MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 32 of 32
  1. #26
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    2 jaar is denk ik te laat dan is Silva denk ik al gestopt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    2 jaar is denk ik te laat dan is Silva denk ik al gestopt.
    Dat wil ik nog wel eens zien, ik denk echt dat Silva een nieuwe uitdaging ziet in de 205 divisie. Ik heb ook gelezen dat hij een deel van de ppv krijgt van de UFC en dat het financieel erg aantrekkelijk voor hem is om te blijven knokken in de UFC.

    Maar back on topic, Mousasi wint nog niet van Silva, ik denk dat hij wel een contender is die het Silva nu al moeilijk kan maken.

    Misschien moet hij maar meteen doorpakken naar de HW divisie binnen Strikeforce?

  3. #28
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    151
    vCash
    126000

    Default

    Als Ricardo Arona ooit nog eens terugkomt zou dat wel een mooie partij kunnen worden. Moet Arona natuurlijk wel eerst een paar opwarm partijen hebben gehad.

    Little Nog zou super zijn.

  4. #29
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    hij moet doen wat het beste is voor hem, dat is naar de UFC gaan.

    Hij kan makkelijk op eigen benen staan en heeft Fedor daar niet voor nodig.

    Maar ik denk dat zijn management moeilijk zal gaan doen.... zucht m-1
    fedor is m1 en mousasi niet ,en daarbij wil mousasi gaan boxen en uiteindelijk hw gaan vechten. en is er mischien wel een kans dat hij tegen fedor kan gaan vechten en we weten allemaal wat dat betekent $ .als hij contract vrij is en de ufc komt met een goed contract is het natuurlijk zijn keuze maar we kunnen ons ook afvragen waarom bv gg vechters niet rondkomen met de ufc? is dat omdat die contracten zo goed zijn?

  5. #30
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Nou...zo zeker ben ik niet van mn zaak, wordt nog een hele klus tegen Minowaman (als) en Sokoudjou.

    ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die niet zeker zijn van mousasi .
    minowa is echt 100% kansloos (die hebben in het verleden samen getraint en was zelfs toen al kansloos laat staan nu).
    sokoudjou is niet kansloos maar in mijn ogen gaat hij dit ook eenvoudig winnen en ,daarna is het weer, ja soukoudjou zn record is niks alleen maar van nortje gewonnen de laatste tijd

  6. #31
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    minowa wordt gepakt door mousasi.. no doubt..

    Sokoudjou heeft de power en explosiviteit in zich om iedereen te KO'en... maar goed.. dan moet het er ook uit komen... Dus ik voorzie geen grote problemen voor mousasi.

    Daarnaast heeft mouasi vaak zat met fedor gesparred.. die is echt wel heel wat gewend hoor. Daar twijfel ik niet aan.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  7. #32
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Mousasi is goed en blijft verbazen. Van Silva zou hij niet winnen denk ik. is hij niet snel genoeg voor. hij zou het dan echt naar de grond moeten brengen want daar liggen z'n kansen dan. Tegen Lyoto weet ik het gewoon niet. Dat is zo een vreemde vechter dat je het nooit echt kan weten. laten we eerst kijken hoe hij het doet tegen Rua.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •