MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 91
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default Wat voor sportman/vrouw ben jij ?

    Wat voor sportman/vrouw ben jij ?

    Hoe zien jullie jezelf ?
    Zet je alles opzij voor de sport ? of doe je het erbij en ben je alleen in de gym met je sport bezig.
    Rook je, laat je de auto staan en pakt de fiets.
    Let je speciaal op je voeding ? of zijn het fases waar je in zit. paar weken sporten en ben je het dan weer ff zat of ben je al jaren bezig ?

    Ikzelf heb vanaf mn 6e gevoetbalt, en vanaf 15e tot mn 25e echt serieus ( 3x per week trainen en zondags een wedstrijd op het veld en woensdags in de zaal een wedstrijd )
    en toen ging ik samenwonen........frituurpan stond altijd aan...
    Rook nu te veel, en laat ik het maar niet over het drinken hebben.
    En ik moet bekennen....ik begin het nu wel te voelen, had een super conditie, maar daar is niks meer van over .

    Na de zomer ga ik weer de sportschool in en hoop ik weer dat goddelijke lichaam terug te krijgen .
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Donjopie View Post
    Wat voor sportman/vrouw ben jij ?

    Hoe zien jullie jezelf ?
    Zet je alles opzij voor de sport ? of doe je het erbij en ben je alleen in de gym met je sport bezig.
    Rook je, laat je de auto staan en pakt de fiets.
    Let je speciaal op je voeding ? of zijn het fases waar je in zit. paar weken sporten en ben je het dan weer ff zat of ben je al jaren bezig ?

    Ikzelf heb vanaf mn 6e gevoetbalt, en vanaf 15e tot mn 25e echt serieus ( 3x per week trainen en zondags een wedstrijd op het veld en woensdags in de zaal een wedstrijd )
    en toen ging ik samenwonen........frituurpan stond altijd aan...
    Rook nu te veel, en laat ik het maar niet over het drinken hebben.
    En ik moet bekennen....ik begin het nu wel te voelen, had een super conditie, maar daar is niks meer van over .

    Na de zomer ga ik weer de sportschool in en hoop ik weer dat goddelijke lichaam terug te krijgen .
    Dik en oud. Maar ik doe wel mijn best.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Nijmegen
    Posts
    337
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb jarenlang helemaal niks aan sport gedaan. sport? Raar man, beetje jezelf moe maken en er geen rooie cent voor krijgen. Dom achter een balletje aanhuppelen. Huppel dan minstens achter iets aan wat het waard is om achteraangehuppeld te worden. Een lekker wijf ofzo.

    Toen ik in aanraking kwam met MMA veranderde die houding als sneeuw voor de zon. Een paar stompen op mijn kop, een succesvolle reversal, in lange tijd had ik niet zo gevoeld dat ik leefde. Deze shit was zo puur. Zo simpel en recht voor je raap.

    De eerste paar maanden waren kankerzwaar. Ik had geen conditie, geen kracht, geen techniek. Alleen een dikke nerdpens.
    Nu, een dikke twee jaar verder, ben ik redelijk in vorm. Mooie resultaten in Ede de laatste paar keer. Als het een beetje mee zit zal ik komend najaar mijn eerste partij vechten.

    Ik train ongeveer twee keer per week. Geen gefitness erbij. Bijna geen geren. Zou eigenlijk wel moeten, maar sport moet wel leuk blijven. Wat voor sportman ben ik? Nou dus niet iemand die voor de sport leeft, maar een labbekakkerige amateur zou ik mezelf ook niet noemen.

    osu, schurem

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ik zie mezelf nu als een luie krachttrainende lomperd....die alleen nog ls/training geeft...


    bevalt momemnteel best.....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #5
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    1.163
    vCash
    126000

    Default

    Een luie flikker die geen reet uit voert! Heerlijk gewoon!
    - 98% of forum users copy these messages from other people to put in their sig...If you're one of the 2% that don't, put this in your sig -

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    een erg luie niet aangelegde sporter die zich telkens bij een moet rapen en een sporter die de telefoontjes van vrienden telkens moet negeren om niet naar de cafe te gaan rond het zelfde tijdstip wanneer er training is ..... dat soort


    op de vot dermit

  7. #7
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Type die zich het snot voor de ogen traint door de weeks en in het weekend lekker bier gaat drinken

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    een erg luie niet aangelegde sporter die zich telkens bij een moet rapen en een sporter die de telefoontjes van vrienden telkens moet negeren om niet naar de cafe te gaan rond het zelfde tijdstip wanneer er training is ..... dat soort
    x2.... erg is dat

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    155
    vCash
    126000

    Default

    train 3x in de week.. ligt eraan hoe alles uitkomt qua tijd het is of 3x in de week muay thai.. en als ik niet kan zorg ik dat ik thuis wat kracht trainingen doe.. 1 keer in de 2 maanden ga ik hardlopen en beloof mezelf dat ik de volgende week weer ga maar dan heb ik meestal geen zin en wacht weer 2 maanden.. verder eet ik erg ongezond en drinken.. tsja.. ben half jaar geleden gestopt met sigaretten roken.. maar rook nog wel wiet/hasj..

    dus aan de ene kant train ik best hard.. en aan de andere kant fuck ik alles door me leef patroon...


    Fuckers!

  10. #10
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Train 6 x per week (als het meezit). 4 x muay thai en 2 x fitness, zit er echter over na te denken om 2 x bjj er bij te doen. Dit doe ik overigens pas sinds februari. Hiervoor 2 jaar niets dan krachttraining en een kleine 20 kilo er op gepleurd! Overigens ook gestopt met roken in februari. 3 maanden volgehouden en toen pakte het hasj/weed stickje me weer in zijn greep. Kijken hoe ik dat in bedwang houdt

  11. #11
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    419
    vCash
    126000

    Default

    Periodes van totaal doorgeslagen fanatisme waarin ik elke dag op de mat ben en er echt 100% voor ga. Meestal gevolgd door periodes van oude afleveringen van southpark kijken, tot 3 uur smiddags in bed tv kijken met me chick en smoken en xbox360 spelen

    (zelfde met studeren)

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default



    Al met al is het nog niet echt een glorieus beeld dat naar voren komt...

  13. #13
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    2x per week boksen. 1-2x per week kracht. Drink praktisch elke dag wel een biertje ( soms een paar meer...) verder ben ik een fervent aanhanger van de alles met een 'ie klank' is lekker theorie:
    Bier, speed, friet, weed,frikandel. En natuurlijk alles wat eindigt op pam of -ine.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    haha, dat zal dadelijk weer een leuke lowlands worden voor jou willem


    op de vot dermit

  15. #15
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    sex, drugs en rock&roll

    zit tegenwoordig nog weinig trainen bij... ja, op al die sletjes

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    sex, drugs en rock&roll

    zit tegenwoordig nog weinig trainen bij... ja, op al die sletjes


  17. #17
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Door de week:
    Redelijk wat sporten (3 a 4x: grappling,boksen en af en toe thuis wat tabata circuitjes) eet redelijk gezond en geen/nauwelijks alcohol.

    Weekend:
    Alle regelmaat het raam uit; 2 dagen redelijk wat tot veel alcohol. Weinig eten en wat ik eet is vaak troep (lees buckets KFC en shoarma). Kwa beweging af en toe een half uurtje uitleven op de bokszak maar verder niet veel.

    Repeat.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  18. #18
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    telt UFC undisputed mee als sport?


  19. #19
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    .......echt het grootste talent van NL!!!
    thnx... maar dat valt wel mee hoor...

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Ik train af en toe wat K1 en als ik tijd over heb nog wat FreeFight.
    Voor de rest loop ik 3km hard voordat ik een hardverknettering krijg dus ach.. Best een sportmannetje dus!

  21. #21
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    ik heb mijn eigen sportschool in mijn appartement en daar breng ik bijna elke dag wel wat tijd door.

    probeer altijd wat afwisseling te houden dus wissel kracht af met cardio. ( en dan wel leuk cardio, niet alleen rennen maar bijvoorbeeld ook een half uurtje los gaan op de heavy bag)
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #22
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    5 jaar judo, 2 jaar boxen en momenteel af en toe nog in de gym wat boxen en kickboxen. Ook veel wielrennen. Sinds ik in Liverpool studeer van 75kg en supervorm naar 92kg door veel drank en af en toe krachtraining. Woon 20 minuten van Wolfslair af waar ik vorig jaar 2x per maand trainde, veel bekenden gezien waaronder kongo, kelly en rampage.
    Last edited by iconian; 16-07-2009 at 15:50.

  23. #23
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Ik doe alweer 13 jaar karate en dat 5 a 6 keer in de week.
    En minimaal 1 keer in de week krachttraining, maar als het lukt 2 keer of meer.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    verder ben ik een fervent aanhanger van de alles met een 'ie klank' is lekker theorie:
    Bier, speed, friet, weed,frikandel. En natuurlijk alles wat eindigt op pam of -ine.
    homofilie
    necrofilie
    mexicaanse griep
    three guys one hammer
    enz...

    me dunkt dat er toch nog wat schort aan jou theorie


  25. #25

    Default

    2x per week trainen een bier gaat er altijd wel in regelmatig ff hardlopen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •