MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 149
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    pfff echt een teleurstelling...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Ik verwacht trouwens ook wel dat binnenkort Yvel en lashley worden getekend door Strikeforce.

    Even weer de complottheorie erin gooien over de blessure van Overeem. Wat nou als Overeem wist dat de kans zeer groot was dat Fedor naar strikeforce zou komen. Hij weet dan ook dat Fedor meteen voor de titel mag en dus tegen hem komt. Misschien vondt hij Werdum toch een te groot risico en de kans dat hij na een verliespartij snel tegen Fedor komt heel klein is ( en dat de interesse vanuit de UFC na een verliespartij minder is ) De titel verliezen tegen fedor is geen schande en wat als hij wint, dan wil de hele markt ( strikforce, dream en de UFC ) hem hebben als de man die Fedor heeft verslagen...??

  3. #53
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    56
    vCash
    126000

    Default

    Dat dana White een veel te grote mond heeft en dat hij het afdoet op deze manier zegt veel over zijn ego wat ongeveer zo groot is als het universum. Ik geloof echter wel dat Strikeforce een 'mindere' keuze dan UFC op sportief vlak voor Fedor. Maar ja ... beter Fedor bij Strikeforce dan bijna/helemaal geen Fedor zoals dat nu eigelijk het geval is. Ik ben benieuwd in hoeverre deze keuze een zuigende werking gaat krijgen bij Strikeforce ;-)

  4. #54
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Ik verwacht trouwens ook wel dat binnenkort Yvel en lashley worden getekend door Strikeforce.

    Even weer de complottheorie erin gooien over de blessure van Overeem. Wat nou als Overeem wist dat de kans zeer groot was dat Fedor naar strikeforce zou komen. Hij weet dan ook dat Fedor meteen voor de titel mag en dus tegen hem komt. Misschien vondt hij Werdum toch een te groot risico en de kans dat hij na een verliespartij snel tegen Fedor komt heel klein is ( en dat de interesse vanuit de UFC na een verliespartij minder is ) De titel verliezen tegen fedor is geen schande en wat als hij wint, dan wil de hele markt ( strikforce, dream en de UFC ) hem hebben als de man die Fedor heeft verslagen...??

    go Mel Gibson
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=steftheboxer;778402]Ik verwacht trouwens ook wel dat binnenkort Yvel en lashley worden getekend door Strikeforce.

    Yvel zou zo maar kunnen, vind het zelf een goede aanwinst voor Strikeforce, over Lashley weet ik het niet aangezien hij net heeft getekend voor showworstelen (TNT meen ik)

  6. #56
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Fasada;778420]
    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Ik verwacht trouwens ook wel dat binnenkort Yvel en lashley worden getekend door Strikeforce.

    Yvel zou zo maar kunnen, vind het zelf een goede aanwinst voor Strikeforce, over Lashley weet ik het niet aangezien hij net heeft getekend voor showworstelen (TNT meen ik)
    hehe, gaat ie post bezorgen?

    het is de tna idd.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    hahahah Bobby "The Mailman" Lashley.... Bedankt voor de correctie...

  8. #58
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    ik denk dat Lashley zeker wel doorgaat met MMA en ben benieuwd hoe hij zich bij Strikeforce staande zou houden...

    Denken jullie dat er nog een kans is dat hij op de 15 augustus kaart komt? ( fedor dan? )

  9. #59
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Fedor vs Werdum en de winnaar daarvaan tegen Alistair zou logisch zijn.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Inderdaad, beide mannen zijn volop in training geweest om in augustus te vechten en dit maakt de 15 augustus kaart een super mooie...

    Winnaar tegen Overeem in september voor de HW titel

  11. #61
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default

    Werdum will fight Mike Kyle...
    No Fedor dus...

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Emelianenko, known globally as Fedor, will make his premium television debut this Fall when his first fight under the new agreement airs live on SHOWTIME®. Up until now, Emelianenko’s live fights have aired exclusively on pay-per-view in the United States.

    Fall = Herfst dus dat zal waarschijnlijk het evenement zijn in oktober.

    Dus 15 augustus wordt het sowieso niet...

  13. #63
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    x2

    Die paar tegenstanders voor Fedor schieten ook niet op.
    Ze mogen wel wat nieuw voer halen.

    Strikeforce heeft wat leuke partijen neergezet, maar niet in het gewicht van Fedor.

    Shamrock, Cung Lee, nick Diaz, Arlovski, Allistair, en misschien Werdum oke, maar verder niet echt super meer.
    Rogers ben ik nog niet van overtuigd.

    Randleman en Rizzo zijn niet meer dezelfde die ze jaren geleden waren.

    Op 1 of andere manier zijn de ex-toppers van UFC bij andere organisaties topvechters, maar het is al een tijdje geleden dat ze echt topvechters waren in mijn ogen.

    Dat de opkomende vechters nu meer kansen krijgen is allemaal wel leuk, maar nog steeds zie ik Fedor niet tegen de allerbeste vechten op deze manier.

    In mijn ogen allemaal weer beter voor M-1 als voor Fedor ( als vechter dan )
    zitten in de ufc alle toppers? hun hw champ die maar een paar wedstrijden gevochten heeft en daarom moet fedor al zijn rechten opgeven en zijn uitdagers achteraanrennen of moet de uitdager achter de grote kampioen aangaan het is maar hoe je het bekijkt maar ik denk dat met cbs je binnen 1,5 /2jaar weer 3/4 hw hebt gebrand net zoals ufc dat doet met cain en carwin en dos santos+ degene die nu nog overkomen dus zo hoog is het hw niveau niet in ufc de branding is gewoon heel erg goed nu aan cbs en srikeforce m1 om dit ook te doen en laten we blij zijn dat heel veel vechters uit europa die onder m1 zitten nu een kans krijgen door te groeien ik denk dat we daar best blij mee moeten zijn

  14. #64
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 54321 View Post
    damn..dan is een matchup met overeem om de titel onvermijdelijk!! word een mooie pot!
    Vraag me af of die Overeem daadwerkelijk gecontroleerd wordt op doping...

  15. #65
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Hoe weet je dat allemaal? Die besprekingen blijven geheim. Ik denk dat Finkelstein en Fedor zakelijk helemaal niet zo dom zijn, en dat ze kiezen voor de voordeligste deal. En zolang Fedor zijn management vertrouwt, moeten wij ook maar aannemen dat ze zijn belangen behartigen. Er gebeurt zoveel achter de schermen...

    Op zich zou ik Fedor wel willen zien tegen Velasquez, Dos Santos, Lesnar en Carwin, maar wie weet in de toekomst. En anders is het gewoon zoals het is. Alistair, Rogers en Werdum lijkt me ook leuk.
    dat klopt niet niet helemaal wat je zegt. De besprekingen en het aanbod wat wordt gedaan zijn wel degelijk voor een gedeelte bekend. Kijk maar naar de ufc bijv. in de onderhandelingen met fedor. De belangen van fedor worden wel behartigd, alleen hij heeft daar veel meer een stem in dan men hier denkt op het forum. Als hij sowieso wil vechten in de ufc, reken dan maar dat dat door gaat hoor.
    Daarnaast zou ik graag fedor tegen de beste tegenstanders willen zien, dan is fedor op z'n best en kunnen we hem misschien weer is een keer naar decision zien vechten, i.pv. die 6,5 minuut in 1,5 jaar. En dan kom je al snel uit bij de ufc en niet strike force. ( Overeem uiteraard niet meegerekend)

  16. #66
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    dat klopt niet niet helemaal wat je zegt. De besprekingen en het aanbod wat wordt gedaan zijn wel degelijk voor een gedeelte bekend. Kijk maar naar de ufc bijv. in de onderhandelingen met fedor. De belangen van fedor worden wel behartigd, alleen hij heeft daar veel meer een stem in dan men hier denkt op het forum. Als hij sowieso wil vechten in de ufc, reken dan maar dat dat door gaat hoor.
    Daarnaast zou ik graag fedor tegen de beste tegenstanders willen zien, dan is fedor op z'n best en kunnen we hem misschien weer is een keer naar decision zien vechten, i.pv. die 6,5 minuut in 1,5 jaar. En dan kom je al snel uit bij de ufc en niet strike force. ( Overeem uiteraard niet meegerekend)

    Ben ik gedeeltelijk met je eens.

    Ik vond het raar dat hij niet bij de ufc getekend had tot dat ik las dat hij voor 20% eigenaar is van M-1 Global.
    Ik zou mijn bedrijf ook bij dana white door ze strot heen duwen als ik het kon en in me die positie kon zetten.
    Iedereen wil hem en hij heeft de keuze uit meerder organisaties om zijn naamsbekendheid te vergroten in the usa dus waarom niet zo.

    Aan de andere kant een vechter moet vechten tegen de beste in zijn klassen.
    Ik ben bang dat het gros bij de ufc zit, maar dat betekent niet dat je voor over gebukt moet voor dana white blijkbaar.
    Stel hé dat strikeforce/M-1 global super groot wordt, dan zit fedor een betere positie als dana white die volgens mij 5% bezit van ufc en fedor 20% van M-1 reken uit je winst.

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Voor elke keuze is wel wat voor te zeggen...

    Voor de fans:

    Is het inderdaad jammer dat hij niet naar de UFC gaat. De UFC is de grootste organisatie, wat niet meteen wil zeggen dat zij de beste HW's hebben maar dat terzake. Vele hadden graag gezien dat Fedor Brock zou verslaan om te laten zien dat de beste HW niet in de UFC zit. Verder wil je als fan dat de nummer 1 ook zit bij de nummer 1 organisatie.

    Voor de sport:

    Zelf denk ik dat het goed is voor de sport dat Fedor tekent bij Strikeforce. Zij hebben niet gekozen voor het snelle geld maar hebben geinvesteerd in een organisatie als Strikeforce. Vergeet niet dat deze organisatie een hele andere benadering heeft dan de UFC. De UFC is PPV en Strikeforce gaat met de deal van Showtime "gratis" de partijen aanbieden op TV. Dit betekent dat Fedor een bekende naam kan gaan worden in de VS (Fedor is nu alleen bekend bij de Die hard fans). Vergeet niet dat Kimbo nog steeds het record heeft van meest bekeken gevecht doordat het op TV was ipv PPV. Een ander punt is dat er geen monopolie komt voor de UFC waardoor er ruimte is voor meer talent. Vergeet niet dat hun marketingmachine zo goed werkt dat mensen ook daadwerkelijk geloven dat Brock de allerbeste vechter is (ga niet zeggen dat het niet zo is maar zo wordt hij wel neergezet). Veel mensen volgen de hype die UFC neerzet en daardoor gaan mensen het ook echt geloven, daar is UFC meester in.

    Voor Fedor:

    Is moeilijk te zeggen, volgens mij is hij al financieel onafhankelijk maar vergeet niet dat wanneer Fedor al zijn 3 partijen wint en ook de exposure heeft gehad door op CBS/Showtime te komen dat zijn legacy nog meer waard is. Het is een risico want met een verlies van Fedor zal zijn waarde uiteraard minder worden.

    Het is dan ook een gedurfde beslissing om te kiezen voor Strikeforce maar denk zelf dat dit een overwogen keus is.

  18. #68
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Voor zowel de sport, de fans als Fedor is het goed dat er meerdere organisaties bestaan. Concurrentie is goed voor een partij als de UFC, het houdt ze scherp en ze kunnen geen moment verslapen, hieruit stromen alleen maar weer voordelen voor de fans. Mooiere partijen, regelmatig evenementen die ook nog eens goed in elkaar zitten. Er zijn te veel vechters voor maar één of twee organisatie's. Stel je hebt alleen de UFC en je hebt drie verlies partijen op je naam staan, dan is je carriere op het hoogste niveau over...

    Ik snap dat het mooi is als Lesnar vs Fedor zou gebeuren maar waarom in de UFC? Fedor is al jaren de onbetwiste nummer één, laat Lesnar maar naar zijn wijk ( strikeforce )komen, Fedor loopt niet achter iemand met een 3-1 record aan, zelfs niet als hij HW kampioen is bij de UFC.

  19. #69
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Een hoop gepraat over de betere HW devision. UFC namen die ik voorbij hoor komen zijn ook allemaal relatief groentjes in vergelijking met Fedor. Zeker hun Champ met 4 partijen??

    Carwin 11-0-0
    Lesner 4-1-0
    Dos Santos 8-1-0
    Velasquez 6-0-0

    Fedor 30-1-1 ... Waar hebben we het dan nog over. Hij is op eenzame hoogte.

    Hij is ook zoals er nog maar weinig zijn, een man van principes. Geeft geld niet de voorkeur boven het opgang helpen van talenten.

    WAR FEDOR!@!

  20. #70
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Vraag me af of die Overeem daadwerkelijk gecontroleerd wordt op doping...
    ja hij is clean , want iedereen juigt voor hem...dsusssss...


    boeie wel of niet gecontroleerd...

    ..lijkt me een mooi match up en.....iets wat Allistair al wilde dus....nows the time...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  21. #71
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Een hoop gepraat over de betere HW devision. UFC namen die ik voorbij hoor komen zijn ook allemaal relatief groentjes in vergelijking met Fedor. Zeker hun Champ met 4 partijen??

    Carwin 11-0-0
    Lesner 4-1-0
    Dos Santos 8-1-0
    Velasquez 6-0-0

    Fedor 30-1-1 ... Waar hebben we het dan nog over. Hij is op eenzame hoogte.

    Hij is ook zoals er nog maar weinig zijn, een man van principes. Geeft geld niet de voorkeur boven het opgang helpen van talenten.

    WAR FEDOR!@!
    ik denk dat je je daar niet helemaal op blind moet staren. Hoeveel partije je hebt gedraaid is niet alleszeggend. De man was al een wereldtopper op het gebied van worstelen. Tís niet dat hij helemaal blanco de sport ingaat.( Dat zou helemaal knap wezen) Een Lesnar kan wel 4 partijen hebben gedraaid, alleen hij draait ze wel tegen mannen die zeker net zoveel ervaring als fedor hebben ervaring dan hij heeft en ze nog wint ook.

    delightone heeft wel een punt dat hij naar strike force is gegaan omdat hij mede eigenaar is van M1. Hij kiest dat voor z'n bedrijf i.pv. tegen de allerbeste te staan. Vanuit het oogpunt van de fans is dat idd jammer. Vanuit een zakelijk oogpunt is dat misschien de betere keuze.

  22. #72
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    zitten in de ufc alle toppers? hun hw champ die maar een paar wedstrijden gevochten heeft en daarom moet fedor al zijn rechten opgeven en zijn uitdagers achteraanrennen of moet de uitdager achter de grote kampioen aangaan het is maar hoe je het bekijkt maar ik denk dat met cbs je binnen 1,5 /2jaar weer 3/4 hw hebt gebrand net zoals ufc dat doet met cain en carwin en dos santos+ degene die nu nog overkomen dus zo hoog is het hw niveau niet in ufc de branding is gewoon heel erg goed nu aan cbs en srikeforce m1 om dit ook te doen en laten we blij zijn dat heel veel vechters uit europa die onder m1 zitten nu een kans krijgen door te groeien ik denk dat we daar best blij mee moeten zijn
    Ik denk niet dat in de UFC alle toppers zitten, maar wel de meeste van elk gewicht bij elkaar ipv 1 of 2.

    Als ik denk aan Randy Couture, Mirko Cro Cop ( ook al zou hij minder zijn, door zijn naam en eerste gevecht weer waard om te zien), Gabriel Gonzaga, Heath Herring, Cheick Congo, Brock Lesnar, Frank Mir, Noquiera, dan zie ik wel leukere partijen als nu, maakt niet uit wie ze nu nog brengen bij Strikeforce.
    Noquiera hoef ik niet nog een keer te zien, maar alle andere partijen vindt ik nu nog wel de moeite waard om te kijken, niet meer als ze allemaal over the hill zijn.
    Het is geen toeval dat zijn laatste paar partijen tegen ex-UFC toppers waren.
    Tim Silvia, Arlovsky, Matt Lindland, Mark Coleman, het zijn toch bekende namen waar iedereen hem tegen wilt zien.

    Ik ze Strikeforce niemand van onbekend naar UFC-achtig bekend maken, en dan ook nog een tegen een Fedor kunnen vechten.

  23. #73
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    lees net dat er een goede kans is dat Strikforce gaat samenwerken met Dream. Dan komen mannen als Sergei Kharitonov ook in beeld voor Fedor...interessant!

  24. #74
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Ik denk niet dat in de UFC alle toppers zitten, maar wel de meeste van elk gewicht bij elkaar ipv 1 of 2.

    Als ik denk aan Randy Couture, Mirko Cro Cop ( ook al zou hij minder zijn, door zijn naam en eerste gevecht weer waard om te zien), Gabriel Gonzaga, Heath Herring, Cheick Congo, Brock Lesnar, Frank Mir, Noquiera, dan zie ik wel leukere partijen als nu, maakt niet uit wie ze nu nog brengen bij Strikeforce.
    Noquiera hoef ik niet nog een keer te zien, maar alle andere partijen vindt ik nu nog wel de moeite waard om te kijken, niet meer als ze allemaal over the hill zijn.
    Het is geen toeval dat zijn laatste paar partijen tegen ex-UFC toppers waren.
    Tim Silvia, Arlovsky, Matt Lindland, Mark Coleman, het zijn toch bekende namen waar iedereen hem tegen wilt zien.

    Ik ze Strikeforce niemand van onbekend naar UFC-achtig bekend maken, en dan ook nog een tegen een Fedor kunnen vechten.
    herring ,cc,nog,ouwe koek hoeft hij van mij niet nog een keer meer te doen.
    randy was leuk geweest toen hij nog de titel had (echt een heel goed voorbeeld van een ufc overated en opgehyped vechter)
    brock lesnar is het enige gevecht wat nu waarde heeft maar is ook in mijn ogen nog lang niet de contender net zomin als cain en carwin

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Dadelijk krijg je toch vette wedstrijden hoor:

    yvel fedor/ alistair fedor/ rogers fedor/ fedor werdum/ kimbo fedor

    En had gg niet een contract met strikeforce (dus kharinotov en wie weet kan schilt er nog bijkomen)

    Dat zijn toch ook vette cards

    En besides that: alsof de ufc de beste heeft: fedor heeft een groot deel ervan al veslagen en jullie willen toch niet zeggen dat er meer dan 2 andere vechters in de ufc betiteld kunnen worden als waardige tegenstander voor fedor.

    Brock Lesnar, ok die is goed maar het lijkt me stug dat fedor geen goede gameplan voor hem zou hebben?
    Frank Mir: Misschien wel:
    Randy Couture: niet meer.
    Gonzala: Wint dus echt niet van Fedor
    Valesquez: Nog lang niet:
    Noguera: al 2 keer veslagen door hem:
    Herring: kreeg een duchtige pak slaag:
    Congo: Hell No
    Cro Cop: Nu niet, nooit meer niet

    En wie heb je dan nog meer?
    Last edited by MB667; 05-08-2009 at 11:08.


    op de vot dermit

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •