MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 116
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default Gina Carano vs. Cris Cyborg main event Strike Force Marloes Coenen ???

    Nadat promotors meerdere malen problemen hebben gehad met deze meisjes omtrent het behalen van het gewicht heeft Scott Cocker besloten om Marloes Coenen te laten af reisen voor op de eerste plaats promotie en op de tweede plaats mocht één van deze twee meiden hun gewicht niet halen zal zij invallen.

    Marloes vertrekt vanmiddag om 15.30. Hoe dan ook zijn heeft een contract bij Strike Force dus als zij deze keer niet vecht dan is het zeker volgende keer.

    Marloes goede reis en heel veel succes in The States.

    Tot gauw.


    Gr, Jamila
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    834
    vCash
    126000

    Default

    Alhoewel ik Marloes best een invalpartij gun, hoop ik toch dat deze partij gewoon doorgaat. En dat Marloes eventueel de volgende keer tegen de winnaar mag voor de belt...

    Je kan wel denken dat mn lul een bel is, maar trek er maar eens aan!!

  3. #3
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Idd, laat MArloes mooi tegen de winnaar vechten. Cyborg- Carano moet gebeuren! Ik denk dat Cyborg trouwens veels te sterk is voor Gina.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by martijnG View Post
    Idd, laat MArloes mooi tegen de winnaar vechten. Cyborg- Carano moet gebeuren! Ik denk dat Cyborg trouwens veels te sterk is voor Gina.
    Ik denk dat Gina conditioneel aan het langste eind trekt.

  5. #5
    chief108 Guest

    Default


  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Marloes vs de winnaar Gina vs Cyborg lijkt me mooi.
    Top dat Marloes nu bij Strikeforce getekend heeft, hopelijk krijgt ze een paar mooie partijen.
    Ik hoop dat Gina Carano gaat winnen

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #7
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou het enorm jammer vinden moest de partij carano - cyborg niet doorgaan!

  8. #8
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Perfectteamcindy View Post
    Ik zou het enorm jammer vinden moest de partij carano - cyborg niet doorgaan!
    amen to that

  9. #9
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    A'doorn
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Hoezeer ik Marloes een partij ook gun, toch zie ik nu liever Carano vs Cyborg. Laat Marloes maar - goed voorbereid - tegen de winnaar knokken. Is er voor haar ook meer eer te behalen.
    x2 maar mocht het zo zijn dat ..... WAR MARLOES!!!!!!!!!!!!!

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Hoop dat de partij gewoon doorgaat..Gina Gina Gina!!!

    Ps Ik denk persoonlijk dat dit niveau voor Marloes NOG niet is weggelegd...
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  11. #11
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Zou echt balen zijn als Cyborg-Gina niet doorgaat... WAR GINA!
    No gods! No masters!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Zou echt balen zijn als Cyborg-Gina niet doorgaat... WAR GINA!
    x2

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Als de partij doorgaat hopelijk wel een andere tegenstander voor Marloes...
    Hoe dan ook, succes!!

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Kijk, als deze partij niet doorgaat is dat een klap voor het vrouwen-MMA...
    We zouden veel geloofwaardigheid verliezen... Bovendien hebben massa's mensen een ticket gekocht voor de partij Gina-Christiane... Ik denk niet dat de Amerikanen genoegen zouden nemen met Marloes Coenen als main event. Jammer genoeg maar Carano-Cyborg is de MEEST gevraagde vrouwenpartij ooit.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Ik denk dat die cyborg het gewicht niet gaat halen!
    Ze zijn beide van het gewicht missen, met een beetje geluk zijn ze zo allebij wel te zwaar maar ook even zwaar
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #16
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jay Hoov View Post
    Hoop dat de partij gewoon doorgaat..Gina Gina Gina!!!

    Ps Ik denk persoonlijk dat dit niveau voor Marloes NOG niet is weggelegd...

    x2 ik denk dat die cyborg gaat winnen wat een monster is dat ,had laatst marloes niet verloren hier in nederland? kunnen ze beter die sturen

  17. #17
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Nadat promotors meerdere malen problemen hebben gehad met deze meisjes omtrent het behalen van het gewicht heeft Scott Cocker besloten om Marloes Coenen te laten af reisen voor op de eerste plaats promotie en op de tweede plaats mocht één van deze twee meiden hun gewicht niet halen zal zij invallen.

    Marloes vertrekt vanmiddag om 15.30. Hoe dan ook zijn heeft een contract bij Strike Force dus als zij deze keer niet vecht dan is het zeker volgende keer.

    Marloes goede reis en heel veel succes in The States.

    Tot gauw.


    Gr, Jamila
    lekker slim om marloes zo voor de leeuwen te gooien ipv een goed game plan op een gerichte tegenstandster en een goeie voorpromotie nu een (mischien)wedstrijd tegen 1 van de twee die ze 99% verliest
    veel plezier daar

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    x2 ik denk dat die cyborg gaat winnen wat een monster is dat ,had laatst marloes niet verloren hier in nederland? kunnen ze beter die sturen
    Je bedoelt Cindy Dandois (aka perfectteamcindy, zie vier posts boven die van jou)? Ik hoop echt dat Cindy ver komt in het MMA en ooit zo'n kans krijgt, maar met een record van 1-0-0 is zij niet echt waar men op zit te wachten voor de meest gehypte vrouwenpartij ooit...

  19. #19
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Je bedoelt Cindy Dandois (aka perfectteamcindy, zie vier posts boven die van jou)? Ik hoop echt dat Cindy ver komt in het MMA en ooit zo'n kans krijgt, maar met een record van 1-0-0 is zij niet echt waar men op zit te wachten voor de meest gehypte vrouwenpartij ooit...
    met dit record heb je zeker gelijk die kan beter op een rustige manier gebracht worden want als je gewonnen hebt van marloes en nog wel je eerste partij beloofd dat veel goeds en is het zonde als je zo voor de leeuwen word gegooit
    ik was eigenlijk nooit een fan van vrouwen mma maar ik vind dit toch wel twee toppers als dit zo doorgaat beloofd dit nog veel goeds en een hoop dat meer vrouwen dit niveau halen dan is het top om naar te kijken

  20. #20
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Je bedoelt Cindy Dandois (aka perfectteamcindy, zie vier posts boven die van jou)? Ik hoop echt dat Cindy ver komt in het MMA en ooit zo'n kans krijgt, maar met een record van 1-0-0 is zij niet echt waar men op zit te wachten voor de meest gehypte vrouwenpartij ooit...
    met dit record heb je gelijk die kan beter op een goede manier gebracht worden en als je je eerste partij wint van marloes beloofd dat veel goeds en zal je die kans zeker krijgen
    ik was eigenlijk nooit een voorstander van vrouwen mma maar gina en cyborg hebben laten zien dat het super kan zijn om naar te kijken en ik denk dat het heel populair kan worden nu het zo veel aandacht krijgt

  21. #21
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Wat ik heb gehoord dat Erin Toughill op de undercard staat maar ook reserve is voor deze partij!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    vet

  23. #23
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Nou als het gewicht niet word gehaald dan gooien we Gina en Cybrog met hun bikini in een bad met olie... Mogen ze het daar uitvechten

  24. #24
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    162
    vCash
    126000

    Default

    Gina gaat het gewicht wel halen. Ik heb net haar strenght and conditioning coach gesproken en ze zat nu op 148 lbs. De partij is afgesloten op 145 lbs, dus 3 lbs in 2 dagen is geen probleem.

    Nu maar hopen dat cyborg het gaat halen.

    Marco
    team calmaro

  25. #25
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Je bedoelt Cindy Dandois (aka perfectteamcindy, zie vier posts boven die van jou)? Ik hoop echt dat Cindy ver komt in het MMA en ooit zo'n kans krijgt, maar met een record van 1-0-0 is zij niet echt waar men op zit te wachten voor de meest gehypte vrouwenpartij ooit...
    daar heb je helemaal gelijk in die kan beter op een goeie manier gebracht worden en die gaat dr kans wel krijgen als je je eerste parij al van marloes wind beloofd dat veel goeds
    ik was eigenlijk nooit zo een voorstander van vrouwen mma maar als dit zo doorzet en er meer vrouwen dit niveau halen vind ik het super ,niet dat duw en trek werk of zo een halve japanse voeten duiker maar gewoon lekker knallen .

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •