MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 126 to 149 of 149
  1. #126
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    @ I_LOVE_KNOCKOUT

    Je hebt gelijk,

    9/11 kwam volgens de Amerikaanse regering ook als donderslag bij heldere hemel aanzetten en is er totaal geen complot theorie omtrent building 7

    Haal ik nou twee topics door elkaar heen of probeer ik iets te vergelijken??? Uhmm..

    Afin, het management van Badr wist van niets en Osama is een lul.

    Collina
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Er was sprake van op fora, maar er wordt op de fora zo ongelofelijk veel gepraat dat een manager er een dagtaak aan zou kunnen hebben om alles te bevestigen of te ontkrachten. Gebeurt bij andere sporten toch ook niet? Waarom moet dat hier dan wel? Volgens mij lezen we hier zoveel berichten die nooit door een vechter of manager ontkend worden, maar later toch alsnog niet waar blijken te zijn. Zo merkwaardig vind ik het dus niet.
    tussen de managers was die afspraak er wel alleen heeft k1 het spelletje meegespeelt en was het een lokkertje om alistair over de streep te trekken
    en gezien de uitslag was het ook zeer verstandig en overbodig om dit mma gevecht aan te gaan alleen als ik alistair was had ik hem de rematch nooit meer gegund of heel veel $$$$

  3. #128
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Jammer dat je zo reageert.
    Ik bedoel het niet zwart/ wit en al helemaal niet persoonlijk.

    Excuus,

    Collina

  4. #129
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari verbreekt MMA-deal - Page 9 - www.MixFight.nl
    Waarom zeggen Bas Boon en Ron Nyqvist in deze legendarische thread dan dat die er wel was?

  5. #130
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Dus een manager vertelt mij persoonlijk dat die deal er nooit is geweest en jij zegt doodleuk van wel? Dan ben ik blij dat ik nu eindelijk weet hoe het zit...



    Zo vatte ik het ook niet op, vond het gewoon een vage reactie die totaal niet inhoudelijk op de mijne inging. Daarom snap ik hem niet.

    welke van de twee dan? ik snap van de badr zn kant dat die het spelletje mee spelen en daar jongens zoals jij die verslaafd zijn aan dit forum een kant op duwen wat je hoort is niet altijd wat het is ,maar goed om eindelose antwoorden van je te voorkomen vraag het is aan bas b ,iedereen wist dat de rematch een feit was bas heeft zelfs nog op de persconferencie een truuk uitgehaald omdat die de bui al voelde hangen en het bevestigt wou hebben maargoed na dat badr zn lesje had gehad had het ook geen zin meer of denk je dat hij nog een kans had tegen alistair
    maargoed jij zal het wel beter weten

  6. #131
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Waarom moet ik het vragen aan Bas Boon als ik van Simon Rutz al heb gehoord hoe het zit? Misschien geloof jij liever Bas Boon, moet je zelf weten uiteraard. Maar goed, je zegt zelf al dat wat je hoort niet altijd is zoals het zit. En verslaafd aan dit forum? Nee. Ik me een kant op laten duwen? Wederom nee. Mijn bron moge inmiddels duidelijk zijn en aangezien ik van die bron nog nooit iets heb gehoord dat niet waar bleek te zijn, neem ik die berichten als waarheid aan; lijkt me niet zo heel moeilijk om te begrijpen.

    ok kuddedier ik zal het je nog een keer uitleggen bas .b/ron en simon hadden hier een mondelinge afspraak over omdat k1 (zogenaamd)geen mma deed konden ze het contract voor het mma gevecht niet doen natuurlijk wisten k1 en simon dat allang dat ze het mma gevecht niet zouden doen bas voelde de bui al hangen en probeerde op de persconferencie nog een reactie uit te lokken om het te bevestigen maar het was een spelletje om alistair over de streep te trekken en na badr zn pak slaag had het ook geen zin meer om het te doen anders zou badr weer een nederlaag binnen 1 minuut te verwerken krijgen
    kijk soms moet je als promoter /manager meer doen om een partij neer te zetten en in mijn ogen had en heeft die rematch geen zin meer
    maar gewoon oogkleppen ophouden en vasthouden aan je bron want zolang het contract niet getekent is ?heb jij gelijk pffffffffffffffffffffffffff

  7. #132
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Waarom moet ik het vragen aan Bas Boon als ik van Simon Rutz al heb gehoord hoe het zit? Misschien geloof jij liever Bas Boon, moet je zelf weten uiteraard. Maar goed, je zegt zelf al dat wat je hoort niet altijd is zoals het zit. En verslaafd aan dit forum? Nee. Ik me een kant op laten duwen? Wederom nee. Mijn bron moge inmiddels duidelijk zijn en aangezien ik van die bron nog nooit iets heb gehoord dat niet waar bleek te zijn, neem ik die berichten als waarheid aan; lijkt me niet zo heel moeilijk om te begrijpen.
    het is ook niet zo moeilijk te begrijpen alleen kan je er ook voor kiezen oogkleppen en een hele dikke plaat voor je hoofd te hebben
    er was sprake van 2 wedstrijden 1 mma 1kickboksen omdat k1 geen mma doet konden zij niet die wedsrijd op contract doen en dit was natuurlijk een spelletje om alistair over de streep te trekken en bas voelde de bui al hangen en heeft op de persconferencie dit nog onder de aandacht gebracht maar er werd natuurlijk geen gehoor gegeven en soms moet je als promoter manager iets verder gaan om een partij doorte laten gaan en achteraf had het ook geen zin om badr weer een pak slaag te laten krijgen
    maargoed zolang het contract NIET getekent is blijkt maar hoeveel een woord in vechtsportwereld waard is .
    dus vanuit dat standpunt heb je gelijk .pfffffffffffff

  8. #133
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Kuddedier? Lezen is niet echt je sterkste punt he. Ik baseer de geloofwaardigheid van mijn bron (Rutz in dit geval) op betrokkenheid en ervaringen. Betrokkenheid lijkt me duidelijk en ervaringen met hem omtrent inzichten in bepaalde zaken heb ik meer dan genoeg om zijn verhaal hieromtrent aan te nemen. Hij vertelde me dat er geen mondelinge en geen schriftelijke overeenkomst was.
    Jij houdt vast aan een andere versie, prima; zul je ook je redenen voor hebben. We gaan elkaar dus beiden niet overtuigen.

    Edit: over hoeveel een woord in vechtsportland waard is...juist DAT is hetgene waarom ik Simon geloof.

    en ook in sinterklaas denk ik pffffff

  9. #134
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Want?
    ik ben niet de reidende rechter om over bas of simon te oordelen maar dat badr zelf al zij ,dat was om je uit de tent te lokken ,en omdat k1 kon zeggen van wij doen geen mma dat moeten jullie zelf uitkomen met onze goedkeuring .
    als simon die rematch had doorlaten gaan was hij natuurlijk gek die had geen enkele zin meer dus heel verstandig
    maar omdat je berichtjes van simon mag doorgeven wil niet zeggen dat je oogkleppen moet ophebben
    nou dit was het voor vandaag ik ben er klaar mee groetjes jesse

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •