MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Almere
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Thumbs up Hoe gaat het nu met Melvin Manhoef ?

    Hoe gaat het nu met Melvin M Double You Manhoef ?




    Ik, Marco Verhoek, was gisteren bij Melvin Manhoef op bezoek na zijn ongeslagen en explosieve KO maar toch een teleurstellend Toernooi. Natuurlijk wil ik jullie dit nieuws niet onthouden vandaar een paar foto’s en een kort interview met Melvin Manhoef. Zoals velen van jullie weten is M Double You sportvoedingssupplementen en persoonlijke sponsor van Melvin Manhoef en wilde wij het,net zoals jullie weten, hoe het nu met Melvin gaat.


    Melvin hoe gaat het nu met je ?

    Eigenlijk heel goed maar het is erg zuur dat ik zou het toernooi uit moet. Tot op de dag van vandaag heb ik geen pijn aan mijn been gehad en eerlijk gezegd kan ik het niet goed beseffen. Ik heb nog nooit iets gehad tijdens een wedstrijd en daarom geloofde ik het eerst ook niet. Nog en keer goed kijken en nog een keer kijken, ja het is toch echt wel een snee van 4 cm tot op het bot. Daar zit of sta je dan, moet ik doorgaan in het toernooi of opgeven. Een ding was absoluut duidelijk het moest worden gehecht.



    Hoe gebeurde het ?

    Ja ik begon heel lekker tegen Ramazan Ramazanov en ik was scherp en heel relaxed. Ik was zoals gewoonlijk aan het zoeken naar de opening en ik had de druk er goed op staan. Ramazan een talent volle jongen moet je nooit onderschatten en dat deed ik ook niet. Ik plaatse een paar lowkicks en één daarvan werd geblokt. Daar is het en moet het gebeurd zijn maar dat hadden we pas na de wedstrijd door.

    Een mooie explosieve KO

    Ja je kent me toch, ik ga altijd voor een mooie partij of KO en ik wachtte het juiste moment af. In mijn ogen was ik niet te gretig en als hij punten wilde scoren moest hij me opzoeken. Zag al een paar keer een mooie opening en ik raakte hem lekker. Ramazan krijgt 8 tellen en dan ruik ik bloed…No Mercy, ja dan ga voor die KO en dan komt die linkse van mijn gewoon lekker door.

    Weer thuis op de bank en nu ?

    Over 14 dagen moet ik weer vechten en ga ik ook vechten. Dénes Ráczals moet niet denken dat het een bokspartij wordt want ik heb ook een linker been waar ik heel hard mee kan trappen. Ga gewoon alles geven, stoten, trappen zowel links als rechts.

    M Double You supplementen

    De wond is gehecht en er komt nog bloed en wondvocht uit. Thanks voor je supplementen want ik moet nu extra snel herstellen en daarbij helpen de eiwitten (whey 2 Go), extra vitamine C 1000 en natuurlijk HMB. Ik sta er gewoon op 29 September in Budapest Hongarije, morgen start ik weer met de training.

    Toernooi winnaar Ghita naar de Final 16 in Korea en Melvin ?

    Ja, hoop dat ze mij een wild card willen geven want als je Ramazan de 1e rondo KO slaat en je bent nog lekker vers en ja kan niet meer dan is dat extra zuur. Met alle respect naar de andere tegenstanders, ik was er klaar voor en ik had mezelf een hele goede kans gegevens.

    Thanks voor de support , Melvin Manhoef

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor de update!

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Thumbs up

    haha thanks voor het interview(en de reclame)

  4. #4
    chief108 Guest

    Default

    thnx voor interview

  5. #5
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Tnx ja!
    From Best!

  6. #6
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Leiden
    Posts
    171
    vCash
    126000

    Default

    Hoezee voor product placement.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor de update Marco!
    =

  8. #8
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de update.
    Hopen op snel herstel.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    toppie thnx vor de info
    "If you have to stop and think, it's too late"

  10. #10
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    thx, idd zuur hoe het afliep

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •