MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 104
  1. #76
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    betreft de mening over het snuiven en dergelijke , ben ik het eens....

    al heeft anabole steroiden ook een mentaal effect....dus....in die zin....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  2. #77
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    En je kan er ook 20 doodschoppen of klappen meer mee hebben of steeds weer mee opstaan terwijl je anders na de 3e knal al KO ligt.
    Dat zeggen veel mensen idd, maar is dat nou echt zo? Spreek je uit eigen ervaring?

    Ik heb het portiers ook veel horen zeggen, maar zij hebben altijd sterke verhalen.

  3. #78
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Coke werkt maar een minuutje of 20/30 dus het is nogal lastig (niet onmogelijk) om de ring in te stappen onder invloed van Coke....

    Doping wordt natuurlijk vooral gebruikt om sneller te herstellen...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  4. #79
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Het is inderdaad een kontredenatie zoals PigDog zegt dat het komt omdat 'het publiek' alles sneller, harder etc wil.

    Doping wordt gebruikt om een voordeel te behalen op de concurrentie OF 'to keep up with it'.
    Natuurlijk is er druk van media, omgeving, sponsers en van de atleet zelf. En niks menselijks is de sporter vreemd....
    Maar zeggen dat het komt omdat het publiek sneller, harder, extremer wil is echt bullshit imo.

    Als straks vanaf 1 jan de nieuwe polyurethaan zwempakken worden verboden gaan alle zwemfans dan zitten janken dat er geen records meer worden verbroken..?

    Ook leuk dat iedereen blijkbaar weet dat iedere renner in de tour doping gebruikt en dat de 100 m niet onder de 12 sec mogelijk is zonder doping (LOL!) etc...

    @ Underdog, ik snap je scheiding tussen verhogen atletisch vermogen en betere vechter ook niet goed. Vechten gaat toch ook net zo goed over atletisch vermogen en moed in de ring alsdat het gaat om techniek en tactiek?

    Het ergste aan doping vind ik persoonlijk dat er talentvolle sporters zijn die niet mee kunnen komen of denken niet mee te kunnen komen omdat ze niet gebruiken. En er dan mee stoppen omdat ze weigeren de stap naar doping te nemen. En dat zijn er genoeg.

  5. #80
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Als straks vanaf 1 jan de nieuwe polyurethaan zwempakken worden verboden gaan alle zwemfans dan zitten janken dat er geen records meer worden verbroken..?
    Ik heb me helemaal niet verdiept in dat gedoe met die pakken en ik weet dus niet exact wat er gaat gebeuren met die records maar ik zou me zomaar voor kunnen stellen dat die records uit de boeken gaan omdat zwemfans anders "inderdaad gaan zitten janken" en in de 1e plaats dat er minder aandacht voor de zwemsport is....
    Een wereldrecord zit in ieder journaal de hele dag door....de winnaar zonder WR zit in het sportjournaal....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  6. #81
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default QUESTION???

    Do you guys concider products like
    BSN Supplements also as an art of doping?
    I mean those like N.O. Xplode or Axis-HT?

    They are increasing the performance but within the doping test I think they don't count?

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    SPAM!

  8. #83
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666 View Post
    SPAM!
    not really
    It's a valid question don't you think?
    Testosteron booster etc isn't also the "clean" way...

    There is a german fighter in the US and he stated if you even drink a coffee it's boosting...
    Every supplement that increases your performance by using it is a kind of cheating...

  9. #84
    chief108 Guest

    Default


  10. #85
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Denk je nou echt dat het publiek het erg vind als iemand de 100 meter doet in 10.07 sec, in plaats van 9.4? Als het een close finish is en Amerika wint is iedereen in extase. Wat is erger: een cleane atleet die in 10.07 sec wint of Ben Johnson, die in 9.97 won, en daarna het olympisch goud weer moest inleveren aan een andere dopehead, die alleen een slimmere dokter had?
    Denk je nou echt dat het erg zou zijn om de tour etappes iets in te korten?
    Of weer met een normale zwembroek te zwemmen?
    Denk je dat het erg is als muai thai vechters gewoon moe zijn na 5 rondes?

    Ik denk het niet. Ik denk dat als doping geband zou worden en we met zijn allen een eerlijk sportbeleid ondersteunen, dat de evolutie iets langzamer gaat, maar dat er binnen jaren weer records worden gebroken.
    En als je dan weet dat de atleet wint op aanleg, creativiteit en echte lichaamskracht, is dat niet mooier als te kijken wie er het stiekemst een zak epo krijgt, of de beste maskeringsmiddelen gebruikt?


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  11. #86
    chief108 Guest

    Default

    ik denk dat men het wel erg vind ja...

    maar dat had ik al gezegd

  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Denk je nou echt dat het publiek het erg vind als iemand de 100 meter doet in 10.07 sec, in plaats van 9.4? Als het een close finish is en Amerika wint is iedereen in extase. Wat is erger: een cleane atleet die in 10.07 sec wint of Ben Johnson, die in 9.97 won, en daarna het olympisch goud weer moest inleveren aan een andere dopehead, die alleen een slimmere dokter had?
    Denk je nou echt dat het erg zou zijn om de tour etappes iets in te korten?
    Of weer met een normale zwembroek te zwemmen?
    Denk je dat het erg is als muai thai vechters gewoon moe zijn na 5 rondes?

    Ik denk het niet.
    Ik denk het ook niet en ben het er helemaal mee eens

  13. #88
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Denk je nou echt dat het publiek het erg vind als iemand de 100 meter doet in 10.07 sec, in plaats van 9.4? Als het een close finish is en Amerika wint is iedereen in extase. Wat is erger: een cleane atleet die in 10.07 sec wint of Ben Johnson, die in 9.97 won, en daarna het olympisch goud weer moest inleveren aan een andere dopehead, die alleen een slimmere dokter had?
    Denk je nou echt dat het erg zou zijn om de tour etappes iets in te korten?
    Of weer met een normale zwembroek te zwemmen?
    Denk je dat het erg is als muai thai vechters gewoon moe zijn na 5 rondes?

    Ik denk het niet. Ik denk dat als doping geband zou worden en we met zijn allen een eerlijk sportbeleid ondersteunen, dat de evolutie iets langzamer gaat, maar dat er binnen jaren weer records worden gebroken.
    En als je dan weet dat de atleet wint op aanleg, creativiteit en echte lichaamskracht, is dat niet mooier als te kijken wie er het stiekemst een zak epo krijgt, of de beste maskeringsmiddelen gebruikt?
    Ik denk het niet...ik ben er van overtuigd...
    Bovendien...doping uitbannen is net zo'n utopie als drugsgebruik uitbannen absoluut onrealiseerbaar! Zolang er geld mee te verdienen is zullen mensen risico's blijven nemen...ook met hun gezondheid....en veel doping die waarschijnlijk nu gebruikt wordt is nu nog niet aan te tonen dus sporters zullen denken dat ze daar niet op gepakt kunnen worden...wel heel erg korte termijn denken maar toch..
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  14. #89
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Eindhoven
    Posts
    276
    vCash
    126000

    Default

    Doping --> prestatie verhogend --> meer status en meer geld

    Doping is inderdaad als drugs, kan je niet uitbannen

  15. #90
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ivo C. View Post
    not really
    It's a valid question don't you think?
    Testosteron booster etc isn't also the "clean" way...

    There is a german fighter in the US and he stated if you even drink a coffee it's boosting...
    Every supplement that increases your performance by using it is a kind of cheating...
    The list with banned substances is more than clear imo, taking something on that list is cheating. If it is not on the list it is allowed.

    Whether the list makes sense is another question, but really threre is no doubt when it is cheating and when not.


  16. #91
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jenny S View Post
    Doping --> prestatie verhogend --> meer status en meer geld

    Doping is inderdaad als drugs, kan je niet uitbannen
    Net als misdaad, maar je kan proberen het te beperken.


  17. #92
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Coke werkt maar een minuutje of 20/30 dus het is nogal lastig (niet onmogelijk) om de ring in te stappen onder invloed van Coke....
    Ervarings deskundige ?

  18. #93
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    154
    vCash
    126000

    Default

    Welke vechters verdenken jullie er van doping te gebruiken ?

  19. #94
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Insider View Post
    Welke vechters verdenken jullie er van doping te gebruiken ?

    niet doen.... daar moet je niet over naardenken.. ik denk dat er dan wel eens wat helden van hun voetstuk kunnen vallen

  20. #95
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Insider View Post
    Welke vechters verdenken jullie er van doping te gebruiken ?
    ONTOPIC... deze vraag heeft niets meer te maken met de dialoog die we hier voeren. En met dit soort vragen draag je bij een negatieve stemming, laten we sporters niet gaan beschuldigen, al is het door verdenkingen uit te spreken.. Dit heeft toch geen meerwaarde afgezien de persoon in een negatief daglicht komt te staan?

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  21. #96
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Laten we gewoon zeggen: allemaal.

    Zijn we daar ook vanaf. Lijkt me nl. een zinloze discussie.

    Btw, over die coke-discussie: zou je geen speed kunnen gebruiken als alternatief? Dat werkt langer, toch? Gewoon nieuwsgierig, ik heb geen plannen.

  22. #97
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Jongens, begeef je niet op dit hellend pad.
    Het is niet de bedoeling van deze topic om hier namen te gaan noemen.
    Wie weet wie je hiermee beschadigd.
    Laten we het lekker zuiver houwen...


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  23. #98
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Insider View Post
    Ervarings deskundige ?
    Ja....vroeger voor alle duidelijkheid...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  24. #99
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Jongens, begeef je niet op dit hellend pad.
    Het is niet de bedoeling van deze topic om hier namen te gaan noemen.
    Wie weet wie je hiermee beschadigd.
    Laten we het lekker zuiver houwen...
    Helemaal mee eens....
    We kennen waarschijnlijk allemaal wel vechters waarbij we onze vraagtekens zetten maar je zal maar net die ene vechter zijn die niet gebruikt en dan toch verdacht wordt gemaakt....daarom heb ik er ook moeite mee om iedere Tour renner als dopinggebruiker te zien...zolang je niet betrapt bent....je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  25. #100
    chief108 Guest

    Default

    >>ik heb de post met namen van Insider verwijderd, vond dat een onnodige actie<<

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •