plan eigenlijk, nu ik erover nadenk is het eigenlijk best smerig om dat ding nooit te wassen/te ontsmetten.
    ook nooit echt over na gedacht. en dan te bedenken dat ik die tas ook gebruik om smerige was mij moeders af te droppen. en dat ik die tas echt voor veel sleep werk gebruik. heheh. bad.
    smeerkees i know, girls love it, doughhh


    en ik ben nu ook veel actiever op totale overdreve hygiene. want heb dus staph gehad tijdje geleden(door besmet persoon, jullie kennen em. nee niet flipper vooor de verandering). en dat wil je gewoon niet mee maken. dus ik raad dus ook iedereen aan. neem overdreven hygiene maatregelen.
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  9. #34
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Het schijnt dat het spul in een plastictas en dan in de vriezer leggen, uitlaten drogen ook heel erg helpt. Door de extreme kou sterven de GERMS .

    En Verder je natte kleren in een plastictas doen voordat ze weer in je tas gaan en als je thuis komt je spullen niet in je tas laten liggen helpt altijd heel erg bij mij.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Stelletje gays . Ik was mijn handschoenen/scheenbeschermers/tas nooit! Ik vind die stinkgeur heerlijk!
    =

  11. #36
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    wat is STAPH, amsterdams voor HIV?

  12. #37
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    wat is STAPH, amsterdams voor HIV?
    Staphylococcus aureus - Wikipedia, the free encyclopedia

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •