MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default Volgende tegenstander Gegard Mousasi

    Na zijn geweldige overwinning op Sobral rest bij mij alleen de vraag: Wie wordt zijn volgende tegenstander binnen Strikeforce?

    Sobral was in mijn ogen de sterkste 205 pounder binnen de stallen van Strikeforce..

    Graag jullie visie!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    tja. wie hebben we nog?

    Randleman
    Bobby southworth
    Mike Whitehead

    nou nou.. wat een toppers....

    wanneer kan gegard naar de UFC?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #3
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    owja en Anthony Ruiz
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #4
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Small nog?

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Inderdaad, in mijn ogen zijn de volgende tegenstanders alleen maar een stap terug en hij heeft nog 2 partijen op zijn contract...

    Strikeforce moet snel nieuw bloed halen

  6. #6
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Essen (Duitsland)
    Posts
    768
    vCash
    126000

    Default

    Ik geloof het word Antonio Rogerio Nogueira .


  7. #7
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat het wel lekker voor hem is zo bij Strikeforce, nog niet echt de top van de top maar wel mooie opwarmertjes voor Gegard, zichzelf goed klaar maken voor de eventuele overstap naar de UFC straks. Zo maakt hij ook wat naams bekendheid in de US, ik hoop dat hij goed gebouwd word daar in de US qua marketing e.d.
    Hij komt er wel! echt een vecht machine, met de kalmte ala Fedor tijdens het vechten.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  8. #8
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Inderdaad, in mijn ogen zijn de volgende tegenstanders alleen maar een stap terug en hij heeft nog 2 partijen op zijn contract...
    als kampioen in een gewichtsdivisie kan je alleen maar een stap terug doen qua tegenstander!

    1x belt verdedigen en divisie hoger gaan vechten is denk ik de enige oplossing..
    of inderdaad UFC.
    i drop bombs like hiroshima

  9. #9
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    UFC wordt nog wat...mocht hij daar heen gaan kan die wel eens als een statement gebruikt worden ...wat niet leuk is.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    owja lil nog is er ook nog..

    Nou ik zou zeggen, laat dit dan de volgende partij zijn.. is tenminste een redelijke geloofwaardige tegenstander.

    Maar goed.. onze dion staring hield het ook 3 ronden lang vol tegen hem zonder geKO'ed of gesubmit te worden (reps voor dion offcourse).... maar Mousasi is way above staring...
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  11. #11
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Denk gewoon nog een paar (met alle respect) mindere goden in Strikeforce meepikken, alvorens de overstap naar de UFC te maken alwaar hij in mijn bescheiden mening zichzelf al kan gaan meten met Machida en Silva. Gegard IS al een topper, maar gaat nog een hele grote worden. De vergelijking met Fedor is niet voor niks al vaak gemaakt denk ik.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  12. #12
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    Eerst maar eens tegen Sokoudjou, en dan Minowaman of Hong man Choi nog. Moet uiteraard geen enkel probleem zijn.

    Daarna tegen Lil Nog, dan mischien Southworth ofzo nog, en dan is de keuze aan hem of LHW in ufc, of een stap omhoog naar heavyweight..

  13. #13
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Il Loco View Post
    Eerst maar eens tegen Sokoudjou, en dan Minowaman of Hong man Choi nog. Moet uiteraard geen enkel probleem zijn.

    Daarna tegen Lil Nog, dan mischien Southworth ofzo nog, en dan is de keuze aan hem of LHW in ufc, of een stap omhoog naar heavyweight..
    Nou...zo zeker ben ik niet van mn zaak, wordt nog een hele klus tegen Minowaman (als) en Sokoudjou.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Il Loco View Post
    Eerst maar eens tegen Sokoudjou, en dan Minowaman of Hong man Choi nog. Moet uiteraard geen enkel probleem zijn.

    Daarna tegen Lil Nog, dan mischien Southworth ofzo nog, en dan is de keuze aan hem of LHW in ufc, of een stap omhoog naar heavyweight..
    Ik las ergens dat hij nog zeker 2 a 3 jr op LHW wil blijven. Sokoudjou ok, maar ik zit niet echt te wachten op een partij tegen HMC of Minowaman. Die Hulk onzin hoeft van mij niet. De uitslag zal trouwens hetzelfde zijn als tegen Hunt.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  15. #15
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Essen (Duitsland)
    Posts
    768
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Il Loco View Post
    Eerst maar eens tegen Sokoudjou, en dan Minowaman of Hong man Choi nog. Moet uiteraard geen enkel probleem zijn.

    Daarna tegen Lil Nog, dan mischien Southworth ofzo nog, en dan is de keuze aan hem of LHW in ufc, of een stap omhoog naar heavyweight..
    Ik hoop dat hij eerst nog de LHW Champion van de UFC word en dan pas de stap naar het HW doet om daar de UFC Champion te worden .


  16. #16
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Tegen Soukoudjou wordt inderdaad nog een leuke partij. Puur al vanwege de grote spierkracht van Sokoudjou... die leg je veel minder makkelijk op de grond neer.

    Matt Lndland had toch getekend bij Strikeforce.. Wat weegt ie? Is toch ook een LHW, niet?

    (Lindland had toen ook tegen fedor geknokt.. maar ik meen te herinneren dat Lindland zich toen gewoon opgevreten had naar HW)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  17. #17
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Winschoten
    Posts
    927
    vCash
    126000

    Default

    Lindland is eigenlijk een MW

  18. #18
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Tegen Soukoudjou wordt inderdaad nog een leuke partij. Puur al vanwege de grote spierkracht van Sokoudjou... die leg je veel minder makkelijk op de grond neer.

    Matt Lndland had toch getekend bij Strikeforce.. Wat weegt ie? Is toch ook een LHW, niet?

    (Lindland had toen ook tegen fedor geknokt.. maar ik meen te herinneren dat Lindland zich toen gewoon opgevreten had naar HW)
    Tony, dacht ik ook aan alleen staat op sherdog dat Linland op 185 lbs vecht..

  19. #19
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Dit is dus het punt bij strikeforce en het zelfde probleem wat Fedor straks ook krijgt.

    Er zitten maar een paar toppers in die divisies, hooguit 2.
    From Best!

  20. #20
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    little nog en king Mo.

    daarna zorgen dt ie snel weg is om ergens anders mensen hun ziel te stelen
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  21. #21
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Er blijft niet veel voor hem over in Strickforce inderdaad. Echter hoor ik iedereen hier heel makkelijk praten over een overstap naar de UFC, echter zit hij ook bij M1 toch. Krijg je dan mogelijk niet het zelfde gezeur als met Fedor of laat hij M1 vallen na de komende twee gevechten? Zal hij dan ook niet meer met fedor trainen dan? dit heeft hem toch wel geholpen ergens.

  22. #22
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Er blijft niet veel voor hem over in Strickforce inderdaad. Echter hoor ik iedereen hier heel makkelijk praten over een overstap naar de UFC, echter zit hij ook bij M1 toch. Krijg je dan mogelijk niet het zelfde gezeur als met Fedor of laat hij M1 vallen na de komende twee gevechten? Zal hij dan ook niet meer met fedor trainen dan? dit heeft hem toch wel geholpen ergens.
    hij moet doen wat het beste is voor hem, dat is naar de UFC gaan.

    Hij kan makkelijk op eigen benen staan en heeft Fedor daar niet voor nodig.

    Maar ik denk dat zijn management moeilijk zal gaan doen.... zucht m-1
    From Best!

  23. #23
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Tja.. hoe goed Mousasi ook is.. De M1 kan hem onmogelijk zo exclusief brengen als "the last emperor"...
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    ik had wel verwacht dat mousasi kon winnen van sobral, maar ik was er niet zeker van, want sobral is normaal een beest, maar dat mousasi hem zo zou ko-en had ik totaal niet verwacht, en goed dus.

    Wat next? Anderson Silva zou ook door hem gepakt worden, daar durf ik op te wedden!!!


    op de vot dermit

  25. #25
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    ik had wel verwacht dat mousasi kon winnen van sobral, maar ik was er niet zeker van, want sobral is normaal een beest, maar dat mousasi hem zo zou ko-en had ik totaal niet verwacht, en goed dus.

    Wat next? Anderson Silva zou ook door hem gepakt worden, daar durf ik op te wedden!!!
    Silva komt te vroeg, eerst nog één á twee jaar andere tegenstanders en dan de partij met Silva. Het voordeel van Mousasi is zijn relatief jonge leeftijd maar al een behoorlijk aantal partijen. Met zijn strikeforce en dream contract blijft hij ongeveer zes partijen pakken per jaar wat hij nooit redt in de UFC..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •